Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
InVilla Nieruchomości praca
Czy to Twoja firma?
Witamy w InVilla Nieruchomości, firmie, która łączy pasję do nieruchomości z dążeniem do osiągnięcia wysokich standardów. Historia tej marki rozpoczyna się w Sopocie, gdzie zdefiniowano wizję stworzenia przedsiębiorstwa, które będzie kojarzone z luksusem i jakością na rynku nieruchomości premium.
Firma oferuje swoim klientom nie tylko usługi związane ze sprzedażą, zakupem czy wynajmem unikatowych nieruchomości, ale również wsparcie w poszukiwaniu wymarzonych lokalizacji na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem Hiszpanii. Misją InVilla Nieruchomości jest zapewnienie usług na najwyższym poziomie, które sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
W InVilla Nieruchomości każdy proces transakcji traktowany jest jako osobna historia klienta, dlatego firma kładzie duży nacisk na indywidualne podejście. Każdy etap współpracy jest istotny – od precyzyjnego zdefiniowania potrzeb i oczekiwań, przez dokładną analizę stanu prawnego nieruchomości, aż po rzetelną wycenę. Profesjonalna obsługa, w tym sesje zdjęciowe oraz efektywne działania marketingowe, są kluczowe w prezentacji nieruchomości.
Specjalizacją InVilla Nieruchomości jest rynek nieruchomości premium, gdzie dzięki doświadczeniu i znajomości branży, firma potrafi zapewnić klientom dostosowane do ich potrzeb okazje i warunki. Dzięki zaangażowaniu, z jakim prowadzone są negocjacje, oraz dbałości o każdy szczegół, finalizacja transakcji staje się momentem satysfakcji dla klientów.
Za sukcesem InVilla Nieruchomości stoi ciężka praca, zaangażowanie oraz nieustanne dążenie do innowacji. Firma ma na celu, aby każda współpraca była nie tylko formalnością, ale również pozytywnym doświadczeniem, które pozostawia trwały ślad.
InVilla Nieruchomości zaprasza do odkrywania świata, gdzie tradycja i nowoczesność współistnieją, a marzenia o idealnym domu mogą stać się rzeczywistością.
Oferty pracy InVilla Nieruchomości
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa InVilla Nieruchomości
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
INVILLA - NAJLEPSZE NIERUCHOMOŚCI PREMIUM W POLSCE - SOPOT, GDAŃSK, GDYNIA, WARSZAWA, KRAKÓW
Biuro nieruchomości INVILLA działa na rynku od 2019 roku. Aktualnie, każdego dnia na jego sukces pracuje ponad 60 doświadczonych Doradców w 5 najpopularniejszych lokalizacjach w Polsce - Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Warszawie i Krakowie. W naszej ofercie znajdują się również nieruchomości zagraniczne oraz obsługa najmu krótkoterminowego VENTI.
- Miasto
- Sopot
- Siedziba główna
- Sopot, Pomorskie
- Branża
- Nieruchomości
- Specjalizacje
- Nieruchomości Premium, Nieruchomości, Agencja Nieruchomości, Sopot, Gdynia, Gdańsk, Real Estate , Premium Property , Agent Nieruchomości , Kraków i Warszawa
Rok założenia
2019
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
271
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
InVilla Nieruchomości
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Sopot
- Warszawa
- Gdańsk
- Pruszków
- Gdynia
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Kraków
- Bydgoszcz
- Lomianki
Praca InVilla Nieruchomości - oferty archiwalne
-
Dołącz do zespołu najlepszych doradców d.s. nieruchomości w Polsce
InVilla Nieruchomości- Warszawa
- umowa agencyjna
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przeprowadzanie analizy rynku nieruchomości w celu ustalenia ceny sprzedaży lub wynajmu,
-
aktywna promocja nieruchomości poprzez przygotowanie i publikację ofert na różnych platformach i serwisach,
-
zbieranie i analiza dokumentów dotyczących nieruchomości, takich jak umowy, decyzje administracyjne, plany zagospodarowania terenu itp.,
-
organizowanie i prowadzenie spotkań i prezentacji z potencjalnymi klientami w celu przedstawienia nieruchomości oraz omówienia warunków transakcji,
-
negocjowanie warunków umów sprzedaży lub najmu nieruchomości między sprzedawcami/najemcami a nabywcami,
-
zapewnianie wsparcia klientom w procesie uzyskiwania wszelkich niezbędnych dokumentów oraz formalnościach związanych z transakcją,
-
monitorowanie rynku nieruchomości w celu śledzenia zmian w cenach, trendach sprzedaży i wynajmu oraz prowadzenie analiz konkurencji,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w celu pozyskiwania powtarzających się transakcji i rekomendacji,
-
dbałość o przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych i etycznych związanych z działalnością w branży nieruchomości,
-
uczestnictwo w szkoleniach i kursach w celu aktualizacji wiedzy na temat rynku nieruchomości i technik sprzedażowych.
