HRK SA

Czy to Twoja firma?

HRK SA praca

Warszawa

HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.



 

HRK SA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa it (informatyka)

Oferty pracy HRK SA

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HRK SA

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki do urlopu
  • Dodatki świąteczne
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa HRK SA

Siedziba główna

Oddział Sopot

Oddział Wrocław: Zespół rekrutacyjny

Oddział Wocław: Zespół Payroll Consulting

Oddział Kraków

Oddział Łódź

Oddział Poznań

Oddział Katowice

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

HRK SA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
HRK SA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Poznań
  4. Częstochowa
  5. Katowice
  6. Kraków
  7. Białystok
  8. Marki
  9. Wrocław
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca HRK SA - oferty archiwalne

  • Dyrektor Handlowy - rekrutacja online

    HRK SA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości specjalistycznych produktów z obszaru chemii budowlanej i produktów do ochrony i konserwacji budowli, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Dyrektor HandlowyMiejsce pracy: Poznań Główne zadania:
      • Zarządzanie podległym zespołem (ok. 30 osób, struktura rozproszona + biuro w centralnej Polsce)
      • Opracowanie i wdrożenie efektywnej strategii i planów sprzedażowych w zakresie polityki cenowej, marżowej i portfolio produktowego, podejmowanie działań i decyzji zapewniających realizację założonych planów sprzedażowych
      • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy
      • Opracowywanie budżetu marketingowego oraz ścisła współpraca z działem marketingu przy jego realizacji
      • Analiza konkurencji oraz aktualnej pozycji rynkowej firmy
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, ścisła współpraca z zagraniczną centralą firmy
      Wymagania:
      • Kilkuletnie doświadczenie na menadżerskim stanowisku w branży budowlanej (optymalnie w branży chemii budowlanej)
      • Znajomość rynku budowlanego, doświadczenie we współpracy z rynkiem profesjonalnym (wykonawcy, inwestorzy, architekci, dystrybutorzy)
      • Znajomość branży specjalistycznej chemii budowlanej
      • Doświadczenie w zarządzaniu strukturą rozproszoną (DTH w terenie)
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakty z zagraniczną centralą firmy)
      • Wysoko rozwinięte kompetencje biznesowe, negocjacyjne i interpersonalne
      • Zaangażowanie, samodzielność i dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
      • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
      Nasz Klient oferuje:
      • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej międzynarodowej firmie, praca z rozpoznawalną marką
      • Stanowisko podległe bezpośrednio pod Zarząd, częste kontakty z zagraniczną centralą firmy
      • Bardzo dobre warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie, praca w trybie hybrydowym, niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy klasy wyższej do użytku prywatnego
  • Kierownik Projektu - Deweloper Mieszkaniowy - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla naszego Klienta, czołowej spółki deweloperskiej realizującej inwestycje mieszkaniowe w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko: Kierownik Projektu - Deweloper MieszkaniowyMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • Zarządzanie projektami deweloperskimi zgodnie z założeniami budżetowymi i przejętym harmonogramem.
      • Czynne uczestnictwo we wszystkich fazach inwestycji - przygotowania, realizacji, przekazania do użytkowania projektu.
      • Zarządzanie zespołem inżynierskim oraz projektowym na etapie projektowania i realizacji prac budowlanych.
      • Odpowiedzialność za budżetowe, harmonogramowe, prawne parametry projektu.
      • Pozyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjno-budowlanych.
      • Zarządzenie budżetem i harmonogramem inwestycji.
      • Udział w przetargach na wybór wykonawców.
      • Współpraca z innymi działami firmy.
      • Okresowe raportowanie do Zarządu.
      Wymagania:
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami po stronie dewelopera mieszkaniowego - warunek konieczny.
      • Wykształcenie wyższe – budownictwo, architektura, finanse.
      • Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane
      • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektem deweloperskim.
      • Znajomość procesu inwestycyjnego w branży deweloperskiej.
      • Doświadczenie w uzyskiwaniu decyzji administracyjnych.
      • Doświadczenie w kierowaniu zespołem.
      • Bardzo dobra organizacja pracy.
      • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
      • Samodzielność i wysoka motywacja do pracy.
      Oferujemy:
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub na podstawie działalności gospodarczej.
      • Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym i wspierającym środowisku dla jednego z liderów branży.
      • Możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji wśród najlepszych specjalistów z branży.
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe.
      • Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.
  • Dyrektor Produkcji i Inwestycji - rekrutacja online

