Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Michael Page International (Poland) sp. z o.o. praca

Warszawa

Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.


Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia it (informatyka) prawo i administracja państwowa sprzedaż / zakupy produkcja / przemysł

Oferty pracy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Kraków
  5. Bielsko-Biała
  6. Katowice
  7. Bydgoszcz
  8. Łódź
  9. Lublin
  10. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • IT Infrastructure Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie i rozwijanie zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie infrastruktury IT i usług helpdesk
      • implementacja i utrzymanie najlepszych praktyk ITIL i DevOps w celu optymalizacji procesów i usług IT
      • zapewnienie wysokiej dostępności i niezawodności usług IT
      • nadzorowanie ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD) oraz automatyzacji procesów IT
      • współpraca z innymi działami oraz dostawcami zewnętrznymi w celu ciągłego doskonalenia usług IT
      • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działania infrastruktury i usług IT
      • koordynacja działań zespołu administratorów infrastruktury w celu utrzymania niezawodności sieci, serwerów oraz systemów informatycznych
      • zapewnienie odpowiedniego poziomu dokumentacji technicznej i procedur operacyjnych
      • nadzór nad procesem rozwiązywania problemów oraz reagowanie na zgłoszenia incydentów zgodnie z ustalonymi SLA
      • monitorowanie wydajności zespołu i podejmowanie działań w celu ciągłego doskonalenia procesów oraz podnoszenia kompetencji pracowników

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki lub pokrewne
      • minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem IT, z preferencją w obszarze infrastruktury i utrzymania usług
      • znajomość i doświadczenie w implementacji metodologii ITIL i DevOps
      • umiejętności zarządzania projektami i doskonałe zdolności organizacyjne
      • wysokie kompetencje analityczne i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
      • dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Karta sportowa
  • (Senior) GL Accountant - new SSC!

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Perform General Ledger accounting activities for a specific cluster
      • Adhere to the guidelines outlined in the accounting manual, ensuring accurate cost center and profit center accounting, and the correct utilization of GL accounts
      • Perform tasks such as journal entry booking, account reconciliations, intercompany account reconciliation, and contribute to financial close reporting
      • Contribute to the completion of the month-end close process, including posting entries in accordance with US GAAP
      • Assist in preparing statutory filings, unless these tasks have been outsourced, to ensure compliance with relevant financial regulations

      Wymagania

      • Bachelor Degree in Finance, Controlling or Accounting
      • Experience within a Business Shared Service Centre
      • Knowledge of Finance in general and General Ledger in particular
      • Hands-on experience of Shared Services transition a plus
      • SAP Finance experience
      • Fluent in English, Polish required as a minimum. Knowledge of German is required for a few roles.
      • Practical knowledge of internal controls (SOX) a plus
      • Availability to travel during the Transition phase - and then occasionally as required

      Oferujemy

      • Private medical care
      • Flexible working time, including hybrid working model
      • Life insurance
      • Sharing the costs of foreign language classes
      • Sharing the costs of sports card
      • Annual bonus
  • Integration Engineer/Inżynier ds. integracji systemów IT

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie, implementacja i konfiguracja rozwiązań integracyjnych między różnymi systemami IT.
      • Zarządzanie procesem integracji, w tym określanie wymagań, projektowanie interfejsów, testowanie oraz wdrażanie rozwiązań.
      • Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z integracją systemów oraz optymalizacja ich wydajności.
      • Współpraca z zespołem deweloperów i specjalistów IT w celu opracowania efektywnych rozwiązań integracyjnych.
      • Monitorowanie i utrzymanie działania istniejących integracji, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
      • Udoskonalanie procesów produkcyjnych poprzez proponowanie zmian w zakresie integracji systemów IT.
      • Dokumentowanie procesów integracyjnych oraz zapewnianie wsparcia technicznego w obszarze integracji systemów IT.
      • Utrzymywanie regularnego kontaktu z dostawcami systemów IT w celu omówienia integracji, problemów i możliwości rozwoju.
      • Analiza przyczyn błędów i uzgadnianie z dostawcami sposobów ich eliminacji.


