SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

SGS Global Business Services sp. z o.o. praca

Katowice

Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.


 


SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.


Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.

SGS Global Business Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy hr / kadry

Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Strefa relaksu
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SGS Global Business Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Bielsko-Biała
  5. Wrocław
  6. Bydgoszcz
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Kęty
  10. Żywiec

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

  • Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś student* na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
      • jesteś dyspozycyjn* min. 25 h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • jesteś nastawion* na pracę zespołową
      • znasz MS Excel

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Specjalista/ka ds. należności z j. Niemieckim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
      • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
      • monitorowanie stanu należności na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.

      Wymagania

      • Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
      • Znasz język angielski na poziomie min. B2
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
      • Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

      SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

      Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.


      Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.

      Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!


      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich


      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Back Office Assistant with Italian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmować:

      • obsługa administracyjna i współpraca z włoską placówką SGS
      • prowadzenie korespondencji w języku włoskim
      • weryfikacja dokumentacji poaudytowej
      • wystawianie certyfikatów
      • wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów
      • zapewnianie stałego przepływu informacji i dokumentacji
      • wspieranie firmy poprzez działania z obszaru Back Office

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś gotów zdobyć pierwsze szlify zawodowe i rozpocząć swoją profesjonalną karierę razem z nami!
      • twoja dyspozycyjność wynosi min. 20 godzin tygodniowo
      • znasz j. włoski na poziomie min. B1 (praca wymaga stałego użytkowania tego języka w formie pisemnej)
      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • wykazujesz się skrupulatnością i zorientowaniem na szczegóły
      • posiadasz zdolności analityczne i lubisz pracować w zespole
      • znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel)

      Mile widziane:

      • studia w obszarze administracyjnym, ekonomicznym lub biznesowym (w trakcie)

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!



      Wymagania

      Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
      • chcesz się rozwijać w obszarze finansów
      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1+
      • znasz MS Excel
      • jesteś zorientowany/a na pracę zespołową


      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)


      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś studentem na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
      • jesteś dyspozycyjną/a min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
      • znasz MS Excel

      Oferujemy


      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku (z możliwością elastycznego dopasowania grafiku)
      • pełne wdrożenie w obowiązki pod opieką doświadczonych członków zespołu
      • wsparcie na każdym etapie rozwoju w obszarze księgowości
      • możliwość nawiązania długodystansowej współpracy i realizowania własnej ścieżki kariery w naszej firmie
      • możliwość pracy w trybie hybrydowym (z pracą w biurze jedynie 3-4 razy w miesiącu!)
      • pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku
      • dostęp do różnorodnego pakietu szkoleń dopasowanych do indywidualnych preferencji
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

  • Specjalist(k)a ds. Obsługi Danych (dział Master Data)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Opis firmy


      Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 96000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat. SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.


      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • zarządzanie bazą klientów/dostawców, zakładanie nowych kont w systemie
      • weryfikacja danych w j. angielskim
      • tworzenie raportów i zestawień
      • codzienne wsparcie dla zespołów finansowych działu P2P w zakresie zarządzania danymi


      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
      • wykazujesz się dobrą znajomością Excela
      • jesteś samodzielny(a) i wykazujesz się efektywną organizacją pracy
      • jesteś dokładny(a) i zorientowany(a) na szczegóły

      Mile widziane:

      • doświadczenie w administracji i/lub pracy na bazach danych

      Oferujemy

      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość rozwoju w zespole Master Data lub w działach księgowych
      • możliwość pracy częściowo zdalnej z obecnością w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • wsparcie na każdym etapie rozwoju
      • dostęp do różnorodnego pakietu certyfikowanych szkoleń wewnętrznych
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!



      Wymagania

      Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
      • chcesz się rozwijać w obszarze finansów
      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1+
      • znasz MS Excel
      • jesteś zorientowany/a na pracę zespołową


      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)


      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Wsparcia Procesu Zamówień

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Procesu Zamówień, którego rolą jest koordynacja i wdrożenie katalogów wewnętrznych w systemach SGS P2P. Obejmuje to opracowanie standardowej dokumentacji dla dostawców, zarządzanie katalogami, testowanie katalogów oraz kontakt z klientami wewnętrznymi i dostawcami - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letniej tradycji!


      Twoje zadania:

      • obsługa europejskich oddziałów SGS w zakresie zamówień wewnętrznych
      • tworzenie katalogów i zarządzanie nimi na podstawie wniosków z poszczególnych oddziałów SGS
      • kontakt z dostawcami w sprawie nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian do lokalnych zespołów zakupów
      • zbieranie danych od dostawców umożliwiających stworzenie katalogów
      • opracowanie i nadzór nad instrukcją dla dostawców dotyczącą obsługi katalogów
      • przeprowadzanie kontroli cen w katalogach i udostępnianie wyników zespołom zakupowym
      • wsparcie w doborze odpowiedniego nazewnictwa, kategorii, przypisywaniu pozycji i tworzeniu nowych pozycji wewnętrznych w module Inventory
      • Analiza wykorzystania katalogów/zamówień

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Mile widziane:

      • Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
      • Znajomość programu Oracle

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim



      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy,
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.niderlandzkim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • znasz j.niderlandzki na poziomie min. B1
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!


      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j.hiszpański na poziomie min. B1
      • znasz j.angielski na poziomie min. B2
      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
      • doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

      SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

      Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.


      Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.

      Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!


      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich


      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Księgowy/a

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України

    • W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalista ds. księgowości z j. francuskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Opis stanowiska

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.

      Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • doświadczenie w księgowości

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
      • możliwość dofinansowania szkoleń z zakresu księgowości
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalist(k)a ds. należności z j. Niemieckim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
      • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
      • monitorowanie stanu należności na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.

      Wymagania

      • Znasz język niemiecki w piśmie na poziomie min. B2
      • Znasz język angielski na poziomie min. B2
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
      • Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Specjalist(k)a ds. Księgowości (dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України

    • W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Zakres obowiązków

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

Pracodawcy w Katowicach