!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Service Desk Analyst w CCIG

CCIG

Inny

Umowa o pracę

Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.

Twoje przyszłe zadania:


- Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,

- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie,

- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,

- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników,



Oczekujemy od Ciebie:


- Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika),

- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły,

- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się,

- Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć).




Mile widziane:


- Doświadczenie zawodowe w serwisach, informatycznych, service desku,

- Podstawowa znajomości ITIL,

- Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.



Oferujemy




- Stabilne warunki współpracy,

- Stawkę godzinową plus premię,

- Benefity,

- Luźną atmosferę,

- Elastyczne godziny pracy,

- Nieograniczoną ilość kawy :)
Miejsce pracy
  • Wrocław
Opublikowana
Wygasa (za 6 dni)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.