    HRK SA
    • Teresin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla mojego Klienta, lidera przemysłu młynarskiego, producenta wysokiej jakości wyrobów od lat wybieranych przez kosumentów, poszukuję doświadczonego Managera z praktyką w zarządzaniu produkcją i inwestycjami oraz pożądanym doświadczeniem z sektora młynarsko-piekarniczego.Dyrektor Produkcji i InwestycjiMiejsce pracy: Teresin Zadania:
      • Opracowywanie i wdrażanie strategii produkcyjnej oraz zapewnienie realizacji planu produkcji zgodnie z przyjętymi założeniami,
      • Organizowanie działalności 3 podległych zakładów w zakresie utrzymania niezawodności procesów produkcji od momentu planu do przekazania produktów do magazynu wyrobów gotowych (terminowość, jakość, zgodność z procedurami, przepisami i normami),
      • Kierowanie zespołem w obszarach produkcji, gospodarki magazynowej i surowcowej, badań i kontroli jakości, ochrony środowiska. Nadzór nad szkoleniem, motywacją i rozwijaniem personelu,
      • Monitorowanie i kontrola budżetu zakładów produkcji, identyfikowanie obszarów do oszczędności i optymalizacji kosztów,
      • Zapewnienie przestrzegania przepisów i standardów związanych z produkcją spożywczą, w tym kwestii bezpieczeństwa, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju,
      • Zapewnienie prawidłowej realizacji procesów produkcyjnych pod kątem jakościowym i technologicznym, aby wszystkie produkty spełniały ustalone standardy,
      • Wdrażanie systemów zarządzania jakością, zapewniając zgodność z normami i standardami branżowymi,
      • Zarządzanie inwestycjami w zakładzie produkcyjnym, identyfikując i oceniając nowe możliwości inwestycyjne oraz monitorując istniejące inwestycje,
      • Optymalizacja działań w zakresie gospodarki magazynowej i surowcowej, w tym odpowiedzialność za prawidłowy przebieg skupu, przyjęcia i składowania surowca, zarządzanie zaopatrzeniem i zapasami, aby zapewnić ciągłość produkcji.
      • Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż, finanse, w celu koordynacji działań i osiągnięcia celów firmy.
      • Wprowadzanie wskaźników efektywności, analizowanie danych operacyjnych i finansowych w celu oceny wydajności oraz dostosowywania strategii.
      • Udział w naradach cenowych, doradztwo w zakresie zakupów surowca.
      Oczekiwania:
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na tożsamym lub zbliżonym stanowisku w sektorze produkcji spożywczej (preferowana branża młynarska lub piekarska),
      • Wykształcenie wyższe, idealnie w obszarze technologii i przetwórstwa zbóż oraz kierunki techniczne związane z produkcją, inżynierią, zarządzaniem,
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarządcze, organizacyjne, decyzyjne,
      • Wysokie nastawienie na wspieranie rozwoju podległego zespołu, promowanie i umożliwiane zmian,
      • Praktyczna wiedza z zakresu przepisów i standardów dotyczących produkcji spożywczej, przepisów BHP i Ochrony Środowiska dla zakładów produkcyjnych,
      • Umiejętność szybkiej analizy danych, wyciągania wniosków, podejmowania decyzji,
      • Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową,
      • Doświadczenie w zarządzaniu inwestycjami,
      • Mile widziana znajomość narzędzi Lean Management oraz doświadczenie w ich wdrażaniu.
      Klient oferuje:
      • Zatrudnienie na podstawie UoP, na atrakcyjnych warunkach finansowych w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
      • Premie za realizację postawionych celów,
      • Realną odpowiedzialność za podległy obszar i wpływ na rozwój biznesu,
      • Możliwość rozwoju osobistego, uczestnictwa w szkoleniach, kursach finansowych przez Pracodawcę,
      • Dostęp do dodatkowych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe,
      • Mieszkanie służbowe.
  • Kierownik Budowy - Deweloper Mieszkaniowy - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla naszego Klienta, czołowej spółki deweloperskiej realizującej inwestycje mieszkaniowe w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Kierownik Budowy - Deweloper MieszkaniowyMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • Nadzór i koordynacja prac budowlanych na powierzonym projekcie budowlanym.
      • Realizacja prac zgodnie z harmonogramem.
      • Bieżące monitorowanie wskaźników finansowych projektu i ich optymalizacja.
      • Kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru.
      • Dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy, zabezpieczenie p. poż na budowie.
      • Prowadzenie dokumentacji budowy.
      • Planowanie i koordynacja robót realizowanych przez podwykonawców.
      • Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podwykonawcami.
      • Zarządzanie podległymi pracownikami.
      • Ścisła współpraca z inwestorem, projektantami i inspektorami nadzoru.
      Wymagania:
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe – budownictwo.
      • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów budownictwa mieszkaniowego na stanowisku kierownika budowy.
      • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego.
      • Bardzo dobra organizacja pracy.
      • Zdolności analityczne i negocjacyjne.
      • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
      • Rozwinięte umiejętności menedżerskie.
      • Praktyczna znajomość obsługi programów NormaPro i AutoCAD.
      • Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane.
      Oferujemy:
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub na podstawie działalności gospodarczej.
      • Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym i wspierającym środowisku dla jednego z liderów branży.
      • Możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji wśród najlepszych specjalistów z branży.
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe.
      • Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.
  • Senior Recruitment Specialist with French - rekrutacja online

