Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.


Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja inżynieria / technologia / technika it (informatyka) produkcja / przemysł

Oferty pracy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Kierownik produkcji w SuperMicro I Zaawansowane serwery | 30 EUR/h brutto!

    OTTO Work Force Profil pracodawcy
    • Holandia
    • umowa o pracę tymczasową
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Project Manager

    Edelweiss E.Stankiewicz, A.Kluzek Sp.J
    • 6 300-9 800 zł brutto / mies. (zal. od umowy)
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Account Manager

    Edelweiss E.Stankiewicz, A.Kluzek Sp.J
    • 6 300-9 800 zł brutto / mies. (zal. od umowy)
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowy urlop
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Kursy językowe
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pakiet socjalny
  • Praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.03.2025

Mapa Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Michael Page

Welcome to the Michael Page global company profile. Michael Page has five decades of expertise in professional services recruitment. We were established in London in 1976, and over this period we've grown organically to become one of the best-known and most respected consultancies, with an office network spanning six continents. While size has its advantages, it doesn't define us - the nature of our organic growth means that each new office is integrated into the region that it serves. It also means that as an employer looking to hire, or as a candidate aiming to grow your career you have the best of both worlds; a team that understands the market and geography you operate in, plus the resources and expertise of an international network at your disposal. Our teams are broken down to focus on industry, assignment type, salary level and location, so your hiring requirements or job search will all be handled by a specialist who knows your sector inside-out. We are confident that our expertise can add value to your recruitment or job search process – get in touch to find out more.

Miasto
Addlestone
Siedziba główna
Addlestone, Weybridge
Branża
Kadry i rekrutacja

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

5 001-10 000

Liczba obserwujących

41

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Kraków
  5. Bydgoszcz
  6. Bielsko-Biała
  7. Katowice
  8. Łódź
  9. Lublin
  10. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Sales&Recruitment Consultant Consumer Goods

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Kogo szukamy?
      Do naszego zespołu szukamy Sales&Recruitment Consultant Consumer Goods

      Będziesz odpowiedzialny_a za kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (end-to-end): od nawiązania kontaktu z klientem, uzgodnienia szczegółów rekrutacji, omówienia profilu stanowiska, znalezienia i wyselekcjonowanie kandydatów, aż po zakończenie rekrutacji zatrudnieniem jednego z zarekomendowanych kandydatów w firmie klienta. Twoje codzienne zadania będą podzielone na dwa główne obszary:

      Sprzedaż:
      • Aktywne pozyskanie nowego i rozwijanie istniejącego portfela klientów Michael Page w obszarze Consumer Goods
      • Skuteczne nawiązywanie relacji biznesowych z klientami, m.in. poprzez LinkedIn, rozmowy telefoniczne oraz spotkania f2f /via Teams;
      • Negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami (przygotowywanie ofert, draftów umów);
      • Udział w eventach branżowych, targach i konferencjach.


      Rekrutacja:
      • Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych;
      • Aktywne poszukiwanie kandydatów metodami: analiza bazy CRM, ogłoszenia, LinkedIn, networking, direct search;
      • Wielopłaszczyznowa ocena kompetencji kandydatów i zgodności z poszukiwanym profilem (screening telefoniczny, osobiste spotkania, sprawdzanie referencji i organizowanie testów);
      • Zarządzanie logistyką spotkań między kandydatem a klientem, zbieranie feedbacków i składanie ofert współpracy;
      • Wspieranie klientów i kandydatów na każdym etapie procesu rekrutacyjnego;
      • Stałe pogłębianie wiedzy eksperckiej, m.in. poprzez monitorowanie oraz analizę aktualnych trendów na rynku pracy.

      Wymagania

      • Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z klientami lub sprzedaży B2B;
      • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (co najmniej B2);
      • Potrafisz pracować w oparciu o realizację celów sprzedażowych;
      • Dobrze czujesz się w pracy zespołowej, a kontakt z ludźmi napędza Twoją pozytywną energię;
      • Rozmowy telefoniczne i spotkania z ludźmi przychodzą Ci z łatwością;
      • Cechują cię przedsiębiorczość, inicjatywa w działaniu, wytrwałość i zaangażowanie;
      • Chcesz realizować projekty rekrutacyjne i czerpać z tego satysfakcję.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
      • Solidny proces onboardingowy, przeprowadzony pod czujnym okiem menedżera i trenerów wewnętrznych;
      • Diagnozę Twoich talentów oraz wskazówki, jak możesz je rozwijać - jesteśmy organizacją, która czepie pełnymi garściami z Talentów Gallupa;
      • Jasno określoną i transparentną ścieżkę rozwoju zawodowego;
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej;
      • Bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, dostęp do kafeterii benefitów, kartę sportową, nagrody lojalnościowe;
      • Dostęp do wewnętrznych szkoleń, programów mentoringowych oraz szeregu inicjatyw ukierunkowanych na Twój rozwój;
      • Wsparcie psychologiczne, prawne i w obszarze doradztwa finansowego (Program EAP);
      • Nowoczesne biuro w samym centrum Warszawy - budynek Varso Tower;
      • Telefon służbowy iPhone 14 do użytku prywatnego;
      • 26 dni urlopu bez względu na staż pracy, szereg dodatkowych dni wolnych (m.in. za staż pracy, w dniu Twoich urodzin, zwolnienie menstruacyjne/menopauzalne itp.).


