Michael Page Finance & Human Resources koncentruje się na wspieraniu ludzi w procesie zmiany pracy oraz dostarczaniu wysokiej jakości usług zarówno klientom, jak i kandydatom. Specjalizuje się w określaniu standardów na rynku rekrutacyjnym, co jest wynikiem wieloletniego doświadczenia oraz zrozumienia osobistych motywacji, które umożliwiają kandydatom rozwój ich pełnego potencjału.

Bez względu na to, czy jest się pracodawcą w poszukiwaniu nowych członków zespołu, czy kandydatem pragnącym rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje wsparcie dostosowane do potrzeb obu stron. W ramach Page Executive i Page Outsourcing, firma stanowi część grupy PageGroup. Wiedza i doświadczenie ekspertów z Michael Page mogą w znaczący sposób przyczynić się do osiągnięcia zamierzonych celów, niezależnie od tego, czy chodzi o rekrutację pracownika, czy poszukiwanie nowego miejsca pracy.

Oferty pracy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowy urlop
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Kursy językowe
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pakiet socjalny
  • Praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.03.2025

Mapa Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Michael Page

Welcome to the Michael Page global company profile. Michael Page has five decades of expertise in professional services recruitment. We were established in London in 1976, and over this period we've grown organically to become one of the best-known and most respected consultancies, with an office network spanning six continents. While size has its advantages, it doesn't define us - the nature of our organic growth means that each new office is integrated into the region that it serves. It also means that as an employer looking to hire, or as a candidate aiming to grow your career you have the best of both worlds; a team that understands the market and geography you operate in, plus the resources and expertise of an international network at your disposal. Our teams are broken down to focus on industry, assignment type, salary level and location, so your hiring requirements or job search will all be handled by a specialist who knows your sector inside-out. We are confident that our expertise can add value to your recruitment or job search process – get in touch to find out more.

Miasto
Addlestone
Siedziba główna
Addlestone, Weybridge
Branża
Kadry i rekrutacja

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

5 001-10 000

Liczba obserwujących

41

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Poznań
  4. Kraków
  5. Bydgoszcz
  6. Katowice
  7. Bielsko-Biała
  8. Łódź
  9. Lublin
  10. Olsztyn

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystentka Administracyjno - Prawna (M/K)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnianie wsparcia administracyjnego oraz organizacyjnego zespołu nieruchomościowego w kancelarii prawnej
      • Współpraca z Office Managerem w codziennych operacjach biurowych
      • Organizowanie spotkań, konferencji i podróży służbowych
      • Codzienna praca z dokumentami (w tym m.in. formatowanie, archiwizacja, dbanie, o jakość)
      • Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, umów i innych materiałów prawnych
      • Koordynowanie harmonogramów i planowania zadań dla partnera i zespołu
      • Monitorowanie terminów, przypominanie o spotkaniach i terminach ważnych spraw prawnych
      • Obsługa komunikacji z klientami kancelarii

      Wymagania

      • Doświadczenie na stanowisku asystenta administracyjnego, preferowana praca w kancelarii prawnej min. 3 lata
      • Mile widziane wykształcenie wyższe (z wyłączeniem studiów prawniczych)
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - min. C1 ( praca w języku angielskim)
      • Umiejętność pracy pod presją i radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
      • Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • Zaawansowane umiejętności obsługi pakietu MS Office

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie oparte na podstawie umowy o pracę
      • Praca w godzinach 9:00-17:00
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
      • Przyjazną atmosferę pracy.
      • Możliwość pracy hybrydowej do 24 dni w roku
      • Benefity w tym prywatną opiekę medyczną, karta sportowa, różne inicjatywy organizowane przez Kancelarię
      • Pracę w międzynarodowej renomowanej kancelarii prawniczej, która zapewnia rozwój zawodowy i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • RtR Accountant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Support process and continues improvement projects
      • Participate in Month end Closing and cross functional processes
      • Mange activities and escalate issues to RTR Team Leader
      • Oversee accounting operations based on accounting principles
      • Develop periodic reports for management
      • Help with meeting statutory deadlines for publishing the financial statements
      • Calculating taxes and preparing tax returns, balance sheet, profit & loss statement
      • Responsible for managing fixed assets
      • Complete and review monthly balance sheet reconciliations such as fixed assets, prepaid costs, accrued payroll, accrued costs, provisions, deferred income, etc.
      • Provide VAT reporting including SAT-F; reconciliation of VAT accounts & registers
      • Manages external and internal audits

