Grafton Recruitment

Czy to Twoja firma?

Grafton Recruitment praca

Warszawa

Jesteśmy Grafton Recruitment - Twoim zaufanym partnerem w świecie rekrutacji i zarządzania talentami. Nasza historia sięga ponad 40 lat wstecz, kiedy to rozpoczęliśmy naszą misję łączenia profesjonalistów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy częścią Gi Group Holding, co umożliwia nam korzystanie z globalnych zasobów i wiedzy, jednocześnie zachowując lokalne zrozumienie rynku pracy.


Nasza oferta jest kompleksowa - od stałych rekrutacji, przez Recruitment Process Outsourcing, po Outsourcing usług i IT Delivery Center. Rozumiemy, że każda firma i każdy kandydat są wyjątkowi, dlatego nasze usługi są dostosowane do indywidualnych potrzeb. Zajmujemy się także pracą tymczasową, doradztwem inwestycyjnym, analizami i raportami biznesowymi, a także oferujemy narzędzia rekrutacyjne i rozwojowe. Dla młodych talentów przygotowaliśmy program stażowy, który jest doskonałym startem w karierze zawodowej.

Jako globalny gracz na rynku HR, mamy obecność w ponad 30 krajach, co pozwala nam na dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Nasze biura, rozsiane po całej Polsce, w tym główna siedziba we Wrocławiu, są miejscem, gdzie codziennie tworzymy wartość dla naszych klientów i kandydatów.

Jesteśmy dumni z naszego certyfikatu Great Place To Work®, który jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla naszych pracowników. Wierzymy, że zadowoleni pracownicy to klucz do sukcesu naszych klientów.

Nasza przewaga konkurencyjna wynika z globalnego zasięgu działania, specjalizacji branżowych oraz dogłębnego zrozumienia segmentów rynku, co potwierdzają nasze roczne publikacje branżowe. Dzięki temu możemy dostarczać rozwiązania HR, które naprawdę odpowiadają na potrzeby rynku.

Zapraszamy do współpracy z Grafton Recruitment - razem możemy osiągnąć więcej.

Grafton Recruitment najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy Grafton Recruitment

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Grafton Recruitment

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Specjalista ds. rozliczeń

    Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.
    • Jelcz-Laskowice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Wygasa
  • KOSZTORYSANT (K/M)

    AUDIT HR Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Specjalista ds. kontrolingu

    JELCZ Sp. z o.o.
    • Jelcz-Laskowice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Przyjazna atmosfera
  • Strefa relaksu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Grafton Recruitment

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Grafton Recruitment poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Grafton Recruitment
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków
  5. Poznań
  6. Łódź
  7. Gdańsk
  8. Katowice
  9. Chorzów
  10. Czechowice-Dziedzice

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Grafton Recruitment - oferty archiwalne

  • Data Analyst - Praca Zdalna

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 3 500-4 200 zł / mies.
    • Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, w związku z dynamicznym rozwojem centrum outsourcingowego we Wrocławiu, poszukujemy osób na stanowisko:

      Junior Data Analyst – praca 100% zdalna

      Zakres obowiązków

      Jeśli interesuje Cię:

      • Praca i rozwój w obszarze analizy finansowej,
      • Praca z programem Microsoft Excel,
      • Przygotowywanie raportów, zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • Kontakt z klientami międzynarodowymi,
      • Współpraca z analitykami z całej Europy.

      Wymagania

      Posiadasz:

      • Ok. 1/2 roczne doświadczenie w obszarze finansów lub analizy danych (bądź powiązane studia),
      • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
      • Doskonałą znajomość Excela,
      • Wykształcenie wyższe, związane z ekonomią, finansami, matematyką lub rachunkowością,
      • Zdolności analityczne, cechy, takie jak dokładność, skrupulatność, wytrwałość,
      • Chęć rozwoju, podejmowania nowych wyzwań.

      Oferujemy

      Chciał(a)byś:

      • Pracować w młodym i dynamicznym środowisku,
      • Mieć możliwość zdobywania nowych umiejętności oraz udziału w profesjonalnych szkoleniach,
      • Uczyć się od ekspertów i specjalistów w dziedzinie analizy

      Już dziś wyślij do nas swoje CV, skontaktujemy się z Tobą, aby zaprosić Cię na spotkanie!

      Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

      Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

      Więcej podobnych ofert pracy na

  • Młodszy Specjalista ds. Analizy Danych - praca zdalna

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 3 500-4 200 zł / mies.
    • Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, w związku z dynamicznym rozwojem centrum outsourcingowego we Wrocławiu, poszukujemy osób na stanowiska:

      Młodszy Specjalista ds. Analizy Danych

      Już dziś wyślij do nas swoje CV za pomocą przycisku Aplikuj, skontaktujemy się z Tobą, aby zaprosić Cię na spotkanie!

      Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.).

      Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

      Zakres obowiązków

      Jeśli interesuje Cię:

      • Rozwój w obszarze analizy finansowej,
      • Przygotowywanie raportów, zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • Kontakt z klientami międzynarodowymi,
      • Współpraca z analitykami z całej Europy.


      Wymagania

      Posiadasz:

      • Ok. 1/2 roczne doświadczenie w obszarze finansów lub analizy danych,
      • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
      • Doskonałą znajomość pakietu Office, zwłaszcza Excela,
      • Wykształcenie wyższe, związane z ekonomią, finansami, matematyką lub rachunkowością,
      • Zdolności analityczne, cechy, takie jak dokładność, skrupulatność, wytrwałość,
      • Chęć rozwoju, podejmowania nowych wyzwań.

      Oferujemy

      Cenisz:

      • Pracę w młodym, dynamicznym środowisku,
      • Możliwość zdobywania nowych umiejętności oraz udziału w profesjonalnych szkoleniach,
      • Szanse uczenia się od ekspertów i specjalistów w dziedzinie analizy
  • Software Engineer/ Projektant EPLAN

    Grafton Recruitment
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 7-10-72591
      Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive. Obecnie w związku z rozwojem, poszukujemy do działu projektowego osoby na nowopowstałe w strukturach stanowisko: Projektant EPLAN

      Zakres obowiązków:
      - projektowanie urządzeń oraz tworzenie dokumentacji w środowisku EPLAN Electric P8,
      - nadzór nad wykonaniem oraz odbiory urządzeń u zewnętrznych dostawców,
      - pomoc w nadzorowaniu/rozwijaniu istniejących maszyn na liniach produkcyjnych,
      - modyfikacje i programowanie istniejących urządzeń,

      Wymagania:
      - wykształcenie wyższe techniczne (automatyka, elektrotechnika, mechatronika lub pokrewne),
      - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
      - znajomość i doświadczenie w Eplan Electric P8,
      - rok doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
      - znajomość programowania C# (mile widziana),
      - gotowość do wyjazdów (Europa),

      Korzyści:
      - dofinansowanie: zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, wypoczynku,
      - dodatkowe świadczenia socjalne,
      - ubezpieczenie na życie,
      - spotkania integracyjne,
      - parking dla pracowników,
      - paczki świąteczne,
  • EMEA Digital Marketing Specialist

    Grafton Recruitment
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 7-19-73467
      Dla naszego klienta, globalnej firmy produkcyjnej z branży automatyzacji przemysłowej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. digital marketingu.

      Miejsce pracy: Katowice - praca zdalna. Umowa na 12 miesiecy, z możliwością przedłużenia.

      Zakres obowiązków:
      - zarządzanie treściami na stronach internetowych,
      - realizacja e-mailowych kampanii marketingowych,
      - tworzenie seminariów webinarowych,
      - sporządzanie formularzy zgłoszeniowych,
      - współpraca z międzynarodowym zespołem marketingowym.

      Wymagania:
      - doświadczenie w obszarze online marketingu,
      - znajomość narzędzi w obszarze CMS lub marketing automation,
      - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i edycję treści pisanych,
      - dbałość o szczegóły i kreatywność,
      - umiejętność zarządzania własnym czasem.

      Korzyści:
      - praca w międzynarodowym zespole Digital Marketingu i możliwość uczenia się,
      - możliwość współpracy z ekspertami oraz uczestniczenia w różnorodnych projektach,
      - system świadczeń pozafinansowych.
  • Specjalista ds. zarządzania kontraktami z językiem włoskim

    Grafton Recruitment
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 7-20-73460
      W związku z dynamicznym rozwojem - razem z naszym partnerem biznesowym, renomowaną firmą o międzynarodowym zasięgu - poszukujemy ambitnych profesjonalistów do nowego zespołu ds. zakupów na stanowisko:

      Specjalisty ds. zarządzania kontraktami ze znajomością języka włoskiego oraz angielskiego

      W regionie śląskim zostanie otwarte nowe biuro, co stworzy doskonałą okazję dla nowych członków zespołu. Aktualnie praca na tym stanowisku będzie w pełni zdalna, aż do zapewnienia odpowiednich warunków biurowych. Następnie możliwe będzie korzystanie z elastycznych form pracy, w tym 2 dni pracy zdalnej i 3 dni pracy z biura (Katowice).

      Dołącz do zespołu, gdzie zyskasz szansę na rozwijanie swoich umiejętności w dynamicznym, międzynarodowym środowisku biznesowym!

      Zakres obowiązków:
      - zarządzanie umowami i kontraktami między firmą, a jej dostawcami i partnerami biznesowymi,
      - ścisła współpraca z zespołem ds. zakupów w celu tworzenie oraz zawierania umów i kontraktów,
      - współpraca globalna w celu negocjacji i ustalenia warunków biznesowych nowych umów/kontraktów,
      - administracja zawartymi umowami/kontraktami pod kątem ich poprawności, terminu ważności,
      - archiwizacja dokumentów prawnych dotyczących zamówień,
      - zarządzanie, identyfikacja i ulepszenie procesów,
      - dbanie o dobre relacje z dostawcami i partnerami biznesowymi.
      - zarządzanie, identyfikacja i ulepszenie procesów.

      Wymagania:
      - bardzo dobra znajomość języka włoskiego i angielskiego – warunek konieczny,
      - doświadczenie w tworzeniu i zawieraniu umów i kontraktów,
      - min. 1,5 roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      - zdolności analitycznego myślenia, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy,
      - doświadczenie w obszarze zakupów/logistyki/łańcucha dostaw/administracji,
      - znajomość dokumentów prawnych.

      Korzyści:
      - możliwość budowania swojej ścieżki kariery w ramach stabilnych, międzynarodowych struktur organizacji,
      - możliwość tworzenia nowego zespołu,
      - dostęp do pracy częściowo zdalnej,
      - szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),
      - bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe).
  • Sales Support Coordinator

    Grafton Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 1-24-73461
      Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży optycznej.
      Obecnie w związku z rozwojem struktur organizacji w Polsce szukamy osoby na stanowisko Sales Support Coordinator. Osoba ta będzie koordynować operacje sprzedażowe w Polsce, analizować i optymalizować działania wspierające sprzedaż.

      Miejsce pracy: Warszawa centrum.

      Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
      - tygodniowe prognozowanie sprzedaży
      - udział w miesięcznym planowaniu sprzedaży
      - przygotowywanie niezbędnych analiz wspierających plany handlowe (prognozowanie, analizy ABC)
      - wdrażanie działań optymalizujących sprzedaż
      - ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży, finasowym i operacyjnym
      - ścisła współpraca z Country Managerem i Financial Managerem
      - analiza zamówień, przygotowywanie raportów sprzedażowych (Tableau, BW)
      - planowanie i dystrybucja wzorników
      - planowanie akcji sprzedażowych, wsparcie przy ich organizacji

      Wymagania:
      - doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze wsparcia sprzedaży, analiz operacji sprzedażowych itp.
      - samodzielność w działaniu, proaktywność, umiejętność analizowania i przekazywania pomysłów
      - bardzo dobra znajomość SAP, Excel
      - wysokie zdolności analityczne
      - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      - otwartość, komunikatywność i umiejetność pracy w zespole
      - doświadczenie w zarządzaniu mikrozespołem będzie dodatkowym atutem
      - wykształcenie wyższe

      Korzyści:
      - zatrudnienie na umowę o pracę
      - praca hybrydowa
      - biuro w centrum Warszawy
      - ubezpieczenie medyczne
      - szkolenia
      - zniżki na produkty firmy
      - bony świąteczne
      - przyjazna atmosfera
      - międzynarodowe środowisko
  • Tax Accountant

    Grafton Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 1-7-73455
      Dla dynamicznie rozwijającej się firmy międzynarodowej z branży finansowej poszukujemy osoby do roli: Tax Accountant.

