SMART-HR

SMART-HR

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

SMART-HR najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Programista Katowice, Administrator IT Katowice, Przedstawiciel handlowy Katowice, Specjalista ds. importu i eksportu Katowice, Inżynier oprogramowania Katowice.
Kategorie zawodowe: it (informatyka), sprzedaż / zakupy, logistyka / spedycja / transport, zarządzanie / dyrekcja, inżynieria / technologia / technika.

Oferty pracy SMART-HR

Praca alert - powiadomienia

Praca SMART-HR

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka lekarska
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SMART-HR

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Ocena rekrutacji przez kandydatów

(na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały poprzez Aplikuj.pl)

1.2

Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji

5

Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną

Kandydat na stanowisko Specjalista ds. importu i eksportu

"Nie otrzymałam odpowiedzi "

2 miesiące temu

SMART-HR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - SMART-HR

Pełna nazwa
Smart-HR Anna Pycia-Pytlik
Adres rejestrowy
ul. Leszczynowa 5a 40-750 Katowice
NIP
9542335687
REGON
243335206
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
12.08.2013
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 43.12.Z Przygotowanie terenu pod budowę
  • 43.99.Z Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.10.Z Działalność prawnicza
  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 72.20.Z Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura

Edukacja

  • 85.51.Z Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych
  • 85.52.Z Pozaszkolne formy edukacji artystycznej
  • 85.59.A Nauka języków obcych
  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację

Pozostała działalność usługowa

  • 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana

Uprawnienia

  • 2013-09-05, Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, Wpis Marszałka Woj.Śląskiego, Rejestr agencji zatrudnienia
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie SMART-HR

4.3

Na podstawie 8 ocen z Google.

Claudia Durka

Claudia Durka

"Wiele lat owocnej współpracy ze Smart-HR utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to firma kierująca się profesjonalizmem oraz dobrem klienta. Znajomości -zarówno prywatne jak i biznesowe - które zawarłam dzięki tej firmie są ze mną do dziś i bardzo je sobie cenię. Każdemu kto zastanawia się czy skorzystać z usług firmy, mogę serdecznie polecić jej usługi."

w ostatnim tygodniu

Grzegorz Skiera

Grzegorz Skiera

"Współpracuję z firmą już długi czas. Bardzo rzetelna firma, z profesjonalnym podejściem do klientów i do kandydatów. Gorąco polecam"

3 tygodnie temu

Patrycja Brychcy

Patrycja Brychcy

"Najlepsza agencja head hunterska z jaką miałam okazję pracować! Mamy za sobą wiele wspólnie zrealizowanych rekrutacji: szybko, merytorycznie i skutecznie. Świetny kontakt, bardzo konkretna i rzeczowa współpraca. Polecam serdecznie SMART-HR."

4 lata temu

Marta Paprocka

Marta Paprocka

"Wielkie zaangażowanie i profesjonalizm oraz ogrom fachowej wiedzy i doświadczenia. Doskonały partner w rekrutacji, ale też wspaniały doradca zawodowy. Polecam z pełną odpowiedzialnością!"

2 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 15 miesiącach

Profil firmy:
SMART-HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Kraków
  4. Katowice
  5. Bielsko-Biała
  6. Poznań
  7. Łódź
  8. Bydgoszcz
  9. Gliwice
  10. Rzeszów

Praca SMART-HR - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 7 000-8 500 zł / mies.
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie i weryfikowanie faktur oraz umów, aktualizację danych w systemie wewnętrznym, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości,
      • Weryfikację i opis merytoryczny faktur oraz innych dokumentów księgowych pod kątem przekazania ich do płatności,
      • Redagowanie pism, obsługę reklamacji i korespondencji z klientami,
      • Przygotowywanie raportów dla klientów firmy w zakresie powierzonego obszaru,
      • Wykonywanie na rzecz klientów zleconych analiz oraz raportów wewnętrznych,
      • Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów (kontakt telefoniczny i mailowy).

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość),
      • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
      • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
      • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
      • Sumienności, dokładności oraz zdolności analitycznego myślenia,
      • Samodzielności oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • Umiejętności rozwiązywania problemów, pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
      • Umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji kandydata,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
      • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
      • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG

      Miejsce pracy: woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
      • Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na terenie woj.: mazowieckiego, lubuskiego i podlaskiego,
      • Realizację celów sprzedażowych,
      • Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
      • Analizę danych sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz materiałami POS.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
      • Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu pracą podległego zespołu sprzedażowego,
      • Znajomości rynku detalicznego na podległym terenie,
      • Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
      • Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela),
      • Czynnego prawa jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
      • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
      • Stabilne warunki zatrudnienia,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
      • Pracę z rozpoznawalnymi markami produktów spożywczych,
      • Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
  • Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się grupy z branży transportowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń

      Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie

      Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów firmy w zakresie ubezpieczeń na życie,
      • Kontakt z obecnymi klientami firmy (praca na bazie firmy),
      • Ofertowanie polis klientom firmy,
      • Sporządzanie dokumentów oraz wniosków,
      • Wystawianie wniosków i rozliczanie dokumentów w systemie.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego w na podobnym stanowisku,
      • Posiadania uprawnień OFWCA,
      • Znajomości oprogramowania kluczowych towarzystw ubezpieczeniowych,
      • Zaangażowania, sumienności i dokładności,
      • Umiejętności pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii,
      • Pracę od poniedziałku do piątku,
      • Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, karta paliwowa, dofinansowanie do urodzin i okularów),
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
      • Przyjazną atmosferę pracy i niezbędne narzędzia.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Doradca ds. Wsparcia Technicznego

    SMART-HR
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Doradca ds. Wsparcia Technicznego

      Miejsce pracy: Gdańsk

      Zakres obowiązków

      • Analizę dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty,
      • Przygotowanie kosztorysów ofertowych zgodnie z wymaganiami klienta we współpracy z Doradcami ds. Inwestycji,
      • Prowadzenie uzgodnień technicznych z Klientami,
      • Współpracę z pozostałymi działami firmy w ramach przygotowania wycen,
      • Utrzymywanie i ciągły rozwój profesjonalnych relacji z Klientami.