      Wymagania

      • Praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowana znajomość narzędzi i technologii integracyjnych (np. ESB, ETL, middleware).
      • Znajomość relacyjnych baz danych oraz umiejętność projektowania schematów baz danych.
      • Znajomość jednego z języków programowania (np. Java, Python).
      • Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu integracji wykorzystujących formaty danych takie jak XML, JSON oraz narzędzia SSIS.
      • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT oraz zasad integracji systemów.
      • Wiedza na temat systemów z branży produkcyjnej, w tym zarządzania magazynem oraz przepływu procesów produkcyjnych.
      • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów integracyjnych (konflikty danych, błędy komunikacji, różnice w formatach danych).
      • Umiejętność zbierania i dokumentowania wymagań biznesowych.
      • Doświadczenie w optymalizacji zapytań SQL w celu poprawy wydajności i optymalizacji dostępu do danych.
      • Umiejętność komunikacji z różnymi interesariuszami projektu (strona biznesowa i techniczna).


      Oferujemy

      • Praca w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna
      • Możliwość realizacji ciekawych projektów
      • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, drużyny sportowe, stołówka, kursy językowe)
  • Finance Business Partner

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Support the budgeting and long-range financial planning process ensuring an accurate, complete and timely plan is created on an annual basis.
      • Partner with business leaders and financial directors to ensure a clear understanding of the budgeting processes and tools used including management and facilitation of the monthly forecast process.
      • Communicate business unit financial and operational performance trends, historical and forecasted, using appropriate metrics. Suggest trends, resulting implications, key actions, and strategic implications.
      • Support the quarterly forecast process as well as the resulting business reviews.
      • Complete analysis of actual results to provide meaningful insight into the company's financial performance including in-depth explanations on deviations from plan and forecast.
      • Develop and interpret detailed and complex financial models to provide international leadership with the information needed to make strategic decisions.
      • Take ownership of the Company's financial systems to ensure Finance is using technological tools efficiently and effectively.
      • Coordinate working capital improvement initiatives.
      • Leverage current systems and business knowledge to continuously improve business practices, internal financial processes, and other efficiencies while serving critical business needs.
      • Perform and support ad-hoc financial analysis projects.
      • Build business case for strategic initiatives.


      Wymagania

      • Bachelor's degree in Finance, Accounting, Business, Economics, or related discipline.
      • 2 years of financial analysis experience in a multinational corporate environment, or public accounting experience serving public multi-national clients
      • Understanding of financial statements and basic accounting rules with strong analytical abilities and strategic thinking skills
      • Excellent verbal & written communication skills
      • Advanced knowledge of Excel and PowerPoint and experience preparing presentations
      • Strong organizational and multi-tasking skills
      • Proven ability to interact and thrive in a fast-paced, team-based environment
      • Solid expertise of business processes, information technology, and their effect on financial statements.
      • Proven experience analyzing moderate to complex financial information, historical financial results, and market data (including emerging trends) to develop recommendations.
      • Demonstrated business orientation, excellent analytical capabilities, and strategic decision-making skills.
      • Demonstrated problem solving abilities with proven track record of generating high quality innovative solutions.
      • Willingness to travel up to 10% of the time internationally.

      Oferujemy

      base + bonus + benefits
  • Analityk Sprzedaży / Biznesowy (branża TSL)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie raportów sprzedaży (sprzedaż per klient, kanał dystrybucji, region itd.)
      • Opracowywanie jednostkowych oraz skonsolidowanych budżetów i prognoz oraz udział w tworzeniu 6-letniej strategii
      • Tworzenie raportów zarządczych (analizy, rekomendacje, podsumowania, odchylenia itp) na potrzeby Zarządu i innych komórek
      • Udział w sporządzaniu raportów na potrzeby grupowe
      • Rozliczanie modelu premiowego w Dziale Sprzedaży, w tym zestawienia wolumenów/sprzedaży oraz rentowności zleceń per handlowiec
      • Przygotowywanie zestawień miesięcznych - m.in. odchylenia sprzedaży, GM oraz EBIT'u od budżetu/forecastu
      • Analizy ad hoc

      Wymagania

      • Min. 2 lata na samodzielnym stanowisku jako analityk/kontroler/specjalista ds. kontrolingu
      • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów - finanse, rachunkowość, ekonomia itp (mile widziane)
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiającego komunikację w mowie i piśmie
      • Zawansowana znajomość Excela, SQL
      • Znajomość MS Axapta (mile widziana)

