Oferty pracy Specjalista ds. obsługi klienta w miastach

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Znalezionych ofert: 263
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
Black Red White S.A.

Specjalista ds.Wsparcia Sprzedaży

Black Red White S.A.
Black Red White S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielany Wrocławskie
21-01-2022

Doradca Klienta

Dorota Newel
Specjalista ds. obsługi klienta umowa agencyjna pełny etat
Rzeszów
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Jawor
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Mszana Dolna
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Łańcut
21-01-2022
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Świebodzin
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Tarnowskie Góry
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Radom
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Poznań
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Czarnków
21-01-2022
Selekt

Pracownik obsługi klienta - praca biurowa

Selekt
Selekt
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Jastrzębie-Zdrój
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Legnica
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gdańsk
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Świdnik
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bełchatów
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Międzyzdroje
21-01-2022
ADREAMS

Doradca Klienta

ADREAMS  Profil firmy
ADREAMS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Pułtusk
21-01-2022
conTeyor Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i niemieckim

conTeyor Poland Sp. z o.o.
conTeyor Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Czechowice-Dziedzice
21-01-2022

Customer Service Specialist

Wyższe Piętro HR
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
Warszawa
21-01-2022
City Drive

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

City Drive
City Drive
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Kraków
21-01-2022 POLECANA
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.
City Drive

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

City Drive
City Drive
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Gdańsk
21-01-2022 POLECANA
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.
City Drive

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

City Drive
City Drive
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
 Rekrutacja zdalna 
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Wrocław
21-01-2022 POLECANA
4100-5500 zł
UoP brutto/mies.
Imar Service Group

Doradca Klienta Biznesowego Radom (m/k)

Imar Service Group
Imar Service Group
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Radom
21-01-2022
PPHU Specjał Sp. z o.o.

Fakturzysta/tka O/Pruszcz Gdański

PPHU Specjał Sp. z o.o.
PPHU Specjał Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Pruszcz Gdański
20-01-2022
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Industrial Sectors Promotion Associate

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gdańsk
20-01-2022
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Industrial Investor Support Associate

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gdańsk
20-01-2022
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

BSS Associate

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Gdańsk
20-01-2022
Tor Kartingowy ZygZak

Obsługa klienta Zygzak Karting

Tor Kartingowy ZygZak
Tor Kartingowy ZygZak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
20-01-2022 POLECANA
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku greckiego

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Bielsko-Biała
20-01-2022 POLECANA
4500-7000 zł
UoP brutto/mies.

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o. (Manpower Polska Sp. z o.o.)
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Poznań
20-01-2022
Dekra Praca sp. z o.o.

Konsultant ds. Obsługi Klienta (bez sprzedaży)

Dekra Praca sp. z o.o.
Dekra Praca sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie część etatu
Wrocław
19-01-2022
Pronar Sp. z o.o.

Specjalista ds. reklamacji - rynki niemieckojęzyczne

Pronar Sp. z o.o.
Pronar Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Białystok
19-01-2022
Pronar Sp. z o.o.

Specjalista ds. reklamacji - rynki niemieckojęzyczne

Pronar Sp. z o.o.
Pronar Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Narew
19-01-2022
TPG Katowice Sp. z o. o.

Technical Support Specialist with Spanish

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie pełny etat
 Praca zdalna 
30-30 zł
UZ brutto/h

POLECANA
Warszawa
19-01-2022 POLECANA
30-30 zł
UZ brutto/h
WhitePress

SEO Sales Ninja

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielsko-Biała
19-01-2022
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku z j. niemieckim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
19-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
WhitePress

Specjalista ds. rozwoju rynku międzynarodowego z językiem angielskim

WhitePress  Wizytówka
WhitePress
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Bielsko-Biała
19-01-2022
4500-6000 zł
UoP brutto/mies.
Dekra Praca sp. z o.o.

Business Development Representative (BDR) with one of the following languages: English/ German / Est

Dekra Praca sp. z o.o.
Dekra Praca sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Warszawa
18-01-2022
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Żak
Żak
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Piła
18-01-2022
BP Polska Services sp .z o.o.

Sprzedawca na Stacji Paliw bp Wrocław Aleja Karkonoska 63

BP Polska Services sp .z o.o.
BP Polska Services sp .z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
3730-4280 zł
UoP brutto/mies.
Wrocław
18-01-2022
3730-4280 zł
UoP brutto/mies.
Zawód / stanowisko
Miejscowość
Województwo
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/mies. ?
Oferty z okresu

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:

  • wyższe wykształcenie;
  • znajomość komputera;
  • właściwa mowa i dykcja;
  • towarzyskość;
  • doświadczenie sprzedaży (wymagane w niektórych miejscach pracy).


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.