Czy to Twoja firma?

Foreign Personnel Service sp.z o.o praca

Łódź

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

Foreign Personnel Service sp.z o.o najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika praca fizyczna produkcja / przemysł motoryzacja administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Foreign Personnel Service sp.z o.o

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Foreign Personnel Service sp.z o.o

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Foreign Personnel Service sp.z o.o

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Foreign Personnel Service

Globalne zasoby ludzkie

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Sprawność i transparentność rekrutacji gwarantuje fakt, że proces jest realizowany bez udziału pośredników, tylko i wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki (w przypadku Ukrainy i Gruzji) lub licencjonowanych, doświadczonych partnerów (w przypadku Wietnamu). Klientami FPS są największe polskie fabryki. Od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, przez co proces spełnia najwyższe standardy etycznej międzynarodowej rekrutacji.

Miasto
Łódź
Siedziba główna
Łódź, Woj. Łódzkie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Międzynarodowa rekrutacja, HR Partner, Etyczna rekrutacja, Dobór personalny i Outsourcing pracy

Rok założenia

2015

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

1199

Foreign Personnel Service sp.z o.o poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Foreign Personnel Service sp.z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Lublin
  4. Łódź
  5. Opole
  6. Katowice
  7. Kraków
  8. Wrocław
  9. Bydgoszcz
  10. Radomsko

Data aktualizacji: 01.10.2024

Praca Foreign Personnel Service sp.z o.o - oferty archiwalne

  • Kierownik Magazynu branża: wiązki kablowe

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna

    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK MAGAZYNU

      Branża: wiązki kablowe

      Miejsce pracy: Wieluń



      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzorowanie sprawnego działania magazynu,
      • Organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego,
      • Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
      • Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
      • Koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,
      • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów,
      • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu,
      • Kontrola stanu technicznego urządzeń , nadzór utylizacji opakowań, nadzór na polityką gospodarki opakowań,
      • Koordynowanie procesu zagospodarowania materiałów nierotujących,
      • Nadzór nad okresowym złomowaniem materiałów,
      • Procesy konfekcji kabli, przewijania bębnów.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie, która obsługuję produkcje,
      • Znajomość zasad działania logistyki magazynowej i systemów WMS,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania ludźmi i bardzo dobra organizacja pracy,
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość zasad BHP oraz prawa pracy.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

  • Tokarz / Operator CNC

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • OPERATOR AUTOMATÓW TOKARSKICH

      Miejsce pracy: Legnica



      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.

      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • obsługa maszyn (sprawdzanie poziomu oleju w maszynie, ręczne ładowanie prętów do podajnika automatu tokarskiego, kontrola prawidłowości pracy oraz przebiegu procesu technologicznego)
      • kontrola zgodności wyprodukowanych elementów z rysunkiem technicznym
      • przekładanie gotowych produktów do kosza odwożenie je wózkiem ręcznym na odpowiednie pole do mycia
      • obsługa maszyn znakujących/cechownic
      • obsługa okrawarek
      • obsługa śrutownicy
      • obsługa innych maszyn do obróbki metali zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie techniczne/mechaniczne
      • doświadczenie w pracy przy obróbce metalu skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
      • umiejętność odczytywania rysunku technicznego
      • umiejętność wykorzystywania narzędzi pomiarowych



      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • umowę o pracę zawartą z klientem
      • premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
      • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
      • prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
      • możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
      • dodatkowa premia za polecenie pracownika
      • ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
      • dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
      • ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
      • przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy


  • Ustawiacz Maszyn - Automatów Tokarskich

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      USTAWIACZ MASZYN

      Miejsce pracy: Legnica

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • ustawianie (przygotowywanie) automatów tokarskich wielowrzecionowych zgodnie ze zleceniem przezbrojenia oraz obsługa automatu tokarskiego zgodnie z instrukcją obsługi , konserwacja, naprawa drobnych usterek
      • właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń materiałów, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno- pomiarowych
      • współudział w przygotowaniu maszyn odpowiednio do wymagań procesu technologicznego, uruchamianie i śledzenie prawidłowej obróbki części
      • optymalizacja czasu pracy maszyn
      • wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem
      • udział w próbach wdrożenia nowych technologii, próbach oprzyrządowania