    HRK SA
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Senior Recruitment Specialist with FrenchMiejsce pracy: Łódź RESPONSIBILITIES:
      • Managing the full recruitment process, from sourcing and screening candidates to coordinating interviews and managing client relationships.
      • Developing relationships with prospective clients and maintaining existing client relationships.
      • Effectively manage risks and proactively address issues that may impact project delivery.
      REQUIREMENTS:
      • Proficiency in both English and French (min. B2 level)
      • Experience in the field of recruitment
      • Customer relationship management proficiency, incorporating an understanding of diverse business cultures, effective communication, and influential capabilities.
      • Organizational skills, adept at prioritization, and meeting tight deadline
      WE OFFER:
      • A competitive salary package (with annual bonus)
      • Medical care, life insurance, Multisport
      • Opportunities for professional development and career advancement
      • A supportive and inclusive work culture
  • Inżynier Drogowy - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta - ogólnopolskiego Generlanego Wykonawcy poszukujemy Inżyniera Drogowego.Inżynier DrogowyMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • prowadzenie robót zgodnie z założeniami, weryfikacja jakości prowadzonych prac oraz ich terminowego wykonania,
      • nadzorowanie prac wykonywanych przez podległych pracowników i podwykonawców,
      • przygotowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej,
      • kontrolowanie przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
      • efektywne gospodarowanie sprzętem oraz zasobami.
      Wymagania:
      • wykształcenie wyższe - budownictwo drogowe,
      • doświadczenie podczas realizacji inwestycji drogowych dróg klasy S lub A,
      • prawo jazdy kat. B,
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będą dodatkowym atutem.
      Oferujemy:
      • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz umiejętności,
      • stabilne warunki zatrudnienia,
      • duże możliwości rozwoju zawodowego.
  • Specjalista ds. Sprzedaży OZE - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta, lidera branży Odnawialnych Źródeł Energii, poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży OZE. Specjalista ds. Sprzedaży OZEMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • Profesjonalna obsługa sprzedażowa Klientów,
      • Praca wyłącznie z klientami zainteresowanymi zakupem, którzy wcześniej się po niego zgłosili czyli „ciepła baza klientów”.,
      • Realizacja planów sprzedażowych,
      • Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami.
      Wymagania:
      • Min. roczne doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży telefonicznej.
      • Znajomość branży OZE będzie dodatkowym atutem.
      Oferujemy:
      • Umowa o pracę,
      • Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych,
      • Możliwość rozowju zawodowego.
  • Młodszy Przedstawiciel Handlowy - rekrutacja online