      Wymagania

      • University degree in Finance, Accounting or equivalent
      • Proven experience as an RTR Accountant
      • Knowledge of accounting and corporate finance principles and procedures
      • Strong communication skills
      • MS Excel required
      • Good command of spoken and written English is a must. Other language skills are considered a plus
      • Well organized and able to work to deadlines
      • Experience from the shared service center is an advantage
      • Experience in SAP

      Oferujemy

      • Permanent Employment contract
      • Hybrid work possibility
      • Benefit package (including private medical care, insurance, a Multisport card and others)
      • Good atmosphere and cooperation in teams
      • Possibility of professional development
      • Annual bonus
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards
  • Contract Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków na stanowisku Contract Managera należeć będą:
      • zapewnienie satysfakcji Klienta, wnoszenie wartości dodanej, ulepszeń, nowych pomysłów i innowacji w zakresie logistyki kontraktowej (l. magazynowa, l. dystrybucji, VAS),
      • bezpośrednie raportowanie wyników współpracy z kluczowymi klientami dyrektorowi zarządzającemu,
      • zapewnienie i rozwijanie rentowności klienta w koordynacji z działem operacyjnym, śledzenie wyników finansowych i realizacji budżetu,
      • zwiększanie rentowności obrotów z Klientami, pro-aktywne poszukiwanie nowych możliwości i udział w procesach przetargowych,
      • kontrolowanie, czy poziom usług odpowiada zobowiązaniom umownym i oczekiwaniom Klienta,
      • ocena poziomu ryzyka w umowach, renegocjowanie klauzul narażających firmę na ryzyko,
      • definiowanie i monitorowanie planów działania mających na celu zwiększenie poziomu usług i satysfakcji Klienta,
      • prowadzenie kluczowych projektów związanych z Klientem, obsługa projektów przekrojowych w firmie lokalnie lub międzynarodowo,
      • zapewnienie skutecznej komunikacji między Klientem a działami firmy, a w razie potrzeby między kilkoma lokalizacjami.

      Wymagania

      Idealny Kandydat na to stanowisko powinien posiadać:
      • wykształcenie wyższe w jednej z dziedzin: administracja biznesowa, sprzedaż, logistyka lub pokrewnych,
      • minimum 5 lat doświadczenia w usługach magazynowych / logistyce kontraktowej,
      • umiejętność weryfikacji umów z Klientami i podwykonawcami,
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z umiejętnością budowania wewnętrznych i handlowych relacji z profesjonalistami na wszystkich poziomach organizacyjnych,
      • zdolność do obsługi kilku projektów jednocześnie,
      • wysoką autonomie pracy i zdolność do podejmowania decyzji,
      • biegłą znajomość języka angielskiego / min. B1+/B2.

      Oferujemy

      Oferta obejmuje:
      • możliwość poszerzenia wiedzy i doświadczenia w globalnych projektach logistycznych,
      • rozwój wiedzy związanej z branżą e-commerce / fashion / healthcare & beauty,
      • podstawę w wysokości 18000 - 25000 PLN brutto / msc + premie,
      • stabilną pracę w oparciu i warunki UoP lub B2B,
      • elastyczny wymiar pracy (Home Office, praca w terenie),
      • liczne benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
      • miejsce pracy zostanie uzgodnione z Kandydatem.
  • Golang Developer

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Taking care of code quality and application performance
      • Participate in code reviews to ensure code quality and distribute knowledge
      • Write high performance, testable code to implement new functionality
      • Take part in technical discussions to come up with solutions for challenging issue
      • Work on product maintenance and development

      Wymagania

      • Background in processing significant data volumes is crucial (DWH ETL, Big Data streaming or batch processing) (min 0.5 year)
      • Experience in back-end application development is necessary (min 2 year)
      • SQL fluency is an absolute must
      • Fluency in Golang is a definite advantage.
      • Either Java or Scala commercial experience is an advantage