      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie średnie lub zawodowe o profilu technicznym (preferowane techniczne mechaniczne)
      • doświadczenie w pracy wykonywanej na tożsamym stanowisku, przy obróbce skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
      • znajomość rysunku technicznego lub gotowość do samokształcenia się w tym zakresie
      • umiejętność obsługi suwmiarki i mikrometru
      • umiejętność obsługi komputera
      • zaangażowanie, dokładność
      • gotowość do pracy w systemie III zmianowym (praca od poniedziałku do piątku)
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • umowę o pracę zawartą z docelowym Pracodawcą
      • premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
      • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
      • prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
      • możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
      • dodatkowa premia za polecenie pracownika
      • ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
      • dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
      • ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
      • przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Business Development Manager

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      BUSINESS DEVELOMPENT MANAGER

      Branża: wiązki kablowe

      Miejsce pracy: Wieluń


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Budowanie partnerskich i trwałych relacji z klientami,
      • Pozyskiwanie nowych klientów w tym badanie grup docelowych,
      • Wykorzystywanie nowych możliwości w nawiązaniu współpracy z nowymi klientami,
      • Obsługa dotychczas owych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych,
      • Doradztwo w obrębie sprzedawanego asortymentu,
      • Współtworzenie polityki handlowej firmy,
      • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w branży elektronicznej w szególności uwzględniając wiązki kablowe,
      • Znajomość języka angielskiego poziom minimum B2,
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych (prawo jazdy kat. B).




      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód, laptop, telefon),
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego – możliwość bezpośredniego wpływu na losy firmy, budowa nowego działu,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci, są wydarzenia na miejscu organizowane, spotkania integracyjne.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.

  • Elektromechanik/Elektryk/Mechanik

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Radomsko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku

      MECHANIK/ELEKTRYK/ELEKTROMECHANIK

      Lokalizacja: Radomsko


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Terminowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych,
      • Szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie przeprowadzania regularnych prac konserwacyjnych,
      • Optymalizacja urządzeń i produkcji,
      • Opracowanie wymagań dot. Napraw,
      • Usuwanie usterek,
      • Sprawdzanie maszyn odnośnie bezpieczeństwa pracy i dostępności,
      • Współpraca przy działaniach zapobiegawczych, korygujących oraz w procesie ulepszania.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie minimum zawodowe w kierunku mechanik, elektryk, ślusarz lub przetwórca tworzyw sztucznych itp.,
      • Nie wymagamy doświadczenia – jeśli masz chęci do pracy zapewnimy Ci przyuczenie,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + premia miesięczna,
      • Benefity: ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny,
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.

  • Operator Maszyn i Urządzeń

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Wolsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ

      Branża: materiały budowlane

      Lokalizacja: Powodowo


      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń sterowanych komputerowo (np. prasa hydrauliczna i mechaniczna, transporter łańcuchowy i taśmowy, przenośnik chwytakowy, przesuwnica, mieszalnia)
      • Konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn,
      • Analizowanie i usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń.



      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
      • Łatwość nauki obsługi maszyn sterowanych komputerowo,
      • Umiejętność obsługi narzędzi kontrolnych i pomiarowych,
      • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.

      Mile widziane:

      • Uprawnienia UDT na wózki widłowe lub suwnice,
      • Znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki lub elektryki/elektroniki


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
      • Atrakcyjna stawka godzinowa + premia,
      • Możliwość awansu na stanowisko Brygadzisty (później Kierownika Zakładu),
      • Benefity: karta Multisport, opieka medyczna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy w nowoczesnym środowisku.

  • Elektryk Powodowo

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • 4 500-5 500 zł / mies.
    • Powodowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku

      ELEKTRYK

      Lokalizacja: Powodowo


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Obsługa i naprawa instalacji elektrycznej, konserwacja linii produkcyjnych,
      • Usuwanie awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych,
      • Analizowanie przyczyn usterek,
      • Montaż nowych instalacji siłowych, oświetleniowych, sterowniczych,
      • Montaż nowych urządzeń elektrycznych, dobór zabezpieczeń, podłączanie szaf sterowniczych,
      • Prace remontowo-konserwacyjne instalacji elektrycznych.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie średnie zawodowe o kierunku elektrycznym / elektronicznym / automatyki,
      • Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakładzie produkcyjnym,
      • Uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji min. 1kV,
      • Znajomość układów sterowania,
      • Umiejętność czytania schematów elektrycznych,
      • Umiejętność posługiwania się urządzeniami pomiarowymi,
      • Umiejętność analizowania przyczyn usterek i zapobieganie im,
      • Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, dokładność,
      • Mile widziana znajomość zagadnień pneumatyki, hydrauliki, i mechaniki,
      • Mile widziana znajomość sterowników PLC,
      • Mile widziana znajomość j.ukraińskiego/rosyjskiego.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku materiałów budowlanych,
      • Zatrudnienie prowadzone na podstawie umowy o pracę u docelowego Pracodawcy,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji (4500-5500zł/ brutto),
      • Benefity, np.: opieka medyczna ENEL-MED, karta Multisport.
      • Pracę z nowoczesnym środowisku technicznym,
      • Pracę w systemie zmianowym w trybie czterobrygadowym.

  • Specjalista ds. Utrzymywania Ruchu

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU

      Miejsce pracy: Wieluń


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Zabezpieczenie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych,
      • Monitorowanie pracy i ustawień inteligentnej automatyki obiektowej,
      • Nadzór oraz współpraca prac serwisowych firmom zewnętrznym oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem,
      • Usuwanie awarii, analiza przyczyn ich powstawania oraz przygotowywanie i wdrażanie planów zapobiegających ponownemu występowaniu,
      • Wykonywanie prac instalacyjno-montażowych,
      • Współtworzenie z działem kontroli jakości procedur i instrukcji oraz nadzór nad istniejącą dokumentacją z zakresu Utrzymania Ruchu,
      • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowania audytów /ISO,
      • Zaangażowanie w ciągłe ulepszanie w ramach określonego obszaru produkcyjnego,
      • Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie min. średnie techniczne,
      • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku Mechanika, Elektryka, Elektronika bądź Automatyka w Dziale Utrzymania Ruchu pracującym w oparciu o standardy TPM,
      • Umiejętność czytania rysunku technicznego, schematów elektrycznych, hydraulicznych.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.

  • Operator maszyny z UDT

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Radomsko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Polska firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracowników na stanowisko:

      OPERATOR MASZYN (z uprawnieniami UDT)

      Lokalizacja: Radomsko



      Kontakt: 733 855 552 lub justyna.mrowka@fps-work.pl

      Zakres obowiązków

      Zadania:

      • obsługa maszyn/linii produkcyjnej,
      • realizacja planów produkcyjnych,
      • pakowanie produktów przy linii produkcyjnej,
      • obsługa wózka widłowego,
      • dbanie o porządek i przestrzeganie przepisów BHP.

      Wymagania

      Oczekujemy:

      • uprawnienia UDT obsługi wózków widłowych,
      • gotowości do pracy od zaraz i na dłuższy okres,
      • rzetelności i odpowiedzialności.

      Oferujemy

      • umowę o pracę po okresie próbnym,
      • system jednozmianowy od poniedziałku do piątku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie + premia,
      • praca w przyjaznej atmosferze.

  • Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE

      Lokalizacja: Płock



      Zakres obowiązków

      Zadania stanowiskowe:

      • Obsługa maszyn CNC,
      • Produkcja detali zgodnie ze zleceniem produkcyjnym,
      • Kontrola jakości wykonanych produktów ora zużycia maszyn i urządzęń,

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:

      • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • Znajomość rysunku technicznego oraz narzędzi pomiarowych i skrawających,
      • Znajomość sterowania Sinumerik oraz Fanuc,
      • Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku.



