ABIS Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z Warszawy, która specjalizuje się w hurtowej sprzedaży artykułów sezonowych, ze szczególnym naciskiem na produkty biurowe i szkolne. Od momentu założenia w 1990 roku, ABIS przekształciła się z lokalnej działalności w lidera e-commerce, zdobywając status oficjalnego dystrybutora Esselte Polska oraz zmieniając formę prawną na spółkę z o.o. w 2002 roku.

Misją firmy jest zrozumienie i spełnienie indywidualnych potrzeb klientów, co osiąga poprzez zaangażowanie oraz profesjonalizm zespołu, który liczy 17 osób. ABIS jest synonimem wiarygodności, doświadczenia oraz nowoczesnych rozwiązań, co znajduje odzwierciedlenie w oferowanych produktach i usługach.

Firma gwarantuje wysoką jakość, współpracując jedynie z renomowanymi markami i stosując podwójną kontrolę przy wysyłce, co wpływa na niską wartość reklamacji, która wynosi poniżej 0,5%. Dzięki innowacyjnemu systemowi sprzedaży internetowej abis.pl, wyróżniającemu się szybkością, przejrzystością oraz łatwością obsługi, ABIS zapewnia bezpłatną dostawę przy zamówieniach powyżej 250 zł netto oraz ekspresową wysyłkę dla ponad 20 000 dostępnych produktów.

Dodatkowo, firma oferuje pomoc w doborze produktów, prezentacje w siedzibie klientów oraz program partnerski CSR. Wszystko to odbywa się zgodnie z normą ISO 9001:2001, co potwierdza zaangażowanie ABIS w zapewnienie bezpieczeństwa oraz jakości swoich usług.

Oferty pracy ABIS SP. Z O.O.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość awansu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa ABIS SP. Z O.O.

Siedziba główna

ABIS SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ABIS SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Poznań

Praca ABIS SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży B2B

    ABIS SP. Z O.O.
    • 7 000 do 8 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • opieka nad powierzonymi klientami (wsparcie w procesie zakupowym klienta biznesowego, dążenie do kompleksowego zaspokojenia potrzeb i wymagań związanych z funkcjonowaniem biura i środowiska pracy Klienta)

      • monitorowanie procesu realizacji zamówień na platformie B2B

      • nadzór nad zautomatyzowanym procesem fakturowania i rozliczania z klientem

      • monitorowanie zakupów klientów z wykorzystaniem narzędzi analitycznych

      • czynny udział w rozszerzeniu oferty asortymentowej

      • prowadzenie spotkań online i offline z klientami

      • doskonała znajomość środowiska pracy klienta biznesowego i umiejętność zooferowania rozwiązań wspierających sprawne funkcjonowanie działu administracji klienta (tworzenie dedykowanych ofert, konfiguracja indywidulanych kont klienta ułatwiających zarządzanie i kontrolę zakupów)

      • współpraca z innymi działami oparta na odpowiedzialności, wzajemnym zaufaniu i dobrej komunikacji, uczestnictwo w wewnętrznych spotkaniach online i offline.

      Wymagania

      • doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego / korporacyjnego

      • umiejętności analityczne, konieczne do wyciągania logicznych wniosków

      • znajomość pakietu Office, w szczególności dobra znajomość Excela

      • gotowość do bycia liderem oraz szybkiej ścieżki rozwoju na stanowisko dyrektora sprzedaży

      • znajomość zagadnień związanych z dokumentowaniem transakcji sprzedażowych w systemach ERP oraz znajomość naszej branży, będzie dodatkowym atutem

      • otwartość na nowe wyzwania i zadania w ciągłym procesie doskonalenia i rozwoju firmy

      • zaangażowanie, samodzielność w działaniu oraz inicjatywa

      Oferujemy

      • nowoczesne, zautomatyzowane narzędzia pracy

      • możliwość szybkiego awansu na stanowisko drektora sprzedaży w przypadku osiągnięcia statusu lidera

      • szkolenia w zakresie poszczególnych etapów procesu obsługi klienta

      • szkolenie z procesu zakupowego klienta biznesowego

      • ciekawą i dynamiczną pracę zespołową, możliwość współuczestnictwa w rozwoju firmy

      • kreatywne, otwarte i innowacyjne środowisko pracy

      • pracujemy od pon. - pt. w godzinach 8:00 - 16:30 w systemie hybrydowym.

      • pierwsze dwa etapy - rekruatacja online, kolejne - offline

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych

      • zniżki na firmowe produkty i usługi

      • spotkania integracyjne

      • brak dress code’u

      • parking dla pracowników

      • paczki świąteczne