
SalesHR
Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Kraków, Dyrektor Kraków, Specjalista ds. importu i eksportu Kraków, Manager Kraków, Księgowy Kraków.
Kategorie zawodowe: zarządzanie / dyrekcja, obsługa klienta / call center, sprzedaż / zakupy, logistyka / spedycja / transport, hr / kadry.
Oferty pracy SalesHR
Praca alert - powiadomienia
SalesHR
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży (branża piekarnicza)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
Manager ds. sprzedaży i marketingu (branża hotelowa)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
Starszy Specjalista ds. zarządzania zamówieniami (j.niemiecki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
-
Przedstawiciel Handlowy ds. sieci (e-papierosy)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
Specjalista/-tka ds. wsparcia w agencji nieruchomości
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
PROGRAMISTA MASZYN CNC
SalesHR- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 000 - 9 000 PLN / mies.
PolecanaDodana -
International Export Manager (with foreign languages)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 10 000 - 40 000 PLN / mies.
PolecanaDodana -
-
Kierownik Działu Kadr i Płac (firma produkcyjna)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
Kierownik Działu Prawnego (firma produkcyjna)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana -
Dyrektor sprzedaży (bramy garażowe)
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
PolecanaDodana -
-
-
-
Remote Customer Service Specialist with Dutch (Transport) - praca zdalna
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
Dodana -
Kierownik/-czka sklepu z modą kobiecą (Laurella)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking
-
Program poleceń pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy samochód
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapy
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- MARCIN SOJKA - PRIORITY SALE
- Adres rejestrowy
- ul. Kazimierza Odnowiciela 14 31-481 Kraków
- NIP
- 7342730461
- REGON
- 276959020
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 01.03.2013
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
Uprawnienia
- 2018-01-05, Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, Wpis Marszałka Woj. Małopolskiego, Rejestr agencji zatrudnienia
Opinie o firmie SalesHR
4.8
Na podstawie 23 oceny z Google.
![]()
Eva Kam
"Moim agentem HR byla Pani Lidka Bryla. Wspaniala osoba, ktora znalazla mi bardzo dobra prace w krotkim czasie."
2 lata temu
![]()
M. K.
"Profesjonalny i bardzo miły kontakt, sprawnie przeprowadzony proces rekrutacyjny. Polecam."
3 lata temu
![]()
Wilcza Wataha
"Polecam, profesjonalne podejście do rekrutacji i oferty których nie ma nigdzie indziej"
3 lata temu
![]()
Maja K
"Profesjonalne i rzetelne podejście, bardzo polecam współpracę :)"
3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Kielce
- Lublin
- Nowy Sącz
- Sulejówek
Archiwalne oferty pracy SalesHR
-
Manager Sprzedaży Terenowej (FMCG Napoje)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 13 000 - 15 000 PLN / mies.
-
Naszym klientem jest jeden z producentów FMCG rozszerzający swoją strukturę sprzedaży
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Sprzedaży Terenowej (FMCG Napoje)Zakres obowiązków
-
zarządzanie na podległym terenie (1/2 Polski) kilkoma Area Sales Managerami
-
realizacja planów sprzedaży
-
tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży
-
negocjowanie warunków handlowych z kluczowymi klientami
-
przygotowywanie miesięcznych prognoz na podstawie sytuacji rynkowej
-
planowanie i realizacja działań promocyjnych zgodnie z zatwierdzonym budżetem
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku : Field Sales Manager /Manager Sprzedaży Terenowej min 3 lata najlepiej w branży FCMG (mile widziana napojówka)
-
doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowców
-
bardzo dobre umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
-
umiejętność pracy na celach
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
wynagrodzenie rzędu 13 000 - 15 000 PLN brutto w podstawie
-
dodatkowe premie
-
samochód służbowy + wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
pracę u producenta w mocno rozpoznawalnej marce
-
-
Przedstawiciel Handlowy (branża Agro-Rolnicza)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest firma dystrybuująca produkty ze Szwajcarii, przeznaczone dla branży rolniczej.