      Wymagania

      • Wykształcenia średniego lub wyższego technicznego (elektryka lub pokrewne),
      • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
      • Znajomości aparatury i systemów rozdziału energii niskiego napięcia,
      • Znajomości programu AutoCad oraz innych programów wykorzystywanych do opracowywania rozwiązań technicznych z zakresu rozdziału energii
      • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności oraz dokładności.

      Oferujemy

      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w intensywnie rozwijającej się firmie,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny (w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna),
      • Nowoczesne narzędzia pracy,
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach, w tym kursy językowe dla pracowników,
      • Pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z doświadczonymi projektantami w miłej i koleżeńskiej atmosferze.
  • Tokarz/Frezer - maszyny konwencjonalne

    SMART-HR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klientamiędzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Tokarz/Frezer - maszyny konwencjonalne

      Miejsce pracy: okolice Krakowa (woj. małopolskie)

      Zakres obowiązków

      • Obsługę maszyn konwencjonalnych, w tym tokarek i frezarek, w celu wykonania precyzyjnej obróbki mechanicznej i obróbki skrawaniem elementów,
      • Toczenie i frezowanie wyrobów zgodnie z wytycznymi rysunku technicznego,
      • Przeprowadzanie wstępnej kontroli jakości wykonanych części, w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami technicznymi,
      • Czytanie i interpretacja rysunków technicznych w celu wykonania odpowiednich operacji obróbki,
      • Obsługa narzędzi pomiarowych oraz komputera w celu monitorowania procesów produkcyjnych i analizy wyników pomiarów.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane minimum 2 lata,
      • Umiejętność czytania i interpretacji rysunku technicznego,
      • Znajomość obsługi narzędzi pomiarowych oraz komputera,
      • Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań,
      • Otwartość na pracę w systemie 2 zmianowym (ewentualnie trzyzmianowym).

      Mile widziane:

      • Uprawnienia UDT do obsługi wózka widłowego i/lub suwnicy.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z atrakcyjnym wynagrodzeniem uzależnionym od umiejętności i doświadczenia,
      • Dodatkowo płatne godziny nadliczbowe w wysokości 100%,
      • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością objęcia opieką medyczną członków rodziny,
      • Darmowe porady psychologiczne, prawne i finansowe,
      • Dofinansowanie do wypoczynku, w tym wczasy pod gruszą i kolonie dla dzieci,
      • Darmowe posiłki,
      • Dofinansowanie do karty Multisport,
      • Dofinansowanie do biletów do kina i Energylandii.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Racibórz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Racibórz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Serwisant Instalacji Klimatyzacji i Wentylacji

    SMART-HR
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 5 000-8 500 zł / mies.
    • Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy działającej na rynku klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Serwisant Instalacji Klimatyzacji i Wentylacji

      Miejsce pracy: Zabrze

      Zakres obowiązków

      • Realizację zleconych na terenie zachodniej i południowej części Polski prac montażowych systemów klimatyzacji i wentylacji na obiektach wielkopowierzchniowych,
      • Konserwację systemów klimatyzacji i wentylacji,
      • Usuwanie bieżących usterek.

      Wymagania

      • Minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze montażu i serwisu instalacji klimatyzacji i wentylacji,
      • Znajomości urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych,
      • Wykształcenia średniego (technicznego),
      • Gotowości do pracy w delegacjach,
      • Umiejętności pracy zespołowej,
      • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy,
      • Posiadania kwalifikacji SEP do 1kV,
      • Posiadania uprawnień gazowych typu F,
      • Prawa jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasy pracy,
      • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Prywatną opiekę medyczną,
      • Dofinansowanie karty sportowej „Open”.
  • Płatny Staż dla Studentów ostatniego roku lub Absolwentów

    SMART-HR
    • Sieraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej dziedzinie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Płatny Staż

      dla Studentów ostatniego roku lub Absolwentów

      Miejsce pracy: Sieraków, woj. wielkopolskie

      Zakres obowiązków

      • Przez pierwszych kilka miesięcy udział w praktycznych szkoleniach w najważniejszych obszarach firmy,
      • Po okresie szkoleń rozpoczęcie realizacji zadań inżynierskich i projektów w docelowym dziale (Utrzymania Ruchu lub Produkcji), w tym możliwość udziału w kluczowych dla firmy projektach,
      • Po zakończeniu okresu wdrożenia kontynuacja pracy w firmie na samodzielnym stanowisku specjalistycznym lub kierowniczym niższego szczebla.

      Wymagania

      • Statusu studenta uczelni technicznej (preferowani absolwenci lub studenci ostatnich lat – mile widziany kierunek „Mechanika i budowa maszyn”),
      • Gotowości do pracy w pełnym wymiarze godzin,
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2),
      • Dużej motywacji i chęci rozwoju zawodowego w kierunku lidera,
      • Samodzielności, proaktywnego działania, zdolności analitycznych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie stażowe (do 5000 brutto),
      • Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
      • Udział w 12-miesięcznym płatnym programie stażowym,
      • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie i stania się specjalistą w swojej branży,
      • Indywidualny plan rozwoju w kierunku Eksperta lub Lidera po zakończeniu Programu stażowego,
      • Opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, premie świąteczne.
  • Doradca Techniczno-Handlowy – branża przemysłowa

    SMART-HR
    • Poznań
    • umowa o pracę