      #TheSamePage #TheNewChapter

      Aplikuj właśnie teraz!
  • Legal Counsel DACH

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za kwestie prawne dotyczące regionu DACH oraz wszystkich spraw związanych z siedzibą główną (obecnie Niemcy)
      • Wsparcie General Counsel we wszystkich zagadnieniach z zakresu prawa korporacyjnego i handlowego, prawa pracy oraz postępowań sądowych
      • Doświadczenie w zarządzaniu kwestiami transgranicznymi i zapewnianiu wsparcia prawnego w Niemczech
      • Sporządzanie oraz negocjowanie szerokiej gamy umów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem umów handlowych i korporacyjnych
      • Analiza, doradztwo i regularne raportowanie ryzyk prawnych, proponowanie konstruktywnych rozwiązań oraz krytyczna ocena decyzji biznesowych z perspektywy prawnej
      • Doradztwo oraz bieżące informowanie wewnętrznych interesariuszy na temat przepisów prawa i regulacji wpływających na działalność Spółki

      Wymagania

      • 5 - 8 lat doświadczenia w pracy na stanowisku prawnika wewnętrznego (poprzedzające doświadczenie w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem)
      • Uprawnienia Radcy Prawnego w Polsce lub innym kraju europejskim (warunek konieczny ) (mile widziane uprawnienia w Niemczech)
      • Szeroka wiedza i doświadczenie w zakresie - korporacyjnego i handlowego, prawa pracy, postępowaniach sądowych w szczególnie na gruncie prawa niemieckiego
      • Doświadczenie w transakcjach fuzji i przejęć (M&A) będzie mile widziane
      • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. C2 do codziennej pracy (warunek konieczny)
      • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 do codziennej pracy (warunek konieczny)
      • Doskonała zdolność oceny biznesowej, interpretacji przepisów oraz umiejętności komunikacyjne
      • Proaktywne podejście i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Pakiet benefitów
      • Praca w centrum Wrocławia lub Warszawy
      • Praca w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności
      • Praca w dynamicznym, zorientowanym na rozwój zespole
  • OTC Functional Consultant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Implement SAP templates tailored to client needs
      • Conduct on-site training sessions for users
      • Identify and mitigate risks within the SAP system
      • Engage with the client to understand and customize their business processes
      • Drive process automation and optimization

      Wymagania

      • Extensive experience in OTC processes within SAP
      • Proficient in configuring and customizing SAP OTC modules
      • Skilled in identifying and resolving system risks
      • Fluent in English, both written and spoken

      Oferujemy

      • Contract Type: B2B - IT Contracting
      • Contract Duration: 6 months (with possible extension)
      • Work Model: Hybrid (near Poznań) - visit client every two weeks for two days
  • Power Platform Engineer

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie i usprawnianie przepływów pracy oraz automatyzacja procesów biznesowych za pomocą Power Automate, Power Apps i Power BI.
      • Tworzenie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań na platformie Power Platform zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
      • Współpraca z interesariuszami w celu zbierania wymagań, analizowania potrzeb biznesowych i dostarczania odpowiednich rozwiązań technicznych.
      • Śledzenie i wdrażanie najnowszych funkcji Power Platform, aby maksymalizować korzyści dla organizacji.
      • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników w zakresie wdrożonych rozwiązań.
      • Prowadzenie dokumentacji technicznej i dzielenie się wiedzą w ramach zespołu.

      Wymagania

      • Praktyczne doświadczenie (miminum 5 lat) z Microsoft Power Platform, w tym Power Automate, Power Apps i Power BI.
      • Znajomość najlepszych praktyk w automatyzacji procesów biznesowych.
      • Umiejętność tworzenia i wdrażania niestandardowych rozwiązań, w tym pracy z Dataverse, SharePoint oraz integracjami z innymi systemami.
      • Zdolność do skutecznej komunikacji i współpracy z zespołami biznesowymi oraz technicznymi.
      • Znajomość najnowszych trendów i funkcji Power Platform oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania.
      • Preferowane doświadczenie w pracy z Microsoft 365, Azure, SQL oraz podstawowa znajomość języków programowania, takich jak Power Fx, JavaScript czy C#.
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.

