Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
Największą ambicją firmy jest zapewnienie Partnerom przejrzystej metody prowadzenia biznesu. W tym celu Foodcom S.A., jako pierwsza firma handlowa z branży mleczarskiej na świecie, podjęła decyzję o publikacji cen produktów mleczarskich, po jakich dokonuje transakcji handlowych i brokerskich.
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Kursy językowe
-
Pakiet socjalny
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Godziny otwarcia FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA
| poniedziałek | 08:00 - 16:45 |
| wtorek | 08:00 - 16:45 |
| środa | 08:00 - 16:45 |
| czwartek | 08:00 - 16:45 |
| piątek | 08:00 - 16:45 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Linki
Praca FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. handlu zagranicznego (handel hurtowy)
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Wymagania
Opis stanowiska-
Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
-
Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
-
Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
-
Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
-
Minimum 3 lata doświadczenia w handlu międzynarodowym
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży surowców spożywczych/paszowych lub w branży dodatków do żywności -
Dobra znajomość jednego z języków obcych (angielski / niemiecki / francuski na poziomie B2/C1) do codziennej komunikacji z klientami
-
Silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie
-
Praca od zaraz w dynamicznym i przyjaznym zespole
-
Umowa o pracę, poprzedzona okresem próbnym
-
System wynagradzania podstawa + prowizja
-
Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, Fitprofit
-
Oferowane narzędzia pracy - laptop, telefon
-
Samochód służbowy w zależności od wypracowanego zysku
-
Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju
-
Wynagrodzenie: 5-9 tyś brutto w zależności od doświadczenia
-
Praca w godzinach 8:30-16:30
-
-
Office Manager
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Co będzie należeć do Twoich obowiązków ?
-
Dbanie o sprawne działanie biura i jego wizerunek,
-
Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, zamawianie artykułów spożywczych i materiałów biurowych,
-
Kontakty z dostawcami i klientami firmy, zarządzanie dostawami,
-
Organizacja i obsługa spotkań firmowych, zarządzanie kalendarzem spotkań,
-
Bieżąca współpraca administracyjna z poszczególnymi działami firmy,
-
Koordynacja korespondencji służbowej,
-
Dystrybucja poczty i paczek wewnątrz biura,
-
Rezerwacja biletów i hoteli w przypadku służbowych delegacji,
-
Administrowanie kartami dostępu dla pracowników
Wymagania
Czego wymagamy ?
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, finanse),
-
3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
-
Dobra znajomość języka angielskiego,
-
Umiejętność zarządzania czasem, planowania, samodzielność i zaangażowanie,
-
Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu relacji, pogodne usposobienie
Oferujemy
Co oferujemy ?
-
Stabilną pracę w rozwijającej się firmie handlowej w sercu Warszawy,
-
Pracę w biurze od poniedziałku do piątku 8.30-16.30,
-
Międzynarodowe środowisko pracy i zgrany team koleżeński,
-
Benefity socjalne takie jak PZU Zdrowie, czy FitProfit po okresie próbnym
-
-
Specjalista ds. kadr i płac (1/2 etatu)
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych oraz prowadzenie akt osobowych,
-
Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,
-
Sporządzanie rocznych i miesięcznych deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz zestawień na potrzeby GUS,
-
Zawieranie, aktualizacja oraz rozwiązywanie umów cywilnoprawnych,
-
Obsługa systemu kadrowo-płacowego VAPRO GANG,
-
Sporządzanie zaświadczeń, sprawozdań oraz raportów dotyczących spraw płacowo-kadrowych,
-
Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń,
-
Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego oraz rozliczania umów cywilno-prawnych,
-
Bardzo dobra znajomość programu kadrowo- płacowego VAPRO
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę,
-
Pracę w komfortowym biurze w sercu Warszawy,
-
Przyjazną atmosferę pracy, w międzynarodowym środowisku,
-
Pakiet benefitów dzięki, którym zadbasz o zdrowie i formę sportową!
-
-
Główna Księgowa/ Główny Księgowy
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie pełnej księgowości spółki akcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
Przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych (CIT,VAT,VAT-UE, GUS),
-
Sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (NBP, GUS,US),
-
Kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego,
-
Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe,
-
Min. 8-10 lat doświadczenia na stanowisku głównej księgowej z obowiązkami obejmującymi prowadzenie pełnej księgowości i sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,
-
Znajomość prawa międzynarodowego,
-
Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi,
-
Bardzo dobra znajomość programu Symfonia,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel,
-
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność i zaangażowanie,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Otwartość na długofalową współpracę.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Pracę w komfortowym biurze w sercu Warszawy,
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
-
Spotkania integracyjne,
-
Pakiet benefitów dzięki, którym zadbasz o zdrowie i formę sportową!
-
-
Spedytor Morski
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Obsługa exportów i importów w transporcie morskim,
Współpraca z armatorami oraz portami morskimi (BCT/DCT/GCT)
Monitorowanie dokumentacji procesów spedycyjnych i transportowych,
Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku spedytora morskiego,
Znajomość branży spedycji morskiej, a także umiejętność sporządzania dokumentacji dotyczącej transportu morskiego,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Współpraca z innymi działami firmy np. z działem handlowym,
Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
Narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
Pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych
-
Specjalista ds. handlu zagranicznego
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
-
Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
-
Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
-
Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
-
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Wymagania
-
Minimum 3 lat doświadczenia w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych.
-
Szczególnie mile widziane doświadczenie w branży surowców spożywczych - mleczarskich, paszowych lub w branży dodatków do żywności.
-
Dobrej znajomości angielskiego lub innych języków obcych do codziennej komunikacji z klientami biznesowymi.
-
Pasji do handlu, nastawienia na działanie i współpracę z ludźmi,
-
Silnej motywacji, kreatywności i zdyscyplinowania.
-
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę poprzedzoną okresem próbnym
-
Pracę od zaraz w nowocześnie zarządzanej i dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej
-
Narzędzia ułatwiające komfort pracy: laptop, telefon, a także samochód służbowy w zależności od osiąganych wyników
-
Przyjazny proces wdrożenia w obowiązki
-
Pakiet benefitów - Fitprofit oraz prywatną opiekę medyczną w PZU Zdrowie.
-
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30
-
-
Specjalista ds. handlu zagranicznego
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Wymagania
-
Negocjacje
-
Pozyskiwanie klientów
-
Sprzedaż
-
-
Stażysta w dziale marketingu
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
- praktykant/stażysta
-
Zakres obowiązków
Jakie będą Twoje obowiązki?
Wymagania
Jakiej osoby poszukujemy?
Oferujemy
Co oferujemy
-
Content marketing creator
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Czym się będziesz zajmować?
Wymagania
Jakiej osoby poszukujemy?
Oferujemy
Co oferujemy
-
Export Manager
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy,
-
zabezpieczenie rynków zbytu,
-
nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych,
-
współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy.
Wymagania
-
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku export manager lub specjalista ds. eksportu. Preferowane doświadczenie w pracy z półproduktami rolno-spożywczymi (commodities),
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość przynajmniej jednego innego języka obcego,
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
orientacja na efekty i sprawność działania,
-
silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie.
Oferujemy
-
prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych,
-
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie handlowej,
-
umowę o pracę, poprzedzoną okresem próbnym (możliwość podpisania kontraktu B2B),
-
spotkania integracyjne,
-
program rekomendacji pracowników
-
-
Asystent / Asystentka w dziale księgowości
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedaży, zakupu,
-
kontakt operacyjny z klientami,
-
archiwizacja dokumentów,
-
pomoc w obsłudze kadrowej pracowników,
-
wsparcie działu finansowego w bieżących zadaniach,
-
inne zadania zlecone przez przełożonego
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe,
-
min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
znajomość podstaw księgowości,
-
mile widziane doświadczenie w kadrach i płacach,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
umiejętność pracy z MS Office, w szczególności Excel,
-
znajomość programu Symfonia,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
dokładne i sumienne prowadzenie dokumentacji
Oferujemy
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy,
-
możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju kompetencji zawodowych,
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych.
-
-
Młodszy specjalista ds. handlu zagranicznego/ Junior Trade Specialist
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy
-
Zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu
-
Nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych
-
Współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia w handlu międzynarodowym,
-
Dobra znajomość jednego z języków obcych (angielski / niemiecki / francuski na poziomie B2/C1) do codziennej komunikacji z klientami,
-
Silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie
Oferujemy
-
Praca od zaraz w przyjaznym zespole fachowców,
-
Możliwość nauki od najlepszych w teamie,
-
Umowa o pracę, poprzedzona okresem próbnym,
-
System wynagradzania podstawa + prowizja,
-
Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, Fitprofit,
-
Samochód służbowy w zależności od wypracowanego zysku,
-
Jasno zdefiniowana ścieżka rozwoju
-
-
Młoszy specjalista ds. logistyki
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
współpraca z działem handlowym,
prowadzenie dokumentacji importowo-eksportowej,
organizację transportu,
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji kosztów usług transportowych przy zachowaniu ich jakości.Wymagania
Doświadczenie w logistyce (minimum roczne),
Mile widziane doświadczenie w branży handlowej produktami spożywczymi,
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
Zaangażowanie i skuteczność w działaniu,
Komunikatywność oraz doskonała organizacja pracy,
Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji oraz zdobywania wiedzy w zakresie logistykiOferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta Fitprofit,
Odkrywanie kuchni świata podczas wspólnych obiadów,
Możliwość nauki języków obcych,
Pracę w międzynarodowym zespole,
System premiowy
-
Asystent Dyrektora Finansów
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- interesuje Cię kariera zawodowa w dziale finansów,
- posługujesz się biegle językiem angielskim,
- jesteś osobą komunikatywną,
- wykazujesz się bardzo dobrą organizacją pracy.
