Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością praca
Czy to Twoja firma?
W malowniczym Andrychowie powstała firma, która z pasją i zaangażowaniem podejmuje się przekształcania branży transportowej. To DONE Deliveries – zaufany partner w dziedzinie logistyki i transportu, który obsługuje 4400 klientów na całym kontynencie. Specjalizuje się w transportach ekspresowych, drobnicowych i całopojazdowych. Wartości, które ją wyróżniają, to zaangażowanie, odpowiedzialność i zaufanie, będące fundamentem każdej decyzji i działania. Dzięki tym wartościom budowane są silne relacje z klientami, oparte na wzajemnym szacunku i profesjonalizmie.
Firma DONE Deliveries stawia czoła różnorodnym wyzwaniom. Jej Universal 1-Step Transportation Solutions to zobowiązanie do realizacji każdego zlecenia z najwyższą skutecznością. Flota firmy, pokonująca codziennie tysiące kilometrów, realizuje ponad 220 ładunków, dostarczając je bezpiecznie i na czas do 48 krajów, w tym takich jak Niemcy, Francja, Włochy, Turcja oraz Skandynawia. Zrozumienie skomplikowanej i dynamicznej natury logistyki pozwala nie tylko na oferowanie transportu, ale również na analizy i optymalizację całego procesu logistycznego.
Doradztwo oraz stały kontakt z klientami, wspierany automatycznym monitoringiem statusu zlecenia, zapewniają spokój ducha oraz pewność, że wszystko przebiega zgodnie z planem. Przewaga konkurencyjna DONE Deliveries nie ogranicza się jedynie do nowoczesnych pojazdów o ładowności od 450 do 24 000 kg, lecz także obejmuje zdolność do szybkiego reagowania – w większych miastach istnieje możliwość podstawienia pojazdu pod załadunek w ciągu zaledwie 2 godzin.
W DONE Deliveries dostrzega się, że za każdym zleceniem stoją ludzie i ich potrzeby. Dlatego każdego dnia pracuje się z pełnym zaangażowaniem, aby dostarczać nie tylko ładunki, ale również rozwiązania, które wspierają rozwój biznesów klientów. Dzięki temu firma przyczynia się do efektywniejszej, bezpieczniejszej i terminowej przyszłości transportu.
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapa Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Consider it DONE! #consideritdone #donedeliveries
DONE! Deliveries employs more than 180 transportation specialists, including 55 shipping agents. Trained in-house, delivery staff are supported by experienced specialists in the IT, marketing, dispatch and management departments. The company’s broad electronic information system supports every stage of shipment, from goods collection to 24/7 monitoring of the delivery, including assurance of proper documentation and Convention Relative au Contract de Transport International de Marchandises par la Route (CMR) receipt confirmation. DONE! Deliveries also supports customers in a wide range of sectors, delivering products such as automotive parts and machines, furniture, groceries, hazardous chemicals and materials, electronics, building materials, and fast-moving consumer goods (FMCG). #donedeliveries #consideritdone #freightforwarding #transportsolutions
- Miasto
- Andrychów
- Siedziba główna
- Andrychów, małopolskie
- Branża
- Transport, logistyka, łańcuch dostaw i składowanie
- Specjalizacje
- Transport, Spedycja, Logistyka, Przeprowadzki, transportation, logistic, Groupage transport, FTL, Express transport, Frigo, ADR i Transport solutions
Rok założenia
1998
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
2736
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Kraków
- Warszawa
- Andrychów
- Kęty
- Żywiec
- Wrocław
- Sosnowiec
- Wadowice
Praca Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. obsługi Klienta Spedycyjnego
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Odpowiadasz za:
-
zorganizowanie przewozu ładunków w ciągu 2h na terenie całej Europy – pomogą Ci w tym najnowocześniejsze narzędzia IT, które tworzy nasz dział R&D
-
organizację stałych zleceń transportowych
-
sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
-
zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi klienta
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
Ważne, byś już miał:
-
doświadczenie w obsłudze klienta
-
znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i w piśmie)
-
swobodę w rozmowach z ludźmi i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
-
kreatywność, wytrwałość i nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie
-
chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe
Oferujemy
Zyskujesz od DONE!:
-
ciekawą, odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę
-
możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
-
możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
-
unikalną atmosferę i kulturę organizacyjną opartą o wzajemny szacunek i uśmiech szefa na co dzień ;-)
-
-
Carrier Relations Specialist
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 8 000 do 12 000 zł / mies.
- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
wizyty u Przewoźników, których celem jest identyfikacja ich potrzeb, zawarcie i utrzymanie współpracy oraz wdrożenie narzędzi metodyk pracy -> 60 %
-
kontakt z Przewoźnikami służący rozwiązywaniu ich problemów, w tym reagowanie na prośby i zapytania -> 10 %
-
umawianie i przygotowanie wyjazdów do Przewoźników -> 10 %
-
współpraca z innymi pracownikami i zespołami w tym udział w projektach -> 10 %
-
raportowanie -> 5 %
-
przygotowywanie materiałów dla Przewoźników -> 5%
-
70% Twojego czasu będziesz spędzał w terenie na spotkaniach z Przewoźnikami, 30% to praca operacyjna w biurze lub na home office
Projekt na wejściu: współtworzenie ekosystemu Przewoźników DONE!
Wymagania
-
Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska – stąd konieczność bardzo dobrej znajomości rynku Przewoźników (busy)
-
Łatwość w nawiązywaniu oraz w utrzymaniu relacji biznesowych
-
Chęć pracy dla DONE! na oferowanym stanowisku
-
Wartości, motywacje, styl pracy pasujące do kultury organizacyjnej DONE!
Oferujemy
-
Wynagrodzenie 8 000 – 12 000 brutto
-
Duża swoboda w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
Praca w firmie, która jest liderem w branży – będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
-
Planer transportu międzynarodowego
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Rola planera transportu międzynarodowego:
-
Koordynujesz pracę zakontraktowanych przewoźników i kierowców
-
Planujesz i organizujesz trasy przewozu towarów
-
Aktywnie pozyskujesz nowe zlecenia transportowe, aby zapewnić ciągłość pracy dla swoich kierowców
-
Komunikujesz się z klientem międzynarodowym za pośrednictwem maila oraz telefonu
-
Przygotowujesz wyceny ładunków w odpowiedzi na zapytania klientów, dochowując naszych standardów –
4 minuty na odpowiedź i 12 minut na wycenę. Pomagają Ci w tym nasze zaawansowane narzędzia IT -
Działasz tak, aby klienci byli zachwyceni marką DONE!
Wymagania
Czego oczekujemy:
-
Doświadczenia w obsłudze lub pozyskiwaniu klienta
-
Umiejętności utrzymania dobrych relacji z kierowcami
-
Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
-
Zdolności do szybkiego podejmowania decyzji
-
Otwartości i chęci poznawania nowoczesnych narzędzi IT
Oferujemy
Co dla Ciebie:
-
Staniesz się częścią zespołu, który ma realny wpływ na utrzymanie europejskiego transportu w ruchu przy wykorzystaniu bardzo nowoczesnych platform IT
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy
-
Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania
-
Zadbamy o Twój kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
-
Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
Praca w zgranym zespole i uśmiech szefa na co dzień :)
-
-
Asystent/ka w dziale księgowości
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
wystawianie faktur, korekt, not -> 95 %
-
pozyskiwanie zaległych dokumentów, archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami spółki -> 5 %
Wymagania
-
Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska (po szkoleniu wprowadzającym)
-
Dokładność, samodzielność oraz skrupulatność w działaniu
-
Nastawienie na rozwiązywanie pojawiających się trudności
-
Jesteś osobą: komunikatywną, posiadasz zdolności analityczne i chętnie działasz zespołowo
Oferujemy
-
wparcie zespołu
-
możliwość zdobywania wiedzy z zakresu księgowości i finansów
-
swobodna atmosfera w pracy
-
-
Carrier Relations Specialist
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 8 000 do 12 000 zł / mies.
- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
wizyty u Przewoźników, których celem jest identyfikacja ich potrzeb, zawarcie i utrzymanie współpracy oraz wdrożenie narzędzi metodyk pracy -> 60 %
-
kontakt z Przewoźnikami służący rozwiązywaniu ich problemów, w tym reagowanie na prośby i zapytania -> 10 %
-
umawianie i przygotowanie wyjazdów do Przewoźników -> 10 %
-
współpraca z innymi pracownikami i zespołami w tym udział w projektach -> 10 %
-
raportowanie -> 5 %
-
przygotowywanie materiałów dla Przewoźników -> 5%
-
70% Twojego czasu będziesz spędzał w terenie na spotkaniach z Przewoźnikami, 30% to praca operacyjna w biurze lub na home office
Projekt na wejściu: współtworzenie ekosystemu Przewoźników DONE!