Szukamy osoby na stanowisko
Przedstawiciel Handlowy (branża Agro-Rolnicza)
praca zdalna/mobilnaZakres obowiązków
-
nawiązywanie relacji z nowymi klientami
-
realizowanie celów sprzedażowych wśród klientów (detal i hurt) w branży rolniczej na terenie całej Polski
-
współpraca z dyrektorem handlowym
-
raportowanie swojej sprzedaży
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość branży rolniczej oraz doświadczenie na stanowisku handlowym min 2 lata
-
dyspozycyjność + prawo jazdy kat B
-
znajomość pakietu Office
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego (sporadyczny kontakt z centralą firmy)
-
samodzielność w działaniu
-
chęć do osiągania celów i ponadprzeciętnych wyników handlowych
Oferujemy
-
umowa o pracę : otwartość na oczekiwania finansowe
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, telefon, laptop
-
szkolenia produktowe
-
dużą samodzielność na nowo tworzonym stanowisku
-
-
Kierownik Magazynu i Logistyki (import globalny)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 12 000 - 13 000 PLN / mies.
-
Naszym klientem jest organizacja zajmująca się wymianą i odnawianiem urządzeń elektronicznych.
Szukamy osób na stanowisko
Kierownik Magazynu i Logistyki (import globalny)
WarszawaZakres obowiązków
-
Dbałość o poprawność rozliczeń wysyłek magazynowych i logistycznych
-
Organizacja i kontrola wszystkich procesów magazynowych i logistycznych
-
Organizacja i przeprowadzanie regularnych inwentaryzacji
-
Kierowanie, motywowanie i rozwijanie zespołu logistycznego w celu zapewnienia, że wszystkie obowiązki są wypełniane zgodnie z wymaganymi standardami oraz w ramach wymagań BHP
-
Opracowywanie opisów procesów biznesowych oraz tworzenie instrukcji pracy działu
-
Organizowanie i towarzyszenie importowo-eksportowym operacjom logistycznym: o eksport towarów z Polski do Europy Środkowo-Wschodniej, UE, Afryki o import towarów i części zamiennych z USA, Chin i UE
-
Organizowanie i przeprowadzanie odpraw celnych
-
Uczestnictwo w procedurach odpraw celnych, dostarczając wszystkie wymagane dokumenty
-
Wystawianie faktur i wysyłka wymaganych dokumentów wysyłkowych do klientów
Wymagania
-
Co najmniej 4 lata doświadczenia w organizowaniu operacji importowych i eksportowych - np Chiny, USA, Afryka, Europa
-
Co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem
-
Znajomość jęz. angielskiego - poziom min. B2
-
Znajomość aktów prawnych regulujących działalność w zakresie zaopatrzenia, logistyki, odpraw celnych, magazynowania i rozliczania zasobów materiałowych i technicznych;
-
Znajomość dokumentacji importowo-eksportowej, warunków dostawy towarów, Incoterms;
-
Znajomość programu MS Excel;
-
Doświadczenie w pracy z programem ERP
-
Dobra organizacja czasu pracy;
-
Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe 12 000 - 13 000 PLN brutto
-
dodatkowe premie kwartalne
-
dużą samodzielność w polskich strukturach międzynarodowej organizacji
-
niezbędne narzędzia pracy
-
-
Lider Zespołu Finansów (SSC/BPO)
SalesHR- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedno z nowo otwieranych centrów SSC.
Szukamy osób na stanowisko
Lider Zespołu Finansów (SSC/BPO)
PoznańZakres obowiązków
-
świadczenie usług zarządzania i rachunkowości finansowej
-
bycie konsultantem finansowym dla różnego rodzaju projektów
-
uczestniczenie w konsolidancji kont Grupy wraz ze sporządzaniem kwartalnego raportu zarządczego
-
wykonywanie zadań księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów kwartalnych oraz deklaracji podatkowych
-
asystowanie w procesie audytu
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
-
doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, analityczne
-
zorientowanie na szczegóły
-
biegła znajomość MS Excel
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
-
niezbędne narzędzia pracy
-
możliwość pracy hybrydowej
-
realna możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie
-
-
Client Manager with native Dutch
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Our client is a Dutch company that specialises in the sector of Energy, currently expanding their reach to Poland.
