Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 65
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
Homeglobal

Specjalista ds. Testowania Kampanii Sprzedażowych z językiem chorwackim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-24
Homeglobal

Specjalista ds. Testowania Kampanii Sprzedażowych z językiem węgierskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-24
Homeglobal

Specjalista ds. Testowania Kampanii Sprzedażowych z j. bułgarskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: inna
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-24
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Bielsko-Biała
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Gorzów Wielkopolski
2020-01-23
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Białystok
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Elbląg
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Gdańsk
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Kędzierzyn-Koźle
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Kielce
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Jelenia Góra
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Kraków
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Kutno
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Lublin
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Mińsk Mazowiecki
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Rzeszów
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Bydgoszcz
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Koszalin
2020-01-23
Nationale-Nederlanden

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden
Gniezno
2020-01-23
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Asystent Handlowy FORD

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Warszawa
2020-01-23
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Młodszy Doradca Serwisu Nissan

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Warszawa
2020-01-22
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Młodszy Doradca Serwisu Seat

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Warszawa
2020-01-22
Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta w punkcie bukmacherskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Wrocław
2020-01-21
ASPORT Group Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
ASPORT Group Sp. z o.o. Sp. k.
ASPORT Group Sp. z o.o. Sp. k.
Kozy
2020-01-20
Armatis-lc

Młodszy specjalista ds obsługi infolinii - j. francuski

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenia
Armatis-lc
Armatis-lc
Warszawa
2020-01-20
Tor Kartingowy ZygZak

Obsługa klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Tor Kartingowy ZygZak
Tor Kartingowy ZygZak

POLECANA
Bielsko-Biała
2020-01-20 POLECANA
Tor Kartingowy ZygZak

Pracownik do obsługi centrum gier wirtualnej rzeczywistości

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Tor Kartingowy ZygZak
Tor Kartingowy ZygZak

POLECANA
Bielsko-Biała
2020-01-20 POLECANA
Grupa Żywiec S.A.

Młodszy Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na zastępstwo
Grupa Żywiec S.A.
Grupa Żywiec S.A.
Katowice
2020-01-20
Homeglobal

Specjalista ds. Testowania Kampanii Sprzedażowych z językiem słowackim/czeskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-20
Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język czeski / słowacki

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-20
ITURRI Poland

Specjalista ds. usług

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ITURRI Poland
ITURRI Poland

POLECANA
Bielsko-Biała
2020-01-20 POLECANA
ITURRI Poland

Specjalista ds. wdrożeń i obsługi systemów vendingowych

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ITURRI Poland
ITURRI Poland

POLECANA
Bielsko-Biała
2020-01-20 POLECANA
Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-17
Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słowackim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-17
Homeglobal

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Homeglobal
Homeglobal
Warszawa
2020-01-17
WhitePress

Pracownik biurowy w branży internetowej - praktyka

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praktyka
WhitePress
WhitePress wizytówka
1500-2500 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Bielsko-Biała
2020-01-16 POLECANA
1500-2500 zł
UoP brutto/m-c
BOLIX S.A.

Specjalista ds. Sprzedaży Eksportowej

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa na zastępstwo
BOLIX S.A.
BOLIX S.A.

POLECANA
Żywiec
2020-01-16 POLECANA
Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator/Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
2020-01-14
SalesHR

Specjalista/-tka ds. rozwoju biznesu

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
3200-3500 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Kraków
2020-01-14 POLECANA
3200-3500 zł
UoP brutto/m-c
SalesHR

Pracownik biurowy z j.holenderskim C1

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
Katowice
2020-01-14
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Region
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/m-c ?
Stanowisko, firma

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.