Wymagania
-
Umiejętności samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska – stąd konieczność bardzo dobrej znajomości rynku Przewoźników (busy)
-
Chęć pracy dla DONE! na oferowanym stanowisku
-
Wartości, motywacje, styl pracy pasujące do kultury organizacyjnej DONE!
-
Kreatywności, otwartości, komunikatywności
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Czynnego prawa jazdy kat. B
Oferujemy
-
Wynagrodzenie 8 000 – 12 000 brutto
-
Niezbędne narzędzia pracy, w tym również samochód służbowy
-
Duża swoboda w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
Pakiet benefitów pozapłacowych
-
Praca w firmie, która jest liderem w branży- będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
-
Rekruter in house
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 5 000 do 7 000 zł / mies.
- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych end to end (redagowanie oraz publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, koordynowanie wszystkich etapów rekrutacji, administracja ATS)
-
Planowanie potrzeb rekrutacyjnych z managerami oraz dobór optymalnych strategii pozyskania kandydatów
-
Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych narzędzi rekrutacyjnych, w tym dedykowanych portali, mediów społecznościowych, poleceń i headhuntingu
-
Współpraca z hiring managerami w celu ustalenia profilu kandydata lub zidentyfikowania poszukiwanych kompetencji wewnątrz organizacji (rekrutacja wewnętrzna)
-
Projektowanie, we współpracy z hiring managerami, oraz wspieranie procesu wdrożenia nowych pracowników
-
Budowanie rozpoznawalności marki DONE! poprzez różne aktywności promocyjne i działania Employer Brandingowe
-
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie rekrutacji
Wymagania
-
Warunek konieczny: min. roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji end to end - zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub dziale rekrutacji firmy międzynarodowej
-
Znajomości aplikacji, technik rekrutacyjnych oraz metod direct search
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowej komunikacji
-
Chęci do pracy w charakterze rekrutera i specjalisty HR
Oferujemy
-
Wynagrodzenie na poziomie 5 000 – 7 000 brutto
-
Duże tempo pracy, ciekawe projekty, nowoczesne podejście do zarządzania personelem
-
Możliwość rozwijania własnych kompetencji i wykorzystania ich w pełni w codziennej pracy
-
Duża swobodę działania
-
Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu (po okresie wdrożenia)
-
-
Junior Project Manager
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 4 800 do 7 000 zł / mies.
- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie informacji zarządczych dotyczących realizowanych projektów,
-
Dokumentowanie wymagań zebranych od Product Ownerów,
-
Wsparcie Product Ownerów w ustalaniu właściwych priorytetów zadań oraz zarządzaniu backlogiem produktu,
-
Przygotowanie spotkań projektowych i prowadzenie ich,
-
Dbanie o płynną wewnętrzną komunikację projektową,
-
Wewnętrzne i zewnętrzne pozyskiwanie feedbacku,
-
Dostarczania do zespołu projektowego informacji zwrotnych od interesariuszy,
-
Przygotowywanie raportów, sprawozdań z przebiegu oraz postępu prac,
-
Współpraca z użytkownikami końcowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz dostawcami zewnętrznymi.
Wymagania
-
Minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu projektami,
-
Praktycznej znajomość podstawowych narzędzi wspomagających zarządzanie (Miro, Jira, Gitlab),
-
Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
-
Zdolności do zmiany oraz szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji, priorytetów,
-
Umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie 4800 - 7000 brutto,
-
Udział w innowacyjnych projektach R&D, dzięki którym DONE! staje się cyfrową spedycją,
-
Współpraca z software house, która poszerzy Twoje horyzonty,
-
Dużą swobodę działania, wpływ na ostateczny kształt w/w stanowiska.
-
-
Specjalista ds. controllingu
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 5 500 do 8 000 zł / mies.
- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Managera ds. Finansów będzie czynnie uczestniczyć w:
-
przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontroli ich realizacji i analizie odchyleń
-
analizowaniu rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
-
wykonywaniu kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
-
wykonywaniu kalkulacji na potrzeby działu księgowości (wyliczenia i nadzór nad poziomem rezerw i odpisów aktualizacyjnych)
-
sporządzaniu analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
-
zamknięciu miesiąca wraz z przygotowaniem raportów dla zarządu
Wymagania
-
wykształcenia wyższego z obszaru finansów / rachunkowości / ekonomii
-
minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku finansowo-analitycznym
-
znajomości Excela - na poziomie zaawansowanym, w tym Power Query, oraz PowerPointa — na poziomie średniozaawansowanym
-
wnikliwości, dokładności, elastyczności w działaniu
-
atutem będzie znajomość narzędzi BI (np. Microsoft Power BI, Cognos, itp.)