    HRK SA
    • Skierniewice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta – firmy farmaceutycznej poszukujemy przedstawicieli handlowych. Ze względu na rozwój zespołu sprzedaży poszukujemy kandydatów na tereny w całej Polsce. Jeśli masz doświadczenie handlowe i chcesz rozwijać się w obszarze farmaceutycznym – ta oferta jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia w branży farmaceutycznej - przygotowaliśmy szereg szkoleń w tym zakresie. Młodszy Przedstawiciel HandlowyMiejsce pracy: Skierniewice Zadania:
      • Promowanie produktów wśród lekarzy i farmaceutów na powierzonym terenie
      • Realizowanie założonych celów sprzedażowych,
      • Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych,
      • Przygotowywanie analiz rynku farmaceutycznego, tworzenie raportów sprzedażowych,
      • Dbanie o tworzenie i podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy.
      Wymagania:
      • Minimum roczne doświadczenie handlowe,
      • Mile widziane doświadczenie w terenie na stanowisku przedstawiciel handlowy, handlowiec, przedstawiciel medyczny, farmaceutyczny, specjalista ds. sprzedaży i pokrewne
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz umiejętności negocjacyjne,
      • Wykształcenie wyższe,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Gotowość do pracy w terenie,
      • Komunikatywność i orientacja na realizację założonych celów,
      • Samodzielność w działaniu,
      • Zaangażowanie i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań.
      Oferujemy:
      • Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym,
      • Pracę w bardzo stabilnej i perspektywicznej branży farmaceutycznej,
      • System szkoleń przygotowujących do pracy w branży farmaceutycznej,
      • Atrakcyjny system premiowy,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Samochód służbowy do użytku służbowego oraz prywatnego,
      • Pakiet benefitów (w tym prywatną opiekę medyczną).
  • Digital Transformation Manager - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Digital Transformation ManagerMiejsce pracy: Warszawa Your responsibilities:
      • You’ve been working in consultancy in the ERP implementation, accounting and reporting, leveraging on the main finance solutions like SAP, Oracle, Microsoft
      • You’re experienced in leading projects like planning and consolidation, with particular focus to functional process design (Record to Report, Order to Cash, Procure to Pay, Taxes), business blueprint definition, project plan governance and application deploy
      • You’re strongly interested onto the last developments in the digital finance (RPA, AI, Analytics, Process Mining) and you’re experienced in their implementation and deployment
      • You know how a company is working from main processes point of view, organization and main market applications to support it
      • You got solid degree in Economics, Finance or Engineering and managerial experience
      • You are strong communicator; fluency in English is required.
      What we offer:
      • Employment contract (Umowa o pracę)
      • Challenging job in a dynamic, professional, international and multicultural
      • The unique chance to work in a global network using only state-of-the-art tools and technologies
      • One of a kind experiences with best know-how, with broad access to certifications and professional industry-recognized trainings.
      • Very attractive and competitive salary as well as a well-defined career path shaped to the individuals career focus & priorities
  • Business Development Manager/ Country Manager - rekrutacja online