      Zadania:
      - przygotowywanie i przeprowadzanie wstępnych przeglądów dokumentów podatkowych, alokacji spółek i szacunków podatkowych, głównie w ramach linii biznesowej private equity i venture capital
      - udział w projektowaniu, ulepszaniu własnego oprogramowania i narzędzi automatyzacji zespołu podatkowego, współpracując z zespołem ds. technologii podatkowych, tworząc dokumenty specyfikacji i przeprowadzając testy akceptacyjne użytkowników w zakresie nowych funkcji
      - polepszanie automatyzacji za pomocą VBA, Alteryx, SQL i Tableau.
      - pomoc przy audytach przeprowadzanych przez federalne i stanowe organy podatkowe
      - odpowiadanie na zapytania z innych działów, w tym między innymi na pytania dotyczące skutków podatkowych potencjalnych transakcji i sprawozdawczości podatkowej inwestorów

      Wymagania:
      - min.3- letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości lub podatków
      - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
      - wykształcenie wyższe
      - zaawansowane umiejętności obsługi programu Microsoft Excel z dobrą znajomością tabel przestawnych, XLOOKUP, SUMIFS i operatorów logicznych;
      - znajomość VBA będzie dodatkowym atutem

      Korzyści:
      - rola w trybie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze - Warszawa Centrum)
      - karta sportowa
      - prywatna opieka medyczna (stomatologiczna)
      - ubezpieczenie na życie
      - prywatny program emerytalny
  • Order Management Specialist (in logistic department)

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5-21-73457Salary: 8000 - 10000 PLN
      Currently for our Client - an international manufacturing company, we are looking for Candidates for the position of Order Management Specialist (in logistic department)
      .
      In this role, you will be responsible for managing customer inquiries, addressing complaints, providing timely and accurate information to clients, and overseeing order processing in the logistic area.

      Place of work: Wroclaw area



      Responsibilities:
      - Support Customers located in Europe, Middle East and Central Asia
      - Prepare and manage quotes, sales orders, invoices and shipment
      - Manage key operational reports and ascertain compliance
      - Maintain customers and sales records up to date in compliance
      - Compile export documentation and ensure compliance

      Requirements:
      - At least 2 years of Order Management Experience
      - Excellent oral and written communication skills in English
      - Extensive knowledge in order processing, export, logistics, warehousing, and document management

      Benefits:
      - Opportunity for growth in an international work environment

      - Vacation benefits, Christmas vouchers

      - Private medical care

      - Employee events

      - Jubilee awards

      - Subsidized sports activities
  • Specjalista ds. logistyki z j. angielskim - zdalnie!

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 104-21-73459
      Dla naszego klienta, skandynawskiej firmy specjalizującej się w usługach zarządzania logistyką, szukamy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu jako Specjalista ds. logistyki

      Główne obowiązki:
      - Zapewnienie wsparcia w procesach logistycznych,
      - Obsługa zamówień klientów, dokumentów wysyłkowych i procesów reklamacyjnych,
      - Zapewnienie niezbędnych informacji oraz rozwiązań dla klientów,
      - Utrzymywanie stałego kontaktu z partnerami.

      Wymagania:
      - Min. 2 lata doświadczenia w sektorze logistyki ze zrozumieniem zasad i procesów logistycznych,
      - Zdolność do szybkiego ustalania priorytetów oraz komunikowania się w sposób profesjonalny i zorientowany na rozwiązanie,
      - Myślenie zorientowane na sprzedaż,
      - Doświadczenie w obsłudze MS Office,
      - Zdolność i chęć rozwijania nowych umiejętności.

      Korzyści:
      - Stabilne zatrudnienie,
      - Hybrydowy model pracy (biuro w Toporowie) lub możliwość pracy zdalnej,
      - Międzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy,
      - Elastyczne godziny pracy (możliwe trzy zmiany: 7-15:00, 8-16:00, 9-17:00),
      - Pakiet benefitów zostanie ogłoszony po ustaleniu.
  • 2nd line IT Support

    Grafton Recruitment
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 6-15-73448
      For our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of 2nd line IT Support Engineer. It is a chance to take part in transition of processes for a new Unit in Krakow.

      Responsibilities:
      - Supporting internal customers via phone and remote tools. Handling direct contact with end users on daily basis while troubleshooting their problems related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network.
      - Taking ownership of incoming requests till successful resolution including issues escalated from Tier I.
      - Identifying and troubleshooting problems using remote desktop tools and other resources.
      - Tier 2 Application Support
      - Active Directory Administration
      - Email security monitoring, Access Requests and other user provisioning tasks
      - Assists peers with troubleshooting, SD processes and procedures.
      Coordinating of escalated problem resolution by 3rd level support.
      Supporting colleagues with troubleshooting and incidents resolution.

