Firma Liberty Corp. została założona w 2006 roku w Łodzi, z myślą o pasjonatach motocykli i sportów motocyklowych. Od początku działalności, w firmie priorytetem stało się stworzenie miejsca, w którym miłośnicy motoryzacji znajdą szeroki asortyment czołowych producentów motocykli oraz uzyskają kompleksową obsługę w zakresie doradztwa, sprzedaży i serwisu. W ten sposób powstała sieć multimarkowych salonów Liberty Motors, która oferuje motocykle i akcesoria znanych marek, takich jak Aprilia, BMW Motorrad, Ducati, Harley-Davidson, Husqvarna, KTM, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa oraz Yamaha.

W wyniku dynamicznego rozwoju, w kolejnych latach Liberty Corp. rozszerzyła swoją ofertę, stając się właścicielem włoskiej marki odzieży motocyklowej Spyke oraz zdobywając status wyłącznego importera motocykli Ducati na polski rynek. Dodatkowo, uzyskała wyłączne prawa importowe dla motocykli i skuterów marek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio oraz Vespa na rynki polski, litewski, łotewski i estoński.

W międzyczasie, oferta Liberty Corp. została wzbogacona o produkty i usługi związane ze sportami motorowodnymi, dostępne w salonach pod marką Liberty Marine. Klienci mogą tu znaleźć m.in. łodzie i jachty motorowe, skutery wodne, silniki zaburtowe oraz akcesoria od renomowanych producentów, takich jak Yamaha, Yamarine, Sealver, Zodiac, Jeanneau oraz Buster.

Salony sprzedaży Liberty Motors oraz Liberty Marine znajdują się w Piasecznie, Warszawie, Łodzi i Wrocławiu. Biuro firmy Liberty Corp. ma swoją siedzibę w Łodzi oraz Piasecznie, natomiast biura wsparcia Liberty Support zlokalizowane są w Łodzi.

Oferty pracy Liberty Support Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.04.2025

Mapa Liberty Support Sp. z o.o.

Siedziba główna

Liberty Support Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Liberty Support Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Poznań
  4. Bielsko-Biała
  5. Rzeszów
  6. Kutno
  7. Piaseczno
  8. Nowy Sącz
  9. Czerwionka-Leszczyny
  10. Kraków

Praca Liberty Support Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Analityk biznesowy SQL

    Liberty Corporation Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Budowanie własnych baz danych operacyjnych w języku SQL;
      • Tworzenie niezbędnych narzędzi dla potrzeb sporządzanych zestawień oraz raportów, w tym własnych baz danych, widoków baz danych, tabel i diagramów;
      • Sporządzanie zestawień oraz raportów w odpowiedzi na potrzeby kadry kierowniczej;
      • Aktywne wsparcie procesu budżetowania oraz raportowania, w szczególności rocznego;
      • Udział w realizacji projektów rozwoju biznesu i informacji zarządczej;
      • Analiza skuteczności działań realizowanych projektów;
      • Wdrażanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów;
      • Analizę odchyleń występujących w budżetach poszczególnych komórek organizacyjnych;
      • Cykliczne opracowywanie prognozy wybranych wskaźników / wartości raportowanych;

      Wymagania

      • Wiedza z zakresu języka zapytań SQL oraz budowania aplikacji VBA – warunek konieczny;
      • Doświadczenie zawodowe w obszarze kontrolingu, audytu wewnętrznego bądź analityki biznesowej;
      • Umiejętność pracy z dużą ilością danych oraz ich prezentacji;
      • Otwartości na kontakt z otoczeniem biznesowym i proaktywnej postawy;
      • Umiejętność pracy zespołowej oraz działania pod presją czasu;
      • Łatwość w projektowaniu układu raportów i zestawień;
      • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Access);
      • Podstawowa znajomość oprogramowania rachunkowości finansowej oraz budowy aplikacji bazodanowych;
      • Skrupulatność w działaniu;
      • Dbanie o dobry wizerunek firmy;

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego;
      • Dużą autonomię działania, w tym elastyczne godziny pracy;
      • Stabilność pracy w długim horyzoncie;
      • Przyjazną atmosferę w pracy;
      • System szkoleń;
      • Możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczeń;
      • Pakiet benefitów pozapłacowych;