      Oferujemy

      • 100 % remote
      • Access to diverse internal and external (training)
      • Cooperation in the contracting model (B2B)
  • Finance Project Manager (m/k)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Uczestniczenie w całym procesie zarządzania projektem, przy współpracy z Kierownikiem Projektu
      • Funkcja Głównego Partnera sukcesu strategii finansowej projektu
      • Optymalizowanie aspektów finansowych projektu: podatki, hedging, finansowanie
      • Nadzór, analiza i wsparcie ogólnych tematów finansowych projektu
      • Kontrolowanie wyników finansowych projektu
      • Kontrolowanie przepływów wewnętrznych zamówień zakupowych
      • Zapewnianie zgodności z lokalnymi przepisami (zwłaszcza dla celów podatkowych i ustawowych)
      • Współpraca z innymi funkcjami eksperckimi
      • Udział w procesach negocjacyjnych w celu zabezpieczenia sukcesu projektu

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunki biznesowe/finansowe, inżynierskie)
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Znajomość systemu SAP
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Umiejętności organizacyjne (umiejętność ustalania priorytetów)
      • Nastawienie na pracę zespołową
      • Doświadczenie w pracy w obszarze audytu jest dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Nasz Klient oferuje:
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na konkurencyjnych warunkach
      • Zdobywanie doświadczenia zawodowego przy wysokobudżetowych, długoterminowych projektach
      • Kontakt ze środowiskiem międzynarodowym
      • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Główna Księgowa / Accounting Manager (Real Estate)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie rachunkowości Grupy Spółek zgodnie z obowiązującymi zasadami,
      • Kontroli i weryfikacja deklaracji podatkowych VAT, CIT, podatek odroczony,
      • Kwartalne zamknięcia na cele sporządzenia pakietów grupowych
      • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (UoR oraz IFRS),
      • Przygotowanie danych do konsolidacji,
      • Terminowe raportowanie zgodnie z grupowymi standardami,
      • Optymalizacja efektywności procesów księgowych,
      • Nadzór nad dokumentacja, umiejętność analizy wpływu umów handlowych na pozycję podatkową,
      • Efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem księgowym,
      • Współpraca z audytorami zewnętrznymi Spółki oraz Urzędami Skarbowymi,
      • Bliska współpraca z Zarządem i Grupą,
      • Prowadzenie projektów wewnętrznych mających na cele prowadzenie spraw finansowych na jak najwyższym poziomie,

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
      • Minimum 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku na stanowisku kierowniczym,
      • Doświadczenie w zakresie obsługi dużej ilości spółek, najlepiej w branży nieruchomości (również zdobyte w biurach rachunkowych), lub też grupach kapitałowych
      • Minimum dobra znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny,
      • Doskonała praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
      • Znajomość systemu SAP Business One
      • Dobra znajomość IFRS,
      • Doświadczenie w kierowaniu zespołem księgowym; nastawienie na ciągłe doskonalenie, rozwój podległego zespołu i efekt pracy,
      • Doświadczenie w zakresie wdrożenia zintegrowanego systemu będzie dodatkowym atutem,
      • Otwartość na wyzwania i zmiany, komunikatywność, umiejętności budowania relacji w zespole, pracy w strukturze macierzowej,
      • Skrupulatność, dokładność, odporność na stres i chęć rozwoju,

      Oferujemy

      Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, możliwość rozwoju, roczny bonus i pracę w świetnej atmosferze.
  • Office Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Managing company documents, including scanning, registration, archiving, and handling invoices, contracts, incoming and outgoing correspondence, powers of attorney, and other related materials.
      • Administering official company emails, physical correspondence, and managing incoming calls.
      • Ensuring the maintenance and improvement of the document management site using Microsoft O365.
      • Overseeing e-signature platforms and coordinating the signing process for internal and external documents.
      • Ensure smooth business support processes ex. business trips organization, conferences and trainings organization, management of the expenditures of business trips and business bank cards, preparing and providing, other support documents for accounting, transport management, onboarding and offboarding, employee's benefits management.
      • Implement internal communication objectives by preparing and delivering content in various formats and through different communication channels, such as MS Teams, Intranet, emails, and others.

