!function (f, b, e, v, n, t, s) {if (f.fbq) return;n = f.fbq = function () {n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments)};if (!f._fbq) f._fbq = n;n.push = n;n.loaded = !0;n.version = '2.0';n.queue = [];t = b.createElement(e);t.async = !0;t.src = v;s = b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t, s)}(window, document, 'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '303246673786053'); fbq('track', 'PageView'); !function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracownik - referent ds. księgowości

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.03.2022
Centralna Baza Ofert Pracy

Księgowy

Staż/praktyka

Pełny etat

Zakres obowiązków

PRZYJMOWANIE I REJESTR POCZTY, PROWADZENIE RÓŻNYCH EWIDENCJI, NADZOROWANIE I PORZĄDKOWANIE DOKUMENTÓW FIRMOWYCH, PRAWIDŁOWA ARCHIWIZACJA, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIE I REJESTRACJA FAKTUR, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH, OBSŁUGA PROGRAMU KSIĘGOWO-PŁACOWEGO, WPROWADZANIE FAKTUR DO REJESTRU VAT, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH

Wymagania

  • Inne wymagania: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PREDYSPOZYCJE DO PRACY BIUROWEJ, OBSŁUGA KOMPUTERA, JEDNA ZMIANA 7:00-15:00 - OFERTA STAŻU SKIEROWANA DO OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, W CELU OTRZYMANIA SKIEROWANIA NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ ZE SWOIM DORADCĄ KLIENTA 77 4827043

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: 1 489 PLN
Miejsce pracy
  • Kędzierzyn-Koźle pow. kędzierzyńsko-kozielski, Opolskie
Opublikowana
Wygasła (2 miesiące)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.