Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 100
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Olsztyn
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Opole
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Kielce
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Gorzów Wielkopolski
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Zielona Góra
15-01-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Bydgoszcz
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Białystok
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Łódź
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Szczecin
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Lublin
15-01-2021

Specjalista ds. Obsługi Gracza

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
BETFAN spółka z o. o.
Warszawa
15-01-2021

Account Executive

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
180heartbeats / JvM
Warszawa
15-01-2021
JDM POLAND

Koordynator ds. Pracowników Tymczasowych

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
JDM POLAND
JDM POLAND
Warszawa
15-01-2021
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
 Rekrutacja zdalna 
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Mikołów
15-01-2021
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
 Rekrutacja zdalna 
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Sosnowiec
15-01-2021
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
 Rekrutacja zdalna 
5000-9000 zł
B2B netto/mies.

POLECANA
Śląskie
15-01-2021 POLECANA
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
 Rekrutacja zdalna 
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Katowice
15-01-2021
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Metlife Halina Just

Doradca Klienta METLIFE

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Metlife Halina Just
Metlife Halina Just
 Rekrutacja zdalna 
5000-9000 zł
B2B netto/mies.
Tychy
15-01-2021
5000-9000 zł
B2B netto/mies.

Language Consultant - j.francuski

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Warszawa
15-01-2021

Business Client Advisor with German

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Warszawa
15-01-2021

Corporate Client Support Specialist with German/French/Dutch

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Warszawa
15-01-2021

(Junior) Order Specialist with Dutch

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Warszawa
15-01-2021
HR SIGMA Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
HR SIGMA Sp. z o.o.
HR SIGMA Sp. z o.o.
Cieszyn
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Poznań
14-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Gdańsk
14-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Wrocław
14-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Warszawa
14-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Doradca ds. Obsługi Klienta - Legnica

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Legnica
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Warszawa
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Bytom
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Grudziądz
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Jarocin
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Wadowice
14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Dębno
14-01-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Żak
Żak
Wołomin
14-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Rzeszów
13-01-2021
Contact Center Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
13-01-2021
MetLife

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: kontrakt
MetLife
MetLife
od 4500 zł
B2B netto/mies.

POLECANA
Tarnów
13-01-2021 POLECANA
od 4500 zł
B2B netto/mies.
Armatis-lc

Konsultant ds. obsługi infolinii z j. niemieckim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Armatis-lc
Armatis-lc
 Rekrutacja zdalna 
do 5440 zł
UoP brutto/mies.
Warszawa
13-01-2021
do 5440 zł
UoP brutto/mies.
Tvilum 2018 Poland Sp. z o.o.

French or German speaking sales assistant

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Tvilum 2018 Poland Sp. z o.o.
Tvilum 2018 Poland Sp. z o.o.
Szczecinek
13-01-2021
Filtruj oferty pracy
Miejscowość
Województwo
Zawód / stanowisko
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/mies. ?
Stanowisko, firma
Oferty z okresu
Polecany pracodawca

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.