      Oferujemy

      • Praca hybrydowa z Warszawy (wymiar do ustalenia po okresie onboardingu)
      • Kontrakt B2B via Michael Page
      • Stawka: 150-180 PLN/h net+VAT
  • Dynamics 365 Consultant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Analizowanie i optymalizowanie procesów biznesowych w dziedzinie finansów i łańcucha dostaw z wykorzystaniem Microsoft Dynamics 365.
      • Automatyzowanie procesów w systemie D365, w tym przepływów pracy oraz generowania raportów.
      • Współpraca z kluczowymi interesariuszami w celu określenia wymagań biznesowych i przekształcania ich w rozwiązania systemowe.
      • Tworzenie i wdrażanie raportów oraz narzędzi analitycznych wspierających podejmowanie decyzji.
      • Rozwiązywanie problemów oraz wsparcie użytkowników w zakresie D365 Finance and Supply Chain Management.
      • Utrzymywanie dokumentacji systemowej oraz szkolenie użytkowników końcowych.

      Wymagania

      • Znajomość Microsoft Dynamics 365 Finance and Supply Chain Management.
      • Zrozumienie procesów finansowych i ich wpływu na funkcjonowanie firmy.
      • Umiejętność analizowania problemów biznesowych i proponowania innowacyjnych rozwiązań.
      • Silne zdolności analityczne oraz umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów.
      • Dobre umiejętności organizacyjne oraz orientacja na obsługę klienta biznesowego.
      • Elastyczność i zdolność do adaptacji w zmieniających się warunkach biznesowych.
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno ustne, jak i pisemne.
      • Mile widziane doświadczenie w pracy z Power Platform oraz narzędziami raportowania (Power BI, SQL).

      Oferujemy

      • Kontrakt B2B via Michael Page
      • Praca hybrydowa z Warszawy (wymiar do ustalenia po okresie onboardingu)
      • Wynagrodzenie: 140-170 PLN/h net+VAT
  • Specjalista ds. Zarządzania Dostawcami | SAP Ariba

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wdrażanie dostawców do systemu Ariba.
      • Zarządzanie procesem włączania dostawców.
      • Współpraca z zespołami zakupów i IT w celu optymalizacji procesów.
      • Szkolenie dostawców w zakresie korzystania z systemu Ariba.
      • Monitorowanie i raportowanie postępów wdrażania.
      • Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem dostawców.
      • Utrzymywanie aktualnej bazy danych dostawców w systemie Ariba.
      • Udział w projektach usprawniających procesy zakupowe.
      • Współpraca z Ariba Competence Center oraz działem księgowości w celu zapewnienia płynnej integracji dostawców.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy z systemem Ariba (najlepiej w obszarze dostawców)
      • Wiedzę na temat procesów zakupowych i zarządzania dostawcami.
      • Umiejętność zarządzania projektami i pracą zespołową.
      • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2)

      Oferujemy

      • Multisport,
      • Prywatna opieka medyczna
      • Praca w dziale technologicznym SAP
      • Hybryda


  • Główna Księgowa (SAP) - spółka handlowa (Ursynów)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad prowadzeniem księgowości spółki wg UoR + uzgodnienia grupowe wg IFRS
      • Zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu księgowego (3x samodzielne księgowe)
      • Kalkulacja i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatek odroczony)
      • Zapewnienie nadzoru nad prawidłowością i terminowością cyklicznych zamknięć (miesiąc, kwartał, rok)
      • Przygotowywanie pełnych sprawozdań fin. (P&L, BS, CF)
      • Raportowanie do instytucji zewnętrznych np. banków, GUS, NBP, US
      • Przygotowywanie raportów do Centrali wg grupowych wytycznych
      • Obsługa i współpraca z audytem oraz doradcą podatkowym
      • Wsparcie w tworzeniu polityki rachunkowości + usprawnianie/tworzenie procedur (zwiększenie efektywności)
      • Współpraca z CFO oraz Zarządem

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów - np. Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Podatki
      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (warunek konieczny)
      • min 4 lata doświadczenia na stanowisku Chief Accountant/Accounting Manager
      • Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym/outsourcingu księgowym (mile widziane)
      • Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółek o profilu handlowym/usługowym (najlepiej w międzynarodowym środowisku/firmach z zagranicznym kapitałem)
      • Znajomość Excela umożliwiająca automatyzację procesów
      • Min. dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (B2)
      • Kompetencje miękkie: samodzielność, odpowiedzialność, optymizm, inicjatywa, asertywność oraz umiejętność budowania relacji (lokalnych/grupowych)

