Praca Pracownik biurowy Tarnowskie Góry (Śląskie)

Wyróżnione oferty pracy

Młodszy Doradca ds. Wsparcia Obsługi Klienta - Zabrze

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

  • Zabrze
Dodana

Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Jastrzębie Zdrój

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

  • Jastrzębie-Zdrój
Dodana

Ajent Saloniku Prasowego Świat Prasy - Międzyzdroje

Świat Prasy Spółka Akcyjna

  • Międzyzdroje
Dodana

Operator rozliczeń produkcji

B8 Recruitment Sp. z o.o.

  • Szymanów
Dodana

Praca alert - powiadomienia

Pracownik biurowy, Tarnowskie Góry

Oferty pracy Znaleźliśmy 156 ofert pracy

Pracownik biurowy w Tarnowskich Górach

Pracownik biurowy w Tarnowskich Górach - co trzeba wiedzieć?

Organizacja pracy sekretariatu, kwestie księgowe oraz zadania z zakresu administracji. Dziś osoba zatrudniona na stanowisku biurowym nie zajmuje się jedynie parzeniem kawy czy otwieraniem korespondencji. W praktyce osoby pracujące w biurze zajmują się wieloma zagadnieniami. Nierzadko wykonują również obowiązki innych pracowników w sytuacjach nadzwyczajnych.

Wymagania stawiane przed pracownikiem biurowym w Tarnowskich Górach

Pracownika biurowego poszukuje firma zajmująca się montażem oraz serwisem elektronicznych i mechanicznych systemów kontroli dostępu. Do obowiązków pracownika należeć będzie wystawianie faktur i paragonów, uzupełnianie brakujących danych dotyczących faktur, współpraca z działem sprzedaży w zakresie kontroli spływu należności oraz wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych. Pracownik biurowy zatrudniony zostanie w oparciu o umowę o pracę.

Asystentki zarządu poszukuje przedsiębiorstwo zajmujące się problematyką recyklingu i ochrony środowiska. Idealny kandydat powinien znać język niemiecki, posiadać umiejętność obsługi komputerem oraz mieć doskonałą organizację pracy. Do obowiązków pracownika biurowego należeć będzie obsługa sekretariatu zarządu - odbieranie telefonów, zamawianie artykułów na potrzeby biura, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z kurierami, redagowanie  pism, wysyłanie oraz przyjmowanie korespondencji drogą elektroniczną, faksową, a także  pocztową.

Asystent biura w firmie SGS Polska będzie realizował zadania wspomagające codzienne funkcjonowanie biura, w tym zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługą korespondencji, sporządzaniem raportów, zamawianiem materiałów biurowych, organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz współpracę z dostawcami zewnętrznymi. Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie i biegle posługiwać się językiem angielskim.

Gdzie powinien szukać pracy pracownik biurowy w Tarnowskich Górach?

Pracowników biurowych w dziale administracyjnym poszukuje wiele firm w Tarnowskich Górach. Na terenie miasta działa wiele firm informatycznych, z sektora nowych technologii czy budowlanych. Duże zapotrzebowanie na pracowników biurowych występuje również w korporacjach, których nie brakuje w województwie śląskim. Wśród nich można wymienić ING Bank Śląski, IBM czy salon Porsche.

Ile zarabia pracownik biurowy w Tarnowskich Górach?

Pracownicy biurowy mogą liczyć na zarobki od 2 do 3 tys. zł brutto. Na niższe wynagrodzenie mogą liczyć osoby zatrudnione na stanowisku, gdzie wykonywane są proste czynności jak odbieranie telefonów czy poczty przychodzącej do firmy. Nieco więcej zarobi asystentki zarządu, które muszą znać języki obce, a często również towarzyszą zarządowi spółki w zagranicznych delegacjach.

Osoby zatrudnione na stanowisku sekretarki, asystentki zarządu czy kierownika sekretariatu mogą liczyć na dodatkowe pozapłacowe bonusy. Wśród nich najczęściej pojawia się możliwość prywatnego korzystania ze służbowego telefonu czy laptopa lub innych sprzętów elektronicznych. Coraz częściej firmy oferują swoim pracownikom prywatną opiekę medyczną, karty MultiSport czy dodatkowe ubezpieczenie medyczne.