Client Manager with native DutchYour responsibilities
-
Contact with Dutch clients
-
Conversations conducted in Dutch
-
Reporting your activity in a CRM system
Our requirements
-
Experience in sales and/or Customer Service
-
Perfect command of Dutch (C2 level/native) and English (B2 and above)
-
Excellent interpersonal and relation-building skills
-
Strong involvement in work
We offer
-
Base salary of 14 000 PLN gross
-
Free lunch
-
Stationary work in a neatly-designed office in Cracow
-
-
Kierownik Centrum Napraw (elektronika użytkowa)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest organizacja zajmująca się wymianą i odnowieniami urządzeń elektronicznych.
Szukamy osoby na stanowiskoKierownik Centrum Napraw (elektronika użytkowa)
WarszawaZakres obowiązków
-
Zapewnienie nieprzerwanego i sprawnego działanie centrum serwisowego (planowanie, organizacja, kontrola, motywowanie) zajmującego się elektroniką użytkową : telefony, smartwatche, laptopy
-
Organizowanie prac naprawczych, określanie zapotrzebowanie na części zamienne do naprawy i renowacji urządzeń;
-
Opracowywanie dokumentacji regulacyjnej i standardów pracy centrum napraw;
-
Wnioskowanie o części zamienne, materiały, narzędzia
-
Monitorowanie przestrzegania ustawowych terminów naprawy/renowacji urządzeń oraz ich przygotowanie do dalszego przekazania do magazynu wyrobów gotowych;
-
Kontrola zgodności z jakością i terminowością napraw, przetwarzanie towarów przez centrum sortowania;
-
Szkolenia i rozwój podległego zespołu.
Wymagania
-
Doświadczenie kierownicze w działach serwisowych firm z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem powyżej 10 osób najchętniej połączone ze wcześniejszym doświadczeniem z pozycji inżyniera / specjalisty w zakresie napraw elektroniki (moduły i podzespoły)
-
Znajomość jęz. angielskiego - poziom komunikatywny do kontaktu z centralą
-
Wykształcenie kierunkowe w obszarze elektroniki
-
Podstawowa wiedza z zakresu inżynierii obwodów elektrycznych i elektroniki radiowej
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i trudnych sytuacji
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Zdolności analitycznego myślenia
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : 14 000 PLN + premie kwartalne
-
dużą samodzielność na nowo tworzonym stanowisku w firmie o międzynarodowym zasięgu
-
niezbędne narzędzia pracy
-
miejsce parkingowe
-
-
Specjalista ds. zakupów części zamiennych (elektronika użytkowa)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest organizacja zajmująca się wymianą i odnowieniami urządzeń elektronicznych.
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalista ds. zakupów części zamiennych (elektronika użytkowa)
WarszawaZakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za wyszukiwanie dostawców w Europie i Chinach, analizowanie tych propozycji i wybór najlepszych ofert;
-
Odpowiedzialność za pełny cykl pracy z dostawcami, w tym wzajemne rozliczenia, relacje umowne, zarządzanie przepływem logistycznym (transport/odprawa celna) części zamiennych itp.;
-
Zapewnianie najlepszych cen, jakości i warunków zakupu części zamiennych;
-
Identyfikacja zapotrzebowania na części zamienne, identyfikacja właściwych części lub ich zamienników/analogów;
-
Prognozowanie zapotrzebowania na części zamienne z uwzględnieniem obciążenia Centrum Produkcyjnego, gamy modelowej i potrzeb biznesowych, przygotowywanie planów zakupowych;
-
Negocjacje z dostawcami w celu uzyskania jak najlepszych warunków dla firmy;
-
Zarządzanie magazynem części zamiennych (zapas buforowy, zarządzanie zapasami);
-
Zarządzanie budżetem zakupów części zamiennych;
-
Zamawianie materiałów eksploatacyjnych w miarę ich wyczerpywania się z zapasów
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 3 lata w zakresie zakupów części zamiennych do naprawy smartfonów, tabletów, smartwatch, laptopów u dostawców w Europie i Chinach;
-
Doświadczenie we współpracy z dostawcami części zamiennych z Chin od co najmniej 3 lat, doświadczenie w organizowaniu bezpośrednich dostaw z Chin;
-
Doświadczenie w negocjacjach na globalnych rynkach dostawców;
-
Mile widziane doświadczenie w pracy ze sprzętem Apple oraz dostawcami części zamiennych do Apple;
-
Znajomość jęz. angielskiego - min. poziom B2/C1;
-
Znajomość światowego rynku dostawców części zamiennych do naprawy smartfonów i innego sprzętu;
-
Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
-
Koncentracja na wynikach, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 12 000 PLN brutto + premie kwartalna
-
duża samodzielność na nowo tworzonym stanowisku
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
miejsce parkingowe
-
-
Kierownik ds Zakupów produkcyjnych (FMCG)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 12 000 - 15 000 PLN / mies.