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • hybrydowy model pracy (3x biuro + 2x home)
      • prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
      • karta sportowa
      • Premia roczna
  • Cost Manager (Residential Developer)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad przygotowaniem oraz realizacją inwestycji mieszkaniowych w zakresie optymalizacji
      • Weryfikacja dokumentacji projektowej, współpraca z biurami projektowymi
      • Optymalizacja rozwiązań projektowych na etapie realizacji
      • Analiza rozwiązań projektowych oraz wdrażanie standardów w procesie inwestycyjnym
      • Wdrażanie rozwiązań w zakresie cost managementu z wykorzystaniem narzędzi AI
      • Zarządzanie bazą dostawców materiałów
      • Przygotowanie narzędzi analitycznych wspierających proces optymalizacji

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe w dziedzinie budownictwa, ekonomii lub pokrewnych
      • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży deweloperskiej lub budowlanej (preferowane doświadczenie w obszarze inwestycji mieszkaniowych)
      • Znajomość narzędzi i metod zarządzania kosztami
      • Doskonałe umiejętności analityczne i negocjacyjne
      • Dobra znajomość języka angielskiego
      • Silne umiejętności organizacyjne oraz nastawienie na innowacyjność i optymalizację
      • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

      Oferujemy

      • Możliwość pracy po stronie dobrze zorganizowanej firmy deweloperskiej z kapitałem zagranicznym
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, premie oraz pakiet benefitów
      • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Global Treasury Expert

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Administer intercompany loan agreements.
      • Assist with the implementation and oversight of third-party borrowing arrangements.
      • Advise and collaborate with international subsidiaries on funding needs.
      • Oversee central non-GBP cash holdings to mitigate reported foreign exchange fluctuations.
      • Facilitate the repatriation of surplus offshore funds.
      • Provide ad hoc support to the Assistant Treasurer and Group Treasurer on strategic projects.
      • Act as a treasury resource for the broader business.
      • Manage the full lifecycle of executing foreign exchange derivatives with the group's network of partner banks, including trade initiation, execution, reporting, confirmation, and settlement.
      • Determine the foreign exchange trades required by central treasury.
      • Process treasury-related payments linked to FX transactions and funding structures.
      • Add new banking partners to the trading platform (FXAll) as necessary.
      • Contribute essential data for interim and year-end financial reporting.
      • Compile treasury reports for the CFO and the Group Executive Committee.
      • Assist with the group's supply chain finance initiatives, including relevant reporting.

      Wymagania

      • English language at a minimum B2 level.
      • Bachelor's degree or higher.
      • Minimum 3 years of relevant experience in a treasury position.
      • Knowledge of Supply Chain Finance solutions will be an added advantage.
      • Extensive, practical experience in global cash management and liquidity optimisation.
      • Practical experience in the execution and oversight of foreign exchange derivative transactions.
      • Expertise in treasury management systems, trading platforms and market data tools.


      Oferujemy

      • Private medical health care
      • Lunch card
      • Holiday allowance
      • Hybrid work
  • CEO Executive / Personal Assistant - top influencing individual

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Rola Executive Assistant:
      • Wpieranie Prezesa Zarządu w organizacji i koordynacji codziennych obowiązków administracyjnych i operacyjnych
      • Prowadzenie kalendarza i nadawanie priorytetu wiadomościom w skrzynce mailowej
      • Organizowanie podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
      • Organizacja spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów (zebranie i wizualizacja danych, przygotowanie agendy spotkania, prezentacji i dokumentów, rezerwacja sal, organizowanie cateringu itd.)
      • Przygotowywanie formalnych pism, tłumaczeń oraz prezentacji w j. polskim i w j. angielskim
      • Zarządzanie procesem wewnętrznego obiegu dokumentów
      • Pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla Członków Zarządu
      • Udzielania wsparcia w procesach zbierania danych niezbędnych do raportowania na potrzeby Zarządu i Grupy


      Rola Personal Assistant:
      • Wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych aspektach prywatnych zależnie od potrzeb

      Wymagania

      • Min. 4 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków na stanowiskach wspierających CEO / Właściciela firmy
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2+)
      • Doświadczenie w kontakcie z biznesem, dojrzałość, umiejętność formalnej komunikacji, wysoka kultura osobista
      • Swoboda w obsłudze pakietu MS Office (szczególnie Word, PowerPoint)
      • Dyspozycyjność do podróży służbowych oraz pracy w niestandardowych godzinach
      • Umiejętności organizacyjne oraz wyznaczania priorytetów
      • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne, otwartość do nawiązywania nowych kontaktów
      • Umiejętność podejmowania inicjatywny, kreatywność
      • Decyzyjność, sprawczość
      • Dyskrecja i poufność podczas zarządzania poufnymi danymi i informacjami firmy