      Oferujemy

      • Roczny system premiowy
      • Hybrydowy model pracy
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie NNW
      • Karta sportowa Multisport
      • Świadczenia świąteczne
      • Dofinansowanie wczasów „pod gruszą"
      • Nagrody stażowe
      • Urlop stażowy (po 5 latach pracy 1 dodatkowy dzień urlopu na rok, po 10 latach pracy 2 dodatkowe dni urlopu na rok, itd.).
      • Becikowe dla świeżo upieczonych rodziców
      • Szkolenia rozwojowe, specjalistyczne i językowe
      • Platforma benefitowa
      • Dofinansowanie CIMA/ACCA
  • Kontroler Finansowy (branża TSL)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie kontrolingu jednej spółki z grupy (revenue ok. 100 mln) + znaczący wkład w aspekty kontrolingowe jednostki dominującej
      • Raportowanie finansowe (P&L, BS, CF, sprzedaż) - zarówno wyniki miesięczne jak i prognozy finansowe
      • Przygotowywanie raportów zarządczych (analizy, rekomendacje, podsumowania, odchylenia itp.) na potrzeby Zarządu i innych komórek
      • Współpraca z działem Księgowości (zwłaszcza w okresach zamknięcia miesiąca, zakładania rezerw)
      • Przygotowanie 6-letniej strategii, rocznego budżetu oraz 4 forecastów w ciągu roku
      • Współpraca z Grupą w zakresie raportowania

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów - finanse, rachunkowość, ekonomia itp. (mile widziane)
      • Min. 3 lata na samodzielnym stanowisku jako analityk / kontroler / specjalista ds. kontrolingu
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiającego komunikację w mowie i piśmie (B1)
      • Dobra znajomość Excela
      • Znajomość MS Axapta (mile widziana)

      Oferujemy

      • Roczny system premiowy
      • Hybrydowy model pracy
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie NNW
      • Karta sportowa Multisport
      • Świadczenia świąteczne
      • Dofinansowanie wczasów „pod gruszą"
      • Nagrody stażowe
      • Urlop stażowy (po 5 latach pracy 1 dodatkowy dzień urlopu na rok, po 10 latach pracy 2 dodatkowe dni urlopu na rok, itd.).
      • Becikowe dla świeżo upieczonych rodziców
      • Okazjonalne podarunki dla dzieci
      • Szkolenia rozwojowe, specjalistyczne i językowe
      • Platforma benefitowa
      • Dofinansowanie CIMA/ACCA
  • Główna Księgowa nieruchomości

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • sporządzanie sprawozdań finansowych
      • sporządzanie rozliczeń i deklaracji podatkowych, VAT, CIT, PT
      • wdrożenie systemu księgowego - to ty zdecydujesz jaki :)
      • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie,
      • monitorowanie zmian przepisów rachunkowych i podatkowych oraz ich implementację,
      • zarządzanie zespołem działu ksiegowego oraz działu kadr i płac
      • wprowadzanie polityk, procedur i instrukcji księgowych,
      • przeniesienie ksiąg z biura rachunkowego ( rok finansowy będzie zamykany z biurem rachunkowym)
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi

      Wymagania

      • Minimum 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży nieruchomości
      • Mile widziane również osoby na stanowisku Senior Accountant z doświadczeniem w branży pokrewnej.
      • Wykształcenie w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów,
      • Biegła znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,
      • Samodzielność, zaangażowanie,
      • Doświadczanie we wdrażaniu systemu księgowego
      • Posiadanie umiejętności analizy danych finansowych oraz wnioskowania na ich podstawie,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w Zespole
      • Proaktywność, odwaga do podejmowania działań, umiejętnośc pracy pod presją czasowoą, zdeterminowanie,


      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie, premie
      • Umowę o pracę lub kontrakt B2B (preferowany)
      • Praca w stabilnej i rozwijającej się firmie
      • Praca stacjonarna
      • Możliwość zbudowania zespołu od zera
      • Wdrożenie swoich pomysłów i procedur
  • Project Manager (Development - Biogaz)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities:
      • Be responsible for an identification of Polish market potential for renewable energy projects;
      • Prepare business plan for each project taking into account raw materials, lands, local conditions, financial analysis and selling this in front of the steering committee;
      • Prepare planning analyzes for land property and select locations that meet the conditions necessary for the construction of projects;
      • Check the provisions of the study and local zoning plan for the possibility of locating renewable energy projects;
      • Obtaining regulatory approvals and permits;
      • Land acquisition procedures for instalations, relevant permitting procedures up to building permits;
      • Working with and building relationships with local authorities and local suppliers;
      • Ensure smooth development processes and pass on the projects for Construction team;
      • Prepare solutions for further steps according collected information.


      Wymagania

      Requirements:
      • Hold a university degree in environmental protection or renewable energy;
      • Have up to 3 years of experience in the above mentioned fields;
      • At least 2 years of experience in environmental engineering, (experience as expert listed by the provincial governor will be welcome);
      • Have analytical and logical thinking skills;
      • Have great negotiation and communications skills, can do attitude and self-driven mindset;
      • Be fluent in Polish and close to fluent in English

      Oferujemy

      Offer:
      • Competetive salary
      • Bonuses + company car
      • Private medical care
      • Multiaporta card
      • Possibility to implement interesting projects with specialists in the renewable energy industry and develop in an experienced team,
      • Permanent full-time employment based on UoP or B2B after a trial period,
      • Possibility of remote work by arrangement
      • Necessary work tools: phone + laptop
  • Financial Controller SSC

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Creating analysis and reports to support decision-making processes
      • Data analysis, formulation of conclusions, recommendations, risks
      • Review and approve the month-end submissions and review of quarterly recharge file
      • Provide variance analysis of actuals vs budget and forecast and prepare a cash-flow forecast for SSC legal entity
      • Provide financial models to support profitability and saving target goals
      • Support the control & compliance related activities, including audit
      • Overseeing internal financial functions, such as planning, budgeting, taxes, consolidation, cost control and project control
      • Cooperation and problem-solving with other financial organizations
      • Supporting and managing standardized and optimized solutions for finance processes, including improvements and automation
      • Involvement in projects, active support for the transition project
      • Providing superiors and managers with important financial information, including the evaluation of processes, programs and projects
      • Ongoing review of cost centers with IT development projects

      Wymagania

      • University Degree and minimum of 6 years of relevant professional experience in finance gained in international, matrix organizations
      • Comprehensive professional experience in Controlling and Financial Analysis
      • Professional experience in a Shared Service organization (transformation of processes and tools, project management)
      • Fluent English
      • Understanding of accounting principles, in particular IFRS
      • Practical knowledge of SAP
      • Practical experience in reporting systems and tools (Power BI, advanced excel)
      • Strong Analytical skills and orientation on details


      Oferujemy

      • Private medical care
      • Life insurance
      • Integration meetings
      • Multisport card
      • Lunch card
      • Annual financial bonuses
  • Customer Service Specialist with English

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Manage daily operations within the Customer Service department.
      • Deliver exceptional customer experiences throughout the entire process, from order placement to delivery and after-sales service.
      • Maintain regular communication with Customer Service teams globally.
      • Collaborate closely with production facilities, freight forwarders, and other critical partners to ensure seamless and efficient processes.
      • Ensure prompt and effective resolution of issues.
      • Foster and maintain sustainable relationships with customers and business partners.
      • Coordinate with the Sales, Logistics, Finance, Demand and Planning, and Business Support teams to ensure smooth daily operations.
      • Serve as a backup for Customer Service team members as needed.
      • Implement new projects and address requirements from other markets.

      Wymagania

      • At least 1 year experience in customer service or similar area
      • Fluent in English and Polish language (both spoken and written)
      • Experience in SAP
      • Proficiency in Microsoft Office
      • Customer-oriented attitude
      • Ability to work independently
      • Teamwork attitude
      • Excellent communication and problem-solving skills
      • Experience within process improvement - advantage

