!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl jest agencją pracy tymczasowej i pośrednictwa pracy w Gliwicach w województwie śląskim, zarządzaną przez Aleksandrę Żółtowską-Ostroszczyk.

Agencja działa na rynku krajowym od 2014r. i zajmuje się pozyskiwaniem pracowników różnego szczebla na stanowiska administracyjno-biurowe.

Rekruterzy agencji rozmowy z kandydatami zwyczajowo przeprowadzają w sposób uzgodniony z Klientem - bezpośrednio lub w miejscach wskazanych przez Pracodawcę.  Ostatecznie to Klient podejmuje decyzję z kim chcę docelowo podjąć współpracę, czy to w formie bezpośredniego zatrudnienia, czy też pracy tymczasowej.

Z usług Agencji korzystają mniejsze i większe firmy o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym, jak też lokalnym. Zasięg działania Agencji to obszar Polski południowej m.in. województwo śląskie, małopolskie, podkarpackie oraz dolnośląskie i opolskie.

Certyfikat Agencji w KRAZ nr 10301.

Oferty pracy ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Młodszy Specjalista ds. Finansowych - Katowice

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Katowice
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • specjalista ds. finansów
    • młodszy specjalista (junior)
    • W związku z rozwojem Centrum Usług Wspólnych dla naszego Klienta, Lidera branży energetycznej poszukujemy pracowników na stanowisko, dające możliwość zdobycia doświadczenia również osobom kończącym studia zaoczne w zakresie ekonomii i finansów.


      Młodszy Specjalista ds. Finansowych

      rodzaj pracy: umowa o pracę tymczasową od zaraz do 30.09.2022r., w pełnym wymiarze, z możliwością dalszej współpracy.

      miejsce pracy: Katowice Szopienice-Burowiec

      ilosć miejśc: 2

      Zakres obowiązków

      • realizacja zadań zakresu planowania płynności finansowej oraz współudział w przygotowaniu jej prognozy,
      • weryfikacja kosztów bankowych,
      • udział w procesie wyceny instrumentów finansowych,
      • ewidencjonowanie transakcji finansowych,
      • przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne Spółki.



      Wymagania

      • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne lub w zakresie finansów i bankowości - mile widziane osoby ostatniego roku studiów w trybie zaocznym,
      • mile widziane roczne doświadczenie w obszarze rachunkowości,
      • bardzo dobra znajomość MS Office - w tym Excel,
      • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
      • mile widziane doświadczenie w obszarze sprawozdawczości finansowej oraz wiedza z zakresu księgowości,
      • umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy,
      • wysoka kultura osobista i komunikatywność.

      Oferujemy

      • pracę w dużej i znanej korporacyjnej firmie, dzięki czemu jest możliwość zdobycia doświadczenia lub podwyższenia kwalifikacji zawodowych,
      • wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna oraz inne świadczenia,
      • szkolenia, kursy oraz inne formy kształcenia, pozwalające na podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
      • godziny pracy od 07:15 lub w równoważnym czasie pracy.
  • Pracownik Back Office - Kraków Podgórze

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • pracownik biurowy
    • asystent/sekretarz
    • W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do współpracy w zakresie wprowadzania danych do systemu komputerowego - ADMINISTRACJA BIUROWA od zaraz do 30.06.2022r., w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy.


      Stanowisko: Pracownik Back Office - Kraków Podgórze

      rodzaj umowy: tymczasowa umowa zlecenie od stycznia do 30.06.2022r. z możliwością przedłużenia.

      .

      .miejsce pracy: Kraków - Podgórze

      ilość miejsc: 1

      wynagrodzenie za godzinę brutto: 19,70 zł

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
      • Realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń
      • Obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych
      • Obsługa korespondencji z klientami
      • Wprowadzanie danych do EXCELa
      • Wystawianie dokumentów i itp.
      • Skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów
      • Pozostałe czynności administracyjno-biurowe

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
      • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
      • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • Bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
      • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Pracę w dużej korporacyjnej firmie
      • Ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w administracji biurowej, z mozliwością zdobycia doświadczenia,
      • Pracę biurową nie związaną z telemarketingiem




  • Specjalista ds. analiz i rozliczeń produktów - Kraków

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Kraków
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • specjalista ds. analizy i statystyki
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Certyfikat Nr 10301

      Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa pracy ZoltOs.pl dla swojego Klienta - lidera w branży energetycznej poszukuje osoby z umiejętnością przeprowadzania analiz i rozliczeń produktów sprzedażowych na stanowisko:

      Specjalista ds. analiz i rozliczeń produktów

      rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.08.2022r. z możliwością przedłużenia lub przejęcia przez Pracodawcę-Użytkownika

      Miejsce pracy: Kraków Stare Miasto


      Zakres obowiązków


      • Przygotowywanie analiz biznesowych w obszarze obsługi i sprzedaży.
      • Przygotowywanie raportów z danych systemowych.
      • Uczestnictwo w procesie przygotowywania budżetów rocznych, prognoz i planów.
      • Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz.
      • Ustalenia optymalnych form i metod raportowania.
      • Opracowania prezentacji i dokumentacji analiz danych.
      • Tworzenie i rozbudowa modułów raportowych.
      • Integracja danych pochodzących z różnych źródeł.
      • Analiza i interpretacja danych liczbowych.
      • Przygotowanie zleceń dodatkowych i wystawianie protokołów do zleceń.
      • Przygotowywanie i rozliczanie zleceń dodatkowych.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe kierunkowe z zakresu: ekonomia, matematyka, statystyka, informatyka, administracja, prawo,
      • minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie analitycznym (Obsługa Klienta i Sprzedaż; controlling)
      • znajomość obsługi komputera i narzędzi: Microsoft Office - Excel, Power Point, Word, systemy billingowe, SOD, SQL,
      • otwartość na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań,
      • zmysł analityczny,
      • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i dynamicznie zmieniających się warunkach biznesowych.

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować?

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na czas określony od zaraz do 31.08.2022r., z możliwością kontynuacji lub przejęcia przez Pracodawcę-Użytkownika.
      • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie energetycznej.
      • Wynagrodzenie miesięczne, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia, premię kwartalną, świadczenie energetyczne.
      • Pracę pełną wyzwań w przyjaznej atmosferze.
      • Szkolenia podwyższające Twoje kwalifikacje, jak też możliwość zdobycia nowego doświadczenia w zakresie prowadzonych spraw.


      Wszystkim uczestniczącym w procesie rekrutacji zapewniamy pełną dyskrecję.


      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zachęcamy do przesłania aplikacji.




Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.