Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dynamicznym dostawcą usług contact center w Polsce, działającym od 2009 roku. Firma specjalizuje się w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wielokanałowej obsługi klienta, w tym obsługi telefonicznej, back-office oraz moderacji w mediach społecznościowych.

Usługi Voice Contact Center obejmują również wsparcie sprzedaży oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, w tym voiceboty. Organizacja współpracuje z klientami z różnych branż, takich jak e-commerce, finanse i zdrowie, koncentrując się na ich satysfakcji oraz rozwoju.

Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Siedziba główna

ul. Żeligowskiego 3/5 / 90-752 Łodź

ul. Krakowskie Przedmieście 34 / 20-002 Lublin

ul. Nałęczowska 14 / 20-701 Lublin

ul. Tadeusza Rejtana 20 / 35-310 Rzeszów

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OEX Voice Contact Center

A satisfied customer is our business strategy

Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Centra obsługi telefonicznej
Specjalizacje
telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media

Rok założenia

2009

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

1310

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Marketing Director

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Trener wewnętrzny

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Content Marketing Specialist

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. Obsługi Back Office

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. Obsługi Back Office

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Wyszków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Office & Administration Specialist

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Executive Assistant

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Centrum Operacyjnego

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Koordynator Operacyjny w Zespole Tauron

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Lider Operacyjny na Infolinii

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Lider Operacyjny na Infolinii

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Lider Operacyjny na Infolinii

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Lider Operacyjny na Infolinii

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektu w Contact Center (branża telekomunikacyjna)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Koordynator Zespołu Liderów Operacyjnych

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat