SGS Global Business Services Sp. z o.o.

SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

 

SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.

SGS Global Business Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy it (informatyka)

Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Strefa relaksu
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SGS Global Business Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Pełna nazwa
SGS GLOBAL BUSINESS SERVICES EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Graniczna 54 40-018 Katowice
NIP
9542775618
REGON
366777819
KRS
0000668055
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
13.03.2017
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie SGS Global Business Services Sp. z o.o.

3.7

Na podstawie 17 ocen z Google.

Norbert Hamkało

Norbert Hamkało

"Rewelacja polecam"

4 lata temu

Christian ELENDA

Christian ELENDA

"Ładne miejsce z BARDZO miłymi ludźmi... Naprawdę doceniam współpracę z wami, chłopaki i panie! Dzięki za wszystko..."

4 lata temu

Arnold Bebek

Arnold Bebek

5 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Bielsko-Biała
  5. Wrocław
  6. Bydgoszcz
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Kęty
  10. Żywiec

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista/ka ds. należności z j. Niemieckim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
      • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
      • monitorowanie stanu należności na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.

      Wymagania

      • Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
      • Znasz język angielski na poziomie min. B2
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
      • Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

      SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

      Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.


      Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.

      Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!


      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich


      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Back Office Assistant with Italian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmować:

      • obsługa administracyjna i współpraca z włoską placówką SGS
      • prowadzenie korespondencji w języku włoskim
      • weryfikacja dokumentacji poaudytowej
      • wystawianie certyfikatów
      • wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów
      • zapewnianie stałego przepływu informacji i dokumentacji
      • wspieranie firmy poprzez działania z obszaru Back Office

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś gotów zdobyć pierwsze szlify zawodowe i rozpocząć swoją profesjonalną karierę razem z nami!
      • twoja dyspozycyjność wynosi min. 20 godzin tygodniowo
      • znasz j. włoski na poziomie min. B1 (praca wymaga stałego użytkowania tego języka w formie pisemnej)
      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • wykazujesz się skrupulatnością i zorientowaniem na szczegóły
      • posiadasz zdolności analityczne i lubisz pracować w zespole
      • znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel)

      Mile widziane:

      • studia w obszarze administracyjnym, ekonomicznym lub biznesowym (w trakcie)

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!



      Wymagania

      Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
      • chcesz się rozwijać w obszarze finansów
      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1+
      • znasz MS Excel
      • jesteś zorientowany/a na pracę zespołową


      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)


      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś studentem na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
      • jesteś dyspozycyjną/a min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
      • znasz MS Excel

      Oferujemy


      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku (z możliwością elastycznego dopasowania grafiku)
      • pełne wdrożenie w obowiązki pod opieką doświadczonych członków zespołu
      • wsparcie na każdym etapie rozwoju w obszarze księgowości
      • możliwość nawiązania długodystansowej współpracy i realizowania własnej ścieżki kariery w naszej firmie
      • możliwość pracy w trybie hybrydowym (z pracą w biurze jedynie 3-4 razy w miesiącu!)
      • pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku
      • dostęp do różnorodnego pakietu szkoleń dopasowanych do indywidualnych preferencji
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

  • Specjalist(k)a ds. Obsługi Danych (dział Master Data)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Opis firmy


      Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 96000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat. SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.


      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • zarządzanie bazą klientów/dostawców, zakładanie nowych kont w systemie
      • weryfikacja danych w j. angielskim
      • tworzenie raportów i zestawień
      • codzienne wsparcie dla zespołów finansowych działu P2P w zakresie zarządzania danymi


      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
      • wykazujesz się dobrą znajomością Excela
      • jesteś samodzielny(a) i wykazujesz się efektywną organizacją pracy
      • jesteś dokładny(a) i zorientowany(a) na szczegóły

      Mile widziane:

      • doświadczenie w administracji i/lub pracy na bazach danych

      Oferujemy

      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość rozwoju w zespole Master Data lub w działach księgowych
      • możliwość pracy częściowo zdalnej z obecnością w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • wsparcie na każdym etapie rozwoju
      • dostęp do różnorodnego pakietu certyfikowanych szkoleń wewnętrznych
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!



      Wymagania

      Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
      • chcesz się rozwijać w obszarze finansów
      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1+
      • znasz MS Excel
      • jesteś zorientowany/a na pracę zespołową


      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)


      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Wsparcia Procesu Zamówień

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Procesu Zamówień, którego rolą jest koordynacja i wdrożenie katalogów wewnętrznych w systemach SGS P2P. Obejmuje to opracowanie standardowej dokumentacji dla dostawców, zarządzanie katalogami, testowanie katalogów oraz kontakt z klientami wewnętrznymi i dostawcami - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letniej tradycji!


      Twoje zadania:

      • obsługa europejskich oddziałów SGS w zakresie zamówień wewnętrznych
      • tworzenie katalogów i zarządzanie nimi na podstawie wniosków z poszczególnych oddziałów SGS
      • kontakt z dostawcami w sprawie nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian do lokalnych zespołów zakupów
      • zbieranie danych od dostawców umożliwiających stworzenie katalogów
      • opracowanie i nadzór nad instrukcją dla dostawców dotyczącą obsługi katalogów
      • przeprowadzanie kontroli cen w katalogach i udostępnianie wyników zespołom zakupowym
      • wsparcie w doborze odpowiedniego nazewnictwa, kategorii, przypisywaniu pozycji i tworzeniu nowych pozycji wewnętrznych w module Inventory
      • Analiza wykorzystania katalogów/zamówień

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Mile widziane:

      • Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
      • Znajomość programu Oracle

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim



      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy,
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.niderlandzkim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • znasz j.niderlandzki na poziomie min. B1
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.hiszpański na poziomie min. B1
      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

      SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

      Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.


      Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.

      Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!


      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich


      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Księgowy/a

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України

    • W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalista ds. księgowości z j. francuskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Opis stanowiska

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.

      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • doświadczenie w księgowości

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
      • możliwość dofinansowania szkoleń z zakresu księgowości
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalist(k)a ds. należności z j. Niemieckim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
      • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
      • monitorowanie stanu należności na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.

      Wymagania

      • Znasz język niemiecki w piśmie na poziomie min. B2
      • Znasz język angielski na poziomie min. B2
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
      • Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Specjalist(k)a ds. Księgowości (dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України

    • W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Zakres obowiązków

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

  • Księgowy/a z j.francuskim (dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Opis stanowiska

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalista ds. księgowości z językiem francuskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Opis stanowiska

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.

      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości
      • szukasz w pracy w prężnie rozwijającej się firmie
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
      • możliwość dofinansowania szkoleń z zakresu księgowości
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

Pracodawcy w Katowicach

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka