Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ
OGŁOSZEŃ: 1001        SUBSKRYBUJE: 7443

PRACOWNIK BIUROWY TARNOWSKIE GÓRY - NAJNOWSZE OFERTY PRACY

aktualnie brak ofert pracy w zawodzie Pracownik biurowy w miejscowości Tarnowskie Góry

Pracownik biurowy - zobacz oferty pracy w innych miastach

PROFI CREDIT Polska S.A.
Bielsko-Biała
2018-11-16
PROFI CREDIT Polska S.A.
Bielsko-Biała
2018-11-16
Szpital Wojewódzki
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
2018-11-15
Aspiro Consulting
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała

POLECANA
Bielsko-Biała
2018-11-14 POLECANA
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
2018-11-14
ADP Polska Sp. z o.o.
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała

POLECANA
Bielsko-Biała
2018-11-14 POLECANA
Netia S.A.
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
2018-11-14
ASK Poland Sp. z o.o.
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała

POLECANA
Bielsko-Biała
2018-11-14 POLECANA
CORPORIS SP. Z O.O.
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: praca stała
Bielsko-Biała
2018-11-13
PROFI CREDIT Polska S.A.
Zawód: pracownik biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
2018-11-08
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto
Stanowisko, opis, firma
Newsletter - praca na e-mail
Klauzula informacyjna ›
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ
Polecany pracodawca

Pracownik biurowy w Tarnowskich Górach - co trzeba wiedzieć?

Organizacja pracy sekretariatu, kwestie księgowe oraz zadania z zakresu administracji. Dziś osoba zatrudniona na stanowisku biurowym nie zajmuje się jedynie parzeniem kawy czy otwieraniem korespondencji. W praktyce osoby pracujące w biurze zajmują się wieloma zagadnieniami. Nierzadko wykonują również obowiązki innych pracowników w sytuacjach nadzwyczajnych.


Wymagania stawiane przed pracownikiem biurowym w Tarnowskich Górach?

Pracownika biurowego poszukuje firma zajmująca się montażem oraz serwisem elektronicznych i mechanicznych systemów kontroli dostępu. Do obowiązków pracownika należeć będzie wystawianie faktur i paragonów, uzupełnianie brakujących danych dotyczących faktur, współpraca z działem sprzedaży w zakresie kontroli spływu należności oraz wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych. Pracownik biurowy zatrudniony zostanie w oparciu o umowę o pracę.

Asystentki zarządu poszukuje przedsiębiorstwo zajmujące się problematyką recyklingu i ochrony środowiska. Idealny kandydat powinien znać język niemiecki, posiadać umiejętność obsługi komputerem oraz mieć doskonałą organizację pracy. Do obowiązków pracownika biurowego należeć będzie obsługa sekretariatu zarządu - odbieranie telefonów, zamawianie artykułów na potrzeby biura, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z kurierami, redagowanie  pism, wysyłanie oraz przyjmowanie korespondencji drogą elektroniczną, faksową, a także  pocztową.

Asystent biura w firmie SGS Polska będzie realizował zadania wspomagające codzienne funkcjonowanie biura, w tym zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługą korespondencji, sporządzaniem raportów, zamawianiem materiałów biurowych, organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz współpracę z dostawcami zewnętrznymi. Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie i biegle posługiwać się językiem angielskim.


Gdzie pracy szukać powinien pracownik biurowy w Tarnowskich Górach?

Pracowników biurowych w dziale administracyjnym poszukuje wiele firm w Tarnowskich Górach. Na terenie miasta działa wiele firm informatycznych, z sektora nowych technologii czy budowlanych. Duże zapotrzebowanie na pracowników biurowych występuje również w korporacjach, których nie brakuje w województwie śląskim. Wśród nich można wymienić ING Bank Śląski, IBM czy salon Porsche.


Ile zarabia pracownik biurowy w Tarnowskich Górach?

Pracownicy biurowy mogą liczyć na zarobki od 2 do 3 tys. zł brutto. Na niższe wynagrodzenie mogą liczyć osoby zatrudnione na stanowisku, gdzie wykonywane są proste czynności jak odbieranie telefonów czy poczty przychodzącej do firmy. Nieco więcej zarobi asystentki zarządu, które muszą znać języki obce, a często również towarzyszą zarządowi spółki w zagranicznych delegacjach.

Osoby zatrudnione na stanowisku sekretarki, asystentki zarządu czy kierownika sekretariatu mogą liczyć na dodatkowe pozapłacowe bonusy. Wśród nich najczęściej pojawia się możliwość prywatnego korzystania ze służbowego telefonu czy laptopa lub innych sprzętów elektronicznych. Coraz częściej firmy oferują swoim pracownikom prywatną opiekę medyczną, karty MultiSport czy dodatkowe ubezpieczenie medyczne.