      Wymagania

      • Have at least 2 years previous experience within a similar role
      • Have excellent time management skills, ability to multi-task and prioritize work
      • Have attention to detail and problem-solving skills
      • Have excellent written and verbal communication skills
      • Are able to build relationships and to adapt to changing situations
      • Are result oriented and have strong self-motivation
      • Are able to act proactively and independently, manage priorities
      • Are fluent in English language

      Oferujemy

      • Working in an international team
      • Hybrid model of work - 3-4 days working from the office
      • Office located close to Metro Politechnika
      • Contract of the agreement
      • English lessons
  • Manager ds. Sprawozdawczości i Konsolidacji

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy Kapitałowej na potrzeby sporządzania jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF oraz PSR
      • Sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz wsparcie w sporządzaniu jednostkowych sprawozdań finansowych spółek z Grupy według MSSF oraz PSR
      • Wsparcie w zakresie usprawniania procesów sprawozdawczych
      • Praca przy transakcjach zbycia i nabycia spółek
      • Przygotowywanie raportów na potrzeby odbiorców zewnętrznych
      • Udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
      • Współpraca z audytorami przy badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych
      • Współtworzenie narzędzi do raportowania

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe - preferowane finanse i rachunkowość
      • Bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Office, w szczególności Excel
      • Znajomość zagadnień PSR oraz MSSF
      • Doświadczenie w sprawozdawczości spółek GPW
      • Samodzielność, analityczne spojrzenie, dokładność, terminowość, umiejętność współpracy w zespole
      • Umiejętność szybkiego tempa pracy

      Oferujemy

      • Elastyczny czas pracy
      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
      • Pakiet benefitów pozapłacowych
      • Możliwość pracy na ciekawych projektach


  • Payroll Partner - Ireland

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Process data input for payroll in the Irish region, ensuring accuracy and compliance with local regulations and company policies.
      • Validating payroll outputs to ensure high level of accuracy
      • Perform monthly reconciliations and audits to ensure accuracy of payroll data.
      • Handle payroll-related inquiries and requests from employees and internal stakeholders.
      • Prepare and maintain documentation related to payroll processes, including process maps, standard operating procedures, and work instruction
      • Stay up to date with changes in payroll regulations and ensure compliance with local laws.
      • Work closely with HR and Finance teams to ensure timely and accurate processing of payroll payments and GL postings.
      • Maintain accurate employee payroll records and files
      • Collaborate with HR and Finance teams to ensure
      • Collaborating with the audit team to ensure all payroll processes and controls follow SOX requirements
      • Participating in the preparation of audit reports and responding to any findings or recommendations

      Wymagania

      • Proven experience in Irish or UK payroll processing with a strong background in process documentation (additionaly - experience i processing Polish payroll will be an advantage)
      • Fluent English is required; any additional language will be an asset
      • Excellent communication and collaboration skills, with the ability to effectively communicate with stakeholders at all levels of the organization.
      • Ability to work independently and manage multiple priorities in a fast-paced environment.
      • Strong analytical skills and attention to detail
      • Experience working with external vendors to manage payroll and tax filing processes
      • Previous experience with delivering SOX documentation and discussing processes with the auditors.

      Oferujemy



      • private medical care


      • sports card (multisport)


      • sharing the costs of foreign language classes and professional training & courses


      • life insurance


      • remote work opportunities


      • flexible working time


      • integration events


      • retirement pension plan


      • saving & investment scheme


      • no dress code


      • extra social benefits


      • Christmas gifts


      • employee referral program


      • charity initiatives
  • Dyrektor ds. Kontrollingu

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad realizacją polityki finansowej spółek zależnych w ramach Grupy Kapitałowej
      • Nadzorowanie budowy budżetu i realizowanie polityki budżetowej
      • Koordynacja działań w zakresie kreowania i realizacji polityki rachunkowości Spółki i Grupy
      • Nadzór nad konsolidacją sprawozdań finansowych i osiąganymi wynikami przez spółki Grupy
      • Kontrola prawidłowości prowadzenia dokumentacji finansowej w spółkach Grupy
      • Kontrola wydatków i wpływów na poziomie Grupy
      • Nadzór nad polityką kredytową i podatkową
      • Zarządzanie kapitałem pracującym, polegające na minimalizowaniu ryzyka utraty płynności i maksymalizowaniu zwrotu z aktywów Grupy
      • Analiza wskaźników finansowych
      • Odpowiedzialność za sprawozdawczość wewnętrzną i zewnętrzną
      • Nadzór nad przygotowaniem raportów okresowych i bieżących oraz ich publikacją
      • Odpowiedzialność za wdrażanie planów finansowych
      • Prowadzenie analizy rentowności inwestycji i przedsięwzięć oraz przeprowadzenie analiz możliwości pozyskania kapitału na ich sfinansowanie
      • Analiza i monitorowanie odchyleń kosztu produktu i odchyleń wyniku finansowego
      • Przygotowywanie raportów finansowych i zarządczych jednostkowych i skonsolidowanych dla zarządu Grupy oraz korporacyjnych organów nadzoru
      • Współpraca z audytorem, bankami i innymi instytucjami finansowymi
      • Nadzorowanie procesów skarbowych w całej Grupie Kapitałowej
      • Dbałość o utrzymanie płynności finansowej i zarządzanie pozycją gotówkową na poziomie Grupy
      • Utrzymywanie bieżących relacji z instytucjami finansowymi

