SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.
Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.
Księgowy Katowice Specjalista ds. administracji Katowice Specjalista ds. obsługi klienta Katowice Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Katowice Pracownik biurowy Katowice
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy it (informatyka)
Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o.
-
Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Karta Multisport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Parking
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka lekarska
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SGS Global Business Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - SGS Global Business Services Sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- SGS GLOBAL BUSINESS SERVICES EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Graniczna 54 40-018 Katowice
- NIP
- 9542775618
- REGON
- 366777819
- KRS
- 0000668055
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 13.03.2017
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
- 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
- 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
- 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
- 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Opinie o firmie SGS Global Business Services Sp. z o.o.
3.7
Na podstawie 17 ocen z Google.
Norbert Hamkało
"Rewelacja polecam"
4 lata temu
Christian ELENDA
"Ładne miejsce z BARDZO miłymi ludźmi... Naprawdę doceniam współpracę z wami, chłopaki i panie! Dzięki za wszystko..."
4 lata temu
Arnold Bebek
5 lat temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Bydgoszcz
- Czechowice-Dziedzice
- Dąbrowa Górnicza
- Kęty
- Żywiec
Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista/ka ds. należności z j. Niemieckim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
-
kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
-
dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
-
monitorowanie stanu należności na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.
Wymagania
-
Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
-
Znasz język angielski na poziomie min. B2
-
Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
-
Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
-
Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Oferujemy
-
Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
-
Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
-
Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
-
Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
-
Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.
Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.
Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Aplikuj jeśli:
-
znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
-
lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
-
bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
-
szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Back Office Assistant with Italian
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmować:
-
obsługa administracyjna i współpraca z włoską placówką SGS
-
prowadzenie korespondencji w języku włoskim
-
weryfikacja dokumentacji poaudytowej
-
wystawianie certyfikatów
-
wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów
-
zapewnianie stałego przepływu informacji i dokumentacji
-
wspieranie firmy poprzez działania z obszaru Back Office
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś gotów zdobyć pierwsze szlify zawodowe i rozpocząć swoją profesjonalną karierę razem z nami!
-
twoja dyspozycyjność wynosi min. 20 godzin tygodniowo
-
znasz j. włoski na poziomie min. B1 (praca wymaga stałego użytkowania tego języka w formie pisemnej)
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
-
wykazujesz się skrupulatnością i zorientowaniem na szczegóły
-
posiadasz zdolności analityczne i lubisz pracować w zespole
-
znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel)
Mile widziane:
-
studia w obszarze administracyjnym, ekonomicznym lub biznesowym (w trakcie)
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
-
kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
-
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
-
możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
-
biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
-
-
Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
codzienne wsparcie zespołu Należności
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
-
chcesz się rozwijać w obszarze finansów
-
znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1+
-
znasz MS Excel
-
jesteś zorientowany/a na pracę zespołową
Mile widziane:-
studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)
Oferujemy
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
-
szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś studentem na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
-
jesteś dyspozycyjną/a min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
-
chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
-
znasz MS Excel
Oferujemy
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku (z możliwością elastycznego dopasowania grafiku)
-
pełne wdrożenie w obowiązki pod opieką doświadczonych członków zespołu
-
wsparcie na każdym etapie rozwoju w obszarze księgowości
-
możliwość nawiązania długodystansowej współpracy i realizowania własnej ścieżki kariery w naszej firmie
-
możliwość pracy w trybie hybrydowym (z pracą w biurze jedynie 3-4 razy w miesiącu!)