      Oferujemy

      • Annual bonus
      • Private medical care
      • Life insurance
      • Benefit platform
      • Hybrid work (4 days from office)
      • Office located in the city centre
  • Chief Accountant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości (ponad 10 osób)
      • Monitorowanie zmian w prawie bilansowym, podatkowym oraz analiza ich wpływu na organizację
      • Sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnych z UoR
      • Kontrola rozliczeń podatkowych (VAT, CIT) oraz weryfikacja przygotowanych deklaracji
      • Udział w procesie raportowania grupowego - współpraca z zespołem kontrolingu i sprawozdawczości
      • Bieżący kontakt z instytucjami zewnętrznymi np. US
      • Współpraca z audytorami oraz doradcami podatkowymi
      • Odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca
      • Koordynacja przygotowania dokumentacji cen transferowych - współpraca z firmą zewnętrzną
      • Udział we wdrożeniu systemu księgowego klasy ERP
      • Standaryzacja i optymalizacja procesów, wprowadzanie automatyzacji

      Wymagania

      • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Kierownika Księgowości w dużej międzynarodowej firmie (również w zarządzaniu zespołem)
      • Zaawansowana znajomość angielskiego (min. B2+)
      • Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym
      • Doświadczenie we wdrożeniach systemów klasy ERP
      • Bardzo dobra znajomość UoR oraz aktualnych przepisów podatkowych
      • Znajomość MSR/MSSF - mile widziane
      • Wysokie kompetencje menedżerskie oraz komunikacyjne
      • Umiejętność rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań
      • Dokładność, terminowość, odpowiedzialność

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Premia roczna
      • Samochód służbowy
      • Hybrydowy model pracy
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta sportowa
      • Forma zatrudnienia - umowa o pracę
  • DMS Developer (.Net)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Tczew
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie, tworzenie i wdrażanie rozwiązań systemu DMS
      • Monitorowanie, utrzymanie i optymalizacja istniejących systemów do zarządzania dokumentami
      • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników końcowych
      • Komunikacja z wewnętrznymi klientami oraz dostawcą Accure ABC Cloud
      • Udział w projektach wdrożeniowych i rozwojowych

      Wymagania

      • Min. 2 lata doświadczenia w pracy z .Net
      • Doświadczenie z rozwiązaniami, takimi jak Streamserve/Opentext
      • Ogólne zrozumienie XML
      • Umiejętność komunikacji w języku angielskim


      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Praca w systemie hybrydowym lub zdalnie
  • Financial Controller - new SSC

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Creating analysis and reports to support decision-making processes
      • Data analysis, formulation of conclusions, recommendations, risks
      • Review and approve the month end submissions
      • Provide variance analysis of actuals vs budget and forecast
      • Provide financial models to support profitability and saving targets goals
      • Support the control & compliance related activities, including audit
      • Overseeing internal financial functions, such as planning, budgeting, taxes, consolidation, cost control and project control
      • Cooperation and problem solving with other financial organizations
      • Supporting and managing standardized and optimized solutions for finance processes, including improvements and automation
      • Involvement in projects, active support for the transition project
      • Providing superiors and managers with important financial information, including the evaluation of processes, programs and projects
      • BSC specific tasks
      • Prepare the BSC budgeting and forecasting according to the group guidance
      • Preparing cash flow forecast for BSC as Legal entity
      • Managing true up process
      • Managing charging process for BSC including monthly invoicing
      • Supporting accounting team in BSC closing processes
      • Preparing BSC finance KPI's and analyzing results
      • Finance Partner for all Head Office IT development projects
      • Ongoing review of cost centres with IT development projects
      • Coordination of project initiation, ensure costs correctly classified against projects
      • Prepare summary of costs vs. budget to review with Project Manager
      • Coordinate between Project Manager, Head Office accountants to ensure all external and internal development costs are correctly posted on time at month end

      Wymagania

      • Minimum of 8 years of relevant professional experience in finance
      • Comprehensive professional experience in Controlling and Financial Analysis
      • Professional experience in a Shared Service organization (transformation of processes and tools, project management)
      • Practical knowledge of SAP
      • Practical experience in reporting systems and tools (Power BI, advanced excel)
      • Understanding of accounting principles, in particular IFRS
      • Experience with analysis (balance sheet, cash flow), financial forecasting and budgeting
      • Strong Analytical skills and orientation on details
      • Process improvements and automation skills
      • Excellent interpersonal skills, ability to work in a team, under time pressure
      • Practical experience in implementing systems and tools that bring process efficiency


      Oferujemy

      • Hybrid mode
      • Private medical care
      • Lunch card
      • Multosport card
      • Annual Bonus
  • Wind Project Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Lead the development of wind energy projects from concept through to construction.
      • Identify and evaluate potential project sites, including conducting feasibility studies and site assessments.
      • Secure necessary permits and approvals from regulatory authorities.
      • Develop and manage project budgets, schedules, and risk management plans.
      • Coordinate with internal teams and external partners, including landowners, consultants, contractors, and regulatory agencies.
      • Oversee the preparation and submission of environmental and technical reports.
      • Ensure compliance with all relevant regulations and standards.
      • Provide regular project updates and reports to senior management.