      Oferujemy

      • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
      • Rozbudowany pakiet benefitów oraz system premiowy
      • Możliwość poznania branży, pracę w rozpoznawalnej i stabilnej organizacji
      • Ekspozycję na Zarząd, pracę w dojrzałym środowisku biznesowym
      • Eventy, imprezy firmowe
  • Group Chief Accountant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • efektywne zarządzanie zespołem księgowym, w tym organizacja funkcjonowania działu i nadzór merytoryczny nad pracą podległych osób;
      • nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych Spółki oraz jednostek podporządkowanych (podmioty zależne i/lub powiązane), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
      • odpowiedzialność za sprawozdawczość statutową (w tym konsolidację sprawozdań finansowych - UoR, MSR), podatkową oraz do zewnętrznych organów (US, NBP, PFRON, GUS, banki etc.); kompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych;
      • śledzenie zmian w przepisach podatkowych i dbałość o prawidłowe wdrożenie zmian w Spółce ;
      • reprezentowanie Spółki przed krajowymi jednostkami kontroli finansowo-podatkowej;
      • ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym i innymi działami w Spółce;
      • prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu usprawnienie procesów i procedur w dziale księgowości.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne);
      • mile widziane uprawnienia Doradcy Podatkowego/Biegłego Rewidenta/ACCA;
      • 5-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego, w tym doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego Grupy Kapitałowej (warunek konieczny) - preferowana branża usługowa;
      • ugruntowana teoretyczna i praktyczna znajomość rachunkowości finansowej (UoR, MSR) i podatków, z uwzględnieniem: transakcji z podmiotami powiązanymi (dokumentacja cen transferowych), MDR, transferów na rzecz podmiotów zagranicznych (podatek u źródła);
      • poparta doświadczeniem znajomość zasad konsolidacji sprawozdań finansowych;
      • poparte doświadczeniem wysokie umiejętności w obszarze zarządzania dużym zespołem (min. 8-10 osób), w tym umiejętność efektywnego wdrażania, rozwijania pracowników, delegowania zadań, mentoring, coaching, budowanie planów sukcesji;
      • dobra znajomość języka angielskiego (optymalnie poziom B2) - warunek konieczny;
      • wysokie umiejętności narzędziowe, w tym zaawansowana znajomość MS Excel oraz systemów klasy ERP;
      • track record w obszarze wprowadzania ulepszeń, usprawnień i optymalizacji w obszarze księgowości;
      • wysokie umiejętności w obszarze komunikacji, przedsiębiorczość, perspektywa właścicielska, inicjatywność, otwartość, nastawienie na zmiany i ulepszenia, orientacja na skuteczność i efektywność w działaniu, energia, pragmatyczne podejście do rozwiązywania problemów, samodzielność.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w ramach Grupy Kapitałowej oferującej ciekawe perspektywy rozwoju;
      • realna możliwość wprowadzania zmian, usprawnień i szeroko rozumianych optymalizacji;
      • elastyczne godziny pracy;
      • rynkowe wynagrodzenie (UoP), auto służbowe, premia roczna, pakiet benefitów oraz przyjazna atmosfera pracy.
  • Warehouse&Logistics Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Efektywne zarządzanie magazynami i operacjami logistycznymi w regionie EMEA, optymalizacja procesów oraz administracja systemem zarządzania magazynem i logistyką;
      • Organizacja i raportowanie operacji logistycznych, nadzór nad przepływem towarów, w tym surowców, komponentów, produktów gotowych;
      • Zarządzanie stanami magazynowymi, raportowanie lokalizacji i wolumenów, realizacja zamówień kompletacyjnych oraz procesów pakowania;
      • Zapewnienie zgodności operacji magazynowych z przepisami BHP, przeprowadzanie ocen ryzyka oraz okresowych kontroli bezpieczeństwa;
      • Wsparcie zespołów Project Management oraz zakupów w ramach łańcucha dostaw, koordynacja projektów instalacyjnych we współpracy z zespołami PM;
      • Nadzór nad dokumentacją logistyczną, zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi transportu, fakturowania, odpraw celnych i handlu międzynarodowego, w tym regulacjami VAT;
      • Zarządzanie zespołem logistycznym i magazynowym, rozwijanie kompetencji pracowników oraz wdrażanie nowoczesnych narzędzi i technologii usprawniających operacje;
      • Implementacja metodologii ciągłego doskonalenia w logistyce i magazynach;
      • Ścisła współpraca z innymi działami organizacji w celu poprawy efektywności operacyjnej i integracji procesów magazynowych;
      • Optymalizacja przestrzeni magazynowej, zarządzanie szeroką gamą SKU oraz zapewnienie płynności operacji magazynowych zarówno w zakresie stock holding, jak i bieżącej realizacji zamówień.

