UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Czy to Twoja firma?

UNIQA Polska S.A. praca

Warszawa

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA.  Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie.
Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie, życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego.


Z tą samą troską myślimy o naszych pracownikach.

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Praca alert - powiadomienia

Praca UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka lekarska
  • Spotkania integracyjne
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Oddział Warszawa

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. - oferty archiwalne

  • Ekspert/Ekspertka ds. Wsparcia Procesów Obsługi Klienta

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przygotowywanie raportów operacyjnych w trybie dziennym, zestawień i analiz dla zespołów obsługujących Klientów, w celu dostarczania im aktualnych danych niezbędnych do efektywnego działania;
      • uczestnictwo w pracy Zespołów skupiających się na wdrażaniu innowacji w systemach operacyjnych oraz narzędziach self-service;
      • współtworzenie usprawnień, które uproszczą procesy oraz zwiększą efektywność działania zespołów obsługowych;
      • aktywne uczestnictwo w różnorodnych projektach, zarówno tych długoterminowych, jak i realizowanych ad hoc, mających na celu ciągłe doskonalenie procesów;
      • ścisła współpraca z kierownikami operacyjnymi, aby w sposób ciągły poprawiać jakość usług i odpowiednio reagować na potrzeby klientów;

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku zajmującym się między innymi optymalizacją procesów, wdrażaniem usprawnień systemowych lub rozwojem narzędzi self-service;
      • znajomość na poziomie średnio zaawansowanym narzędzi do analizy danych i raportowania takich jak Excel czy Power Bi (w przypadku braku takich kompetencji chęć ich rozwijania i szybkiego zdobycia wymaganej wiedzy w tym zakresie);
      • kreatywne podejście i umiejętność generowania nowych, innowacyjnych pomysłów;
      • zdolność do wdrażania i procesowania zmian, nie tylko na etapie koncepcyjnym, ale i praktycznym;
      • rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwolą na efektywne monitorowanie i ocenę wprowadzanych zmian;
      • umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;

      Oferujemy

      • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • pracę w systemie hybrydowym,
      • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
      • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
  • Asystentka/Asystent w Biurze Zarządu

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu.
      • Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,
      • Organizacja spotkań Zarządu i gości Zarządu,
      • Przygotowywanie dokumentacji na spotkania, w tym tłumaczenia dokumentów oraz tłumaczenia ustne (polski / angielski)
      • Organizacja wizyt gości z międzynarodowych struktur UNIQA (agenda, zakwaterowanie, logistyka);
      • Prowadzenie rejestrów korporacyjnych: umów oraz pełnomocnictw. Organizacja dokumentacji niezbędnej do przetargów z KRK
      • Wsparcie w organizacji kongresów, spotkań obszarów biznesowych oraz innych spotkań firmowych

      Wymagania

      • Min 3 lata doświadczenia w pracy z kadrą managerską wyższego szczebla
      • Rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej
      • Samodzielność w organizacji pracy własnej
      • Praktyczna znajomość zasad etykiety biznesowej, z uwzględnieniem jej aspektów międzykulturowych
      • Biegła znajomość j. angielskiego,
      • Odporność na stres oraz pracę pod presją czasu
      • Wysoka kultura osobista
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Znajomość pakietu MS Office, przygotowywanie prezentacji na spotkania Zarządu
      • Samodzielność, odpowiedzialność za powierzane zadania
      • Umiejętność priorytetyzowania zadań
      • Organizacja obiegu dokumentów.

      Oferujemy

      • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
  • Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Twoim głównym zadaniem będzie odbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie informacji na temat etapu szkody,
      • podczas rozmów będziesz rejestrować szkody z ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych,
      • będziesz sprawdzać i modyfikować wprowadzone dane tak aby pomóc koleżankom/kolegom z likwidacji szkód,
      • będziesz również odpowiedzialna/y za utrzymanie dobrych relacji z naszymi Klientami oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku UNIQA zgodnego z naszymi standardami.

      Wymagania

      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
      • umiejętne pozyskiwania informacji oraz jasne formułowanie myśli w formie ustnej i pisemnej,
      • łatwość w nawiązywaniu relacji,
      • chęć pomocy klientom,
      • zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,
      • sprawne posługiwanie się komputerem oraz wielozadaniowość,
      • wykształcenie min. średnie.

      Oferujemy

      Specjalnie dla Ciebie mamy:

      • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
      • pracę w systemie hybrydowym (obecność w biurze 1 raz w tygodniu),
      • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 oraz jedną sobotę w miesiącu którą odbierzesz w wybranym przez siebie dniu,
      • szkolenie wdrożeniowe z udziałem trenera lub eksperta,
      • sprzęt który będzie potrzebny do pracy tj. laptop, dodatkowy monitor oraz słuchawki,
      • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
      • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.


  • Doradca ds. Ubezpieczeń w Departamencie Sprzedaży Call Center (praca zdalna)

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości dla Klientów zainteresowanych naszą ofertą (połączenia przychodzące) oraz oferowanie dodatkowych ubezpieczeń naszym Klientom, doradzanie przy wyborze właściwej oferty,
      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
      • budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami,
      • realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych.

      Wymagania

      Zapraszamy Cię do naszego zespołu jeśli:

      • lubisz słuchać ludzi i wybierać dla nich najlepsze rozwiązania,
      • lubisz pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole,
      • lubisz odnosić sukces,
      • pozytywne nastawienie i energia dają Ci siłę do działania,
      • masz minimum średnie wykształcenie.

      Cieszymy się, że jesteś na TAK.


      Oferujemy

      • umowę o pracę – pełen etat,
      • możliwość pracy zdalnej również po okresie pandemii,
      • otrzymasz pełne wdrożenie i dzięki szkoleniom nauczymy Cię wszystkiego od podstaw,
      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus miesięczna premia uzależniona od wyników),
      • pracując u nas dostaniesz pakiet benefitów, które sam sobie wybierzesz w Kafeterii,
      • imprezy integracyjne i spotkania,
      • możliwość rozwoju wewnątrz organizacji,
      • zmianowy system pracy.

Pracodawcy w Warszawie