Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dynamicznym dostawcą usług contact center w Polsce, działającym od 2009 roku. Firma specjalizuje się w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wielokanałowej obsługi klienta, w tym obsługi telefonicznej, back-office oraz moderacji w mediach społecznościowych.
Usługi Voice Contact Center obejmują również wsparcie sprzedaży oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, w tym voiceboty. Organizacja współpracuje z klientami z różnych branż, takich jak e-commerce, finanse i zdrowie, koncentrując się na ich satysfakcji oraz rozwoju.
Voice Contact Center Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Siedziba główna
ul. Żeligowskiego 3/5 / 90-752 Łodź
ul. Krakowskie Przedmieście 34 / 20-002 Lublin
ul. Nałęczowska 14 / 20-701 Lublin
ul. Tadeusza Rejtana 20 / 35-310 Rzeszów
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
A satisfied customer is our business strategy
Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Centra obsługi telefonicznej
- Specjalizacje
- telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media
Rok założenia
2009
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
1310
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Marketing Director
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener wewnętrzny
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Content Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Back Office
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Back Office
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Wyszków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Office & Administration Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Executive Assistant
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Centrum Operacyjnego
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Operacyjny na Infolinii
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Operacyjny na Infolinii
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Operacyjny na Infolinii
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Operacyjny na Infolinii
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektu w Contact Center (branża telekomunikacyjna)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator Zespołu Liderów Operacyjnych
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat