Największą ambicją firmy jest zapewnienie Partnerom przejrzystej metody prowadzenia biznesu. W tym celu Foodcom S.A., jako pierwsza firma handlowa z branży mleczarskiej na świecie, podjęła decyzję o publikacji cen produktów mleczarskich, po jakich dokonuje transakcji handlowych i brokerskich.

Oferty pracy FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Kursy językowe
  • Pakiet socjalny

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Godziny otwarcia FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA

poniedziałek 08:00 - 16:45
wtorek 08:00 - 16:45
środa 08:00 - 16:45
czwartek 08:00 - 16:45
piątek 08:00 - 16:45
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. handlu zagranicznego (handel hurtowy)

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Opis stanowiska
      • Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
      • Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
      • Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
      • Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
      • Minimum 3 lata doświadczenia w handlu międzynarodowym
        Mile widziane doświadczenie w sprzedaży surowców spożywczych/paszowych lub w branży dodatków do żywności
      • Dobra znajomość jednego z języków obcych (angielski / niemiecki / francuski na poziomie B2/C1) do codziennej komunikacji z klientami
      • Silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie
      Co w zamian ?
      • Praca od zaraz w dynamicznym i przyjaznym zespole
      • Umowa o pracę, poprzedzona okresem próbnym
      • System wynagradzania podstawa + prowizja
      • Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, Fitprofit
      • Oferowane narzędzia pracy - laptop, telefon
      • Samochód służbowy w zależności od wypracowanego zysku
      • Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju
      • Wynagrodzenie: 5-9 tyś brutto w zależności od doświadczenia
      • Praca w godzinach 8:30-16:30
  • Office Manager

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Co będzie należeć do Twoich obowiązków ?

      • Dbanie o sprawne działanie biura i jego wizerunek,
      • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, zamawianie artykułów spożywczych i materiałów biurowych,
      • Kontakty z dostawcami i klientami firmy, zarządzanie dostawami,
      • Organizacja i obsługa spotkań firmowych, zarządzanie kalendarzem spotkań,
      • Bieżąca współpraca administracyjna z poszczególnymi działami firmy,
      • Koordynacja korespondencji służbowej,
      • Dystrybucja poczty i paczek wewnątrz biura,
      • Rezerwacja biletów i hoteli w przypadku służbowych delegacji,
      • Administrowanie kartami dostępu dla pracowników

      Wymagania

      Czego wymagamy ?

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, finanse),
      • 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • Dobra znajomość języka angielskiego,
      • Umiejętność zarządzania czasem, planowania, samodzielność i zaangażowanie,
      • Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu relacji, pogodne usposobienie

      Oferujemy

      Co oferujemy ?

      • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie handlowej w sercu Warszawy,
      • Pracę w biurze od poniedziałku do piątku 8.30-16.30,
      • Międzynarodowe środowisko pracy i zgrany team koleżeński,
      • Benefity socjalne takie jak PZU Zdrowie, czy FitProfit po okresie próbnym

  • Specjalista ds. kadr i płac (1/2 etatu)

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych oraz prowadzenie akt osobowych,
      • Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,
      • Sporządzanie rocznych i miesięcznych deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz zestawień na potrzeby GUS,
      • Zawieranie, aktualizacja oraz rozwiązywanie umów cywilnoprawnych,
      • Obsługa systemu kadrowo-płacowego VAPRO GANG,
      • Sporządzanie zaświadczeń, sprawozdań oraz raportów dotyczących spraw płacowo-kadrowych,
      • Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
      • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego oraz rozliczania umów cywilno-prawnych,
      • Bardzo dobra znajomość programu kadrowo- płacowego VAPRO
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • Znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę,
      • Pracę w komfortowym biurze w sercu Warszawy,
      • Przyjazną atmosferę pracy, w międzynarodowym środowisku,
      • Pakiet benefitów dzięki, którym zadbasz o zdrowie i formę sportową!

  • Główna Księgowa/ Główny Księgowy

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie pełnej księgowości spółki akcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
      • Przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych (CIT,VAT,VAT-UE, GUS),
      • Sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (NBP, GUS,US),
      • Kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego,
      • Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • Min. 8-10 lat doświadczenia na stanowisku głównej księgowej z obowiązkami obejmującymi prowadzenie pełnej księgowości i sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,
      • Znajomość prawa międzynarodowego,
      • Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi,
      • Bardzo dobra znajomość programu Symfonia,
      • Dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel,
      • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność i zaangażowanie,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Otwartość na długofalową współpracę.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Pracę w komfortowym biurze w sercu Warszawy,
      • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
      • Spotkania integracyjne,
      • Pakiet benefitów dzięki, którym zadbasz o zdrowie i formę sportową!
  • Spedytor Morski

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Obsługa exportów i importów w transporcie morskim,

      Współpraca z armatorami oraz portami morskimi (BCT/DCT/GCT)

      Monitorowanie dokumentacji procesów spedycyjnych i transportowych,

      Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,

      Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami

      Wymagania

      Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku spedytora morskiego,

      Znajomość branży spedycji morskiej, a także umiejętność sporządzania dokumentacji dotyczącej transportu morskiego,

      Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

      Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

      Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

      Współpraca z innymi działami firmy np. z działem handlowym,

      Zaangażowanie w wykonywaną pracę.

      Oferujemy

      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,

      Narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),

      Pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych

  • Specjalista ds. handlu zagranicznego

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
      • Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
      • Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
      • Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
      • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

      Wymagania

      • Minimum 3 lat doświadczenia w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych.
      • Szczególnie mile widziane doświadczenie w branży surowców spożywczych - mleczarskich, paszowych lub w branży dodatków do żywności.
      • Dobrej znajomości angielskiego lub innych języków obcych do codziennej komunikacji z klientami biznesowymi.
      • Pasji do handlu, nastawienia na działanie i współpracę z ludźmi,
      • Silnej motywacji, kreatywności i zdyscyplinowania.
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę poprzedzoną okresem próbnym
      • Pracę od zaraz w nowocześnie zarządzanej i dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej
      • Narzędzia ułatwiające komfort pracy: laptop, telefon, a także samochód służbowy w zależności od osiąganych wyników
      • Przyjazny proces wdrożenia w obowiązki
      • Pakiet benefitów - Fitprofit oraz prywatną opiekę medyczną w PZU Zdrowie.
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30
  • Specjalista ds. handlu zagranicznego

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      • Negocjacje
      • Pozyskiwanie klientów
      • Sprzedaż
  • Stażysta w dziale marketingu

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praktykant/stażysta
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje obowiązki?

      Wymagania

      Jakiej osoby poszukujemy?

      Oferujemy

      Co oferujemy

  • Content marketing creator

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Czym się będziesz zajmować?

      Wymagania

      Jakiej osoby poszukujemy?

      Oferujemy

      Co oferujemy

  • Export Manager

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy,
      • zabezpieczenie rynków zbytu,
      • nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych,
      • współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy.

      Wymagania

      • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku export manager lub specjalista ds. eksportu. Preferowane doświadczenie w pracy z półproduktami rolno-spożywczymi (commodities),
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość przynajmniej jednego innego języka obcego,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • orientacja na efekty i sprawność działania,
      • silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie.

      Oferujemy

      • prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych,
      • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie handlowej,
      • umowę o pracę, poprzedzoną okresem próbnym (możliwość podpisania kontraktu B2B),
      • spotkania integracyjne,
      • program rekomendacji pracowników
  • Asystent / Asystentka w dziale księgowości

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedaży, zakupu,
      • kontakt operacyjny z klientami,
      • archiwizacja dokumentów,
      • pomoc w obsłudze kadrowej pracowników,
      • wsparcie działu finansowego w bieżących zadaniach,
      • inne zadania zlecone przez przełożonego

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • znajomość podstaw księgowości,
      • mile widziane doświadczenie w kadrach i płacach,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • umiejętność pracy z MS Office, w szczególności Excel,
      • znajomość programu Symfonia,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • dokładne i sumienne prowadzenie dokumentacji

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy,
      • możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju kompetencji zawodowych,
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych.

  • Młodszy specjalista ds. handlu zagranicznego/ Junior Trade Specialist

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
      • Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
      • Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
      • Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia w handlu międzynarodowym,
      • Dobra znajomość jednego z języków obcych (angielski / niemiecki / francuski na poziomie B2/C1) do codziennej komunikacji z klientami,
      • Silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie

      Oferujemy

      • Praca od zaraz w przyjaznym zespole fachowców,
      • Możliwość nauki od najlepszych w teamie,
      • Umowa o pracę, poprzedzona okresem próbnym,
      • System wynagradzania podstawa + prowizja,
      • Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, Fitprofit,
      • Samochód służbowy w zależności od wypracowanego zysku,
      • Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju
  • Młoszy specjalista ds. logistyki

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków


      współpraca z działem handlowym,
      prowadzenie dokumentacji importowo-eksportowej,
      organizację transportu,
      poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji kosztów usług transportowych przy zachowaniu ich jakości.

      Wymagania


      Doświadczenie w logistyce (minimum roczne),
      Mile widziane doświadczenie w branży handlowej produktami spożywczymi,
      Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
      Zaangażowanie i skuteczność w działaniu,
      Komunikatywność oraz doskonała organizacja pracy,
      Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji oraz zdobywania wiedzy w zakresie logistyki

      Oferujemy


      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta Fitprofit,
      Odkrywanie kuchni świata podczas wspólnych obiadów,
      Możliwość nauki języków obcych,
      Pracę w międzynarodowym zespole,
      System premiowy

  • Asystent Dyrektora Finansów

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

      - interesuje Cię kariera zawodowa w dziale finansów,

      - posługujesz się biegle językiem angielskim,

      - jesteś osobą komunikatywną,

      - wykazujesz się bardzo dobrą organizacją pracy.

      Obowiązki:

      - pomoc w realizacji bieżących zadań Dyrektora,

      - prowadzenie kalendarzy i umawianie spotkań,

      - współpraca z działami wewnątrz organizacji,

      - wsparcie asystenckie spotkań biznesowych

      Wymagania

      Oczekiwania:

      - umiejętność równoległej koordynacji wielu zadań,

      - samodzielność i zdolność podejmowania decyzji,

      - wysoki poziom kompetencji Interpersonalnych i komunikacyjnych,

      - mile widziany status studenta studiów kierunkowych

      Oferujemy


      - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      - pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta Fitprofit,

      - odkrywanie kuchni świata podczas wspólnych obiadów,

      - możliwość nauki języków obcych,

      - pracę w międzynarodowym zespole.

  • Młodszy asystent/ka ds. handlu (Junior Trade Assistant)

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      Bieżące administrowanie dokumentacją handlową.

      Dbałość o terminowość wystawiania faktur sprzedaży

      Prowadzenie korespondencji służbowej ( klienci firmy, urzędy )

      Zapewnienie przepływu informacji między działami

      Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

      Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

      Duża skrupulatność i dobra organizacja pracy

      Pozytywne nastawienie i zaangażowanie

      Oferujemy

      To oferujemy:

      Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sercu Warszawy.

      Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole

      Szansę zdobywania praktycznych umiejętności

      Dopłatę do prywatnej opieki medycznej w firmie PZU Zdrowie i zajęć sportowych FitProfit

  • IT Specialist

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • wstępna konfiguracja komputerów, reinstalacja systemów i przygotowanie sprzętu dla nowego użytkownika
      • wspieranie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, telefony, drukarki)
      • analiza błędów w pracy sprzętu i oprogramowania
      • inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
      • administracja kontami pocztowymi
      • tworzenie, konfigurację, dystrybucję i ewidencję kont VPN
      • naprawa drobnych wad i ocena stanu technicznego komputerów

      Wymagania


      • min 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • znajomość budowy komputerów oraz systemów operacyjnych rodziny MS Windows
      • znajomość technologii DHCP, DNS, WSUS, VPN, WLAN, AP, VLAN, GPO
      • administracja systemami informatycznymi, tj. Windows Server, Active Directory, serwer pocztowy, system backup, UTM
      • konfiguracja stacji roboczych i laptopów
      • zarządzanie infrastrukturą sieci informatycznej (m.in. routery, switche)
      • umiejętność konfiguracji urządzeń Mikrotik
      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy


      • pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych
      • nowoczesne biuro (dzielnica Wola)
      • spotkania integracyjne
  • Specjalista ds rekrutacji

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Koordynowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niskiego i średniego stopnia w tym redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
      • administracja bazą aplikacji
      • przygotowanie pisemnych raportów na temat kandydatów
      • przygotowywanie raportów z prowadzonych projektów rekrutacyjnych

      Wymagania


      • minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
      • kreatywność w działaniu, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań
      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych
      • nowoczesne biuro (dzielnica Wola)
      • spotkania integracyjne
  • Export Manager

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy,
      • zabezpieczenie rynków zbytu,
      • nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych,
      • współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy.

      Wymagania


      • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku export manager lub specjalista ds. eksportu. Preferowane doświadczenie w pracy z półproduktami rolno-spożywczymi (commodities),
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość przynajmniej jednego innego języka obcego,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • orientacja na efekty i sprawność działania,
      • silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie.

      Oferujemy


      • prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych,
      • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie handlowej,
      • umowę o pracę, poprzedzoną okresem próbnym (możliwość podpisania kontraktu B2B),
      • spotkania integracyjne,
      • program rekomendacji pracowników
  • Młodszy specjalista ds. administracji

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Bieżące administrowanie dokumentacją handlową,
      • Dbałość o terminowość wystawiania faktur sprzedaży,
      • Prowadzenie korespondencji służbowej ( klienci firmy, urzędy )
      • Zapewnienie przepływu informacji między działami,
      • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji

      Wymagania


      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
      • Duża skrupulatność i dobra organizacja pracy,
      • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie

      Oferujemy


      • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sercu Warszawy,
      • Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Szansę zdobywania praktycznych umiejętności,
      • Dopłatę do prywatnej opieki medycznej w firmie PZU Zdrowie i zajęć sportowych FitProfit
  • Social Media Manager

    FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne zadania:

      Wymagania

      Czego oczekujemy?

      Oferujemy