Translator with English and Spanish

Ogłoszenie na stanowisko Translator with English and Spanish - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!

Position:Translator with English and Spanish

You will be responsible for

 

  • Read given material and research in an ecommerce industry-specific terminology
  • Provide translation support: convert text from English to Spanish and vice versa
  • Ensure translated content conveys original meaning and tone
  • Proofread translated texts for grammar, spelling and punctuation accuracy
  • Follow up closely with internal team members to ensure translation meets business needs

Requirements

 

  • Fluency in Spanish and English is required, in both verbal and written forms
  • Excellent proofreading skills with the ability to identify grammar, spelling and punctuation errors
  • Attention to detail, ability to work to deadlines and grasp new concepts quickly, i.e., technical terms

Nice to have:

  • BSc in Translation, Interpreting, Linguistic or similar field
  • Additional certification in Linguistics
  • Prior work experience as a Translator, Interpreter or similar role

We offer

 

  • Speaking rooms, courses and training
  • Private medical case+ life insurance
  • Flexible working hours
  • No dress code
  • Integration events
  • Christmas gifts & charity initiatives
Wszystkie oferty pracy firmy
TPG Katowice Sp. z o. o.

Information clause:

Szanowna Pani / Szanowny Panie!
Informujemy, że firmy Teleperformance Polska sp. z o.o. oraz TPG Katowice sp. z o.o. zwane dalej Teleperformance przetwarzają Państwa dane osobowe zgodnie z zasadami poufności danych Grupy Teleperformance, która została uaktualniona z dniem 25 maja 2018 roku. Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją powiadomienia o poufności danych zamieszczoną poniżej.
- Cel przetwarzania
- Działania związane z przetwarzaniem danych
- Podstawy prawne przetwarzania danych
- Odbiorcy danych osobowych
- Transfer międzynarodowy
- Dane kontaktowe firmy Teleperformance i specjalistów z zakresu ochrony danych
- Okres przechowywania danych
- Prawa użytkowników w zakresie danych osobowych

Informacja o poufności danych kandydata
Celem niniejszej informacji o poufności jest wyjaśnienie sposobu i celów wykorzystywania danych osobowych kandydatów na pracowników. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą informacją.

Cel przetwarzania
Teleperformance wykorzystuje Twoje dane osobowe, w celu rozpatrzenia aplikacji dotyczącej zatrudnienia, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia z Tobą umowy o pracę oraz w celach administracji rekrutacyjnej. Jeśli Twoja aplikacja o pracę zostanie przyjęta, wykorzystamy podane przez Ciebie dane, aby administrować Twoim zatrudnieniem w Teleperformance. Po zawarciu umowy o pracę dostarczymy Ci nową informację o prywatności, wyjaśniającą w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe pracowników.

Działania związane z przetwarzaniem danych
Poniżej zamieszczono przykładowe sposoby przetwarzania danych osobowych kandydatów przez firmę Teleperformance.
Teleperformance zbiera Twoje podstawowe dane takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres zamieszkania, życiorys, aby rozpatrzyć Twoją aplikację i móc się z Tobą skontaktować.
Podczas procesu rekrutacji Teleperformance zbiera również dane osobowe zawarte w różnych dokumentach, takich jak notatki z rozmowy kwalifikacyjnej, informacje dotyczące uzyskanej w toku rekrutacji oceny.
Niedostarczenie wskazanych danych osobowych może ograniczyć zdolność Teleperformance do rozpatrzenia Twojej aplikacji.
Dodatkowe informacje o działaniach związanych z przetwarzaniem danych można znaleźć w odpowiedniej części Polityki prywatności – (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance)
http://www.teleperformance.com/en-us/data-privacy-information-and-inquires/

Podstawy prawne przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: (i) podjęcia na Twoje życzenie kroków zmierzających do zawarcia umowy o pracę (w zakresie przetwarzania danych) oraz (ii) administracji rekrutacyjnej.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na gruncie uzasadnionego interesu w odniesieniu do działań dotyczących przetwarzania danych, takich jak telewizja przemysłowa (CCTV) i rekrutacja wewnętrzna (OnTarget Recruitment). Uzasadnione interesy obejmują również zapewnienie bezpieczeństwa.

Odbiorcy danych osobowych
Możemy udostępniać Twoje dane osobowe innym spółkom zależnym Teleperformance, jeżeli wyrazisz na to zgodę oraz organom publicznym, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązującego prawa.

Transfer międzynarodowy
Dane osobowe możemy przesyłać do krajów, terytoriów i organizacji znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych. W takich sytuacjach firma Teleperformance zapewnia odpowiednie środki bezpieczeństwa chroniące dane osobowe pracowników, takie jak Wiążące reguły korporacyjne (w linku wersja angielska – tłumaczenie na język polski jest dostępne w Dziale Kadr Teleperformance oraz na stronie internetowej https://my.teleperformance.com/index.php/gcp-s/data-privacy/binding-corporate-rules) zatwierdzone przez krajowe organy ochrony danych EOG bądź standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub odpowiednie krajowe organy ochrony danych w ramach EOG.

Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to konieczne z punktu widzenia celów określonych powyżej, bądź tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa. Twoje dane zostaną usunięte najpóźniej w chwili zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, chyba że wyrazisz zgodę na ich użycie w innych rekrutacjach.

Prawa kandydatów w zakresie danych osobowych
Kandydat ma następujące prawa w kwestii swoich danych osobowych:
- Dostęp — kandydat może wnioskować o bezpłatny dostęp do swoich danych osobowych.
- Zmiana — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance korekty niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych.
- Usunięcie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance usunięcia danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) gdy dane osobowe nie są już potrzebne w związku z celami, dla których były zbierane lub w jakikolwiek sposób przetwarzane;
b) gdy kandydat wycofuje zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, jeśli nie istnieją inne podstawy prawne do ich przetwarzania;
c) gdy dane osobowe były przetwarzane w sposób niezgodny z prawem;
d) gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi Unii Europejskiej lub kraju członkowskiego, którym podlega firma Teleperformance;
- Ograniczenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych z jednego z poniższych powodów:
a) kandydat podważa dokładność swoich danych osobowych, przez okres umożliwiający firmie Teleperformance weryfikację dokładności danych;
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, a zamiast tego wnioskuje o ograniczenie ich wykorzystania;
c) firma Teleperformance nie potrzebuje już danych osobowych kandydata w celu ich przetwarzania, ale kandydat potrzebuje ich w celu określenia, zastosowania lub obrony przed roszczeniami;
d) kandydat sprzeciwia się przetwarzaniu zgodnie z prawem do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji, pod warunkiem sprawdzenia, czy uzasadnione prawa firmy Teleperformance mają priorytet nad prawami pracownika.
- Przenoszenie — kandydat może zażądać od firmy Teleperformance przekazania udostępnionych jej danych osobowych innej organizacji i/lub otrzymania swoich danych osobowych w formie uporządkowanej i w łatwo dostępnym formacie.
- Wycofanie — kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w stosunku do których wyraził wcześniej taką zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na działania związane z przetwarzaniem danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody.
- Sprzeciw — kandydat może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych przez firmę Teleperformance na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w innych sytuacjach zgodnie z przepisami lokalnymi, przez poinformowanie działu administracji personalnej o swoim sprzeciwie.
- Skarga — kandydat ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Dane kontaktowe organu nadzorczego podano poniżej:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych:

Nathan Coffey

nathan.coffey@teleperformance.com

M +44 (0) 7790 814326

London, United Kingdom



Dane kontaktowe Teleperformance:

Privacy-Office-Poland@pl.teleperformance.com
+48 22 468 70 00

Teleperformance Polska sp. z o.o.

ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
NIP: 899-22-17-906
REGON: 931907038
KRS: 0000084816

TPG Katowice sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
REGON: 634488812
NIP: 7781409117
KRS: 0000163062

Consent to data processing:

Klikając w przycisk "wyślij" Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Teleperformance Polska sp. z o.o. (ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa, NIP: 899-22-17-906) oraz TPG Katowice sp. z o.o. (ul. Roździeńskiego 1a, 40-202 Katowice, NIP: 7781409117) w celu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Miejsce pracy:
Warszawa
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie
Wymiar pracy:
pełny etat
Dodano:
24.11.2021
Wygasa:
24.12.2021

Adres firmy

ALEJA WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO, 1A, 40-202 Katowice
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Grodzisk Mazowiecki
Warszawa

10-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Nowy Dwór Mazowiecki
Warszawa

02-11-2021
Styropmin

Key Account Manager (private label)

Styropmin
Styropmin
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Mińsk Mazowiecki
Warszawa

25-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Mińsk Mazowiecki
Warszawa

02-11-2021
Imar Service Group

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Łańcucha Dostaw (m/k)

Imar Service Group
Imar Service Group
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Żyrardów
Warszawa

25-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Sochaczew
Warszawa

10-11-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Płońsk
Warszawa

10-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Skierniewice
Warszawa

02-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Rawa Mazowiecka
Warszawa

10-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Kozienice
Warszawa

10-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Siedlce
Warszawa

02-11-2021
ADREAMS

Pomocnik doradcy klienta- praca sezonowa

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Radom
Warszawa

10-11-2021
Wertui

Specjalista ds obsługi klienta biznesowego

Wertui
Wertui
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
3000-15000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Radom
Warszawa

10-11-2021 POLECANA
3000-15000 zł
UoP brutto/mies.
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Radom
Warszawa

02-11-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Płock
Warszawa

04-11-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Płock
Warszawa

02-11-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Łuków
Warszawa

18-11-2021

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Balneo
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Pruszków
Warszawa

20-11-2021