      Wymagania

      • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej w środowisku międzynarodowym na analogicznym stanowisku
      • Wykształcenie wyższe, podyplomowe na kierunku: Finanse, Rachunkowość lub Ekonomia


      • Zaawansowana znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem terminologii finansowej
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice
      • Umiejętność posługiwania się systemami typu ERP
      • Samodzielność, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Ugruntowana wiedza z zakresu prawa podatkowego i nowoczesnego zarządzania finansami


      Oferujemy

      • Umowa o pracę na pełny etat/lub inna forma prawna
      • Samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy
      • Udział w ciekawych projektach
  • Launch Manager - greenfield

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Nysa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Proceed step-by-step 4M as Europe's First Cathode Giga Factory grows.
      • Contribute to the industrialization of products and actively collaborate with regional/global teams to establish and implement 4M strategies for key products.
      • Do a role of technical representative, for the growing number of new products and facilities along with the expanding giga factory.
      • Through collaboration with the 4M and regional/global teams, complete 4M activities on time based on know-how on new processes and products.
      • Collaborate closely with regional team and actively communicate with relevant departments to drive rapid decision making for 4M strategy.
      • Application and verification of global technical standards to Polish greenfield plant.
      • Establish a portfolio of new raw materials, and lead qualification tests.
      • Establish technical standards and apply them to Polish plant in accordance with the global team.


      Wymagania

      • Bachelor's degree in chemical engineering field (chemical / ceramic / material engineering)
      • At least 3 years of experience gained at a relevant position (launch management, industrialization etc.)
      • Very good knowledge of English
      • Project management capabilities
      • Ability to understand technical drawings
      • Ability to solve problems with systematic thinking and approach
      • Hands-on experience with process analytics is an asset
      • Experience in the range of cathode material or ceramic powder process is a plus

      Oferujemy

      • Stable employment (indefinite contract) & continuous professional development in newly established greenfield plant
      • Attractive salary & bonus scheme
      • An attractive benefit package (including health care, life insurance, sport card)
      • Commute allowance (fuel reimbursement)
      • Subsidized meals in company's canteen
      • Professional trainings & career development opportunities
      • Occupational Pension Scheme
      • Flexible working time (including possibility to work partially remotely)
  • Indirect Procurement Analyst with German

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Accountability for the delivery of stakeholder's requirement for Indirect categories like Facilities, Marketing, IT, Learning and Development etc.,
      • Responsibility for the collection of quotes, negotiation, and finalisation of suppliers,
      • Responsibility to do supply market analysis, develop category plan, spend analysis etc. for various requirements,
      • Maintaining ongoing assessment of sourcing risks and proposed alternatives,
      • Contributing to implement indirect sourcing strategies, rules, processes, and projects,
      • Seeking new areas of cost reduction, demand containment, specification optimisation,
      • Driving improvements on delivery times, cost, and quality of materials from suppliers.

      Wymagania

      • At least 3 years of experience working in procurement domain,
      • Min. B2 level in German and English,
      • Strong analytical, organisational, and time management skills coupled with the ability to communicate effectively with external suppliers, and internal employees,
      • Ability to work cooperatively with the end user community, team members, suppliers, and management,
      • Ability to prioritise projects to meet deadlines as well as handle multiple projects simultaneously.