-
Naszym klientem jest firma działająca w branży FMCG zatrudniająca 400 osób, budująca swój dział zakupów.
Szukamy osoby na stanowisko
Kierownik ds Zakupów produkcyjnych (FMCG)
Kraków / Nowy Sącz/ TarnówZakres obowiązków
-
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami surowców
-
zarządzanie budżetem zakupowym (kilkadz mln PLN)
-
aktywne wprowadzanie nowych dostawców z Europy
-
zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych
-
opracowanie i realizacja strategii pozyskiwania surowców
-
negocjowanie umów handlowych
-
udział, wsparcie i realizacja procesu wyborów dostawców
-
monitorowanie rynku, efektywne zarządzanie kapitałem pracującym na redukcję zapasów
-
bieżąca obsługa z wewnętrznymi działami spółki
Wymagania
-
minimum 5 letnie doświadczenie w zawodowe w firmie o profilu produkcyjnym związane z kierowaniem działem zakupów, najlepiej w branży FMCG
-
doświadczenie w zarządzaniu budżetem zakupowym
-
znajomość procesów i procedur zakupowych
-
biegła znajomość języka angielskiego
-
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania
-
wysokie umiejętności negocjacyjne
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe 12 000 - 15 000 PLN brutto
-
niezbędne narzędzia pracy
-
pracę stacjonarną, blisko produkcji i wszystkich działów, w biurze
-
możliwości rozwoju w bardzo dobrze kojarzonej marce na rynku
-
-
Dyrektor Biura Zarządu
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z czołowych PL firm.
Dyrektor Biura Zarządu
KrakówSzukamy osoby z poziomu dyrektor biura zarządu/ dyrektor zarządzająca firmą do bycia "prawą ręką" jednego z najzamożniejszych Polaków prowadzącego biznes w Polsce.
Szukamy osoby bardzo dobrze rozumiejącą biznes i jego meandry. Jest to odpowiedzialna praca, przy podejmowaniu wielu decyzji mających wpływ na podejmowane decyzje.Zakres obowiązków
-
aktywne uczestnictwo w spotkaniach z partnerami zewnętrznymi oraz kontrahentami
-
organizacja pracy biura zarządu oraz koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa
-
prowadzanie spotkań wewnętrznych dla poszczególnych działów
-
nadzór nad obiegiem dokumentów
-
planowanie zadań oraz działań przez opracowanie struktur podziału prac - oraz kontrola ich późniejszej realizacji (elementy bycia ProjectManagerem)
-
identyfikacja problemów funkcjonalnych/technicznych oraz sposobów ich rozwiązania
-
wstępna weryfikacja umów
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 4 lata
-
umiejętność pracy pod presji czasu, na wielu zadaniach jednocześnie
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
świetne umiejętności komunikacyjne, otwarta ale asertywna osobowość
-
samodzielność, proaktywność, proponowanie rozwiązań
-
rozwinięte umiejętności analitycznego oraz logicznego myślenia
-
pro-przedsiębiorcze podejście
-
bardzo dobra znajomość Office (Excel/Powerpoint)
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2, swobodna komunikacja
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe do ustalenia w oparciu o umowę o pracę, w zależności od doświadczenia i umiejętności
-
dodatkowe premie za realizację zadań
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
dużą samodzielność w rozpoznawalnej firmie o przychodach kilkuset mln PLN
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę, w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku
-
-
Specjalista ds. obsługi dostaw i zamówień z językiem czeskim/słowackim
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest globalna korporacja o przychodach powyżej 300 mld dolarów
Specjalista ds. obsługi dostaw i zamówień z językiem czeskim/słowackim
KrakówZakres obowiązków
-
składanie i przyjmowanie zamówień w uzgodnieniu z partnerami firmy
-
przekazywanie informacji o zmianach wysyłek działowi planowania
-
zarządzanie statusem dostaw oraz odpowiadanie na pytania klientów biznesowych
-
proaktywne kontaktowanie się z klientem w przypadku zmian
-
obsługa podstawowych zapytań od klientów
-
zarządzanie dokumentacją oraz reklamacjami
-
inne wsparcie klientów B2B ad-hoc
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom B2)
-
znajomość języka angielskiego : B2
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub wykształcenie w kierunku biznesowym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz zdolność budowania relacji
-
proaktywne podejście
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
-
pakiet benefitów korporacyjnych: opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie kursów etc.
-
możliwość pracy hybrydowej w bardzo stabilnej firmie
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
możliwość rozwoju
-
-
Ekspert procesów Anti Money Laundering (AML)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest globalna korporacja o przychodach powyżej 300 mld dolarów
Szukamy osoby na stanowisko
Zakres obowiązków
Jesteś częścią teamu działającego w celu oceny ryzyka kontrahenta związanego z praniem pieniędzmi, kontrola handlu, finansowaniem terroryzmu czy innymi powiązanymi przestępstwami finansowymi.
-
zapewnienie spójności zarządzania danych (od momentu rozpoczęcia projektu do jego zakończenia)
-
zarządzanie zmianami, wdrażanie inicjatyw, procedur kontroli danych i dokumentów
-
zapewnienie utrzymania wysokich standardów jakości w przypadku globalnych kontroli
-
wspieranie zespołu w doraźnych projektach i inicjatywach które mogą się pojawić
Wymagania
-
doświadczenie w monitorowaniu ryzyk, oszustw, czy procesów AML w średniej lub dużej organizacji min 2 lata
-
doświadczenie w realizacji projektów które obejmowały współpracę merytoryczną z wieloma interesariuszami
-
bardzo dobre umiejętności zarządzania procesami i danymi, ryzykiem
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
rozumienie przepisów w zakresie AML dotyczących min sankcji na niektóre kraje, znajomość procedur KYC
-
umiejętność nawiązywania relacji z interesariuszami wyższego szczebla w dziale biznesowym jak i prawnym
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
-
pracę w jednej z największych tego typu korporacji na świecie
-
bogaty pakiet benefitów
-
pracę hybrydową
-
możliwość rozwoju w stabilnej organizacji
-
-
Specjalista/-tka wsparcia działu sprzedaży z j.niemieckim
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja.
Szukamy osób na stanowisko:
Specjalista/-tka wsparcia działu sprzedaży z j.niemieckim
KrakówZakres obowiązków
-
Inicjowanie kontaktu telefonicznego i mailowego z potencjalnymi klientami,
-
Maksymalizacja zasięgu w określonym regionie i ekspansja organizacji poprzez wsparcie kwalifikowanych klientów,
-
Śledzenie nowych produktów i aktualizacji marketingowych.
-
Rejestracja swoich działań w systemie CRM
Wymagania
-
doświadczenie w customer-service, pracy z klientem
-
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2/C1)
-
entuzjazm, uśmiech, bardzo dobre umiejętności interpersonalne
-
umiejętność pracy na celach, proaktywność
Oferujemy
-
bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia: podstawa 9 000 PLN brutto + dodatkowe, kwartalne premie
-
pakiet benefitów: opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie na życie
-
możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w tworzących się strukturach
-
-
Dyrektor Kontrolingu w firmie produkcyjnej
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna (ponad 500mln przychodu)
Szukamy osoby na stanowisko
Dyrektor Kontrolingu w firmie produkcyjnej
Zakres obowiązków
-
Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych spółki, optymalizacja procesów;
-
Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań controllingowych, tworzenie planów finansowych;
-
Prowadzenie projektów służących standaryzacji i optymalizacji raportowania;
-
Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów strategicznych;
-
Przygotowywanie prognoz finansowych; udział w przygotowaniu rocznego budżetu;
-
Analiza odchyleń wyników i ich wyjaśnianie; analiza zysków i strat;
-
Rozwój narzędzi analitycznych;
-
Tworzenie raportów na potrzeby zarządu.
Wymagania
-
Doświadczenie na stanowisku Dyrektora Kontrolingu w firmie produkcyjno-handlowej minimum 5 lat;
-
Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz MSSF;
-
Zaawansowana znajomość MS Excel;
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów oraz formę współpracy;
-
Dużą samodzielność w firmie która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm;
-
Niezbędne narzędzia pracy;
-
Raportowanie bezpośrednio do zarządu.
-
-
Dyrektor Finansowy (firma produkcyjna)
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna z południa Polski, o przychodach powyżej pół miliarda
Szukamy osoby na stanowisko
Dyrektor Finansowy (firma produkcyjna)Zakres obowiązków
-
Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
-
Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych;;
-
Procesowanie budżetowania, prognozowanie wyniku finansowego, planów finansowych i analizy odchyleń;
-
Nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego, kontrolingu, IT, administracji i audytu wewnętrznego, windykacji;
-
Tworzenie polityki zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach;
-
Bieżąca kontrola i analiza sytuacji finansowej spółki wraz z rekomendowaniem możliwych rozwiązań;
-
Przygotowanie analiz i raportów wspierających działalność operacyjną spółki;
-
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa, współpraca z instytucjami finansującymi, pozyskiwanie finansowania i obsługa już istniejącego;
-
Odpowiedzialność za właściwe przygotowanie i wdrożenie P&L;
-
Wsparcie procesowe w realizacji inwestycji prowadzonych przez spółkę (przetargi, ewentualne negocjacje, finansowanie, zgodność z budżetem);
-
Badanie rentowności produkcji i sprzedaży.
Wymagania
-
Doświadczenie na stanowisku Dyrektora Finansowego min 5 lat a wcześniej - na stanowisku Dyrektora Kontrolingu w firmie produkcyjnej (nie korporacji);
-
Doświadczenie w organizacji i zarządzaniu Działem Finansowo-Księgowym;
-
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i księgowości;
-
Dodatkowe uprawnienia : np. biegłego rewidenta bardzo mile widziane;
-
Silna orientacja na wyniki, charyzma;
-
Samodzielność w działaniu i bardzo dobre umiejętności interpersonalne;
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego (B2) - nie jest to warunek.
Oferujemy
-
Otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów;
-
Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy;
-
Dużą samodzielność i wpływ na działania bardzo rozpoznawalnej firmy na rynku.
-
-
Przedstawiciel Handlowy w branży e-papierosów (FMCG tradycja)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest szybko rozwijająca się firma produkcyjna z branży około-FMCG (e-papierosy)
Przedstawiciel Handlowy w branży e-papierosów (FMCG tradycja)Zakres obowiązków
-
dotarcie do punktów sprzedaży (sklepy specjalistyczne) i nawiązanie relacji z istniejącymi klientami w oparciu o bazę klientów którzy korzystają już z zakupów przez dystrybutora
-
aktualizacja wewnętrznej bazy
-
utrzymywanie relacji z kluczowymi osobami : właściciele sklepów, sprzedawcy, dystrybutorzy
-
weryfikowanie poziomu obsługi oraz poziomu zadowolenia z zakupów przez sklepy
-
wprowadzanie szerszej gamy produktowej do istniejących punktów
-
wsparcie klientów w ewentualnych prośbach / zamówieniach
-
bieżące raportowanie swoich działań, mierzenie wskaźników efektywności
-
praca mobilna, będzie obejmowała 4-5 województw z realnym rozplanowaniem swojej pracy w danym tygodniu, praca idealna dla osób chcących być w ruchu, lubiących ludzi, bez "wciskania" nieznanych produktów
Wymagania
-
minimum 5 lat doświadczenia w handlu w branży FMCG (rynek tradycyjny)
-
najchętniej z branży związanej z napojami energetycznymi, tytoniem, przekąskami energetycznymi, używkami, e-papierosami, liquidami
-
duża dynamika w działaniu, konsekwencja
-
chęć do pracy, motywacja do osiągania ponadprzeciętnych wyników finansowych
-
bardzo dobra umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Oferujemy
-
samodzielne stanowisko na kilka województw z możliwością realnego awansu
-
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia - pełna otwartość na oczekiwania finansowe kandydata co do podstawy
-
dodatkowe comiesięczne prowizje od sprzedaży
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
-
pracę w firmie będącej liderem na rynku
-
-
Specjalista/-tka działu obsługi klienta
SalesHR- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, budująca swój dział obsługi klienta
Szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista/-tka działu obsługi klienta
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie zamówień od klientów oraz przedstawicieli handlowych z terenu
-
udzielanie informacji (mailowo/telefonicznie) zainteresowanym klientom o statusie zamówienia oraz wysyłki towaru
-
dbałość o właściwy przepływ informacji między produkcją, magazynem, działem sprzedaży a klientami
-
zlecanie transportów zamówień
-
budowanie i utrzymywanie relacji z firmami transportowymi
-
raportowanie swojej pracy
Wymagania
-
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta
-
bardzo pożądana znajomość branży produkcyjnej
-
świetne umiejętności interpersonalne, pozytywne nastawienie, od strony szans nie zagrożeń
-
duża samodzielność, odpowiedzialność
-
doświadczenie w pracy z MS Excel oraz programami typu CRM
-
mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
odpowiednie wynagrodzenie w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania kandydatów
-
umowę o pracę, po okresie próbnym na czas nieokreślony
-
pracę w firmie gdzie pracy nie brakuje :) a sam jej charakter jest bardzo zróżnicowany
-
dużą samodzielność
-
stacjonarny charakter pracy w biurze w kilkudziesięcio-osobowej firmie
-
-
Przedstawiciel Handlowy (sieci FMCG)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest szybko rozwijająca się firma produkcyjna z branży około-FMCG (e-papierosy)
Szukamy osób na stanowiskoPrzedstawiciel Handlowy (sieci FMCG)
Zakres obowiązków
-
identyfikacja odpowiednich sieci handlowych/dystrybutorów/hurtowni FMCG do nawiązania współpracy oraz ich skuteczne pozyskanie
-
wprowadzanie produktów do sieci, punktów, hurtowni
-
utrzymywanie relacji z kluczowymi osobami : właściciele, zakupowcy, sprzedawcy, dystrybutorzy
-
weryfikowanie poziomu obsługi oraz poziomu zadowolenia z zakupów przez sklepy
-
wprowadzanie szerszej gamy produktowej do istniejących punktów sprzedaży
-
prowadzenie negocjacji handlowych
-
monitorowanie sprzedaży
-
bieżące raportowanie swoich działań, mierzenie wskaźników efektywności
-
praca mobilna, na jedno województwo
Wymagania
-
minimum 5 lat doświadczenia w handlu w branży FMCG (sieci handlowe)
-
najchętniej z branży związanej z napojami energetycznymi, tytoniem, przekąskami energetycznymi, używkami, e-papierosami, liquidami
-
duża dynamika w działaniu, konsekwencja
-
chęć do pracy, motywacja do osiągania ponadprzeciętnych wyników finansowych
-
bardzo dobra umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Oferujemy
-
samodzielne stanowisko na kilka województw z możliwością realnego awansu
-
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia - pełna otwartość na oczekiwania finansowe kandydata co do podstawy
-