Oferujemy
-
wynagrodzenie 5 500 - 8 000 brutto
-
duża swoboda w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
praca w firmie, która jest liderem w branży - będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
-
Specjalista ds. controllingu
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- 5 500 do 8 000 zł / mies.
- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Managera ds. Finansów będzie czynnie uczestniczyć w:
-
przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontroli ich realizacji i analizie odchyleń
-
analizowaniu rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
-
wykonywaniu kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
-
wykonywaniu kalkulacji na potrzeby działu księgowości (wyliczenia i nadzór nad poziomem rezerw i odpisów aktualizacyjnych)
-
sporządzaniu analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
-
zamknięciu miesiąca wraz z przygotowaniem raportów dla zarządu
Wymagania
-
wykształcenia wyższego z obszaru finansów / rachunkowości / ekonomii
-
minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku finansowo-analitycznym
-
znajomości Excela - na poziomie zaawansowanym, w tym Power Query, oraz PowerPointa — na poziomie średniozaawansowanym
-
wnikliwości, dokładności, elastyczności w działaniu
-
atutem będzie znajomość narzędzi BI (np. Microsoft Power BI, Cognos, itp.)
Oferujemy
-
wynagrodzenie 5 500 - 8 000 brutto
-
duża swoboda w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
praca w firmie, która jest liderem w branży - będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
-
Specjalista ds. marketingu
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Planowanie i koordynacja działań z zakresu public relations
-
Współpraca z agencjami marketingowymi
-
Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie wsparcia marketingowego
-
Prowadzenie kampanii marketingowych zorientowanych na efekt
-
Przygotowanie działań brand buildingowych oraz employer brandingowych
-
Dbanie o spójność komunikacji wizualnej marki
Wymagania
-
Minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale marketingu
-
Znajomość specyfiki działań z zakresu public relations
-
Znajomość pisanego j. angielskiego, aby móc swobodnie tworzyć kontent dla naszych międzynarodowych Klientów
-
Otwartość na zmiany i dynamiczne środowisko pracy
-
Zorientowanie na cel, pozytywne nastawienie
Mile widziane
-
znajomość pakietu Adobe, Canvy
-
umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych: grafik oraz layoutów na potrzeby kampanii marketingowych
Oferujemy
-
Wsparcie 5 -osobowego zespołu
-
Ciekawe projekty marketingowe: wdrożenie Marketing Automation, refresh/lifting marki, wprowadzenie na rynek innowacyjnego narzędzia do wyceny transportów online
-
Bardzo dynamiczne środowisko pracy z otwartością na nowatorskie rozwiązania
-
Możliwość współpracy z topowymi agencjami marketingowymi w Polsce
-
Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji
-
Realny wpływ na tworzenie wizerunku marki DONE! na arenie międzynarodowej
-
Wprowadzenie w struktury firmy i wsparcie podczas wdrożenia
-
-
Specjalista ds. budowania relacji z Klientami z językiem francuskim
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym
-
budowanie relacji z Klientem
-
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
-
nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami
Wymagania
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
-
łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami
-
energii do działania, chęć poznawania nowych osób
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
-
rozwój pod okiem najlepszych specjalistów
-
szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
-
benefity (opieka medyczna / multisport)
-
wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe
-
-
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami
-
Dobieranie najbardziej optymalnego rozwiązania dla posiadanego zlecenia spedycyjnego
-
Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami
-
Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi
-
Efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania
-
UMIEJĘTNOŚCI - biegła obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office
-
ZNAJOMOŚĆ - technik negocjacyjnych (lub chęć ich poznania i wdrożenia do pracy)
-
OTWARTOŚĆ - na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami
-
ZAANGAŻOWANIE - w wykonywane zadania i utrzymywanie wysokich standardów obsługi Kontrahentów
Oferujemy
-
ciekawą, odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę
-
możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
-
możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
-
unikalną atmosferę i kulturę organizacyjną opartą o wzajemny szacunek i uśmiech szefa na co dzień ;-)
-
-
Specjalista ds. controllingu
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Managera ds. Finansów będzie czynnie uczestniczyć w:
-
przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontroli ich realizacji i analizie odchyleń
-
analizowaniu rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
-
wykonywaniu kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
-
wykonywaniu kalkulacji na potrzeby działu księgowości (wyliczenia i nadzór nad poziomem rezerw i odpisów aktualizacyjnych)
-
sporządzaniu analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
-
zamknięciu miesiąca wraz z przygotowaniem raportów dla zarządu
Wymagania
-
wykształcenia wyższego z obszaru finansów / rachunkowości / ekonomii
-
minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku finansowo-analitycznym
-
znajomości Excela - na poziomie zaawansowanym, w tym Power Query, oraz PowerPointa — na poziomie średniozaawansowanym
-
wnikliwości, dokładności, elastyczności w działaniu
-
atutem będzie znajomość narzędzi BI (np. Microsoft Power BI, Cognos, itp.)