      Wymagania

      • Doświadczenie w zarządzaniu magazynami i logistyką, w tym znajomość przepisów dotyczących operacji magazynowych, transportu i handlu międzynarodowego;
      • Umiejętność zarządzania zespołem;
      • Znajomość systemów ERP oraz narzędzi do zarządzania logistyką i magazynem, a także doświadczenie w pracy z portalami online do obsługi operacji logistycznych;
      • Umiejętność optymalizacji procesów i zwiększania efektywności operacyjnej;
      • Doświadczenie w zarządzaniu procesami kompletacji i pakowania oraz w organizacji przepływu surowców, komponentów i produktów gotowych;
      • Znajomość przepisów celnych, dokumentacji transportowej, fakturowania oraz regulacji VAT w kontekście międzynarodowego łańcucha dostaw;
      • Zdolność do analizy danych, raportowania wyników oraz podejmowania decyzji opartych na wskaźnikach operacyjnych
      • Wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

      Oferujemy

      • Prywatna opieka medyczna;
      • Ubezpieczenie na życie;
      • Samochód służbowy;
      • Dofinansowanie do karty sportowej;
      • Pakiet benefitów dodatkowych.
  • Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej (Osoba Odpowiedzialna)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków



      • Zapewnienie, że wszystkie procesy w hurtowni są zgodne z obowiązującymi standardami jakości oraz przepisami prawa farmaceutycznego.


      • Koordynowanie codziennych działań hurtowni, dbając o dokładność i jakość przetwarzanych danych oraz efektywność operacyjną.


      • Utrzymywanie regularnych kontaktów z instytucjami kontrolnymi, zapewniając pełną zgodność z ich wymaganiami.


      • Organizowanie i prowadzenie programów szkoleniowych dla personelu, mających na celu utrzymanie wysokich standardów DPD.


      • Monitorowanie i przeprowadzanie procedur związanych z wycofywaniem lub wstrzymywaniem w obrocie produktów leczniczych weterynaryjnych.


      • Zapewnienie skutecznego i terminowego rozpatrywania reklamacji od klientów oraz wdrażanie działań korygujących.


      • Dokonywanie oceny i weryfikacji dostawców oraz odbiorców w celu utrzymania wysokiej jakości współpracy.


      • Zatwierdzanie i monitorowanie działań zlecanych podwykonawcom, szczególnie w kontekście zgodności z DPD.


      • Regularne przeprowadzanie audytów wewnętrznych w celu zapewnienia zgodności działań hurtowni z obowiązującymi procedurami.


      • Sporządzanie i przesyłanie raportów do Bazy Danych Odpadowych oraz nadzór nad procesem utylizacji produktów.


      • Podejmowanie decyzji w sprawach związanych ze zwrotami, wycofaniami czy podejrzeniami o sfałszowanie produktów.


      • Śledzenie i analiza nowych regulacji prawnych oraz ich implementacja w działalności hurtowni.


      Wymagania



      • Ukończone studia wyższe na kierunku farmacji oraz posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu.


      • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w hurtowni farmaceutycznej lub jako farmaceuta.


      • Bieżąca wiedza na temat prawa farmaceutycznego oraz wymogów Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.


      • J. angielski pozwalający na swobodną komunikację (min. B1)


      • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz zespołu


      Oferujemy



      • Umowa o pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


      • Dostęp do licznych szkoleń, w tym platform e-learningowych, oraz realne perspektywy awansu zawodowego.


      • Prywatna opieka medyczna


      • karta Multisport


      • Ubezpieczenie na życie
      • Praca zdalna
  • Finance Manager [M/F] - b. produkcyjna

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór i udział w sporządzaniu planów finansowych, w tym budżetów oraz analiz realizacji wraz z rekomendacjami
      • Udział w tworzeniu średnio i długoterminowych planów strategicznych oraz prognoz finansowych związanych z przejęciami i fuzjami na rynkach zagranicznych
      • Wsparcie decyzji strategicznych poprzez sporządzanie analiz i rekomendacji dla potrzeb Kadry Zarządzającej oraz Rady Nadzorczej
      • Udział w procesach M&A na rynkach zagranicznych
      • Ocena i opracowywanie informacji rynkowych dotyczących trendów, konkurencji, zagrożeń i szans w formie analiz i prezentacji
      • Nadzór nad wykonaniem budżetu, poszukiwanie i wyjaśnianie źródeł odchyleń
      • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Controllingu (4-5 osób)
      • Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z biznesem
      • Opracowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz zarządczych
      • Kalkulacja rentowności i efektywności produktów, projektów, w tym kontrola wydatków inwestycyjnych
      • Wdrażanie, rozwój i usprawnianie rozwiązań zarządczych, systemowych i raportowych