      Supporting : Windows 7 and above, Microsoft Office 2010 and higher, Internet Explorer, Hardware/Software conflicts, remote support via remote control tool (SCCM), VPN connectivity and/or administration, Network connectivity, Wireless connectivity, Telecom and IPhone /IPad connectivity and synchronization, among other applications. (SAP, EDMS, Documentem, etc.)

      Requirements:
      - Bachelor degree in Information Technology or equivalent
      - 2-3 years of experience working in IT service desk
      - Fluent knowledge of English
      - Professional certification (e.g. ITIL Foundation) would be an asset
      - Network administration and troubleshooting skills
      - Knowledge of Operating Systems (Windows, iOS, Android) and Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.)
      - Knowledge of systems and administration of: Active Directory, MS Office, etc.
      - Basic network administration
      - Experience in VOIP systems

      Benefits:
      - Attractive salary
      - Social package (private medical care, Life insurance)
      - Extensive training package
      - Defined career path
      - Nice and friendly work atmosphere
  • RtR Team Leader - new department in SSC

    Grafton Recruitment
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4-7-73449
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającego się SSC w Poznaniu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      RTR Team Leader - nowe struktury w SSC

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne prowadzanie Działu RtR poprzez:
      - zarządzanie zespołem specjalistów działu RtR
      - codzienne nadzorowanie procesu, aktywne wsparcie operacyjne w przypadku kluczowych kwestii
      - wsparcie merytoryczne dla zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
      - optymalizacja procesów oraz zasobów
      - budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym
      - zarządzanie elektronicznym systemem obsługi dokumentów
      - współudział w innych procesach finansowych

      Wymagania:
      - 2- 3- letnie doświadczenie w pracy jako Team Leader działu GL/RTR w strukturach SSC/BPO
      - zaawansowana znajomość języka angielskiego
      - zdolności analityczne oraz dbałość o detale
      - łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji z ludźmi
      - zdolności interpersonalne i przywódcze
      - doświadczenie w działach OtC/PtP będzie dodatkowym atutem
      - znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem

      Korzyści:
      - uczestnictwo w procesie tworzenia nowego działu w istniejącym centrum usług wspólnych
      - szkolenia
      - praca hybrydowa (3 dni biuro w tyg/ 2 dni home office)
      - stabilna praca w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      - pakiet socjalny
      - przyjazna atmosfera pracy
  • .NET/Fullstack Developer 100% remote

    Grafton Recruitment
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 7-16-73450Wynagrodzenie: 25 - 37 PLN (hour)
      We’re looking for a Mid/Senior .NET or Fullstack developer ready to join the Dutch start-up growing their team in Poland. They’re working on a bunch of SaaS projects for business applications. Take a look below if you’re curious what’s in there for you!

      In this position you will:
      - Coordinate project/-s building small SaaS applications from scratch,
      - Develop and test code working 100% on the backend or fullstack using C#, .NET, Typescript, Angular 2+,
      - Contribute to the development of both web and mobile solutions, based in the cloud,
      - Develop various solutions for many industries -e.g. ticketing system, e-learning platform, and other projects on the way!

      Wymagania:
      - Min. 3 years of experience (for seniors at least 5 years) as a developer working with .NET tech stack,
      - Cloud experience with Azure/AWS preferred,
      - Openness to perform frontend modifications with Typescript, Angular2+ - nice to have,
      - Experience with scrum and international exposure (English min. B2),
      - Feeling comfortable with 100% remote role and handling responsibilities independently (as a mid you’ll have support from senior dev).

      Korzyści:
      - B2B contract (invoice in EUR),
      - 100% remote position (based in Poland),
      - Working within the time you prefer,
      - Opportunities to grow and unleash your creativity – you have full freedom in making project decisions and choosing tools,
      - Open and friendly environment with experienced colleagues sharing knowledge.
  • Specjalista ds. zarządzania kontraktami z językiem niemieckim

    Grafton Recruitment
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 7-20-73451
      Naszym Klientem jest globalna amerykańska firma produkcyjna, będąca wiodącym liderem na rynku w produkcji sprzętu budowlanego i górniczego. Obecnie firma jest w fazie rozwoju, dlatego poszukujemy osób, które dołączą do nowego zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie umowami i kontraktami firmy.

      Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.

