!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.05.2022
Maxie Hill Sp. z o.o.

Księgowy

Umowa o pracę

Poszukujemy specjalisty w obszarze księgowości dla naszego klienta - toruńskiej firmy handlowej. Przedsiębiorstwo opiera swoją działalność na marce, kompetencjach i wieloletnim doświadczeniu na rynku i w branży.
Obecnie poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem zajmie się obsługą księgową firmy.

Jeśli:
• cenisz profesjonalizm i kompetentne podejście do zadań,
• lubisz samodzielność w wykonywaniu zadań i sprawnie podejmujesz decyzje,
• cenisz sobie przyjazną atmosferę w pracy,
• lubisz pomagać ludziom i rozwiązywać problemy,
• dbasz o najmniejsze detale, a księgowość jest Twoją pasją,
to ta praca jest właśnie dla Ciebie!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
• obliczanie i wskazywanie kwot należnych składek ZUS,
• podatkowe rozliczenia miesiąca i wskazywanie kwot podatku do zapłaty/zwrotu,
• VAT - rozliczanie miesiąca i wskazywanie kwot należnego podatku lub wysokości zwrotu,
• rozliczanie kosztów miesiąca poprzedzającego, raportowanie wg ustalonego wzorca,
• analiza kosztów dla prowadzonych kontaktów - wsparcie rozliczeń działu handlowego,
• przygotowywanie oraz przedkładanie polis ubezpieczeniowych w miejsce zatrzymanych środków (kaucje) dla kontraktów zamkniętych w miesiącu poprzedzającym miesiąc rozliczeniowy,
• prowadzenie spraw kadrowych dla zespołu ok. 15 pracowników, m.in.:
- przygotowywanie listy płac,
- nadzorowanie planu i wykorzystania urlopów,
• współpraca w zakresie BHP ze specjalistą zewnętrznym.

Czego od Ciebie wymagamy:
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• znajomości aktualnych przepisów prawa w obszarze prawa podatkowego, rachunkowości, kadr i płac,
• znajomości obsługi programów: Insert Rachmistrz i Płatnik,
• uczciwego i rzetelnego podejścia do realizowanych zadań i współpracowników,
• elastyczności w dopasowaniu pracy do bieżących potrzeb przedsiębiorstwa.

Co chcemy Ci zaoferować?
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• pracę w Toruniu, od pon. do pt. w wymiarze pełnego etatu,
• możliwość elastycznego uzgadniania godzin rozpoczęcia i zakończenia dnia pracy,
• wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
pracę w miłej i spokojnej atmosferze,
• doskonalenie Twojej wiedzy i umiejętności w zakresie księgowości i rachunkowości - udział w szkoleniach i kursach wg potrzeb pracownika.

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
• I etap - prosimy o przesłanie CV
• II etap – badanie stylów zachowania MaxieDISC i rozmowa telefoniczna
• III etap – rozmowy z właścicielami firmy

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.
Miejsce pracy
  • Toruń
Opublikowana
Wygasła (1 miesiąc)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.