      Oferujemy

      • Umowę o prace
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia,
      • Premia frekwencyjna,
      • Premia wydajnościowa,
      • Fundusz socjalny,
      • Pracę w przyjaznej i rodzinnej atmosferze.

      Osoby zainteresowane ofertą zapraszamy do aplikowania poprzez przycisk Aplikuj lub kontakt telefoniczny: 733 855 552.

  • Technik Automatyk / Elektryk

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Stalowa Wola
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • TECHNIK AUTOMATYK/ELEKTRYK

      Lokalizacja: Stalowa Wola


      Zakres obowiązków

      Zadania stanowiskowe:

      • Zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń,
      • Diagnozowanie, bieżące regulacje i naprawy,
      • Programowanie sterowników PLC,
      • Wykonywanie dokumentacji zmian,
      • Usuwanie przyczyn awarii elektrycznych oraz automatycznych.



      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:

      • Wykształcenie kierunkowe,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Znajomość sterowników Allen-Bradley i/lub Siemens Simatic S7,
      • Praktyczna wiedza z zakresu budowy maszyn, automatyzacji produkcji, elektroniki i elektryki.



      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + premia,
      • Pracę w systemie zmianowym,
      • Pakiet socjalny: ubezpieczenie, opieka medyczna,
      • Karta Multisport,
      • Dofinansowanie do szkoleń,
      • Przyjazną i rodzinną atmosferę.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552

  • Kierownik działu Utrzymania Ruchu

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU

      Miejsce pracy: Pabianice


      Zakres obowiązków

      Zadania na tym stanowisku:

      • Kierowanie pracą warsztatu,
      • Systemowe planowanie i dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn,
      • Konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych,
      • Nadzór nad dokumentacją maszyn,
      • Ustalanie budżetu na inwestycje i koszty ogólne działu.



      Wymagania

      Oczekujemy:

      • Wykształcenie wyższe techniczne,
      • Doświadczenie w zarządzaniu,
      • Znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznej,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Minimum kilkuletnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu na stanowisku kierowniczym.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
      • Świadczenia socjalne, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i zajęć sportowych;
      • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o uznanej pozycji producentów opakowań z tworzyw sztucznych,
      • Możliwość rozwoju i awansu.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.

  • Technolog ds. wdrożeń

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • 5 500-7 500 zł / mies.
    • Łowicz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Foreign Personnel Service Sp. z o.o. jest polską firmą rekrutacyjną specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników liniowych, specjalistów średniego oraz wyższego szczebla. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej, a także logistycznej i wielu innych. Dzięki sprawnej obsłudze i profesjonalnemu podejściu do rekrutacji, cieszymy się dużym zaufaniem wśród naszych Klientów.

      Obecnie dla Naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem się pracy na stanowisku:

      TECHNOLOG DS. WDROŻEŃ

      Lokalizacja: Łowicz


      DANE KONTAKTOWE

      Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez przycisk "Aplikuj" lub na adres: anna.hoza@fps-work.pl

      Kontakt: 728 880 754

      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Organizacje i prowadzenie prac projektowych w zakresie nowych produktów lub technologii,
      • Pracę związane z rozwojem i wdrożeniem nowego wyrobu do produkcji,
      • Monitorowanie procesu produkcji wdrożonych produktów i ich modyfikacja w przypadku wystąpienia wad,
      • Bieżące sporządzanie dokumentacji technolgicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
      • Ocena nowych surowców i ustalanie parametrów procesów technologicznych.

      Wymagania

      Zwrócimy uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe - kierunek: technologia żywności,
      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • Praktyczna znajomość technologii żywności oraz procesów dotyczących opracowania nowych produktów,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
      • Umiejętność pracy w zespole.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie od 5500zł do 7500zł/brutto miesięcznie,
      • Pracę na pełen etat w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowisko,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Regionalny Manager Sprzedaży z językiem czeskim lub słowackim

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Świebodzice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Foreign Personnel Service Sp. z o.o. jest polską firmą rekrutacyjną specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników liniowych, specjalistów średniego oraz wyższego szczebla. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej, a także logistycznej i wielu innych. Dzięki sprawnej obsłudze i profesjonalnemu podejściu do rekrutacji, cieszymy się dużym zaufaniem wśród naszych Klientów.