      Główne zadania:
      - zarządzanie umowami i kontraktami między firmą, a jej dostawcami i partnerami biznesowymi,
      - ścisła współpraca z zespołem ds. zakupów w celu tworzenie oraz zawierania umów i kontraktów,
      - współpraca globalna w celu negocjacji i ustalenia warunków biznesowych nowych umów/kontraktów,
      - administracja zawartymi umowami/kontraktami pod kątem ich poprawności i terminem ważności oraz ich archiwizacja,
      - dbanie o dobre relacje z dostawcami i partnerami biznesowymi.

      Wymagania:
      - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego – warunek konieczny,
      - doświadczenie w tworzeniu i zawieraniu umów i kontraktów,
      - mile widziane wykształcenie wyższe związane z obszarem prawa i administracji,
      - biegła umiejętność obsługi MS Office,
      - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
      - zdolności analitycznego myślenia, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy.

      Korzyści:
      - możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze contract managementu oraz zakupów,
      - dołączenie do nowego oraz eskpozycja na kontakty międzynarodowe,
      - realna opcja budowania swojej ścieżki kariery w ramach stabilnych struktur organizacji,
      - dostęp do pracy zdalnej (HO 2 dni, 3 dni praca z biura) ,
      - szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),
      - bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe).
  • Wizażystka marki kosmetycznej

    Grafton Recruitment
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 6-24-73453
      Dla jednego z naszych klientów - renomowanej marki kosmetyków do wizażu, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Przedstawiciela marki

      Miejsce pracy: Bonarka

      Główne obowiązki na tym stanowisku to:

      - profesjonalna prezentacja produktów, technik makijażu i aktywna promocja marki,
      - wykonywanie makijażu,
      - monitorowanie stanu kosmetyków, testerów, przygotowanie zamówień,
      - bieżąca obsługa klienta

      Wymagania:
      - dostępność do pracy w soboty,
      - doświadczenie w zakresie wizażu lub sprzedaży kosmetyków,
      - znajomość technik i trendów wizażu,
      - komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Korzyści:
      - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
      - godziny pracy: czwartek-sobota 12:00-18:00, po pierwszych 3 miesiącach liczba godzin pracy może wzrosnąć,
      - szkolenia sprzedażowe i produktowe,
      - możliwość zdobycia doświadczenia w gronie profesjonalistów
  • Project Coordinator (metrology specialist)

    Grafton Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 1-10-73394
      Dla naszego Klienta - międzynarodowego producenta z branży medycznej - poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora Projektu - specjalisty metrologa.

      Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
      - nadzór nad procesem wzrocowania i bazą raportów z audytów oraz ich przechowywanie
      - kontrola jakości wykonanej pracy serwisowej w celu zapewnienia określenia wymaganych standarów firmy
      - współpraca z innymi działami w celu zapewnienia zgodności projektów z celami firmy
      - aktywne wsparcie globalnych projektów kalibracyjnych
      - rekomendowanie i optymalizacja procedur

      Wymagania:
      - doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży technicznej/technologicznej/medycznej itp.
      - znajomość technik pomiarowych oraz praktyczna wiedza z kontroli i wykorzystywania przyrządów pomiarowych
      - bardzo dobra znajomość jezyka angielskiego (C1)
      - znajomość systemu Salesforce i/lub Service Max
      - doświadczenie w zarządzaniu projektami
      - doskonała organizacja pracy
      - wykształcenie wyższe (techniczne będzie dużym atuem)

      Korzyści:
      - zatrudnienie na umowę o pracę
      - praca hybrydowa
      - bogaty pakiet socjany (m.in. opieka medyczna, karta muktiisport, ubezpiecznie na życie)
      - dogodna lokalizacja biura (przy stacji metra)
  • Starszy przedstawiciel handlowy

    Grafton Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 1-23-73403Wynagrodzenie: 15000 - 17000 PLN
      Zapraszamy doświadczonych Przedstawicieli handlowych zainteresowanych rozwojem kariery w polskich strukturach globalnego lidera w rozwiązaniach technologicznych w branży elektrycznej, ppoż, zabezpieczeń i automatyki.

      Główne zadania:
      - rozwijanie relacji z klientami w celu poznania ich potrzeb, aby trafnie proponować produkty i rozwiązania
      - pozyskiwanie nowych klientów poprzez penetrację rynku, rozwijanie relacji z osobami decyzyjnymi, poszukiwanie szans na promowanie produktów i rozwiązań firmy
      - reprezentowanie firmy w otwarty, kreatywn i profesjonalny sposób w kontaktach z klientami, na targach etc.