dodatkowe comiesięczne prowizje od sprzedaży
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
-
pracę w firmie będącej liderem na rynku
-
jedno, przypisane województwo pod swoją sprzedaż
-
-
Doradca serwisowy w salonie samochodów dostawczych
SalesHR- Toruń
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jeden z salonów sprzedających samochody dostawcze
Szukamy osoby na stanowisko
Doradca serwisowy w salonie samochodów dostawczych
ToruńZakres obowiązków
-
obsługa klienta zgodnie ze standardami marki
-
przyjmowanie zgłoszeń i otwieranie zleceń
-
wystawianie dokumentów serwisowych
-
wystawianie dokumentów sprzedaży
-
zlecanie prac na warsztat
-
zamawianie części
-
zamykanie i rozliczanie zleceń
Wymagania
-
doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziana branża motoryzacyjna)
-
komunikatywność, otwartość na klienta
-
samodzielność, chęć rozwoju, pozytywne nastawienie
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie w zależności od doświadczenia 4500-6000 PLN brutto
-
wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiazków
-
pakiet prywatnej opieki medycznej
-
pakiet szkoleń
-
dużą samodzielność
-
-
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. francuskim (branża okienna)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest firma działająca na terenie Polski południowej związana z branżą okienną
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. francuskim (branża okienna)
KrakówZakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa klienta: terminowa i jakościowa realizacja ofert i zamówień, doradztwo techniczne, produktowe i handlowe
-
Koordynacja wdrożeń i zmian w bieżącej ofercie w systemie informatycznym
-
Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta francuskiego
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w stopniu C1 i polskiego (komunikatywna)
-
Zmysł techniczny, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, ale jesteśmy też otwarci na osoby bez doświadczenia
-
Mile widziane wykształcenie techniczne
-
Sumienność, odwaga w poszukiwaniu rozwiązań
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę + premia (naliczana miesięcznie, wypłacana kwartalnie)
-
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
-
Pracę w trybie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie) - dla osób z doświadczeniem w branży okiennej, możliwość pracy zdalnej z 1 wizytą w miesiącu w firmie
-
Pakiet wdrożeniowy i szkolenia przygotowujące do pracy (2 tygodnie w biurze)
-
Możliwość rozwoju technicznego i w kompetencjach miękkich
-
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie)
-
Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze
-
-
Ekspert wsparcia w dziale HR - język niderlandzki
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji rozszerzająca swój dział wsparcia z j.niderlandzkim
Szukamy osób na stanowiskoEkspert wsparcia w dziale HR - język niderlandzki
KrakówZakres obowiązków
-
zarządzanie zapytaniami od pracowników
-
informowanie pracowników o statusie zapytań
-
współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz przełożonymi w celu rozwiązania zapytania
-
realizacja lokalnych procesów HR
-
analiza i weryfikowanie ankiet pracowniczych
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego (B2) oraz angielskiego (B2)
-
dbałość o szczegóły
-
bardzo dobre zarządzanie czasem
-
proaktywne podejście
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / działach wsparcia
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
-
hybrydowy model pracy
-
pakiet korporacyjnych benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, miejsca parkingowe, bilety do kina, etc
-
dużą samodzielność i stabilność pracy w firmie o miliardowych przychodach
-
Pracodawcy z miasta Kraków
-
Cavatina CUW Sp. z o.o.
-
TTEC Europe
-
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
-
Fiberlink
-
Interkadra Sp. z o. o.
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
DOMINISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PI MANAGEMENT SP. Z O.O
-
Galen Spółka Jawna Jolanta Talik, Marek Stolarczyk
-
KRAKBAU Spółka Akcyjna
-
PHINANCE SPÓŁKA AKCYJNA
-
Regionalne Centrum Informatyki Kraków
-
ATT Sp. z o. o.
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
-
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W KRAKOWIE
-
ENPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PATRYCJA CIASTOŃ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
-
KRAKÓW FOR YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
STALBETBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Chochołowy Dwór
-
PIOMAR FUKSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
InPost
-
Infolet
-
INTRASERVIS GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