      Oferujemy

      • Annual and referral bonus,
      • Private Medical Care,
      • Multisport,
      • Dental Care,
      • Flexible working time,
      • Work in a multicultural environment,
      • Training's opportunities,
      • Hybrid model.
  • Inżynier serwisu - sprzęt medyczny

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • obsługa serwisowa urządzeń medycznych do diagnostyki i zabiegów endoskopowych w szpitalach prywatnych klinikach medycznych - naprawa, przeglądy techniczne i instalacje
      • szkolenia dla klientów z zakresu obsługi sprzętów
      • prowadzenie dokumentacji wizyt serwisowych, przygotowywanie raportów napraw oraz uzupełnienie kart technicznych
      • zarządzanie podręcznym magazynem części zamiennych
      • współpraca z zespołem handlowym w zakresie wsparcia i doradztwa technicznego oraz z działem administracji serwisu w zakresie planowania i raportowania działań serwisowych

      Wymagania

      • Doświadczenie w obsłudze serwisowej (doświadczenie w obsłudze urządzeń medycznych będzie dodatkowym atutem),
      • prawo jazdy kat B
      • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
      • znajomość języka angielskiego technicznego ( poziom średnio zaawansowany)
      • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: elektronika, elektrotechnika, mechatronika bądź pokrewne
      • chęć kształcenia się i rozwijania
      • umiejętność budowania relacji, otwartość i umiejętność wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta
      • samodzielność, dokładność i umiejętne planowanie pracy

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej branży będącej liderem w branży medycznej
      • niezbędne narzędzia pracy
      • pakiet świadczeń pozapłacowych
      • możliwość rozwoju i szkoleń
  • Specjalista ds. kadr (Nadarzyn)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • odpowiedzialność za obszar kadr - przygotowywanie umów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych;
      • organizacja i nadzór nad szkoleniami BHP;
      • archiwizacja dokumentów;
      • udział w spotkaniach zespołu HR;
      • praca stacjonarna - siedziba firmy znajduje się w gminie Nadarzyn.


      Wymagania

      • około roczne doświadczenie w pracy w kadrach;
      • dokładność, sumienność i terminowość;
      • znajomość przepisów prawa pracy;
      • wysokie umiejętności interpersonalne;
      • mile widziana znajomość systemu SAP.

      Oferujemy

      • współpracę w oparciu o umowę o pracę poprzez agencję zatrudnienia;
      • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych;
      • pakiet benefitów od pierwszego dnia pracy.
  • Senior C++ Developer (with QT)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Develop application software for special vehicles in the agricultural and municipal vehicle domain as part of development projects.
      • Collaborate with external development partners and service providers.
      • Maintain design documentation and establish coding rules.
      • Create specifications and performance descriptions for control components.
      • Select and evaluate control systems and HMI systems.

      Wymagania

      • Ability to work effectively in a team.
      • Possess an independent and structured approach to work.
      • Proficient in spoken and written English.
      • Qualification in C++ software programming with QT (several years of experience).
      • Knowledge of automated software testing.
      • Experience in software development with embedded software, cross-platform development, and source code management using Git.


      Nice to have
      • Familiarity with PLC programming according to IEC 61131-3, preferably CodeSys 3.5.
      • Knowledge of vehicle electrics and CAN bus systems.
      • Familiarity with functional safety according to DIN EN 13849 is advantageous.
      • Previous experience in the field of e-mobility, hybrid, and hydrostatic drives is beneficial.

      Oferujemy

      • Private medical care.
      • Sharing the costs of professional training & courses.
      • Flexible working time.
      • Integration events.
      • Pre-paid cards.
      • Holiday funds.
      • Sharing the costs of holidays for kids.
      • Employee referral program.
  • Dyrektor Finansowy

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Implementacja procesów i procedur z zakresu zarządzania finansami
      • Nadzorowanie procesów przygotowania sprawozdań finansowych oraz kalkulacji podatków - koordynacja współpracy z biurem rachunkowym
      • Odpowiedzialność za proces pozyskiwania finansowania bankowego
      • Ocena rentowności nowych projektów inwestycyjnych - modelowanie finansowe
      • Analiza płynności finansowej oraz zarządzanie przepływami pieniężnymi
      • Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz planowanie długoterminowe
      • Analiza wyników spółki w odniesieniu do budżetu oraz planów, kontrola kosztów
      • Wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych i raportowych
      • Odpowiedzialność za współpracę z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi i podatkowymi, obsługa audytu zewnętrznego

      Wymagania

      • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Finansowego w spółce z branży nieruchomości, idealnie w funduszu lub spółce deweloperskiej
      • Mile widziana ukończona ścieżka ACCA/CIMA lub tytuł biegłego rewidenta
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
      • Biegła znajomość MS Excel
      • Wysokie umiejętności w zakresie podejmowania decyzji i rekomendowania rozwiązań
      • Silna orientacja biznesowa oraz strategiczne podejście do zarządzania finansami

