TRADE 44 SP. Z O.O.

Jesteśmy międzynarodową pocztowo-logistyczną firma, która specjalizuje się w dostarczeniu przesyłek e-commerce z Chin do Europy. Oferujemy pełen zakres usług Fulfillment. Firma założona została w 2014 roku, w Ukrainie

TRADE 44 SP. Z O.O. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. marketingu Dębica, Sekretarz Dębica, Kierownik biura Dębica, Specjalista ds. Sprzedaży Dębica.
Kategorie zawodowe: media / pr / reklama / marketing, administracja biurowa / praca biurowa, zarządzanie / dyrekcja, sprzedaż / zakupy.

Oferty pracy TRADE 44 SP. Z O.O.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca TRADE 44 SP. Z O.O.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa TRADE 44 SP. Z O.O.

Siedziba główna

TRADE 44 SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - TRADE 44 SP. Z O.O.

Pełna nazwa
TRADE 44 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Drogowców 7 39-200 Dębica
NIP
5342495697
REGON
147142223
KRS
0000501663
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
12.03.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
TRADE 44 SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Rzeszów
  3. Dębica
  4. Bielsko-Biała
  5. Białystok
  6. Poznań

Praca TRADE 44 SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi Klienta B2B

    TRADE 44 SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 6 500-8 000 zł / mies.
    • Międzynarodowa firma, która specjalizuje się w dostarczaniu przesyłek e-commerce, ładunków handlowych z Chin do Europy poszukuje osoby na stanowisko Specjalista/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta B2B

      Zakres obowiązków

      • nawiązywanie relacji handlowych z Klientami B2B oraz doradztwo w zakresie usług firmy;
      • koordynowanie procesu importu towarów do UE;
      • praca z bazą klientów (w systemie CRM) oraz pozyskiwanie nowych klientów;
      • prowadzenie i nadzorowanie całego procesu sprzedaży usługi dostawy (od momentu pozyskania klienta, poprzez negocjacje handlowe, podpisanie kontraktu, do momentu nadzorowania dostarczenia do klienta zamówionego towaru; opieka posprzedażowa);
      • przygotowanie i monitorowanie dokumentacji transportowej ładunków komercyjnych (we współpracy z działem logistyki i finansów);
      • dbałość o wysoką jakość usług oferowanych klientom.

      Wymagania

      • kilkutetnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży, Specjalisty ds. Importu;
      • znajomość przepisów dotyczących importu towarów oraz procedur celnych (znajomość importu z Chin do Polski będzie dodatkowym atutem);
      • samodzielność w pracy oraz nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami biznesowymi;
      • znajomość języków obcych (ukraiński, rosyjski, angielski) będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • praca w międzynarodowej firmie;
      • wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia z kandydatem;
      • praca w biurze lub hybrydowa (do uzgodnienia), poniedziałek-piątek od 8:00 do 16:00;

      • lokalizacja - Regus Grojecka, ul. Grójecka 208, Warszawa, 02-390;

      • w okresie adaptacji będziesz miał trenera, który zawsze pomoże i doradzi w skomplikowanych i niestandardowych prośbach klientów.

      DODATKOWO:

      • zniżki na firmowe produkty i usługi;

      • brak dress code’u;

      • paczki świąteczne.

  • Sekretarz Biura

    TRADE 44 SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Międzynarodowa firma, która specjalizuje się w dostarczaniu przesyłek e-commerce z Chin do Europy oraz organizacji pełnego zakresu usług magazynowych i logistycznych, poszukuje osoby na stanowisko Sekretarz(-ka) Biura Obsługi Klientów

      Zakres obowiązków

      • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura firmy: zakup materiałów; eksploatacyjnych, biurowych, koordynacja pracy różnych służb, kurierów;

      • umawianie spotkań z interesantami firmy;

      • przyjmowanie gości i klientów oraz zapewnienie im komfortowego pobytu w biurze;

      • odbieranie i wysyłanie korespondencji służbowej, wysyłanie poczty;

      • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla zarządu oraz pracowników biura;

      • wykonywanie zadań administracyjnych zarządu i pracowników biura;

      • organizacja podróży służbowych zarządu, pracowników biura (wizy, rezerwacja biletów, rezerwacja hoteli).

      Wymagania

      • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Asystent(-ka) Zarządu, Specjalista ds. administracyjnych;

      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w różnych sferach usług (gastronomia, hotelarstwo, organizacja imprez itp.)

      Doświadczenie w pracy z programami:

      • MS Word - poziom zaawansowany;

      • MS Exсel - poziom zaawansowana (praca z arkuszami kalkulacyjnymi, bazy danych);

      • Outlook - zaawansowana znajomość programu.

      Znajomość języków:

      • Polski - biegle w mowie i piśmie

      • Ukraiński lub rosyjski - biegle w mowie i piśmie

      Oferujemy

      • pełny etat;
      • lokalizacja Warszawa;
      • wysokość wynagrodzenie do ustalenia.

  • Kierownik Biura Obsługi Klienta

    TRADE 44 SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Międzynarodowa firma, która specjalizuje się w dostarczaniu przesyłek e-commerce z Chin do Europy oraz organizacji pełnego zakresu usług magazynowych i logistycznych, poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Biura Obsługi Klienta.

      Zakres obowiązków

      • Planowanie i organizowanie pracy Biura Wsparcia Klienta;

      • Monitorowanie i kontrola dostępności Call Center: czaty i rozmowy;

      • Organizowanie spotkań z klientami w zakresie konsultacji w siedzibie firmy;

      • Monitorowanie KPI: indywidualnego i całego zespołu obsługi klienta;

      • Szkolenie nowych i obecnych pracowników;

      • Monitorowanie jakości obsługi klienta, ocena udzielonego wsparcia według kontrolnej listy obserwacji oraz przekazywanie informacji zwrotnej operatorom;

      • Aktualizacja i uzupełnianie materiałów szkoleniowych w Bazie Wiedzy;

      • Prowadzenie danych statystycznych dotyczących wyników pracy Biura;


      • Uczestniczenie w rekrutacji i adaptacji pracowników.


      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe

      • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku opiekuna/kierownika Biura Obsługi Klienta

      • Doświadczenie w zarządzaniu …-osobowym zespołem obsługi klienta;

      • Doświadczenie w pisaniu programów szkoleniowych, skryptów, algorytmów rozmowy z klientem;

      • Doświadczenie w tworzeniu narzędzi do poprawy standardów obsługi klienta;

      • Doświadczenie w budowaniu i adaptacji zespołu;

      • Doświadczenie w pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem dla Call Center;

      • Umiejętności organizacji pracy Biura Obsługi Klienta, operatorów Call Center;

      • Umiejętności tworzenia zespołu i budowaniu relacji zespołowych;

      • Umiejętność analizowania danych, formułowania i wyciągania wniosków na podstawie informacji statystycznych;

      • Umiejętność udzielania dobrej informacji zwrotnej;

      • Przestrzeganie standardów etyki zawodowej firmy;

      • Umiejętność ustalania priorytetów;

      • Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej (również w językach obcych).


      Doświadczenie w pracy z programami:

      • MS Word - poziom zaawansowany;

      • MS Exсel - poziom zaawansowana (praca z arkuszami kalkulacyjnymi, bazy danych);

      • Outlook Express - zaawansowana znajomość programu;

      • znajomość 1C będzie dodatkowym atutem.

      Znajomość języków:

      • Polski - biegle w mowie i piśmie;

      • Ukraiński lub rosyjski - biegle w mowie i piśmie.


      Kluczowe umiejętności:

      • Cechy przywódcze;

      • Myślenie systemowe;

      • Profesjonalizm i odpowiedzialność za własne decyzje;

      • Zdyscyplinowanie;

      • Orientacja na klienta;

      • Komunikatywność i umiejętność porozumiewania się w zespole;

      • Asertywność;

      • Zorientowanie na wyniki.

      Oferujemy

      • pełny etat;
      • praca w biurze, lokalizacja Warszawa;
      • wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia.
  • Specjalista ds. Marketingu z językiem Ukraińskim lub Rosyjskim

    TRADE 44 SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Międzynarodowa firma, która specjalizuje się w dostarczaniu przesyłek e-commerce z Chin do Europy oraz organizacji pełnego zakresu usług magazynowych i logistycznych, poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Marketingu

      Zakres obowiązków

      • Badanie rynku, identyfikacja grupy docelowej odbiorców usług, wywiadów pogłębionych, badań ilościowych;

      • Tworzenie strategii marketingowej firmy;

      • Opracowanie planu komunikacji marketingowej: kluczowe przesłania dla klientów, akcentowanie, wdrażanie;

      • Budżet: sporządzenie, ustalanie i kontrola KPI dla planowanych działań;

      • Wybór zleceniobiorców oraz nadzór nad realizacją zleceń;

      • Wdrożenie i regularne monitorowanie pomiarów NPS i CSI.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe

      • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalista ds.marketingu, Kierownik Marketingu (znajomość polskiego rynku pocztowego, e-commerce)

      • Biegła znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego;

      • Doświadczenie w pisaniu strategii marketingowych i planu komunikacji z klientami;

      • Doświadczenie w uruchamianiu promocyjnych kampanii digital i offline;

      • Umiejętność ustalania i monitorowania KPI;

      • Doświadczenie w komunikacji z mediami, blogerami;

      • Doświadczenie w organizacji wydarzeń offline/online: konferencji, prezentacji, webinaria;

      • Doświadczenie w badaniach rynku, grupy docelowej, analizy otoczenia konkurencyjnego;

      • Znajomość metodologii badań, umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia modeli biznesowych;

      • Znajomość podstawowych wskaźników marketingowych, umiejętność ich mierzenia i umiejętnego wykorzystania w strategiach biznesowych.

      Oferujemy

      • Pełny etat;
      • Praca w biurze;
      • Wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka