!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl jest agencją pracy tymczasowej i pośrednictwa pracy w Gliwicach w województwie śląskim, zarządzaną przez Aleksandrę Żółtowską-Ostroszczyk.

Agencja działa na rynku krajowym od 2014r. i zajmuje się pozyskiwaniem pracowników różnego szczebla na stanowiska administracyjno-biurowe.

Rekruterzy agencji rozmowy z kandydatami zwyczajowo przeprowadzają w sposób uzgodniony z Klientem - bezpośrednio lub w miejscach wskazanych przez Pracodawcę.  Ostatecznie to Klient podejmuje decyzję z kim chcę docelowo podjąć współpracę, czy to w formie bezpośredniego zatrudnienia, czy też pracy tymczasowej.

Z usług Agencji korzystają mniejsze i większe firmy o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym, jak też lokalnym. Zasięg działania Agencji to obszar Polski południowej m.in. województwo śląskie, małopolskie, podkarpackie oraz dolnośląskie i opolskie.

Certyfikat Agencji w KRAZ nr 10301.

Oferty pracy ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Specjalista ds. kontrolingu i budżetowania - Gliwice

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Gliwice
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Certyfikat Agencji w KRAZ 10301


      Dla naszego Klienta, jednej z największych grup energetycznych w Polsce, zapewniającego komfort i bezpieczeństwo kilku milionom odbiorców, tworzącego "Energetykę Jutra" oraz dostarczającego nowoczesne rozwiązania w ciągle zmieniającym się świecie w branży petrochemicznej, poszukujemy kandydata na stanowisko:


      Specjalista ds. kontrolingu i budżetowania


      rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę na od zaraz do 31.08.2023r. z perspektywą jej przedłużenia na okres dłuższy lub możliwością przejęcia przez Pracodawcę,


      miejsca pracy : Gliwice


      Zakres obowiązków

      Zakres czynności:

      • rozliczanie kosztów projektów IT realizowanych przez Spółkę,
      • przygotowywanie sprawozdań zarządczych oraz analiz finansowo-controllingowych,
      • obsługa raportowania statusowego i finansowego projektów i zadań,
      • weryfikacji poprawności dokumentacji projektowej,
      • kontrola budżetu projektowego,
      • pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe w zakresie zarządzania projektami lub ekonomiczne, finansowe lub controllingowe,
      • mile widziana wiedza z zakresu PMO (zagadnienia controllingowe i finansowe, związane z rachunkiem kosztów i rachunkowością zarządczą),
      • doświadczenie w administracyjnym wsparciu projektów i zespołów projektowych,
      • mile widziana dobra obsługa witryn projektowych, umiejętność posługiwania się programem MS Project oraz bardzo dobra Pakietu Office - zwłaszcza Word, Excel oraz PowerPoint,
      • dobra znajomość BI oraz umiejętność tworzenia raportów,
      • mile widziana praktyczna znajomość systemu SAP R/3,
      • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
      • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
      • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.

      Oferujemy

      • ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
      • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
      • wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umięjętności, premia kwartalna, inne świadczenia,
      • możliwość podwyższenia kwalifikazji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie rozliczania projektów informatycznych,
      • możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym,
  • Specjalista ds. kontrolingu i budżetowania - Katowice

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Katowice
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Certyfikat Agencji w KRAZ 10301


      Dla naszego Klienta, jednej z największych grup energetycznych w Polsce, zapewniającego komfort i bezpieczeństwo kilku milionom odbiorców, tworzącego "Energetykę Jutra" oraz dostarczającego nowoczesne rozwiązania w ciągle zmieniającym się świecie w branży petrochemicznej, poszukujemy kandydata na stanowisko:


      Specjalista ds. kontrolingu i budżetowania


      rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę na od zaraz do 31.08.2023r. z perspektywą jej przedłużenia na okres dłuższy lub możliwością przejęcia przez Pracodawcę,


      miejsca pracy : Katowice


      Zakres obowiązków

      Zakres czynności:

      • rozliczanie kosztów projektów IT realizowanych przez Spółkę,
      • przygotowywanie sprawozdań zarządczych oraz analiz finansowo-controllingowych,
      • obsługa raportowania statusowego i finansowego projektów i zadań,
      • weryfikacji poprawności dokumentacji projektowej,
      • kontrola budżetu projektowego,
      • pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe w zakresie zarządzania projektami lub ekonomiczne, finansowe lub controllingowe,
      • mile widziana wiedza z zakresu PMO (zagadnienia controllingowe i finansowe, związane z rachunkiem kosztów i rachunkowością zarządczą),
      • doświadczenie w administracyjnym wsparciu projektów i zespołów projektowych,
      • mile widziana dobra obsługa witryn projektowych, umiejętność posługiwania się programem MS Project oraz bardzo dobra Pakietu Office - zwłaszcza Word, Excel oraz PowerPoint,
      • dobra znajomość BI oraz umiejętność tworzenia raportów,
      • mile widziana praktyczna znajomość systemu SAP R/3,
      • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
      • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
      • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.

      Oferujemy

      • ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
      • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
      • wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umięjętności, premia kwartalna, inne świadczenia,
      • możliwość podwyższenia kwalifikazji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie rozliczania projektów informatycznych,
      • możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym,
  • Pracownik Back Office - Katowice

    ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do współpracy w zakresie wprowadzania danych do systemu komputerowego - ADMINISTRACJA BIUROWA od zaraz do 31.12.2022, w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy.

      Pracownik Back Office

      Rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenia od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu.

      miejsce pracy: Katowice Szopienice

      wynagrodzenie brutto: 19,70 zł za godzinę

      ilość miejsc: 4


      Zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • odbiór korespondencji,
      • pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.

      Wymagania

      • wykształcenie minimum średnie,
      • dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
      • zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
      • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
      • duża samodzielność, otwartość na zmiany,
      • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

      Oferujemy

      - pracę w dużej korporacyjnej firmie,
      - ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
      - wynagrodzenie 19,70 zł brutto za godzinę pracy,
      - praca biurowa w kancelarii przy obsłudze dokumentacji w godzinach 07:00 - 15:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych.


      Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję.


      Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.