    HRK SA
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Business Development Manager/ Country ManagerMiejsce pracy: Niemcy Your role & responsibilities: Actively and comprehensively leading the sales process of company products and services in the German market, including:
      • preparation and execution of sales strategy and plans,
      • acquiring, managing and expanding the client portfolio,
      • preparing and negotiating cooperation terms,
      • regular reporting on activities, sales and plan execution.
      2. Establishing contacts and building relationships with existing and potential customers, including:
      • providing ongoing customer service,
      • assisting in resolving customer issues,
      • preparing solutions using company portfolio tools, consistent with customer expectations.
      3. Managing the brand in the German market, including:
      • preparing and presenting commercial offers,
      • representing the company at conferences and industry events,
      • monitoring the market and competitors' activities.
      What are we looking for:
      • strong sales experience, preferably in a managerial position,
      • solid knowledge of the research, media, or digital industry,
      • Proficiency in both English and German,
      • ability to independently draft plans and execute them,
      • analytical and critical thinking skills,
      • independence in decision-making and goal-oriented mindset,
      • high interpersonal skills and self-confidence,
      • readiness for business travel (within Germany and to the Headquarters in Warsaw).
      What we offer:
      • stable employment and competitive salary (fixed amount plus revenue-based bonus),
      • remote work and flexible working hours,
      • professional and career development; opportunity to work with the top experts in the research industry,
      • access to internal and external trainings and conferences,
  • Ekspert/-ka ds. Korporacyjnych - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ekspert/-ka ds. KorporacyjnychMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • Koordynowanie harmonogramów spotkań
      • Przygotowanie raportów, zestawień, prezentacji
      • Przygotowywanie uchwał, prowadzenie rejestru uchwał
      • Organizacja i obsługa administracyjna spotkań, w tym posiedzeń zarządu i rady nadzorczej, komitetów, w szczególności sporządzanie notatek i protokołów
      • Wsparcie administracyjne przy wykonywaniu obowiązków informacyjnych i rejestrowych towarzystwa i funduszy inwestycyjnych
      • Uzupełnianie wewnętrznych rejestrów prowadzonych w Spółce, w szczególności uchwał organów, protokołów, pełnomocnictw, umów, środków wyposażenia oraz innych
      • Dokonywanie opisów faktur oraz innych dokumentów finansowo-księgowych
      • Przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień, prowadzenie rejestru pełnomocnictw
      Wymagania:
      • 2-5 lat doświadczenia w pracy w Biurze Zarządu Instytucji pod nadzorem KNF,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wyznaczania priorytetów,
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
      • Doskonała organizacja pracy,
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
      • Znajomość przepisów prawnych regulujących prawne funkcjonowanie spółek
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
      Oferujemy:
      • Umowę o pracę,
      • Pełen pakiet benefitów (karta multisport, opieka medyczna w pakiecie premium),
      • Premia uznaniowa
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta, jednej z dużych, rozpoznawalnych sieci retali poszukujemy Dyrektora Regionu.Regionalny Dyrektor SprzedażyMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • zarządzanie i nadzór nad działalnością bezpośrednio podległych kierowników regionu,
      • rekrutacja, zarządzanie i rozwój podległego zespołu,
      • realizacja budżetu sprzedaży i optymalizacja kosztów w podległym regionie,
      • odpowiedzialność za wynik finansowy podległego regionu,
      • koordynowanie i odpowiedzialność za otwarcie nowych sklepów w podległym regionie,
      • dbałość o wizerunek marki,
      • dbałość o przestrzeganie procedur firmy
      Wymagania:
      • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą detaliczną i zarządzaniem regionem
      • Umiejętność zarządzania zespołem rozproszonym
      • Zdolności organizacyjne zorientowane na wynik
      • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
      • Prawo jazdy kat. B
      Oferujemy:
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Pakiet sportowy
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich
      • Szkolenia wewnętrzne w tym kursy językowe
      • Pracę w dynamicznym, ambitnym zespole
  • Digital Marketing Specialist - rekrutacja online