Wymagania
- minimum roczne doświadczenie w branży,
- zaanagażowanie,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole,
- zorientowanie na klienta i wysoka kultura osobista,
- podstawowa znajomość mediów społecznościowych oraz marketingu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku nieruchomości,
- możliwość rozwoju zawodowego w branży nieruchomości oraz marketingu,
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu, składającego się z ponad 30 doświadczonych doradców,
- promocję marki osobistej w social mediach przez realizację filmów promujących Agenta, sesje wizerunkowe, kampanie billboardowe i inne nieszablonowe działania marketingowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- miejsce pracy w prestiżowej lokalizacji - w samym centrum Warszawy, przy ulicy Wiejskiej 21,
- nielimitowane zarobki prowizyjne, zależne od osiąganych wyników - to Ty decydujesz o tym, ile pracy chcesz wykonać, by osiągnąć swój próg finansowy,
- benefity za zrealizowane transakcje,
- szkolenia z dziedziny prawa i marketingu, prowadzone przez najlepszych specjalistów w Polsce,
- możliwość rozwoju (sprzedajemy nieruchomości nie tylko w Polsce, ale również w Hiszpanii i Dubaju, zajmujemy się także obsługą najmu krótkoterminowego pod naszą drugą marką VENTI i planujemy kolejne projekty, mające na celu rozbudowanie firmy).
-
-
Dołącz do Zespołu najlepszych Pośredników d.s. obrotu nieruchomościami INVILLA
InVilla Nieruchomości- 4 000 do 50 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa agencyjna
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
-
przeprowadzanie analizy rynku nieruchomości w celu ustalenia ceny sprzedaży lub wynajmu,
-
aktywna promocja nieruchomości poprzez przygotowanie i publikację ofert na różnych platformach i serwisach,
-
zbieranie i analiza dokumentów dotyczących nieruchomości, takich jak umowy, decyzje administracyjne, plany zagospodarowania terenu itp.,
-
organizowanie i prowadzenie spotkań i prezentacji z potencjalnymi klientami w celu przedstawienia nieruchomości oraz omówienia warunków transakcji,
-
negocjowanie warunków umów sprzedaży lub najmu nieruchomości między sprzedawcami/najemcami a nabywcami,
-
zapewnianie wsparcia klientom w procesie uzyskiwania wszelkich niezbędnych dokumentów oraz formalnościach związanych z transakcją,
-
monitorowanie rynku nieruchomości w celu śledzenia zmian w cenach, trendach sprzedaży i wynajmu oraz prowadzenie analiz konkurencji,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w celu pozyskiwania powtarzających się transakcji i rekomendacji,
-
dbałość o przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych i etycznych związanych z działalnością w branży nieruchomości,
-
uczestnictwo w szkoleniach i kursach w celu aktualizacji wiedzy na temat rynku nieruchomości i technik sprzedażowych.
-
Wymagania
Nasze wymagania:
-
minimum roczne doświadczenie w branży,
-
empatia,
-
zaanagażowanie,
-
doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole,
-
zorientowanie na klienta i wysoka kultura osobista,
-
podstawowa znajomość mediów społecznościowych oraz marketingu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Co oferujemy?
-
stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku nieruchomości,
-
możliwość rozwoju zawodowego w branży nieruchomości oraz marketingu,
-
przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu, składającego się z ponad 30 doświadczonych doradców,
-
promocję marki osobistej w social mediach przez realizację filmów promujących Agenta, sesje wizerunkowe, kampanie billboardowe i inne nieszablonowe działania marketingowe,
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
miejsce pracy w prestiżowej lokalizacji - w samym centrum Krakowa, przy ul. Krupniczej 16,
-
nielimitowane zarobki prowizyjne, zależne od osiąganych wyników - to Ty decydujesz o tym, ile pracy chcesz wykonać, by osiągnąć swój próg finansowy,
-
benefity za zrealizowane transakcje,
-
szkolenia z dziedziny prawa i marketingu, prowadzone przez najlepszych specjalistów w Polsce,
-
możliwość rozwoju (sprzedajemy nieruchomości nie tylko w Polsce, ale również w Hiszpanii i Dubaju, zajmujemy się także obsługą najmu krótkoterminowego pod naszą drugą marką VENTI i planujemy kolejne projekty, mające na celu rozbudowanie firmy).
-