Twoje wsparcie w rekrutacji

Specjalista ds. obsługi klienta - najnowsze oferty pracy

Liczba ogłoszeń: 90
conTeyor Poland Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
conTeyor Poland Sp. z o.o.
conTeyor Poland Sp. z o.o.

POLECANA
Czechowice-Dziedzice
2019-07-22 POLECANA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenia
Klient portalu
Kraków
2019-07-22
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.
EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. | Traficar Sp. z o.o.
Poznań
2019-07-22
Lingua Lab s.c.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Lingua Lab s.c.
Lingua Lab s.c.
Kraków
2019-07-17
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Warszawa
2019-07-19
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Warszawa
2019-07-19
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Legnica
2019-07-19
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Nowy Sącz
2019-07-19
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k
SONNIGER Polska Sp. z o.o. Sp k

POLECANA
Bielsko-Biała
2019-07-19 POLECANA
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Schneider Electric Polska Sp. z o.o.
Warszawa
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Siemiatycze
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Chorzów
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Lublin
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Kościerzyna
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Siedlce
2019-07-18
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Bogatynia
2019-07-18
Ceva Logistics

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Ceva Logistics
Ceva Logistics
Bielsko-Biała
2019-07-16
Świat Języków Obcych "TIME"

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: praca stała
Świat Języków Obcych "TIME"
Świat Języków Obcych "TIME"
Bielsko-Biała
2019-07-15

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenia
SUKCES EDUKACJA
Radom
2019-07-15
InPost

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
InPost
InPost
Kraków
2019-07-15
Alior Bank S. A.

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Alior Bank S. A.
Alior Bank S. A.
Kraków
2019-07-10

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenia
Klient portalu
Opole
2019-07-11
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

POLECANA
Jelenia Góra
2019-07-10 POLECANA
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Kościan
2019-07-10
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Olesno
2019-07-10
ADREAMS

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Syców
2019-07-10
Visma Software

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Visma Software
Visma Software

POLECANA
Kraków
2019-07-09 POLECANA
SalesHR

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
SalesHR
SalesHR
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Katowice
2019-06-26 POLECANA
6000-7000 zł
UoP brutto/m-c
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Olsztyn
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Poznań
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Gdańsk
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Białystok
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Zielona Góra
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Lublin
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Rzeszów
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Bydgoszcz
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Szczecin
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Opole
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Poznań
2019-06-17
Rabatem.pl

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa agencyjna
Rabatem.pl
Rabatem.pl
Wrocław
2019-06-17
Filtruj oferty pracy
Oferty z okresu
Województwo
Miasta
Obszary zawodowe
Formy zatrudnienia
Zarobki brutto/m-c ?
Stanowisko, opis, firma

Zawód specjslisty ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta to specjalista odpowiedzialny za znajdowanie i obsługiwanie klientów, a także budowanie z nimi relacji. Często specjalista reprezentuje interesy klienta - zapewnia, że usługi są świadczone zgodnie z oczekiwaniami kupującego i wymaganiami umowy. Zawód specjalisty ds. obsługi klienta jest dobrym punktem wyjścia do kariery - łatwo znajdziesz pracę, szybko odkryjesz dziedzinę biznesu i możliwości dalszego rozwoju. Wśród nazw tego zawodu są także: menedżer konta, menedżer przyciągania klientów i menedżer obsługi klienta. Pozycja specjalisty ds. obsługi klienta jest pożądana w firmach o różnym profilu działalności. Obecność w personelu takiego pracownika ma znaczenie dla przedsiębiorstwa komercyjnego, agencji reklamowej, a także dla firm świadczących usługi.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta?

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta pojawił się w USA w XIX wieku. W tym okresie postępowe amerykańskie przedsiębiorstwa odczuwały potrzebę odpowiedniego podejścia do pracy z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji firmy walczyły o każdego klienta i dlatego zatrudniały pracowników wyspecjalizowanych w pracy z klientami. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • praca z klientami (wyszukiwanie, spotkania, negocjacje, konsultacje);
  • obsługa połączeń przychodzących i e-maili;
  • prowadzenie dokumentacji;
  • zawieranie umów.