      Obecnie dla Naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem się pracy na stanowisku:

      REGIONALNY MANAGER SPRZEDAŻY z językiem czeskim i/lub słowackim

      Lokalizacja: Świebodzice


      DANE KONTAKTOWE

      Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez przycisk "Aplikuj" lub na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl

      Kontakt: 733 855 552

      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • utrzymywanie i rozwój stałej więzi z klientami firmy,
      • aktywne pozyskiwanie klientów,
      • planowanie i raportowanie własnej pracy,
      • realizacja założonych planów,
      • profesjonalne doradztwo i budowanie wizerunku firmy na podległym terenie.

      Wymagania

      Zwrócimy uwagę na poniższe aspekty:

      • bardzo dobra znajomość j. czeskiego lub j. słowackiego (pozwalająca na swobodne kontakty biznesowe),
      • wykształcenie wyższe,
      • min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B,
      • czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji biznesowych,
      • umiejętności analityczne,
      • chęć rozwoju zawodowego w obszarze sprzedaży,
      • płynne poruszanie się w środowisku Internet, mail, Windows,
      • doskonałe umiejętności organizacyjne.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie z docelowym Pracodawcą,
      • konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
      • możliwość rozwoju, szkoleń i awansu wewnętrznego,
      • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: samochód, laptop, telefon,
      • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
      • bardzo dużą samodzielność w pracy,
      • pracę w młodym, miłym i ambitnym zespole,
      • przyjazną atmosferę pracy.
  • Operator linii produkcyjnej / maszyn z UDT - jedna zmiana

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • 3 000-5 000 zł / mies.
    • Radomsko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Polska firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracowników na stanowisko:

      OPERATOR MASZYN/LINII PRODUKCYJNEJ (z uprawnieniami UDT)

      Lokalizacja: Radomsko


      Kontakt: 733 855 552.

      Zakres obowiązków


      Zadania:

      • obsługa maszyn/linii produkcyjnej,
      • realizacja planów produkcyjnych,
      • pakowanie produktów przy linii produkcyjnej,
      • obsługa wózka widłowego,
      • dbanie o porządek i przestrzeganie przepisów BHP.



      Wymagania


      • umowę o pracę po okresie próbnym,
      • system jednozmianowy od poniedziałku do piątku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie + premia,
      • praca w przyjaznej atmosferze.


      Oferujemy


      Oczekujemy:

      • uprawnienia UDT obsługi wózków widłowych,
      • gotowości do pracy od zaraz i na dłuższy okres,
      • rzetelności i odpowiedzialności.

  • Operator maszyn i urządzeń

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Powodowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ

      Branża: materiały budowlane

      Lokalizacja: Powodowo


      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń sterowanych komputerowo (np. prasa hydrauliczna i mechaniczna, transporter łańcuchowy i taśmowy, przenośnik chwytakowy, przesuwnica, mieszalnia)
      • Konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn,
      • Analizowanie i usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń.




      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
      • Łatwość nauki obsługi maszyn sterowanych komputerowo,
      • Umiejętność obsługi narzędzi kontrolnych i pomiarowych,
      • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.

      Mile widziane:

      • Uprawnienia UDT na wózki widłowe lub suwnice,
      • Znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki lub elektryki/elektroniki


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
      • Atrakcyjna stawka godzinowa + premia,
      • Możliwość awansu na stanowisko Brygadzisty (później Kierownika Zakładu),
      • Benefity: karta Multisport, opieka medyczna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy w nowoczesnym środowisku.


