!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Menedżer komunikacji

Manager

Umowa o pracę

Pełny etat

Menedżer

Praca od zaraz

Americares zapewnia finansowanie kryzysowe oraz wsparcie techniczne organizacjom lokalnym w Polsce i Ukrainie, które pomagają dzieciom i dorosłym dotkniętym przez kryzys

Americares poszukuje dynamicznej, kreatywnej osoby wyspecjalizowanej w dziedzinie komunikacji oraz biegle władającej językami angielskim i polskim lub angielskim i ukraińskim, której zadaniem będzie opracowywanie interesujących tekstów i materiałów wizualnych dokumentujących reakcje Americares na kryzys w Ukrainie. Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiadać za całą komunikację zewnętrzną związaną z realizowanym projektem, w tym za zbieranie materiałów, wywiady w mediach, raporty dla darczyńców oraz zdjęcia i filmy dokumentujące reakcje Americares na kryzys. Praca na pełny etat w Krakowie, 12-miesięczna umowa o pracę. Zatrudniona osoba będzie podlegać liderowi(-ce) zespołu ds. reagowania kryzysowego w Ukrainie.

Dział marketingu i komunikacji odpowiada za globalne przekazy Americares, budowanie marki i tożsamości wizualnej, opracowywanie atrakcyjnych tekstów i materiałów wizualnych, prowadzenie skutecznych kampanii public relations oraz wspieranie komunikacji zespołu ds. rozwoju z kluczowymi adresatami pomocy ze strony organizacji. Każdego roku zespół ds. programów kryzysowych reaguje na ponad 30 klęsk żywiołowych i kryzysów humanitarnych na całym świecie oraz opracowuje długofalowe programy wyjścia z kryzysu.

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie raportów dla darczyńców, opisów sukcesów, informacji prasowych, zawartości witryny internetowej i artykułów do biuletynu, treści do mediów społecznościowych, arkuszy informacyjnych i innych materiałów stosownie do potrzeb.
  • Zarządzanie kontaktami z mediami, w tym tworzenie list mediów, organizowanie wizyt dziennikarzy, terminowe odpowiadanie na zapytania prasowe oraz umawianie wywiadów dla najważniejszych publicznych przedstawicieli organizacji.
  • Sporządzanie miesięcznych raportów na temat obecności organizacji w mediach.
  • Przygotowywanie materiałów wizualnych — wymagane podstawowe umiejętności w zakresie fotografowania i filmowania.
  • Wyjazdy do organizacji partnerskich w celu opracowywania raportów na temat oddziaływania programów wspieranych przez Americares.
  • Pomaganie dyrektorowi ds. multimediów w zatrudnianiu profesjonalnych fotografów i kamerzystów stosownie do potrzeb.
  • Dbanie o zgodność podejmowanych działań związanych z budowaniem świadomości marki z wytycznymi organizacji.
  • Koordynowanie zbierania informacji z zespołem ds. programów w celu zapewnienia rzetelnej reprezentacji programów.
  • Przeglądanie opracowywanych przekazów wraz z liderem(-ką) zespołu w celu zapewnienia zgodności z celami programowymi, wymaganiami darczyńców, lokalnymi zasadami bezpieczeństwa i celami strategicznymi.

Wymagania

  • Ponadprzeciętne umiejętności pisania, redagowania i korekty tekstów oraz komunikacji ustnej w języku angielskim i polskim lub angielskim i ukraińskim.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie komunikacji zewnętrznej, public relations, opracowywania materiałów do publikacji i/lub kontaktów z mediami.
  • Dyplom potwierdzający wykształcenie w dziedzinie komunikacji, dziennikarstwa, języka angielskiego lub pokrewnej.
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji NGO lub non profit na stanowisku związanym z rozwojem bądź komunikacją.
  • Doświadczenie w pracy z mediami informacyjnymi.
  • Dobre kontakty z mediami lokalnymi i międzynarodowymi będą dodatkowym atutem.
  • Mile widziana znajomość zasad AP Style.
  • Gotowość do wyjazdów — stosownie do potrzeb — do miejsc realizacji programów i organizacji partnerskich w regionie.
  • Duże zainteresowanie międzynarodowymi programami pomocy i rozwoju oraz ochrony zdrowia.
  • Dobra organizacja podczas pracy, przywiązywanie dużej wagi do szczegółów i przestrzeganie napiętych terminów, również w przypadku wymagających pilnej odpowiedzi zapytań medialnych.
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole.
  • Potwierdzone umiejętności w zakresie zarządzania projektami, w tym efektywnego ustalania priorytetów zadań przy niewielkim nadzorze oraz samodzielnej pracy.
  • Mile widziane duże umiejętności projektowania i prowadzenia prezentacji przy użyciu programu PowerPoint.
  • Biegła znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z rozwiązaniami SharePoint i Cision będą dodatkowym atutem.

Aby ubiegać się o to stanowisko, należy przesłać CV, list motywacyjny i próbkę tekstu (w języku angielskim). Prosimy o uwzględnienie tych wymagań w aplikacji.

Oferujemy

Americares to koncentrująca się na zdrowiu organizacja działająca na rzecz ratowania życia i poprawy stanu zdrowia osób dotkniętych biedą lub sytuacjami kryzysowymi. Każdego roku Americares dociera ze swoimi skutecznymi programami zdrowotnymi, lekami, artykułami medycznymi i wsparciem w sytuacjach kryzysowych do potrzebujących w średnio 85 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych. Americares to jeden z przodujących w skali światowej dostawców non profit darowanych leków i artykułów medycznych.


W związku z kryzysem w Ukrainie Americares reaguje na potrzeby zdrowotne osób fizycznych i rodzin w Ukrainie, uchodźców i uchodźczyń z Ukrainy oraz społeczności przyjmujących. Programy Americares koncentrują się na dostarczaniu leków i artykułów medycznych, wspomaganiu usług zdrowotnych, a także opiece w zakresie zdrowia psychicznego i wsparcia psychospołecznego dla ludności dotkniętej kryzysami.


Jako globalna organizacja działająca na rzecz zdrowia dbamy o bezpieczne otoczenie dla naszego personelu, partnerów i gości. Wszyscy przedstawiciele personelu Americares oraz goście przebywający na miejscu w dowolnej naszej placówce lub podróżujący w celach służbowych muszą być w pełni zaszczepieni (łącznie z dawką przypominającą, jeżeli przysługuje) przeciw COVID‑19, chyba że obowiązuje wyjątek wymagany przez prawo.


Americares jest pracodawcą dbającym o równość szans. Nie dyskryminujemy ze względu na rasę, wyznanie, kolor skóry, płeć, orientację seksualną, ekspresję płciową, ciążę lub stan związany z ciążą, wiek, pochodzenie etniczne, rodowód, niepełnosprawność fizyczną lub umysłową, informacje genetyczne, stan cywilny, status weterana ani żadną inną cechę chronioną prawem.

  • Administratorem danych osobowych jest Americares 06902 Stamford 88 Hamilton Avenue, NIP: 061008595. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Americares 06902 Stamford 88 Hamilton Avenue, NIP: 061008595 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Kraków
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.