Czasami specjalista ds. obsługi klienta angażuje się w sprzedaż międzynarodową, często podróżuje służbowo i robi prezentacje na temat usług lub produktów firmy.

Pracodawcy najczęściej mają następujące wymagania dla menedżera obsługi klienta:


Czasami potrzebuje znajomości angielskiego i posiadania własnego samochodu. Prawie każdy może zostać specjalistą ds. obsługi klienta, niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Często, aby wykonać niezbędne obowiązki, wystarczy umiejętność komunikacji i obsługi komputera. Oczywiście, najczęściej pracodawcy chcą widzieć osoby z wyższym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym w sprzedaży, z dobrą znajomością marketingu i umiejętnościami działania w zespole.

Standardowy dzień roboczy specjalisty do spraw obsługi klienta rozpoczyna się od sprawdzenia wiadomości e-mail i odpowiadania na wiadomości, które właśnie dotarły, lub na listy, które zostały odroczone. Następnie dzwoni do klientów, tłumaczy im sprawy, które są trudne do sformułowania na piśmie, odpowiada na pytania, koordynuje dalsze działania. W ciągu dnia odpowiada na przychodzące rozmowy telefoniczne. W wolnym czasie od bezpośredniej komunikacji z klientami pracuje z dokumentami: tworzy oferty komercyjne, poprawia umowy i wystawia faktury.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania

Zawód specjalisty ds. obsługi klienta niezmiennie plasuje się w pierwszej dziesiątce poszukiwanych zawodów. Oznacza to, że osoby poszukujące pracy mogą stosunkowo łatwo znaleźć wakat dla tego profilu. Tymczasem wiele osób jest zainteresowanych: kim jest specjalista ds. obsługi klienta? Jakie obowiązki musi spełnić? Jakie wymagania są, aby otrzymać ofertę pracy? Funkcjonalność specjalisty koncentruje się w branży usługowej osób korzystających z usług przedsiębiorstwa, organizacji lub potencjalnego nabywcy towarów. Cechy zadań pracy przedstawiciela tego zawodu i wymagania kandydatów określone w ofertach pracy zależą od wielu czynników. Jednak głównym z nich są obowiązki menedżera w konkretnym miejscu pracy. Kontraktowanie, utrzymywanie relacji, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo klientom.

Wszystko to leży w gestii tego pracownika. Kluczowy aspekt odpowiedzialności specjalistów: musi znaleźć specjalne podejście do wszystkich kontrahentów, być w stanie elastycznie reagować w różnych sytuacjach, gdy ma do czynienia z potencjalnymi klientami. W związku z tym ci, którzy chcą opanować ten zawód, powinni zwrócić szczególną uwagę na poprawę mechanizmów komunikacji, a nawet częściowo pokazać umiejętności psychologa. Pracownik powinien kierować się funkcjami pokrycia różnych sektorów klienta. Komunikacja z korporacyjnymi, kluczowymi, sieciowymi klientami jest często inna. Obserwowane są również istotne różnice w funkcjach w zależności od danej sfery.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Jak pokazują internetowe badania na temat zarobków w poszczególnych zawodach, specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio (mediana) 3636 złotych brutto. Mediana pokazuje, że połowa ankietowanych zarabia od 2831 do 4607 złotych brutto, co jest całkowitym zarobkiem w skali miesiąca. Oznacza to także, że 1/4 z nich zarabia więcej, podobnie jak taka sama liczba mniej. W zawodzie pracuje więcej kobiet, a badanie zostało przeprowadzone na podstawie wynagrodzenia około 3150 pracowników z całej Polski. Płace są różne w wielu miejscach kraju i zależą także od szczegółów stanowiska pracy i wielkości firmy. Pracodawcy często motywują pracowników systemem premiowym, dodają bony okolicznościowe, telefon służbowy, a także prywatną opiekę medyczną i zniżki do placówek sporowych i innych.