Agencja Pracy Profesja z Poznania jest firmą specjalizującą się w rekrutacji, doradztwie zawodowym oraz szkoleniach. Początkowo, w 2010 roku, rozpoczęła działalność jako jednoosobowa firma, jednak z biegiem lat dynamicznie się rozwijała. W 2017 roku przekształciła się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, rozszerzając swoje usługi o outsourcing kadrowo-płacowy oraz headhunting.

Zespół Profesja, liczący ponad 80 profesjonalistów, realizuje projekty o wartości przekraczającej 160 milionów złotych. Działa zarówno na terenie Polski, jak i na rynkach międzynarodowych, w tym w Niemczech. Firma wyróżnia się biegłością w zrozumieniu rynku pracy oraz bogatą siecią kontaktów zawodowych, co umożliwia skuteczną ocenę potrzeb i możliwości klientów.

W ofercie Agencji Pracy Profesja znajdują się różnorodne usługi, takie jak stałe oraz tymczasowe rekrutacje, profesjonalne szkolenia i kursy zawodowe, staże unijne oraz doradztwo personalne. Jej innowacyjność znajduje potwierdzenie w realizacji projektu „Międzynarodowa Współpraca Się Opłaca”, wspieranego grantami na rozwój komponentu ponadnarodowego.

Dzięki zaawansowanemu doświadczeniu i odpowiednim umiejętnościom, Agencja Pracy Profesja stanowi rzetelnego partnera zarówno dla firm, jak i kandydatów, łącząc tradycyjne podejście z nowoczesnymi rozwiązaniami w obszarze HR.

Oferty pracy Agencja Pracy Profesja

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa Agencja Pracy Profesja

Siedziba główna

Agencja Pracy Profesja poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Agencja Pracy Profesja
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Warszawa

Praca Agencja Pracy Profesja - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Kadr i Płac - Księgowości

    Agencja Pracy Profesja
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Twój zakres obowiązków
      • nadzór i koordynacja czynności związanych z prowadzeniem ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
      • zarządzanie działem księgowo-finansowym, wsparcie merytoryczne,
      • optymalizacja procesów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem procedur księgowych i zintegrowanego systemu,
      • nadzór nad przygotowywaniem i weryfikacją płatności w systemie bankowym,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych (okres miesiąc-kwartał oraz rok),
      • przygotowanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, Akcyza, PIT), reprezentowanie firmy wobec organów podatkowych,
      • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu,
      • nadzór nad prawidłowym naliczaniem zobowiązań w ramach osobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń, PFRON, PIT,
      • przygotowanie danych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) na potrzeby raportowania do instytucji finansowych, zarządu i rady nadzorczej,
      • współpraca i raportowanie dla potrzeb instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP),
      • pozyskiwanie środków z UE,
      • obsługa pracowników tymczasowych i biurowych,
      • prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo - płacowym na podstawie dostępnych dokumentów,
      • prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników,
      • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej,
      • bieżące prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej,
      • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych,
      • udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów.
      Nasze wymagania
      • praktyczna bieżąca znajomości przepisów rachunkowych oraz podatkowych,
      • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • nastawienie na współpracę, dzielenie się wiedzą, szukanie rozwiązań i nowych możliwości, zamiast skupiania się na przeciwnościach,
      • wykształcenie wyższe, kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość),
      • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości, kadr/płac.
      • zaawansowana znajomość MS Excel,
      • znajomość programu OPTIMA - warunek konieczny.
      To oferujemy
      • umowę o pracę na pełny etat,
      • wysokie wynagrodzenie,
      • wysokie premie uzależnione od pozyskanych środków unijnych,
      • możliwość rozwoju,
      • samodzielne stanowisko pracy.