Oferujemy
-
dużą swobodę w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
pracę w firmie, która jest liderem w branży - będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji
-
możliwość pracy w formule zdalnej/hybrydowej
-
-
Spedytor Międzynarodowy (LTL)
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Misja: rozwój produktu LTL – w odpowiedzi na potrzeby ze strony naszych Klientów
-
Zapewnienie najlepszych rozwiązań dla Klientów
-
Partnerska współpraca z Przewoźnikami kontraktowymi i okazjonalnymi
-
Planowanie tras, ustalanie warunków transportu, dobór odpowiednich środków transportu
-
Budowanie, utrzymanie oraz rozwój długofalowych relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami biznesowymi w zakresie usług LTL
-
Zapewnienie najwyższego standardu obsługi i opieki nad Klientami oraz Kontrahentami
-
Negocjowanie warunków współpracy z Klientami i Kontrahentami
-
Wykorzystanie autorskich narzędzi IT (platformy i systemy transportowe) w celu jak najlepszego doboru rozwiązania dla Klienta oraz Przewoźnika
-
Budowanie bazy Klientów
-
Współpraca z działami operacyjnymi
-
Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku spedytora międzynarodowego LTL
-
Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne połączone z umiejętnością budowania długotrwałych relacji z klientami
-
Doświadczenie w szacowaniu kosztów tras w transporcie kabotażowym oraz międzynarodowym na terenie UE
-
Znajomość rynku usług spedycyjno-transportowych
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiające swobodną komunikację z klientami i kontrahentami
-
Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
-
Umiejętność budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami
-
Wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Oferujemy
-
Staniesz się częścią zespołu, który ma realny wpływ na utrzymanie europejskiego transportu w ruchu przy wykorzystaniu bardzo nowoczesnych platform IT
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy
-
Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
Możliwości awansu oraz wsparcie rozwoju zawodowego
-
Kompleksowy onboarding — zadbamy o Twoje bezstresowe wdrożenie
-
Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania
-
Zaawansowane technologicznie niezbędne narzędzia pracy tworzone głównie przez nasz dział R&D
-
Silne wsparcie działu operacyjnego
-
-
Reporting and data analyst
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie i przedstawianie wyników przekrojowych analiz
-
Budowanie i wdrażanie KPI
-
Przetwarzanie i modelowanie danych
-
Przygotowywanie i przedstawianie rekomendacji
-
Optymalizacja procesów operacyjnych
-
Udział w grupach projektowych
Wymagania
-
Min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych i wsparciem sprzedaży
-
Bardzo dobra znajomość MS Excel – w tym Power Query i Power Pivot
-
Wykształcenie wyższe na kierunkach: matematyka, informatyka, ekonometria lub w dziedzinach pokrewnych
-
Samodzielność oraz dobra organizacja czasu pracy z dbałością o szczegóły
-
Umiejętność analitycznego myślenia, trafne wyciąganie wniosków oraz przygotowywanie rekomendacje
Mile widziane doświadczenie z SQL, Python, narzędziami BI
Oferujemy
-
Wsparcie rozbudowanego działu IT
-
Możliwość współtworzenia autorskich narzędzi w branży TSL
-
Projektowanie warstwy danych
-
Praca dynamiczna i przekrojowa ze wszystkimi działami w firmie
-
Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
-
-
Team Leader Spedycji
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem spedytorów zgodnie z kulturą organizacyjną DONE!
-
Kształtowanie motywującego środowiska pracy, zaangażowanie w rozwój pracowników oraz monitorowanie realizacji zadań
-
Udział w projektowaniu nowych rozwiązań, narzędzi optymalizujących pracę oraz efektywne ich wdrażanie
-
Udział w briefingach i spotkaniach z zespołem oraz innymi współpracownikami w DONE!