      Wymagania:
      - wykształcenie techniczne
      - 5+ lat doświadczenia w sprzedaży produktów i rozwiązań technologicznych w takich branżach jak: przeciwpożarowa, zabezpieczeń, budowlana, elektryczna i elektroniczna
      - bardzo dobry angielski
      - czynne prawo jazdy
      - wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne

      Korzyści:
      - atrakcyjny model premiowy
      - narzędzia: telefon, laptop, samochód
      - praca 3 dni w biurze i 2 dni z domu
      - pakiet benefitów dodatkowych
  • Specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5-6-73404
      Dla naszego Klienta - producenta znanego na arenie międzynarodowej - poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży z j. francuskim

      Praca na terenie miasta Wrocław!

      Codzienne obowiązki:
      - pozyskiwanie klientów z rynku francuskiego
      - mailowa i telefoniczna obsługa klienta
      - tworzenie ofert cenowych
      - kompleksowa realizacja procesu zamówienia
      - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
      - prowadzenie dokumentacji handlowej

      Wymagania:
      - znajomość języka francuskiego (min. B2)
      - mile widziana znajomość języka angielskiego - nie jest to konieczność!
      - doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaż - duży atut!
      - zorientowanie na klienta i komunikatywność
      - analityczne myślenie

      Korzyści:
      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      - prywatna opieka medyczna
      - ubezpieczenie na życie
      - stołówka pracownicza
      - pakiet benefitów: dofinansowanie karty Multisport
      - programy rabatowe
  • Administrator nieruchomości

    Grafton Recruitment
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5-5-73405
      Dla naszego Klienta - firmy zajmującej się nieruchomościami - poszukujemy osób na stanowisko:

      Administrator nieruchomości

      Praca stacjonarna z miasta Gdańsk!

      Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć:
      - zarządzanie budynkiem - w tym nadzorowanie napraw
      - dbanie o techniczny stan nieruchomości
      - kontakt z najemcami oraz rozpatrywanie ich zgłoszeń
      - prowadzenie dokumentacji i ogólnych działań administracyjnych
      - kontrolowanie kosztów utrzymania posiadłości

      Wymagania:
      - doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny
      - dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
      - ukończone studia wyższe - mile widziane zarządzanie nieruchomościami
      - dobra organizacja pracy

      Korzyści:
      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      - prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie
      - szkolenia wdrożeniowe
      - atrakcyjny pakiet benefitów, np. karta Multisport
      - możliwość poszerzenia swoich kompetencji zawodowych
  • Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5-6-73406
      Dla naszego Klienta - producenta znanego na arenie międzynarodowej - poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży z j. niemieckim

      Praca na terenie miasta Wrocław!

      Codzienne obowiązki:
      - pozyskiwanie klientów z rynku niemieckiego
      - mailowa i telefoniczna obsługa klienta
      - tworzenie ofert cenowych
      - kompleksowa realizacja procesu zamówienia
      - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
      - prowadzenie dokumentacji handlowej

      Wymagania:
      - znajomość języka niemieckiego (min. B2)
      - mile widziana znajomość języka angielskiego - nie jest to konieczność!
      - doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaż - duży atut!
      - zorientowanie na klienta i komunikatywność
      - analityczne myślenie

      Korzyści:
      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      - prywatna opieka medyczna
      - ubezpieczenie na życie
      - stołówka pracownicza
      - pakiet benefitów: dofinansowanie karty Multisport
      - programy rabatowe
  • HR Administrator with Spanish or German

    Grafton Recruitment
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5-1-73408
      Together with our Client - internationally well-known company, specializing in outsourcing, IT, consulting and technology - we are looking for an:

      HR Administrator with Spanish or German

      Responsibilites:
      - maintaining records in core HR system for employees and organizations;
      - reporting and analysis of employee and organizational data;
      - answering technical questions related to data and systems;
      - collaborating with different departments.

      Requirements:
      - communicative Spanish/German and English (min. B2);
      - experience in HR area;
      - knowledge of MS Office (Excel);
      - knowledge of SAP system will be an asset;
      - strong analytical skills;
      - very good interpersonal and team work skills.

      Benefits:
      - working remotely;
      - private medical care;
      - life insurance;
      - OK System package;
      - provision of specialized training;
      - opportunity to be a part of international organization.

Pracodawcy w Warszawie