Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej/Bankowość

Ogłoszenie na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej/Bankowość - Alior Bank S. A.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej/Bankowość
alior

 

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • aktywnej sprzedaży telefonicznej produktów i usług bankowych obecnym Klientom Biznesowym w ramach wyspecjalizowanego zespołu,
  • obsłudze kampanii leadowych,
  • wstępnym procesowaniu dokumentacji,
  • kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada doświadczenie w aktywnej sprzedaży poparte sukcesami,
  • jest nastawiona na realizację celów i ambitna,
  • chce się rozwijać i łatwo przyswaja wiedzę.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie składające się z podstawy i comiesięcznych premii,
  • jednozmianowy system pracy (pon-pt, w godzinach 9-17),
  • możliwość pracy hybrydowej,
  • bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.),
  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
Wszystkie oferty pracy firmy
Alior Bank S. A.

Klauzula informacyjna:

INFORMACJE O ADMINISTRATORZE DANYCH OSOBOWYCH, PRZESŁANKACH I PRAWACH PRZYSŁUGUJĄCYCH OSOBOM, KTÓRYCH DANE PRZETWARZANE SĄ PRZEZ BANK

 

Administratorem danych osobowych jest Alior Bank S.A. („Bank”), z siedzibą w Warszawie, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.

 

We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Banku możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na dedykowaną skrzynkę iod@alior.pl.

Ponadto kontakt z Bankiem możliwy jest: listownie – na adres korespondencyjny Banku: Alior Bank S.A., ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa.

 

Cele i podstawa prawna przetwarzania danych:

 

Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank w celach związanych z rekrutacją.

 

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi:

  1. 6 ust. 1 lit. c) (cel i zakres przetwarzania danych osobowych wynika z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 221 § 2 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy),
  2. 6 ust. 1 lit. f) (przetwarzanie danych osobowych podyktowane jest prawnie uzasadnionym interesem Banku) oraz
  3. art. 6 ust. 1 lit. a) (podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi wyrażona przez Panią/Pana zgoda, dotyczy np. danych podanych w CV innych niż wymagane przez przepisy prawa),

- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

 

Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest zapewnienie bezpieczeństwa Klientom oraz pracownikom Banku, jak również przeciwdziałanie przestępstwom gospodarczym, w tym wyłudzeniom pożyczek i kredytów.

 

Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe przez czas trwania danej rekrutacji, tj. od momentu złożenia przez Panią/Pana aplikacji/CV do mementu jej zakończenia, a po jej zakończeniu przez okres przewidziany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 

W przypadku danych osobowych pozyskanych przez Bank w oparciu o Pani/Pana zgodę, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do momentu cofnięcia zgody, pod warunkiem, że nie ma innej podstawy prawnej ich przetwarzania. Art. 125a [Obowiązki płatnika] § 4

 

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank także na potrzeby przyszłych rekrutacji, jeżeli wyraziła Pani/Pan na to zgodę.

 

Automatyczne podejmowanie decyzji

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w ramach tzw. zautomatyzowanego podejmowania decyzji (tzn. bez udziału czynnika ludzkiego).

 

 

Kategorie odbiorców danych: 

Bank może udostępniać Pani/Pana dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

  1. podmiotom upoważnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa,
  2. podmiotom, przy współpracy których Bank wykonuje swoje obowiązki lub realizuje cele związane z rekrutacją, w szczególności agencjom HR.

Podmioty, o których mowa powyżej, przetwarzają Pani/Pana dane osobowe na podstawie umowy z Bankiem lub na podstawie stosownego upoważnienia, a przekazanie tych danych objęte jest środkami bezpieczeństwa oraz kontrolą ze strony Banku jako administratora danych osobowych.

 

Prawa osoby, której dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Banku:

  • dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
  • sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także
  • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, w zakresie w jakim przetwarzane tych danych następuje na podstawie Pani/Pana zgody.

Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych opartego o prawnie uzasadniony interes Banku.

 

W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywało się będzie na podstawie Pani/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody na przetwarzania danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Bankiem lub z Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych powyżej danych kontaktowych.

 

Niezależnie od powyższych uprawnień, jeżeli uważa Pani/Pan, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

 

 

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie przez Panią/Pana danych wymaganych przez Bank jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Nie ma Pani/Pan obowiązku podania tych danych, lecz ich niepodanie uniemożliwi wzięcie przez Panią/Pana udziału w rekrutacji.

Miejsce pracy:
Warszawa
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Dodano:
12.10.2021
Wygasa:
11.11.2021

Adres firmy

ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Workhouse4you Sp. z o.o.

Pracownik Biurowy- Specjalista ds. Dosprzedaż Usług

Workhouse4you Sp. z o.o.
Workhouse4you Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
Piaseczno
20-10-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Radom
15-10-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Siedlce
14-10-2021
Wanicki Sp.z o.o

Doradca serwisu-Sobiekursk

Wanicki Sp.z o.o
Wanicki Sp.z o.o
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Otwock
12-10-2021

Handlowiec

ZPUH PAWEŁ ŁUKASIAK i Ska, Spółka Komandytowa
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Piastów
11-10-2021
Leasing Team

Technik farmacji

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Piaseczno
08-10-2021

Pomocnik w sklepie ze sprzętem elektronicznym

ManpowerGroup Sp. z o.o. (Manpower Polska Sp. z o.o.)
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Pruszków
08-10-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Skierniewice
01-10-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Skierniewice
29-09-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Płock
29-09-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Siedlce
29-09-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Radom
29-09-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Nowy Dwór Mazowiecki
29-09-2021
Nationale-Nederlanden

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Specjalista ds. obsługi klienta kontrakt B2B pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Mińsk Mazowiecki
29-09-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Płock
27-09-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Grójec
24-09-2021
Fabryki Mebli Forte SPÓŁKA AKCYJNA

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. angielskim

Fabryki Mebli Forte SPÓŁKA AKCYJNA
Fabryki Mebli Forte SPÓŁKA AKCYJNA
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Ostrów Mazowiecka
24-09-2021

PRACOWNIK WSPARCIA KLIENTA

Kontakt przez PUP
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
od 3350 zł
UoP brutto/mies.
Marki
27-09-2021
od 3350 zł
UoP brutto/mies.

PRACOWNIK HALI - DZIAŁY ŚWIEŻE (RYBY, WĘDLINY, MIĘSO, DRÓB-GRILL, PIEKARNIA, CUKIERNIA, WARZYWA/OWOC

Kontakt przez PUP
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
od 3050 zł
UoP brutto/mies.
Marki
27-09-2021
od 3050 zł
UoP brutto/mies.