Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 51
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
taXsaprent sp. z o. o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
taXsaprent sp. z o. o.
taXsaprent sp. z o. o.

POLECANA
Katowice
2019-09-13 POLECANA
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
3700-3900 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Opole
2019-09-19 POLECANA
3700-3900 zł
UoP brutto/m-c
FOX FITTINGS Sp. z o.o. Sp. k.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
FOX FITTINGS Sp. z o.o. Sp. k.
FOX FITTINGS Sp. z o.o. Sp. k. wizytówka
Wilamowice
2019-09-19
F.P.U.H. KAMIL

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
F.P.U.H. KAMIL
F.P.U.H. KAMIL
Wilkowice
2019-09-19
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
Kraków
2019-09-19
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
Katowice
2019-09-19
Kocierz Hotel & SPA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Kocierz Hotel & SPA
Kocierz Hotel & SPA

POLECANA
Targanice
2019-09-19 POLECANA
Tor Kartingowy ZygZak

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Tor Kartingowy ZygZak
Tor Kartingowy ZygZak

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-09-18 POLECANA
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-09-17 POLECANA
Lingua Lab s.c.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Lingua Lab s.c.
Lingua Lab s.c.

POLECANA
Kraków
2019-09-17 POLECANA
Fiberlink

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Fiberlink
Fiberlink wizytówka
Skawina
2019-09-16
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.
Kraków
2019-09-13
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.
AMPLEXOR Polska Sp. z o.o.
Kraków
2019-09-13
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
Kraków
2019-09-10
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
4200-5500 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Kraków
2019-09-10 POLECANA
4200-5500 zł
UoP brutto/m-c
Sylva

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Sylva
Sylva
Kościerzyna
2019-09-09
BP Polska Services sp .z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BP Polska Services sp .z o.o.
BP Polska Services sp .z o.o.
2700-3450 zł
UoP brutto/m-c
Szczecin
2019-09-09
2700-3450 zł
UoP brutto/m-c
BP Polska Services sp .z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BP Polska Services sp .z o.o.
BP Polska Services sp .z o.o.
3100-3850 zł
UoP brutto/m-c
Słubice
2019-09-09
3100-3850 zł
UoP brutto/m-c
BP Polska Services sp .z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BP Polska Services sp .z o.o.
BP Polska Services sp .z o.o.
2700-3450 zł
UoP brutto/m-c
Szczecin
2019-09-09
2700-3450 zł
UoP brutto/m-c
BP Polska Services sp .z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BP Polska Services sp .z o.o.
BP Polska Services sp .z o.o.
3200-3980 zł
UoP brutto/m-c
Szczecin
2019-09-09
3200-3980 zł
UoP brutto/m-c
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Sosnowiec
2019-09-04

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Gastor Sp.J.
Skoczów
2019-09-02
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Katowice
2019-08-26 POLECANA
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c
LUKE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
LUKE
LUKE
Bielsko-Biała
2019-08-23

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
od 1033 zł
UoP brutto/m-c
Ropczyce
2019-09-20
od 1033 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
od 2450 zł
UoP brutto/m-c
Konstantynów Łódzki
2019-09-20
od 2450 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
od 2600 zł
UoP brutto/m-c
Pabianice
2019-09-20
od 2600 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 5400 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-09-18
od 5400 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
AMCORE sp. z o.o.
od 3500 zł
UoP brutto/m-c
Łódź
2019-09-17
od 3500 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 4300 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-09-13
od 4300 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Lipce
2500-3500 zł
UoP brutto/m-c
Złotów
2019-09-11
2500-3500 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Pocztowy S.A.
od 2300 zł
UoP brutto/m-c
Ostróda
2019-09-11
od 2300 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 5000 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-09-09
od 5000 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BANK SPÓŁDZIELCZY LIPKA
2500-3500 zł
UoP brutto/m-c
Lipka
2019-09-10
2500-3500 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 2500 zł
UoP brutto/m-c
Wólka Kosowska
2019-09-10
od 2500 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
kontakt przez PUP
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Lublin
2019-09-09
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Pekao S.A.
od 3600 zł
UoP brutto/m-c
Świnoujście
2019-01-14
od 3600 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
PORTOS TR7 Sp. z o.o., S.K.
od 3100 zł
UoP brutto/m-c
Kalisz
2019-08-28
od 3100 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
Vosti Sp. z o.o.
od 3500 zł
UoP brutto/m-c
Białystok
2019-08-23
od 3500 zł
UoP brutto/m-c

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SP. Z O.O.
od 2450 zł
UoP brutto/m-c
Wrocław
2019-09-05
od 2450 zł
UoP brutto/m-c
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Województwo
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/m-c ?
Stanowisko, firma

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.