Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 71
PROMOWANE
Autoryzowany dealer marki motoryzacyjnej

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Autoryzowany dealer marki motoryzacyjnej
Autoryzowany dealer marki motoryzacyjnej
Bielsko-Biała
2019-05-27
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Dzierżoniów
2019-05-27
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Tychy
2019-05-27
FOPS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
FOPS
FOPS
3500-8000 zł
brutto/m-c
?
Cieszyn
2019-05-26
3500-8000 zł
brutto/m-c
?
Aranżacja Realizacja Światła Andrzej Groda

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Aranżacja Realizacja Światła Andrzej Groda
Aranżacja Realizacja Światła Andrzej Groda
Bielsko-Biała
2019-05-25
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik
Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik
4000-6000 zł
brutto/m-c
?
Sosnowiec
2019-05-24
4000-6000 zł
brutto/m-c
?
Manpower Group Sp z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Manpower Group Sp z o.o.
Manpower Group Sp z o.o.
Bielsko-Biała
2019-05-24
GRH Polska

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
GRH Polska
GRH Polska
Łańcut
2019-05-22
Sabaj System Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Sabaj System Sp. z o.o.
Sabaj System Sp. z o.o.

POLECANA
Kraków
2019-05-21 POLECANA
Hays Poland Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca tymczasowa
Hays Poland Sp. z o.o.
Hays Poland Sp. z o.o.
Katowice
2019-05-20
ART OKNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ART OKNA
ART OKNA

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-05-18 POLECANA
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
do 6000 zł
brutto/m-c
?
Kraków
2019-05-17
do 6000 zł
brutto/m-c
?
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.
Kraków
2019-05-16
Human & Hunter

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Human & Hunter
Human & Hunter
Wrocław
2019-05-15
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Kraków
2019-05-14
Pitney Bowes

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Pitney Bowes
Pitney Bowes
Bielsko-Biała
2019-05-09
Inter-Pro

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Inter-Pro
Inter-Pro

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-05-07 POLECANA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 2400 zł
brutto/m-c
?
Złotów
2019-05-23
od 2400 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
ARVATO POLSKA Sp. z o. o.
4000-5000 zł
brutto/m-c
?
Katowice
2019-05-22
4000-5000 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
POŚREDNICTWO FINANSOWE URSZULA BOCHENEK
2250-3000 zł
brutto/m-c
?
Strzelce Opolskie
2019-05-23
2250-3000 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
od 1017 zł
brutto/m-c
?
Otwock
2019-05-24
od 1017 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK
od 2500 zł
brutto/m-c
?
Zakopane
2019-05-21
od 2500 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 7300 zł
brutto/m-c
?
Kraków
2019-05-22
od 7300 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 2250 zł
brutto/m-c
?
Bełchatów
2019-05-23
od 2250 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W STRZAŁKOWIE
od 2250 zł
brutto/m-c
?
Koło
2019-05-01
od 2250 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
Perfekton LTD S.K.
od 2500 zł
brutto/m-c
?
Gdynia
2019-05-20
od 2500 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
od 1017 zł
brutto/m-c
?
Ustrzyki Dolne
2019-05-21
od 1017 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 7500 zł
brutto/m-c
?
Kraków
2019-05-21
od 7500 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 5833 zł
brutto/m-c
?
Wrocław
2019-05-21
od 5833 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 5833 zł
brutto/m-c
?
Wrocław
2019-05-21
od 5833 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o
od 2250 zł
brutto/m-c
?
Włoszczowa
2019-05-17
od 2250 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
PHU GRUBSEN PAWEŁ GRUBER
od 2250 zł
brutto/m-c
?
Działdowo
2019-05-16
od 2250 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
od 1017 zł
brutto/m-c
?
Węgrów
2019-05-16
od 1017 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
Kraków
2019-05-16

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
od 1017 zł
brutto/m-c
?
Tczew
2019-05-14
od 1017 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
Bank Spółdzielczy w Pucku
od 3000 zł
brutto/m-c
?
Puck
2019-05-13
od 3000 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez PUP
Wrocław
2019-05-13

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
od 4000 zł
brutto/m-c
?
Katowice
2019-05-10
od 4000 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
kontakt przez OHP
3000-3500 zł
brutto/m-c
?
Białystok
2019-05-07
3000-3500 zł
brutto/m-c
?

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
kontakt przez OHP
Warszawa
2019-05-07
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Województwo
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto
Stanowisko, opis, firma

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:

  • wyższe wykształcenie;
  • znajomość komputera;
  • właściwa mowa i dykcja;
  • towarzyskość;
  • doświadczenie sprzedaży (wymagane w niektórych miejscach pracy).


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.