Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 29
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
Talent Place

Job Offer for German Speakers

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Talent Place
Talent Place
Łódź
2019-11-13
Lingua Lab s.c.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Lingua Lab s.c.
Lingua Lab s.c.

POLECANA
Kraków
2019-11-13 POLECANA
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Kraków
2019-11-13
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Kierownik Apteki- Szpitala

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Żywiec
2019-11-10
Adecco Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
2019-11-10
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży / Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-11-07 POLECANA
Autoryzowany Dealer marki ŠKODA & KIA

Specjalista ds. Sprzedaży

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Autoryzowany Dealer marki ŠKODA & KIA
Autoryzowany Dealer marki ŠKODA & KIA

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-11-06 POLECANA
SalesHR

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki C1

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
4200-5500 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Kraków
2019-11-05 POLECANA
4200-5500 zł
UoP brutto/m-c

Specjalista ds. obsługi klienta Mrówka Kraśnik

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Klient portalu
Kraśnik
2019-11-04
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Project manager

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

POLECANA
Tychy
2019-11-03 POLECANA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Opiekun/ ka małego dziecka-2000,00 zł- 1/2 etatu

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Bielsko-Biała
2019-11-03
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Project manager

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

POLECANA
Tychy
2019-11-03 POLECANA
SalesHR

Specjalista ds obsługi klienta - język szwedzki

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Katowice
2019-10-22 POLECANA
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c

MŁODSZY DYSPONENT

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
kontakt przez PUP
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Szczytno
2019-10-24
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMACJI I SERWISU

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
KONSMET S.C.
od 3500 zł
UoP brutto/m-c
Tuchomie
2019-10-18
od 3500 zł
UoP brutto/m-c

REFERENT DS. RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH, DEPOZYTÓW I KREDYTÓW

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
od 2450 zł
UoP brutto/m-c
Pabianice
2019-11-05
od 2450 zł
UoP brutto/m-c

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
kontakt przez PUP
od 3000 zł
UoP brutto/m-c
Zabrze
2019-10-31
od 3000 zł
UoP brutto/m-c

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o.
od 2550 zł
UoP brutto/m-c
Piaseczno
2019-10-25
od 2550 zł
UoP brutto/m-c

REFERENT

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI
3000-3500 zł
UoP brutto/m-c
Szamotuły
2019-10-21
3000-3500 zł
UoP brutto/m-c

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
Góralczyk Zofia Marcela Meble - MG
Kalwaria Zebrzydowska
2019-10-16

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKI

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
GLT Sp z o.o. Sp.k
3000-3500 zł
UoP brutto/m-c
Ostrzeszów
2019-10-14
3000-3500 zł
UoP brutto/m-c

KOORDYNATOR - OPIEKUN KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O.O.
od 3847 zł
UoP brutto/m-c
Gliwice
2019-10-11
od 3847 zł
UoP brutto/m-c

OPIEKUN KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
Bank Spółdzielczy w Pucku
od 3000 zł
UoP brutto/m-c
Puck
2019-10-11
od 3000 zł
UoP brutto/m-c

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Spółdzielczy w Bartoszycach
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Lidzbark Warmiński
2019-10-07
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na okres próbny
EUROKURIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1300-3500 zł
UoP brutto/m-c
Radzionków
2019-09-26
1300-3500 zł
UoP brutto/m-c

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Bank Pekao S.A.
od 3600 zł
UoP brutto/m-c
Świnoujście
2019-01-14
od 3600 zł
UoP brutto/m-c

OPIEKUN KLIENTA/DORADCA KLIENTA/HANDLOWIEC EXPORT

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ERT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-08-29
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

OPIEKUN KLIENTA/DORADCA KLIENTA/HANDLOWIEC EXPORT

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ERT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-08-29
od 2250 zł
UoP brutto/m-c

OPIEKUN KLIENTA/DORADCA KLIENTA/HANDLOWIEC EXPORT

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ERT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Kraków
2019-08-29
od 2250 zł
UoP brutto/m-c
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Region
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/m-c ?
Stanowisko, firma

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.