      Wymagania

      • Min. 5 lat na podobnym stanowisku (kierownik/manager/dyrektor)
      • Wykształcenie wyższe (wykształcenie kierunkowe - ekonomia, finanse, rachunkowość)
      • Doświadczenie w firmach produkcyjnej
      • Doświadczenie w raportowaniu zarządczym
      • Doświadczenie w procesach M&A będzie dodatkowym atutem
      • Możliwość podróży służbowych (zakład produkcyjny zlokalizowany 1,5 godziny od Warszawy)
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiającego kontakt w mowie i piśmie (B2)
      • Zaawansowana znajomość Excela
      • CertyfikacjaACCA, CIMA, kwalifikacjebiegłegorewidenta - wartośćdodana

      Oferujemy

      • Realny wpływ na rozwój biznesu
      • Niezależność w działaniu, decyzyjność w ułożeniu i automatyzacji procesów finansowych
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pakiet benefitów
      • Premia roczna
      • Zgrany i stabilny zespół
  • Asset Director (O&M, PV & Wind)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Strategically manage the operations and maintenance of energy assets, ensuring maximum efficiency and minimising downtime.
      • Develop and implement advanced operational strategies and maintenance procedures in line with company policies and market requirements.
      • Prepare, optimise and execute operational budgets
      • Monitor and analyse system performance, identify optimisation opportunities, and implement improvements.
      • Collaborate with IT and Business Analytic teams.
      • Lead initiatives related to operational problem-solving and continuous process improvement.
      • Ensuring compliance with regulatory and local law, incl. UDT, IRiESD.
      • Leading of Contractual and Warranty Claims, incl. formal
        communication, negotiations, inspections .
      • Manage the technical team and coordinate activities with other company departments.

      Wymagania

      • Higher education in Engineering, Management, Energy, or a related field.
      • Minimum of 8-10 years of experience in operations and maintenance management in the renewable energy sector.
      • Experience in managing energy assets, including wind farms or photovoltaic installations
      • Knowledge of commercial strategies and energy markets.
      • Excellent analytic skills and the ability to work in a team.
      • Familiarity with IT and OT tools and the ability to integrate them into operational processes.
      • Very good English language skills
      • Highly developed communication and negotiation skills

      Oferujemy

      • Competitive salary and benefits package.
      • Opportunity to work in the rapidly growing renewable energy sector.
      • Chance for professional development and participation in innovative projects.
  • EDI Team Lead

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Your Responsibilities
      • Leading teams responsible for electronic ordering and outbound document processing.
      • Coordinating EDI projects, ensuring alignment with business needs, and managing stakeholder engagement.
      • Optimizing and improving process documentation and service delivery strategies.
      • Managing team performance, supporting employee development, and tracking operational progress.
      • Resolving escalations and implementing corrective actions to enhance business processes.

      Wymagania

      Your Skills and Expertise

      Must-Have Qualifications:
      • Bachelor's degree or higher in a relevant field.
      • Professional experience with EDI, OCR tools, online stores, and SAP.
      • Proven experience in team coordination and management.
      • Hands-on experience with Salesforce, ServiceNow, or other ticketing tools.
      • Knowledge of EDI supplier management, iDOC monitoring, mapping projects, and electronic invoicing standards.
      • Experience in transition projects and project management.
      • Strong ability to coordinate tasks with a keen eye for detail.
      • Analytical mindset and problem-solving skills.
      • Fluency in English and proficiency in additional languages is a plus.


      Nice-to-Have Qualifications:
      • Master's degree in IT, Management, or Supply Chain.
      • Experience with reporting and analytics tools (e.g., Power BI).

      Oferujemy

      Benefits:
      • Private medical care (including dental)
      • Group life insurance
      • Retirement programs
      • Social fund
      • Vacation bonus
      • MyBenefit card
      • Glasses reimbursement up to 1200 PLN
      • Seniority awards
      • Recognition platform
      • Birthday day off
      • Almost fully remote work - visit office in Wrocław once per month
  • Specjalista ds. Zakupów - FMCG

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Koordynowanie terminowych dostaw i wysyłek - to Ty czuwasz, by wszystko było na czas!
      • Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych - od załadunków po rozładunki.
      • Współpraca z magazynem i działami firmy, by zapewnić sprawny przepływ materiałów.
      • Kontakt z firmami transportowymi i agencjami celnymi - współpracujesz z kluczowymi partnerami.
      • Nadzór nad dokumentacją eksportowo-importową - pilnujesz, by wszystko było zgodne z przepisami.
      • Analiza i optymalizacja procesów - usprawniasz, testujesz, wdrażasz najlepsze rozwiązania!