    HRK SA
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Digital Marketing SpecialistMiejsce pracy: Wrocław Zakres obowiązków:
      • Budowa serwisu www, wg obowiązujących standardów WCAG 2.0 mina AA,
      • prowadzenie kampanii online Efektywne wykorzystanie narzędzi SEO i SEM, obsługa stron www (CMS)
      • Wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych za pomocą kanałów online
      • Analiza zachowań konsumenckich + rekomendacje nowych narzędzi marketingowych
      • Prowadzenie budżetu i bieżący monitoring kosztów
      • Współpraca z podwykonawcami i placówkami medycznymi
      Wymagania:
      • Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dział marketingu, agencja interaktywna)
      • Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii e-marketingowych oraz w działań contentowych
      • Umiejętność zarządzania zarówno podwykonawcami, jak i procesami wewnątrz działu
      • Ponadprzeciętna organizacja i samodzielność w pracy
      • Dodatkowo atut – znajomość baraży medycznej, najlepiej od strony digitalowej
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
      Oferujemy:
      • Pracę w trybie stacjonarnym/hybrydowym biuro przy ul. Strzegomskiej
      • Koordynację projektu tworzenia nowego serwisu internetowego
      • Ścisłą współpracę ze specjalistami
      • System premiowy
      • Pakiet benefitów
      • Współpracę długofalową w prężnie rozwijającej się organizacj
  • Data Analysis Expert - rekrutacja online

    HRK SA
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our Client, an international manufacturing company in the technical industry, we are looking for an experienced Data Analysis Expert.Data Analysis ExpertMiejsce pracy: Katowice Responsibilities:
      • Optimizing processes related to business data to enhance their efficiency.
      • Managing the flow of trade data between systems (SAP, MS Dynamics, Excel).
      • Improving and designing new reports and their structures, considering business requirements.
      • Adapting available in-house tools to current needs.
      • Implementing new methods of data analysis and tools for data collection and processing.
      • Supporting the process of improving the usability of the CRM system in a business context.
      • Monitoring and presenting key changes in business trends, along with developing appropriate recommendations.
      Requirements:
      • Minimum of 5 years of experience in BI/Data Analysis in a large international company.
      • Higher education in economics or related field.
      • Familiarity with data analysis tools and experience working with CRM (Power BI, MS Dynamics, Excel, SAP).
      • Proficiency in English (B2+/C1 level), it will be used in daily work.
      • Experience in a similar position in a manufacturing and trading company will be an advantage.
      • Experience in leading a team or readiness to take on a team leader role.
      We offer:
      • Employment based on an employment contract.
      • Hybrid work system.
      • Basic salary and an attractive bonus system.
      • Various non-salary benefits.
      • Opportunities for professional development.
      • Friendly working atmosphere.
  • Inżynier Procesu - rekrutacja online

    HRK SA
    • Kraków
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Reprezentujemy firmę specjalizującą się w produkcji materiałów kompozytowych oraz profesjonalnym druku 3D, która w związku z rozwojem struktury organizacyjnej poszukuje osób na stanowisko:Inżynier ProcesuMiejsce pracy: Kraków Zadania:
      • Realizacja wdrożeń produkcji seryjnej;
      • Analiza wydajności linii technologicznych i wykorzystania przestrzeni produkcyjnej oraz optymalizacja procesów produkcyjnych;
      • Inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze produkcji;
      • Projektowanie i zarządzanie zmianami inżynieryjnymi w istniejących procesach technologicznych;
      • Planowanie i realizacja prób technologicznych nowych wyrobów;
      • Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną.
      Wymagania:
      • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w produkcji kompozytów lub branży automotive);
      • Wykształcenie wyższe techniczne;
      • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2 (w mowie i w piśmie);
      • Znajomość narzędzi Lean Manufacturing;
      • Praktyczna znajomość oprogramowania CAD / CAM.
      Oferujemy:
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy;
      • Możliwość rozwoju zawodowego w szybko rozwijającej się, innowacyjnej organizacji;
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do ubezpieczenia na życie, pakietu sportowego oraz kursów i szkoleń;
      • Parking dla pracowników;
      • Udział w ciekawych projektach.
  • Przedstawiciel Handlowy branża budowlana - rekrutacja online

    HRK SA
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedstawiciel Handlowy branża budowlanaMiejsce pracy: Szczecin Zadania:
      • Sprzedaż pokryć dachowych realizowana na powierzonym terenie zgodnie ze standardami firmy
      • Aktywne poszukiwanie odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych, nawiązywanie współpracy z firmami wykonawczymi oraz budowanie lokalnej sieć dystrybucji
      • Obsługa klientów, prezentacja produktów, konsultacje, przygotowywanie ofert, sprzedaż produktów i usług montażowych, nadzór nad realizacją projektów montażowych
      • Planowanie i wdrażanie akcji marketingowych we współpracy z działem marketingu
      Wymagania:
      • Doświadczenie w sprzedaży materiałów budowlanych
      • Dobra znajomość lokalnego rynku materiałów budowlanych
      • Znajomość pokryć dachowych i usług z nimi związanych
      • Umiejętność argumentowania i prezentacji rekomendowanych rozwiązań
      • Zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy, zaangażowanie i chęć rozwoju
      • Gotowość do pracy w terenie
      • Prawo jazdy kat. B
      • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Umowę na pełen etat
      • Pracę w firmie, w której bezpieczeństwo jest priorytetem
      • Pracę w firmie będącej liderem na rynku
      • Skandynawską kulturę pracy
      • Narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód dostawczo-osobowy do użytku prywatnego)
      • Wsparcie w okresie adaptacji oraz szkolenie wprowadzające
      • Dofinansowanie kart sportowych Multisport Plus
      • Prywtaną opiekę medyczną dla pracowników (w placówkach Luxmed i partnerskich)
      • Grupowe ubezpieczenie na życie na preferyncyjnych warunkach również dla członków rodziny
      • Premię w ramach programu poleceń
      • Pracę w zespole profesjonalistów
      • Pogłębianie wiedzy w zakresie profesjonalnej sprzedaży i produktów dachowych
  • Elektryk - rekrutacja online

