Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. technicznych

                   

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym, inwestycyjnym związanym z zarządzaniem i administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami
  • Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów remontowych, inwestycyjnych, ekonomiczno finansowych mających na celu utrzymanie sprawności technicznej zarządzanych nieruchomości
  • Prawidłowe prowadzenie gospodarki eksploatacyjno-konserwacyjnej zarządzanych nieruchomości
  • Reprezentowanie Spółki na zewnątrz w ramach uprawnień przyznanych przez Zarząd

Wymagania:

  • Wykształcenia wyższego technicznego
  • Posiadania uprawnień budowlanych
  • Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości
  • Znajomości Prawa rzeczowego i  budowlanego
  • Znajomości programów środowiska Windows w tym Word, Excel, programów kosztorysowych
  • Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Samodzielności i wysokiej motywacji w realizacji zadań

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie-adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
DOMEL-DOMY SP. Z O.O.

Klauzula informacyjna:

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych dalej RODO lub Rozporządzenie)  

informujemy, iż:

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DOMEL-DOMY  sp. z o. o.  z siedzibą w Jaworznie przy ul. Energetyków 16, 43-603 Jaworzno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000376900, NIP 632-19-99-097, zwana dalej Domel-Domy;

 

Dane kontaktowe: 43-603 Jaworzno, ul. Energetyków 16 tel.(32) 745 11 80 wew.141, e-mail:iod@domel-domy.pl

 

2)       Pani/Pana dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email, nr telefonu, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do niżej określonych celów, informujemy ponadto, że podanie danych jest dobrowolne niemniej niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji:

  1. realizacji procesu rekrutacji, w tym kontaktowanie się z Panią/Panem w związku z rekrutacją (art. 6 ust 1lit. b) Rozporządzenia);
  2. rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia);
  3. dochodzenia roszczeń związanych z prowadzoną rekrutacją (art. 6 ust 1 lit. f) Rozporządzenia);
  4. archiwizowanie dokumentacji tj. dokumentacji związanej z rekrutacją (art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia),
  5. realizacji ciążących na Domel-Domy sp. z o. o. obowiązków wynikających z przepisów prawa zwłaszcza podatkowego, ubezpieczeń społecznych i innych (art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia);
  6. prowadzenia działań administracyjnych przez Domel-Domy sp. z o. o., w tym do analiz, statystyk, raportowania wewnętrznego, (art. 6 ust. 1 lit. a) i f) Rozporządzenia);
  7. do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Domel-Domy sp. z o. o. na szkodę, (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

 

3)       Domel-Domy jako Administrator Pani/Pana danych osobowych informuje, że przetwarzane dane w celach wskazanych w punkcie 2) mogą być udostępniane innym podmiotom tj.

  1. podmiotom, z którymi Domel-Domy ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi takie jak: IT, kadrowo – płacowe, bankowe, prawne, administracyjne, pocztowe, kurierskie.
  2. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Domel-Domy jak też podmiotom udzielającym wsparcia Domel-Domy na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych,
  3. organom państwowym lub innym podmiotom upoważnionych na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Domel-Domy obowiązków  (Urząd Skarbowy, ZUS, PIP i inne).

 

4)       Domel-Domy jako Administrator Pani/Pana danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w punkcie 2), przy czym:

  1. dane zawarte w formularzach i dokumentach rekrutacyjnych– przez cały okres rekrutacji, a po jej zakończeniu podlegają zniszczeniu, chyba że kandydat na pracownika wyraził zgodę na przetwarzanie danych także do przyszłych procesów rekrutacyjnych bądź też z kandydatem została podpisana umowa wówczas przez cały okres trwania stosunku pracy, a po jego zakończeniu przez okres wymagany przez przepisy prawa dot. przechowywania dokumentacji pracowniczej,
  2. dokumenty związane z reklamacjami i skargami – do czas upływu okresu przedawnienia roszczeń z tym związanych, 
  3. w celu prowadzenia działań wskazanych w punkcie 2f i g) dane przetwarzane będą do czasu wypełnienia prawnie usprawiedliwionych interesów Domel-Domy lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

 

5)       Domel-Domy jako Administrator Państwa danych osobowych informuje, że przysługują Pani/Panu następujące prawa do:

  1. dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania na podstawie art. 15 i 16 Rozporządzenia;
  2. usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 i 18 Rozporządzenia;
  3. przenoszenia danych na podstawie art. 20 Rozporządzenia
  4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 Rozporządzenia,
  5. w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia przysługuje Pani/Panu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO),
  6.  cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a);

 

6)        ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia;

 

7)       Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.                                                                                

 

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:
DOMEL-DOMY SP. Z O.O. , Energetyków 16 , 43-603 Jaworzno, NIP: 6321999097
zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.


Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Jaworzno
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
5000-5500 zł UoP brutto/mies.
Oferta dodana w dniu:
26-10-2020
Oferta wygasa w dniu:
29-10-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

SunSolar

Office Administrator/-ka do biura w Katowicach (ścisłe centrum miasta)

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: praca stała
SunSolar
SunSolar
2500-3900 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Katowice
Jaworzno

26-10-2020 POLECANA
2500-3900 zł
UoP brutto/mies.
HR SIGMA Sp. z o.o.

Specjalista ds. zakupów

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
HR SIGMA Sp. z o.o.
HR SIGMA Sp. z o.o.
Tychy
Jaworzno

26-10-2020
PROFI CREDIT Polska S.A.

Wsparcie administracyjno-biurowe w dziale Księgowości

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: praca tymczasowa
PROFI CREDIT Polska S.A.
PROFI CREDIT Polska S.A.

POLECANA
Bielsko-Biała
Jaworzno

26-10-2020 POLECANA
Eurolan Sp.  z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Eurolan Sp.  z o.o.
Eurolan Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
Jaworzno

26-10-2020
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kancelaryjnej - Bielsko-Biała

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Bielsko-Biała
Jaworzno

20-10-2020
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Referent / Inspektor ds. administracyjnych i kadrowych w Dziale Osobowo-Administracyjnym

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
Bielsko-Biała
Jaworzno

20-10-2020
P.H.U. GAMAX Dorota Zając

PRACA BIUROWA

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: praca stała
P.H.U. GAMAX Dorota Zając
P.H.U. GAMAX Dorota Zając
2770-5000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
Jaworzno

14-10-2020
2770-5000 zł
UoP brutto/mies.

Specjalista ds. sprzedaży/Pracownik biurowy

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
VCX sp. z o.o.

POLECANA
Kraków
Jaworzno

23-10-2020 POLECANA
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik ds. Obsługi Umów - Kraków Podgórze

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa zlecenie
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Kraków
Jaworzno

16-10-2020
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik ds. Reklamacji - Żywiec

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa zlecenie
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Żywiec
Jaworzno

26-10-2020
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik Back Office - Strzelce Opolskie

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa zlecenie
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Strzelce Opolskie
Jaworzno

13-10-2020