      Wymagania

      • Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Znasz język angielski na poziomie B2- kontakt z zagranicznymi partnerami to dla Ciebie codzienność.
      • Excel nie ma przed Tobą tajemnic (tabele przestawne to standard).
      • Znajomość INCOTERMS i procedur celnych będzie mile widziana.
      • Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i działać pod presją czasu.
      • Jesteś komunikatywny/a, umiesz negocjować i współpracować z różnymi działami.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
      • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie stacjonarnym - bez nadgodzin!
      • Prywatną opiekę medyczną Medicover (dofinansowaną przez pracodawcę).
      • Kartę Multisport z 80% dopłatą.
      • Premie świąteczne i benefity socjalne.
      • Możliwość rozwoju i zdobywania nowej wiedzy w przyjaznej atmosferze.
  • Project Manager - FMCG

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Driving Digital Transformation in Customer Service - Implement AI, chatbots, CRM, and automation tools to optimize customer service processes,
      • Managing Technology Deployment - Coordinate the global rollout of new digital solutions in collaboration with IT and customer service teams,
      • Process Optimization & Automation - Identify areas for improvement and implement automation tools such as RPA and self-service portals,
      • Stakeholder Collaboration - Work closely with key stakeholders to align digital initiatives with business needs and drive innovation,
      • Performance Monitoring & Reporting - Define and track KPIs, analyze project impact, and ensure continuous improvements,
      • Business Case Development - Create data-driven proposals to support new technology investments and enhance customer experience.

      Wymagania

      • At least 5 years of experience in project management within customer service / process automation,
      • Strong knowledge of AI, chatbots, CRM, RPA,
      • Experience in process analysis and technology implementation,
      • Proficiency in Agile, Prince2, or PMP methodologies,
      • Fluent English (German is a plus).

      Oferujemy

      • Opportunity to work with cutting-edge technologies in an international environment,
      • A dynamic and innovative approach to customer service,
      • Health Insurance,
      • Multisport,
      • Real impact on company strategy.
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie ksiąg zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego
      • Księgowanie środków trwałych, zobowiązań, należności i podatków
      • Raportowanie podatkowe
      • Współpraca z audytorami i kontrolerem finansowym
      • Zarządzanie płatnościami dla dostawców
      • Zamknięcie miesiąca i związane z tym raportowanie


      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
      • Umiejętność analizy i interpretacji danych finansowych
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

      Oferujemy

      • System premiowy
      • Karta multisport
      • Karta pluxee
      • Medicover
  • Kierownik Kontroli Jakości

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kierowanie kilkuosobowym Działem Jakości, rozwój pracowników
      • Nadzór nad realizacją procedur zapewnienia jakości, ich planowanie i rozwój
      • Uczestnictwo w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych (w tym audytach dostawców i podwykonawców)
      • Obsługa procesu reklamacji i prowadzenie skutecznej komunikacji z klientem
      • Dbałość o skuteczne wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
      • Rozwój strategii w zakresie zapewnienia jakości
      • Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji wejściowej do projektu, dokumentacji zdawczej po zakończeniu projektu, a także nad prowadzeniem dokumentacji i zapisów bieżących
      • Wdrożenie i rozwój predykcyjnego podejścia do jakości w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem poszerzenia świadomości i odpowiedzialności za jakość pracowników liniowych już na stanowiskach roboczych podczas wykonywania operacji produkcyjnych
      • Bliska współpraca z Plant Managerem oraz project managementem

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku zdobyte w branży konstrukcji stalowych (np. branża offshore, wymienniki ciepła, inne konstrukcje)
      • Wykształcenie techniczne
      • Doświadczenie w koordynowaniu / kierowaniu kilkuosobowymi zespołami
      • Znajomość j. angielskiego (poziom min. B2)
      • Praktyczna znajomość procesów produkcyjnych typowych dla konstrukcji stalowych
      • Znajomość zagadnień antykorozyjnych (cynkowanie, malowanie, metalizacja)
      • Bardzo dobra umiejętność czytania rysunku technicznego
      • Podstawowa znajomość programów typu CAD (np. Solidworks)
      • Znajomość technik kontroli i pomiarów konstrukcji stalowych
      • Znajomość norm ISO 9001: 2015, ISO 3834/2, EN 1090-2:2018; ISO 8501-3, DNV-OS-C401, DNV-OS-C101, mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / b2b
      • Mieszkanie służbowe w przypadku osób relokujących się
      • Samochód służbowy
      • Benefity pozapłacowe

Pracodawcy w Warszawie i okolicy