-
pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku
-
dostęp do różnorodnego pakietu szkoleń dopasowanych do indywidualnych preferencji
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Customer Care Specialist with Bulgarian
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats
-
Analyzing and processing customer claims
-
Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met
-
Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission
-
Managing all necessary documents and information received from clients
-
Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)
Wymagania
-
Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level
-
Proficiency in English at a minimum B2 level
-
Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools
-
Ability to multitask and maintain a high level of work organization
-
Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude
-
Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills
Optional
-
Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech
Oferujemy
-
Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector
-
Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)
-
Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work
-
Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path
-
Semi-annual performance-based bonuses
-
Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program
-
-
Specjalist(k)a ds. Obsługi Danych (dział Master Data)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Opis firmy
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 96000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat. SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
zarządzanie bazą klientów/dostawców, zakładanie nowych kont w systemie
-
weryfikacja danych w j. angielskim
-
tworzenie raportów i zestawień
-
codzienne wsparcie dla zespołów finansowych działu P2P w zakresie zarządzania danymi
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j.angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
-
wykazujesz się dobrą znajomością Excela
-
jesteś samodzielny(a) i wykazujesz się efektywną organizacją pracy
-
jesteś dokładny(a) i zorientowany(a) na szczegóły
Mile widziane:
-
doświadczenie w administracji i/lub pracy na bazach danych
Oferujemy
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość rozwoju w zespole Master Data lub w działach księgowych
-
możliwość pracy częściowo zdalnej z obecnością w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
wsparcie na każdym etapie rozwoju
-
dostęp do różnorodnego pakietu certyfikowanych szkoleń wewnętrznych
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Asystent(ka) ds. Należności z j. hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku hiszpańskim z zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
codzienne wsparcie zespołu Należności
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
-
jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo
-
chcesz się rozwijać w obszarze finansów
-
znasz j. hiszpański na poziomie min. B1+
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1+
-
znasz MS Excel
-
jesteś zorientowany/a na pracę zespołową
Mile widziane:-
studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)
Oferujemy
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon)
-
szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!
Twoje zadania:
-
tworzenie i kontrola otwartych zamówień
-
tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
-
kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
-
raportowanie zmian
-
wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
-
zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j.angielski na poziomie min. B2
-
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
-
doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
-
wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalist(k)a ds. Wsparcia Procesu Zamówień
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Procesu Zamówień, którego rolą jest koordynacja i wdrożenie katalogów wewnętrznych w systemach SGS P2P. Obejmuje to opracowanie standardowej dokumentacji dla dostawców, zarządzanie katalogami, testowanie katalogów oraz kontakt z klientami wewnętrznymi i dostawcami - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letniej tradycji!
Twoje zadania:
-
obsługa europejskich oddziałów SGS w zakresie zamówień wewnętrznych
-
tworzenie katalogów i zarządzanie nimi na podstawie wniosków z poszczególnych oddziałów SGS
-
kontakt z dostawcami w sprawie nowych katalogów po realizacji umowy
-
raportowanie zmian do lokalnych zespołów zakupów
-
zbieranie danych od dostawców umożliwiających stworzenie katalogów
-
opracowanie i nadzór nad instrukcją dla dostawców dotyczącą obsługi katalogów
-
przeprowadzanie kontroli cen w katalogach i udostępnianie wyników zespołom zakupowym
-
wsparcie w doborze odpowiedniego nazewnictwa, kategorii, przypisywaniu pozycji i tworzeniu nowych pozycji wewnętrznych w module Inventory
-
Analiza wykorzystania katalogów/zamówień
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
-
posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
-
wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Mile widziane:
-
Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
-
Znajomość programu Oracle
Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy,
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.niderlandzkim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!
Twoje zadania:
-
tworzenie i kontrola otwartych zamówień
-
tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
-
kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
-
raportowanie zmian
-
wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
-
zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j.angielski na poziomie min. B2
-
znasz j.niderlandzki na poziomie min. B1
-
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
-
doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
-
wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalist(k)a ds. Koordynowania Zamówieniami z j.hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy Specjalisty(ki) ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letnim dziedzictwie!
Twoje zadania:
-
tworzenie i kontrola otwartych zamówień
-
tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
-
kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
-
raportowanie zmian
-
wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
-
zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j.hiszpański na poziomie min. B1
-
znasz j.angielski na poziomie min. B2
-
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
-
doświadczenie w pracy na systemach, szczególnie z MS Excel
-
wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Prosimy o przesyłanie CV w j.angielskim
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy w systemie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu (szkolenie stanowiskowe, odbywa się w całości w biurze)
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane w Katowicach, niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. Należności z j.hiszpańskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.
Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
-
kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
-
monitorowanie stanu przeterminowanych należności
-
analiza otwartych pozycji na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.
Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Aplikuj jeśli:
-
znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
-
znasz j. angielski na poziomie min. B1
-
dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
-
lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
-
bonusy półroczne uzależnione od wyników pracy
-
szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Księgowy/a
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. księgowości z j. francuskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Opis stanowiska
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Mile widziane:
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
doświadczenie w księgowości
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
-
możliwość dofinansowania szkoleń z zakresu księgowości
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalist(k)a ds. należności z j. Niemieckim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
-
kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami w językach niemieckim i angielskim
-
dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
-
monitorowanie stanu należności na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.
Wymagania
-
Znasz język niemiecki w piśmie na poziomie min. B2
-
Znasz język angielski na poziomie min. B2
-
Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
-
Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
-
Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Oferujemy
-
Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
-
Umowa o pracę w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin
-
Pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
-
Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
-
Specjalist(k)a ds. Księgowości (dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Zakres obowiązków
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnie lub częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Customer Care Specialist with Bulgarian
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Providing support to customer inquiries related to OnTrack project by responding to customer calls, emails and/or chats
-
Analyzing and processing customer claims
-
Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met
-
Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission
-
Managing all necessary documents and information received from clients
-
Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)
Wymagania
-
Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level
-
Proficiency in English at a minimum B2 level
-
Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools
-
Ability to multitask and maintain a high level of work organization
-
Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude
-
Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills
Optional
-
Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech
Oferujemy
-
Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector
-
Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)
-
Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work
-
Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path
-
Semi-annual performance-based bonuses
-
Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program
-
-
Księgowy/a z j.francuskim (dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Opis stanowiska
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Mile widziane:
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. księgowości z językiem francuskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Opis stanowiska
W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.
Zakres obowiązków
Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.
Wymagania
Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
-
posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości
-
szukasz w pracy w prężnie rozwijającej się firmie
-
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
-
posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
-
potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
-
jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
-
chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym
Mile widziane:
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości
Oferujemy
-
szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
-
możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
-
możliwość dofinansowania szkoleń z zakresu księgowości
-
dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
-
wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
Pracodawcy w Katowicach
-
SMART-HR
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 270
-
Human & Hunter Sp. Z O.O.
Witaj nazywamy się Human&Hunter i jesteśmy agencją pośrednictwa pracy(numer KRAZ 6664) która od 2008 roku wsp...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 34
-
Adam Kalla Smart Home
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 17
-
FAMUR (GRENEVIA SA)
FAMUR toponad sto lat doświadczenia izaawansowana myśl inżynierska, które wpływają nazwiększanie efektywności ibe...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 16
-
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATO...
POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA. POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OS...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
COIG S.A.
COIG S.A.to firma specjalizująca się wdostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspomagających...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Del Piero Sp. z o.o.
Del Piero Sp. z o.o. działa na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku i zapewnia wszystkim kandydatom pełną dys...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIE...
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI. POZOSTAŁ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
KOLEJE ŚLĄSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPO...
KOLEJE ŚLĄSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
ADECCO POLAND Sp. z o. o.
ADECCO POLAND Sp. z o. o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
DROGOPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZI...
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD. PRODUKCJA MASY BETONOWEJ PREFABRYKOWANEJ.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Zakłady Mięsne SILESIA S.A.
Zakłady Mięsne SILESIA S.A.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZI...
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKO...
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
M2C Facility Solution Polska Sp. z o.o.
M2C Facility Solution Polska Sp. z o.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
LAVORO Sp. z o. o.
LAVORO Sp. z o. o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
OS-CAR SERWIS KARINA OSIECKA
KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKI...
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
SD Worx Poland Sp. z o.o
SD Worx Poland Sp. z o.o
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
SUTCO-POLSKA SP. Z O.O.
SUTCO-POLSKA SP. Z O.O.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI...
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE. PRODUKCJA MASZYN DLA GÓRNICTWA I DO WYDOBYWANIA...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej K...
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej KATOWICE Sp. z o.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Helimed Diagnostic Imaging sp. z o.o. Sp...
Helimed Diagnostic Imaging sp. z o.o. Sp. komandytowa
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
MAKAR BAKALIE Sp. z o. o. Sp. K.
MAKAR BAKALIE Sp. z o. o. Sp. K.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
HDA WORK sp. z o.o.
HDA WORK sp. z o.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
POWERJOBS Sp. z o.o.
POWERJOBS Sp. z o.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2