-
Budowanie procesów wspierających skuteczny development portfela klientów firmy
-
Budowanie długofalowej współpracy z Klientami i Kontrahentami
-
Analiza i monitoring progresu pracy z poszczególnymi segmentami Klientów
-
Wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych w zakresie usług spedycyjnych
Wymagania
-
Znajomości branży TSL
-
Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem, umiejętności pracy operacyjnej z zespołem (w tym efektywny onboarding)
-
Myśleniaestrategicznego oraz podejmowania decyzji w oparciu o przyjęte w DONE cele biznesowe
-
Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu
-
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętności negocjacyjne
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożlwiająca swobodną komunikację
-
Ukierunkowanie na wyniki i rozwój osobisty
-
Chęci rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny TSL
Oferujemy
-
Prace w firmie, która jest liderem w branży TSL
-
Swobode w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
Udział w autorskich projektach cyfryzacji usług spedycyjnych wyróżniających nas na rynku
-
Ścisłe współpraca z biznesem, dzięki której masz wpływ na kierunek rozwoju firmy
-
Wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym dzięki współpracy z topowymi trenerami biznesu
-
Praca w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który nastawiony jest na partnerskie relacje oraz szybki proces decyzyjny
-
-
Carrier Relations Specialist
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Wizyty u Klientów - Przewoźników, których celem jest zawarcie i utrzymanie współpracy oraz wdrożenie narzędzi metodyk pracy.
-
Kontakt z Klientami – Przewoźnikami służący rozwiązywaniu ich problemów, w tym reagowanie na prośby i zapytania
-
Umawianie i przygotowanie wyjazdów do Klientów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami w tym udział w projektach
-
Raportowanie
-
Przygotowywanie materiałów dla Klientów
70% Twojego czasu będziesz spędzał w terenie na spotkaniach z Klientami, 30% to praca operacyjna w biurze lub na home officeWymagania
-
Umiejętności samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska – stąd konieczność bardzo dobrej znajomości rynku
-
Przewoźników (busy)
-
Zaangażowania w wykonywane zadania i utrzymywanie wysokich standardów obsługi Kontrahentów
wartości, motywacje, styl pracy pasujące do kultury organizacyjnej DONE!
Oferujemy
-
Dużą swobodę w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
-
Pracę w firmie, która jest liderem w branży- będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
-
Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania
-
-
Księgowy/a
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kontrola dokumentów pod względem formalno-podatkowym
-
sprawdzanie prawidłowości klasyfikacji kosztów
-
weryfikacja i uzgadnianie konta księgowego
-
uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca
-
księgowanie faktur sprzedażowych oraz kosztowych
-
przygotowanie okresowych analizy i raportów zarządczych
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe
-
minimum roczne doświadczenie na stanowisku księgowym
-
teoretyczna i praktyczna znajomości zdarzeń gospodarczych w księgach handlowych
-
dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych
-
wiedza z zakresu zagadnień związanych z podatkiem VAT w transakcjach międzynarodowych
-
utrzymywanie bieżącego kontaktu z kontrahentami DONE!
-
znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem
-
biegłość w posługiwaniu się MS Office (w szczególności Excel)
-
zdolność szybkiego podejmowania decyzji
-
umiejętność pracy w zespole
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
zadbamy o Twój kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
-
szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
dynamiczne środowisko pracy z otwartością na nowe rozwiązania
-
praca w zgranym 10-osobowym zespole i uśmiech szefa na co dzień :)
-
-
Specjalista ds. budowania relacji z Klientami z językiem francuskim
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym
-
budowanie relacji z Klientem
-
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
-
nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami
Wymagania
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
-
łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami
-
energii do działania, chęć poznawania nowych osób
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
-
rozwój pod okiem najlepszych specjalistów
-
szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
-
kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
-
benefity (opieka medyczna / multisport)
-
wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe
-
-
Specjalista ds. obsługi Klienta Spedycyjnego
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością- Andrychów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Odpowiadasz za:
-
zorganizowanie przewozu ładunków w ciągu 2h na terenie całej Europy – pomogą Ci w tym najnowocześniejsze narzędzia IT, które tworzy nasz dział R&D
-
organizację stałych zleceń transportowych
-
sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
-
zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi klienta
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
Ważne, byś już miał:
-
doświadczenie w obsłudze klienta
-
znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B1 (w mowie i w piśmie)
-
swobodę w rozmowach z ludźmi i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
-
kreatywność, wytrwałość i nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie
-
chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe
Oferujemy
-
ciekawą, odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę
-
możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
-
możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
-
unikalną atmosferę i kulturę organizacyjną opartą o wzajemny szacunek i uśmiech szefa na co dzień ;-)
-