  • Ustawiacz Maszyn

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      USTAWIACZ MASZYN

      Miejsce pracy: Legnica


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • ustawianie (przygotowywanie) automatów tokarskich wielowrzecionowych zgodnie ze zleceniem przezbrojenia oraz obsługa automatu tokarskiego zgodnie z instrukcją obsługi , konserwacja, naprawa drobnych usterek
      • właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń materiałów, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno- pomiarowych
      • współudział w przygotowaniu maszyn odpowiednio do wymagań procesu technologicznego, uruchamianie i śledzenie prawidłowej obróbki części
      • optymalizacja czasu pracy maszyn
      • wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem
      • udział w próbach wdrożenia nowych technologii, próbach oprzyrządowania



      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie średnie lub zawodowe o profilu technicznym (preferowane techniczne mechaniczne)
      • doświadczenie w pracy wykonywanej na tożsamym stanowisku, przy obróbce skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
      • znajomość rysunku technicznego lub gotowość do samokształcenia się w tym zakresie
      • umiejętność obsługi suwmiarki i mikrometru
      • umiejętność obsługi komputera
      • zaangażowanie, dokładność
      • gotowość do pracy w systemie III zmianowym (praca od poniedziałku do piątku)
      • umiejętność pracy w zespole


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • umowę o pracę zawartą z docelowym Pracodawcą
      • premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
      • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
      • prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
      • możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
      • dodatkowa premia za polecenie pracownika
      • ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
      • dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
      • ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
      • przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy


  • Elektryk w dziale utrzymania ruchu - jedna zmiana

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      ELEKTRYK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU

      Lokalizacja: Płock



      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Wykonywanie napraw, konserwacji oraz przeglądów maszyn,
      • Zapobieganie awariom poprzez działania prewencyjne,
      • Modernizacja maszyn i urządzeń produkcyjnych,
      • Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających prace maszyn.



      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie w kierunku elektryki, elektroniki, automatyki, mechaniki, elektromechaniki itp.,
      • Aktualne uprawnienia SEP do 1kV.
      • Praktyczna wiedza z zakresu automatyki, pneumatyki, elektryki oraz mechaniki maszyn,
      • Umiejętność pracy w zespole oraz myślenia analitycznego,
      • Mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Pracę od poniedziałku do piątku na pierwszą zmianę + wolne weekendy,
      • Wynagrodzenie dopasowanie do umiejętności i doświadczenia + możliwość otrzymania dodatkowych premii frekwencyjnych i wydajnościowych,
      • Dodatkowe benefity: fundusz socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie,
      • Pracę w przyjaznej atmosferze.

  • Technik Utrzymania Ruchu z uprawnieniami SEP

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU

      Lokalizacja: Płock


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Wykonywanie napraw, konserwacji oraz przeglądów maszyn,
      • Zapobieganie awariom poprzez działania prewencyjne,
      • Modernizacja maszyn i urządzeń produkcyjnych,
      • Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających prace maszyn.



      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie w kierunku elektryki, elektroniki, automatyki, mechaniki, elektromechaniki itp.,
      • Aktualne uprawnienia SEP do 1kV.
      • Praktyczna wiedza z zakresu automatyki, pneumatyki, elektryki oraz mechaniki maszyn,
      • Umiejętność pracy w zespole oraz myślenia analitycznego,
      • Mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym.

      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Pracę od poniedziałku do piątku na pierwszą zmianę + wolne weekendy,
      • Wynagrodzenie dopasowanie do umiejętności i doświadczenia + możliwość otrzymania dodatkowych premii frekwencyjnych i wydajnościowych,
      • Dodatkowe benefity: fundusz socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie,
      • Pracę w przyjaznej atmosferze.

  • Kierownik Magazynu

    Foreign Personnel Service sp.z o.o
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK MAGAZYNU

      Miejsce pracy: Wieluń


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzorowanie sprawnego działania magazynu,
      • Organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego,
      • Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
      • Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
      • Koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,
      • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów,
      • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu,
      • Kontrola stanu technicznego urządzeń , nadzór utylizacji opakowań, nadzór na polityką gospodarki opakowań,
      • Koordynowanie procesu zagospodarowania materiałów nierotujących,
      • Nadzór nad okresowym złomowaniem materiałów,
      • Procesy konfekcji kabli, przewijania bębnów.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie, która obsługuję produkcje,
      • Znajomość zasad działania logistyki magazynowej i systemów WMS,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania ludźmi i bardzo dobra organizacja pracy,
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość zasad BHP oraz prawa pracy.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

Pracodawcy w Łodzi