Obowiązki:
- pomoc w realizacji bieżących zadań Dyrektora,
- prowadzenie kalendarzy i umawianie spotkań,
- współpraca z działami wewnątrz organizacji,
- wsparcie asystenckie spotkań biznesowych
Wymagania
Oczekiwania:
- umiejętność równoległej koordynacji wielu zadań,
- samodzielność i zdolność podejmowania decyzji,
- wysoki poziom kompetencji Interpersonalnych i komunikacyjnych,
- mile widziany status studenta studiów kierunkowych
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta Fitprofit,
- odkrywanie kuchni świata podczas wspólnych obiadów,
- możliwość nauki języków obcych,
- pracę w międzynarodowym zespole.
-
Młodszy asystent/ka ds. handlu (Junior Trade Assistant)
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
Bieżące administrowanie dokumentacją handlową.
Dbałość o terminowość wystawiania faktur sprzedaży
Prowadzenie korespondencji służbowej ( klienci firmy, urzędy )
Zapewnienie przepływu informacji między działami
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
Wymagania
Nasze oczekiwania:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Duża skrupulatność i dobra organizacja pracy
Pozytywne nastawienie i zaangażowanie
Oferujemy
To oferujemy:
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sercu Warszawy.
Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole
Szansę zdobywania praktycznych umiejętności
Dopłatę do prywatnej opieki medycznej w firmie PZU Zdrowie i zajęć sportowych FitProfit
-
IT Specialist
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
wstępna konfiguracja komputerów, reinstalacja systemów i przygotowanie sprzętu dla nowego użytkownika
-
wspieranie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, telefony, drukarki)
-
analiza błędów w pracy sprzętu i oprogramowania
-
inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
-
administracja kontami pocztowymi
-
tworzenie, konfigurację, dystrybucję i ewidencję kont VPN
-
naprawa drobnych wad i ocena stanu technicznego komputerów
Wymagania
-
min 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
znajomość budowy komputerów oraz systemów operacyjnych rodziny MS Windows
-
znajomość technologii DHCP, DNS, WSUS, VPN, WLAN, AP, VLAN, GPO
-
administracja systemami informatycznymi, tj. Windows Server, Active Directory, serwer pocztowy, system backup, UTM
-
konfiguracja stacji roboczych i laptopów
-
zarządzanie infrastrukturą sieci informatycznej (m.in. routery, switche)
-
umiejętność konfiguracji urządzeń Mikrotik
-
znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych
-
nowoczesne biuro (dzielnica Wola)
-
spotkania integracyjne
-
-
Specjalista ds rekrutacji
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Koordynowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niskiego i średniego stopnia w tym redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
-
administracja bazą aplikacji
-
przygotowanie pisemnych raportów na temat kandydatów
-
przygotowywanie raportów z prowadzonych projektów rekrutacyjnych
Wymagania
-
minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
-
kreatywność w działaniu, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań
-
znajomość języka angielskiego
Oferujemy
Co oferujemy?
-
pracę w międzynarodowym środowisku, w samym sercu Warszawy
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych
-
nowoczesne biuro (dzielnica Wola)
-
spotkania integracyjne
-
-
Export Manager
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy,
-
zabezpieczenie rynków zbytu,
-
nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych,
-
współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy.
Wymagania
-
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku export manager lub specjalista ds. eksportu. Preferowane doświadczenie w pracy z półproduktami rolno-spożywczymi (commodities),
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość przynajmniej jednego innego języka obcego,
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
orientacja na efekty i sprawność działania,
-
silna motywacja, kreatywność i zdyscyplinowanie.
Oferujemy
-
prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych,
-
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie handlowej,
-
umowę o pracę, poprzedzoną okresem próbnym (możliwość podpisania kontraktu B2B),
-
spotkania integracyjne,
-
program rekomendacji pracowników
-
-
Młodszy specjalista ds. administracji
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Bieżące administrowanie dokumentacją handlową,
-
Dbałość o terminowość wystawiania faktur sprzedaży,
-
Prowadzenie korespondencji służbowej ( klienci firmy, urzędy )
-
Zapewnienie przepływu informacji między działami,
-
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
Duża skrupulatność i dobra organizacja pracy,
-
Pozytywne nastawienie i zaangażowanie
Oferujemy
-
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sercu Warszawy,
-
Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole,
-
Niezbędne narzędzia pracy,
-
Szansę zdobywania praktycznych umiejętności,
-
Dopłatę do prywatnej opieki medycznej w firmie PZU Zdrowie i zajęć sportowych FitProfit
-
-
Social Media Manager
FOODCOM SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje codzienne zadania:
Wymagania
Czego oczekujemy?
Oferujemy