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
      • Premie uzależnione od wyników pracy
      • Kontrakt B2B
      • Możliwość współtworzenia organizacji będącej na etapie wzrostu / inwestycji
      • Kameralna atmosfera oraz biuro w ścisłym centrum
      • Realny wpływ na strategię oraz decyzje biznesowe
  • Samodzielna/y Księgowa/y - Real Estate

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Koordynacja obiegu dokumentów księgowych w firmie
      • Księgowanie faktur zgodnie z polityką rachunkowości
      • Księgowanie wyciągów bankowych
      • Pomoc w uzgadnianiu sald kont
      • Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT oraz CIT
      • Udział w przygotowaniu sprawozdawczości NBP i GUS
      • Uczestniczenie w przygotowywanie bilansów, rachunków zysków i strat oraz sprawozdań finansowych
      • Wsparcie Głównej Księgowej w jej codziennych zadaniach
      • Współpraca z partnerami biznesowymi firmy oraz zewnętrznymi instytucjami, w tym urzędami skarbowymi, audytorami.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
      • Chęć rozwoju wiedzy i doświadczenia w obszarze pełnej księgowości

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Opiekę medyczną
      • Szerokie możliwości rozwoju merytorycznego i awansu wewnątrz struktur organizacji
      • Możliwość rozwoju zawodowego wraz z dynamicznie rozwijająca się organizacją
      • Atrakcyjną lokalizację - Śródmieście, blisko stacji metra
      • Możliwość pracy hybrydowej
  • Inżynier Budowy/Kierownik Robót Wrocław

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót budowlanych,
      • Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą,
      • Prowadzenie dokumentacji budowlanej
      • Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi,
      • Uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych,
      • Wykonywanie obmiarów robót,
      • Udział w procesie rozliczania robót i przygotowanie dokumentacji odbioru robót,
      • Koordynacja procesu usuwania usterek i zgłoszeń

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
      • Znajomość obsługi programów MS Office oraz AutoCad
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
      • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
      • W przypadku Kierownika Robót wymagane Uprawnienia budowlane wykonawcze

      Oferujemy

      • Elastyczność współpracy - umowa o pracę lub kontrakt B2B
      • Zdobycie doświadczenia przy realizacji prestiżowych projektów budowlanych
      • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
      • Karta benefit multisport
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • planowanie i kierowanie wykonania robót elektrycznych;
      • sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót;
      • współpraca z kierownikami projektów i kierownikami robót innych branż;
      • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;
      • nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym;
      • uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych;
      • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
      • minimum 5 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
      • umiejętność pracy w zespole;
      • samodzielność, odpowiedzialność i dyspozycyjność;
      • bardzo dobra znajomość zasad i przepisów BHP;
      • zdolność analitycznego myślenia oraz łatwość podejmowania decyzji.

      Oferujemy

      • stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowę o pracę lub kontrakt;
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.
      • Realizacja ciekawych projektów
      • Narzedzia pracy
      • Atrakcyjny system benefoitów
  • Global Controlling Analyst

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Act as the key liaison for budget related indirect standard cost rates
      • Define and support new processes to meet SOX and US GAAP reporting requirements
      • Improving month end closing processing to guarantee timely closing, coordination with other functions in areas such as Group Costing, Cost of Sales Split, Internal Freight Cost
      • Participation and support in FI/CO Projects including costing relevant master data, material valuation, testing and roll-out
      • Provide ad hoc support to the business on FI/CO related queries and projects, as a key contributor.
      • Support the creation of product costing data as well as conducting process and master data quality checks with a view to identify and implement improvements wherever possible.

      Wymagania

      • Edecational background in Finance, Business or Economics discipline with previous experience working in a regional or global finance role
      • Minimum of 5 years work experience
      • Significant knowledge in SAP FI/CO modules and related master data with a strong experience of the Actual Group Costing/Parallel valuation process
      • Previous experience with US GAAP Reporting as well as FI/CO configuration and consolidation activities
      • Highly analytical with the ability to develop data analysis through SAP ERP, HANA based Management Information System, Excel
      • Fluency in English
      • Availability for working in a hybrid model from Kraków office

      Oferujemy

      • Private Medical care
      • Life Insurance
      • Multisport Card
      • Flexible working hours (6:00 - 10:00 start)
      • Hybrid work
      • Learning and Development Program
      • Annual Bonus
      • Birthday day off