    HRK SA
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, działającego w branży produkcyjnej, poszukuję specjalisty na stanowisko Elektryka.ElektrykMiejsce pracy: Toruń Zadania:
      • uzgodnienia techniczne z firmami podwykonawczymi
      • konstruowanie nowych rozwiązań i wprowadzanie zmian w istniejącej dokumentacji
      • optymalizacja procesu technologicznego produkcji uwzględniającaszybkość i łatwość montażu instalacji, odbiorników elektrycznych, podpięcia pod
      • wdrażanie zmian w procesie produkcyjnym w celu optymalizacji procesu
      • poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych i materiałowych z zakresu elektryki i elektroniki, które zoptymalizują proces produkcji ambulansu oraz koszt jego
      • wykonania.koordynowanie prac w firmie z zakresu programowania modułów CAN pojazdów bazowych
      Wymagania:
      • absolwent uczelni technicznej lub student ostatniego roku studiów
      • wykształcenie wyższe techniczne (elektryka i elektronika, automatyka,elektrotechnika i pokrewne)
      • nie jest wymagane doświadczenie
      • znajomość programów komputerowych wspomagających projektowanie 2D i3D (AutoCAD, Solid Works, E3 ZUKEN lub pokrewne).
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/ lub niemieckiego w mowie i piśmie
      • zaangażowanego, konsekwentnego dążenia do osiągnięcia wytyczonego celu, umiejętności pracy w zespole
      • mile widziane zainteresowania branżą motoryzacyjną.
      Oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, premię roczną i bonus świąteczny
      • wprowadzenie i Szkolenie Umożliwiające Wykonywanie Zadań
      • przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy wiedzą oraz doświadczeniem
      • szkolenia w kraju i zagranicą w celu rozwoju kompetencji
      • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • Pracownik Recepcji / Concierge - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Pracownik Recepcji / ConciergeMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • weryfikacja gości wchodzących do budynku
      • wsparcie administracyjne pracowników budynków (informacja o budynku, zasadach działania, organizacji biur)
      • wsparcie w organizacji spotkań (np. zarezerwowanie sali)
      • obsługa sal konferencyjnych (dostarczanie wody, napojów itd.)
      • wydawanie drobnych art. biurowych i zgłaszania braków do działu administracji
      • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach budynkowych i przekazywanie do zespołu administracji
      • obsługa gości biznesowych: odprowadzenie w miejsce spotkania
      Wymagania:
      • biegła znajomość języka polskiego
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1)
      • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność
      • praca pod presją czasu
      • umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
      • wysoka kultura osobista
      • pozytywne, pogodne nastawienie do pracy
      • punktualność
      Oferujemy:
      • stabilną pracę w miłej atmosferze z młodym zespołem
      • możliwość zdobycia doświadczenia
      • pełne szkolenie stanowiskowe
  • International Trade Marketing Manager - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym Klientem jest wiodący producent kosmetyków, obecny w wielu krajach na świecie. International Trade Marketing ManagerMiejsce pracy: Warszawa Zadania:
      • Prowadzenie działań służących wzrostowi sprzedaży marek na rynkach międzynarodowych
      • Planowanie, wsparcie i nadzór nad działaniami TM
      • We współpracy z działem brand managementu przygotowywanie prezentacji marek, oferty dla klientów, analiza benchmarków cenowych + rekomendacja, etc.
      • Szkolenia produktowe przeprowadzane osobiście lub z ekspertami marki
      • Koordynacja współpracy z agencjami
      • Koordynacja targów dla marki oraz współpraca przy organizacji eventów
      • Współpraca z digital w zakresie przygotowania wsparcie on-line
      • Monitorowanie rynków lokalnych w zakresie działań konkurencyjnych
      Wymagania:
      • Wykształcenie wyższe
      • Doświadczenie w obszarze trade marketingu
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Świetna umiejętność planowania i organizacji
      • Nastawienie na współpracę i otwarta komunikacja
      • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
      Oferujemy:
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie zajęć sportowych
      • Dofinansowanie nauki języków
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Recruitment Consultant - rekrutacja online

    HRK SA
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Recruitment ConsultantMiejsce pracy: Warszawa Do Twoich obowiązków będzie należało:
      • Realizacja projektów rekrutacyjnych dla klientów z określonej branży
      • Poszukiwanie i pozyskiwanie najlepszych Kandydatów wykorzystując różne metody i narzędzia, m.in. Direct i Executive Search
      • Sprzedaż usług doradztwa personalnego
      • Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami w kanale B2B
      • Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie i uzupełnianie elektronicznej bazy Kandydatów
      • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych
      • Przygotowywanie raportów dotyczących profili Kandydatów
      • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Kandydatami
      Nasze oczekiwania:
      • Minimum roczne doświadczenie w obszarze rekrutacji i sprzedaży usług doradztwa personalnego
      • Umiejętność odkrywania w Kandydatach talentów (nie możemy się doczekać jaki talent odkryjemy w Tobie!)
      • Nastawienie na realizację celu i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu rynkowym
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
      • Samodzielność, wnikliwość i otwartość na codzienne wyzwania
      • Wykształcenie wyższe (jesteśmy otwarci na Ciebie także jeśli jeszcze studiujesz)
      Oferujemy:
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Atrakcyjny system prowizyjny oraz pakiet benefitów pozapłacowych
      • Atrakcyjną, transparentną ścieżkę kariery: w kierunku liderskim lub eksperckim
      • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
      • Pracę w systemie hybrydowym
      • Wartościowe szkolenia
      • Eventy, konkursy, wyjazdy (także zagraniczne), spotkania integracyjne

Pracodawcy w Warszawie