Sklep meblowy Le Pukka działa na rynku od ponad 11 lat. Specjalizuje się w sprzedaży starannie wyselekcjonowanych mebli, oświetlenia oraz dodatków do wnętrz, przy zachowaniu rozsądnych cen. W ciągu swojego istnienia firma dąży do indywidualnego traktowania każdego klienta, zapewniając mu szacunek i właściwą obsługę. W efekcie wiele osób decyduje się na powroty przy kolejnych zakupach.

Pracownicy sklepu nie tylko obsługują proces zamówienia, ale również oferują fachowe doradztwo w zakresie aktualnych trendów wnętrzarskich. Klienci mogą liczyć na pomoc w wyborze odpowiednich produktów oraz w poznaniu tajników aranżacji przestrzeni.

Le Pukka najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Le Pukka

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Le Pukka

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Le Pukka
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Plock
  4. Bielsko-Biała
  5. Olsztyn
  6. Skierniewice
  7. Bydgoszcz
  8. Poznań

Praca Le Pukka - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta. Stacjonarnie i e-commerce. Branża wnętrzarska.

    Le Pukka
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa Klienta w sklepie stacjonarnym oraz internetowym

      • Aktywna sprzedaż w sklepie stacjonarnym

      • Wprowadzanie zamówień do systemu i nadzór nad realizacją

      • Zamawianie towaru u dostawców, współpraca z dostawcami

      • Sporadycznie aktualizacja oferty sklepu

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta

      • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem

      • Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność

      • Kreatywność

      • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie

      • Mile widziane doświadczenie w branży wnętrzarskiej

      Oferujemy

      • stabilne wynagrodzenie

      • prowizja od sprzedaży wzrastająca ze stażem pracy

      • pracę w miłej atmosferze z młodymi ludźmi

      • Co więcej?
      • szkolenie produktowe

      • zniżki pracownicze

      • prywatne ubezpieczenie zdrowotne