      Wymagania

      • Bachelor's degree in Engineering, Environmental Science, Project Management, or a related field. A Master's degree is a plus.
      • Minimum of 5 years of experience in wind energy project development or a related field.
      • Proven track record of successfully managing large-scale renewable energy projects.
      • Strong understanding of the wind energy industry, including technical, environmental, and regulatory aspects.
      • Excellent project management skills, with the ability to manage multiple projects simultaneously.
      • Strong interpersonal and communication skills, with the ability to build and maintain relationships with diverse stakeholders.
      • Proficiency in project management software and tools.
      • Willingness to travel as required.


      Oferujemy

      • Benefits package
      • Work in a dynamically developing company
      • Great working atmosphere
      • A clear development path
  • Collections Specialist with German

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Monitoring accounts to identify any outstanding debts.
      • Investigating historical data for each debt or bill.
      • Finding and contacting clients regarding their overdue payments.
      • Taking actions to encourage timely payments of debts.
      • Processing payments and issuing refunds.
      • Resolving billing issues and customer credit concerns.
      • Updating account status records and documenting collection efforts.
      • Reporting on collection activities and the status of accounts receivable.


      Wymagania

      • Minimum 2-3 years of experience as a Collection Specialist or in a similar role.
      • Bachelor's Degree is required.
      • Fluency in both German and English language.
      • Knowledge of billing procedures and collection techniques.
      • Familiarity with debt collection laws.
      • Proficiency in MS Office and databases.


      Oferujemy

      • Medical and dental care.
      • MyBenefit platform.
      • Hybrid work model.
      • Free parking.
      • Umum insurance for the employee and their family
      • Annual bonus.
  • GL Accountant with Belarusian

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Collaborating with internal departments to gather, analyze, and interpret relevant financial information.
      • Performing audits on financial data to assure its accuracy and truthfulness.
      • Ensuring that financial information complies with professional and regulatory standards.
      • Aligning general ledger accounting practices to support budgeting and forecasting.
      • Entering financial data such as accruals, deferrals and interdepartmental entries into the ledger on a monthly basis, as well as preparing reports.
      • Performing account analysis to ensure that journal entries and balances are correct.
      • Reconciling accounts with the general ledger.
      • Gathering supporting documentation and performing record-keeping.
      • Keeping abreast of regulatory requirements and best practices in accounting.

      Wymagania

      • Minimum 2-3 years of experience as a GL Accountant or in a similar role.
      • Bachelor's Degree is required.
      • Fluency in both Belarusian and English language.
      • In-depth knowledge of accounting standards and regulations.
      • Proficiency in accounting and business management software.

      Oferujemy

      • Private medical care
      • Life insurance
      • Psychological, legal, financial and support for employees and their relatives.
      • MultiSport Sports Cards
      • Corporate vouchers
      • Subsidies for language learning.
  • Zastępca Głównej Księgowej Grupy Kapitałowej

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad księgowością wewnętrzną kilkunastu powiązanych podmiotów gospodarczych
      • Współpraca z zewnętrznymi zespołami księgowymi spółek powiązanych
      • Konsolidacja danych finansowych
      • Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych
      • Koordynacja procesów płatności, planowanie przepływów pieniężnych
      • Komunikacja z doradcami podatkowymi, bankami, kancelariami prawnymi
      • Weryfikacja umów handlowych
      • Tworzenie dokumentów korporacyjnych
      • Kierowanie kilkuosobowym zespołem
      • Wsparcie nowych projektów inwestycyjnych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
      • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy Głównego Księgowego / Team leadera
      • Praktyczna znajomość zasad księgowości i prawa podatkowego
      • Terminowość, samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa, komunikatywność, uczciwość
      • Zdolności analitycznego myślenia i umiejętności rozwiązywania problemów
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
      • Podstawowa znajomość prawa spółek
      • Podzielność uwagi, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność czytania aktów prawnych

      Oferujemy

      • Znajomość systemu księgowego Symfonia
      • Doświadczenie w pracy w ramach grup kapitałowych
      • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań skonsolidowanych
      • Podstawowa znajomość zagadnień transfer pricing
      • Znajomość działalności deweloperskiej
      • Doświadczenie w pracy w zarządzie lub radzie nadzorczej
      • Rozumienie biznesu
  • Accounting Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Maintain all financial records and statement of the company (profit & loss, balance sheet and cash flow statements) and ensure compliancy with:
      • local GAAP and IFRS;
      • Group requirements (accounting standards & policies, best practices…)
      • all legal and tax matters (CIT, VAT, Transfer Pricing).
      • Supervise monthly and yearly closing (intercompany reconciliation), respect deadlines and ensure accurate figures.
      • Coordinate external audit process and cooperate with external tax advisors.
      • Ensure financial security by maintaining relevant internal controls.
      • Support controlling in accrual calculation (bad debt…) and all ad-hoc projects..
      • Lead or participate in corporate ad-hoc projects such as MRP (SAP) , E-invoices (KSEF). .
      • Support Export Department in terms of : tax, documentation in cooperation with external advisors.
      • Help other departments to understand and interpreting accounting principles.
      • Manage a team of 3 accountantsby:
      • scheduling and assigning accounting activities to each direct report (A/P, A/R, Cash and G/L);
      • training, coaching and fixing goals & objectives each year to each direct report.

      Wymagania

      • BA/MS in business with a major in accounting (CPA +)
      • Preferably 2-3 years as auditors for a big four plus 2-3 years as an accounting manager for an international company (Pharma industry will be a plus).
      • Able to communicate with all areas and levels of the company
      • Ability to multi-tasks, work under pressure (short deadline)
      • Strong both local Polish accounting & tax knowledge with a proven track of success
      • Strong IT skills: MS Excel - SAP R/3 (FI)
      • Strong knowledge of local Polish GAAP and IFRS (FR GAAP +)
      • English language knowledge at min C1 level according to Council of Europe scale
      • Strong planning skill
      • Result driven

      Oferujemy

      base + bonus + benefits
  • Specjalista ds. kontrolingu

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie raportów kontrolingowych
      • Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu i konsolidacji wyników finansowych oddziału
      • Kontrola nad wskaźnikami finansowymi i raportowanie ich do Zarządu
      • Wspieranie procesu zamknięcia miesiąca oraz weryfikacja odchyleń od budżetu
      • Sporządzanie raportów okresowych
      • Wsparcie w budżetowaniu
      • Stałe monitorowanie kosztów względem poziomu sprzedaży
      • Analiza efektywności kosztowej
      • Pomoc w działaniach usprawniających
      • Przygotowywanie analiz odchyleń budżet-wykonanie oraz wykonywanie analiz ad-hoc
      • Praca na P&L i bilansie podległego oddziału, współpraca z działami komercyjnymi
      • Optymalizacja kosztów i przygotowywanie raportów na potrzeby raportowania wyników finansowych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne)
      • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • Znajomość zasad rachunkowości, finansów i controllingu
      • Doświadczenie w przygotowywaniu budżetu i konsolidacji wyników finansowych
      • Dobra znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel
      • Umiejętności analityczne

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Praca hybrydowa
  • Mid Social Media Paid Specialist

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na platformie Meta
      • Analiza wyników kampanii i raportowanie wyników
      • Testowanie i wdrażanie nowych strategii reklamowych
      • Współpraca z zespołem kreatywnym w celu tworzenia skutecznych kreacji reklamowych
      • Monitorowanie trendów i najlepszych praktyk w branży
      • Możliwość rozszerzenia kompetencji na Pinterest Ads i TikTok Ads

      Wymagania



      • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformie Meta Ads
      • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków
      • Kreatywność i zdolność do tworzenia skutecznych strategii reklamowych
      • Dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim (poziom B2)
      • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zdalnym zespole
      • Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, Meta Business Suite)

      Oferujemy



      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego
      • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
      • Szkolenia i możliwość rozwoju w obszarze Pinterest Ads i TikTok Ads
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
      • Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy

Pracodawcy w Warszawie