!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Credit Manager

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.08.2022

Project Manager

Umowa o pracę

Pełny etat

Kierownik/koordynator

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.


Dla naszego Klienta, firmy z branży fin-tech, poszukujemy osoby na stanowisko

Credit Manager

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie pracy zespołu i procesów w celu zapewnienia terminowej realizacji projektów i osiągnięcia pożądanych rezultatów
  • Opracowywanie planów projektu w celu monitorowania i śledzenia postępów
  • Tworzenie i definiowanie wizji produktu i strategii rozwoju
  • Tworzenie dokumentacji projektu
  • Wspieranie rozwoju nowego biznesu i możliwości sprzedaży naszych produktów
  • Praca w metodyce SCRUM, przejrzyste opisywanie zadań i zarządzanie backlogiem

Wymagania

  • Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży bankowej, finansowej)
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z różnymi narzędziami do zarządzania projektami (np. Jira, Confluence)
  • Znajomość metodologii zarządzania projektami, zarówno waterfall jak i agile
  • Umiejętność ustalania priorytetów
  • Inicjatywa, orientacja na szczegóły, dokładność

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę na zasadzie B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia
  • Pracę w trybie hybrydowym
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Benefity pozapłacowe
  • Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane.
    Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie www.orientapolska.pl.
    Certyfikat agencji pracy: 13347

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Orienta Polska 00-845 Warszawa Łucka 18 lok. 7, NIP: 5272753673 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Warszawa
Opublikowana
Wygasła (2 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.