Oferty pracy Specjalista ds. obsługi klienta w miastach

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Znalezionych ofert: 279
Zawód: Specjalista ds. obsługi klienta
PROMOWANA
Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik

Opiekun Klienta - Dział Exportu

Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik
Hanipol F.H. Arkadiusz Hanik
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Sosnowiec
22-06-2021 POLECANA
PROMOWANA
MENTOR SP. Z O.O. SP. K.

Pracownik ds. obsługi zamówień

MENTOR SP. Z O.O. SP. K.
MENTOR SP. Z O.O. SP. K.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Przecław
21-06-2021
PROMOWANA
PPH AGROKOMPLEKS

Koordynator serwisu

PPH AGROKOMPLEKS
PPH AGROKOMPLEKS
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Ochaby
15-06-2021
Leasing Team

Pracownik w Dziale Obsługi Klienta (Assistance)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Warszawa
24-06-2021
TRIVERNA.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

TRIVERNA.pl
TRIVERNA.pl
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę

POLECANA
Katowice
24-06-2021 POLECANA
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
LEVEL WORK

Pracownik biurowy/ Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

LEVEL WORK
LEVEL WORK
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
5000-5500 zł
UoP brutto/mies.
Warszawa
24-06-2021
5000-5500 zł
UoP brutto/mies.
Leasing Team

Customer service z jęz. słoweńskim

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Warszawa
24-06-2021
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA

Specjalista ds. obsługi telefonicznej

Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Bielsko-Biała
23-06-2021
Eaton Automotive Systems Sp. z o.o.

Customer Service Representative

Eaton Automotive Systems Sp. z o.o.  Profil firmy
Eaton Automotive Systems Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat

POLECANA
Bielsko-Biała
23-06-2021 POLECANA
Imar Service Group

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem obcym (m/k)

Imar Service Group
Imar Service Group
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Warszawa
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Płock
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Zabrze
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Zakopane
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Nowy Sącz
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Kołobrzeg
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Kalisz
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Tarnów
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Elbląg
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Bielsko-Biała
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Gniezno
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Radom
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Częstochowa
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Toruń
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Zamość
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Szczecin
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Poznań
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Olsztyn
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Kielce
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Katowice
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Sopot
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Gdynia
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Gdańsk
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Białystok
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Rzeszów
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Opole
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Bochnia
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Łódź
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Zielona Góra
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Puławy
23-06-2021
Leasing Team

Pracownik w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego (PRACA ZDALNA!)

Leasing Team
Leasing Team
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę
Lublin
23-06-2021
Zawód / stanowisko
Miejscowość
Województwo
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/mies. ?
Oferty z okresu

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:

  • wyższe wykształcenie;
  • znajomość komputera;
  • właściwa mowa i dykcja;
  • towarzyskość;
  • doświadczenie sprzedaży (wymagane w niektórych miejscach pracy).


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.