"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

                             

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Inżynier Poznań, Monter Poznań, Pracownik biurowy Poznań, Technolog Poznań, Serwisant Poznań.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, serwis / montaż, administracja biurowa / praca biurowa, praca fizyczna, it (informatyka).

Oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Dolna Wilda 126 61-492 Poznań
NIP
7770003274
REGON
630999119
KRS
0000234819
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
25.05.2005
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Dostawa wody; gospodarowanie ściekami i odpadami oraz działalność związana z rekultywacją

  • 36.00.Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
  • 37.00.Z ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

2.5

Na podstawie 93 oceny z Google.

ppp ppp

ppp ppp

"Tak jak w przypadku wielu możliwości wypowiedzenie się w internecie wiekszość komentarzy negatywnych bo "wody nie było przez jeden dzień" a może przez kilka godzin. I tak z awariami bywa, że są nieplanowane i nie sposób o nich poinformować pani, która akurat na teraz zaplanowała sobie pranie majtek czy relaksująca kąpiel w południe. Dla przywrócenia pokory polecam podjęcie próby kontaktu z PSG Oddz. w Poznaniu lub firmą ENEA. Pozdrawiam odbiorców wody."

rok temu

Daniel

Daniel

"Rewelacyjna obsługa, bez kolejki, Pani uprzejmie wszystko wytłumaczyła, wolny parking. Wcześniej również dużo udało sie załatwić telefonicznie."

6 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

  • Specjalista ds. Administracyjno - Ekonomicznych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JTS/23/01


      Miejsce pracy:

      Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1

      Zakres obowiązków

      • Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
      • Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
      • Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
      • Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
      • Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
      • Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym

      Wymagania

      • Wykształcenia min. średniego, mile widziane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętności obsługi pakietu MS Office
      • Umiejętności współpracy i komunikatywności
      • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
      • Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
      • Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz podstawowa znajomość procesów ujmowania, uzdatniania wody i oczyszczania ścieków

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 19.03.23

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/03


      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 19 marca 2023

  • Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. IPD/22/01

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
      • udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
      • kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
      • udział w weryfikacji realizacji umów;
      • opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
      • uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
      • organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
      • współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
      • prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
      • prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
      • udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
      • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
      • znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
      • znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
      • komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • darmowe miejsca parkingowe
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 12 marca br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref.: IB/22/03

      Zakres obowiązków

      OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:

      koordynację kontraktów w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego, w tym za:


      • bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
      • weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
      • organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
      • kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
      • rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
      • przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
      • nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
      • nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo;
      • 3-letnie doświadczenie zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych;
      • bardzo dobra znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywność i perswazyjność, samodzielność oraz komunikatywność.
      • dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Nr ref. HK/23/01

      Zakres obowiązków

      • obsługa Klientów w recepcji Spółki;
      • zapewnienie wysokiego poziomu jakości bezpośredniej obsługi Klienta,
      • obsługa Klienta w różnych kanałach komunikacji, w tym praca bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta,
      • płynna obsługa Klientów przychodzących do siedziby Spółki,

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem,
      • bardzo dobra organizacji pracy, sumienność, dokładność,
      • dobra obsługa pakietu MS Office;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę Klientów obcojęzycznych,
      • mile widziane doświadczenie w pracy w recepcji.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 10.02.br.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/03

      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 16 lutego 2023

  • Specjalista ds. Realizacji Rozwiązań Retencyjnych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z rozszerzeniem działalności Grupy Kapitałowej AQUANET SA. o gospodarowanie wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Miasta Poznania poszukujemy do spółki zależnej kandydatów na stanowisko - Specjalista ds. Realizacji Rozwiązań Retencyjnych


      Nr referencyjny: AQR/22/08

      Zakres obowiązków

      • Analizę techniczną planowanych rozwiązań retencyjnych:
        • przygotowywanie opinii dotyczących możliwości zagospodarowania wód opadowych i roztopowych
        • wydawanie opinii nt. możliwości zastosowania urządzeń retencyjnych
        • wykonywanie obliczeń parametrów technicznych dla rozwiązań retencyjnych
      • Sporządzenie projektów wykonawczych;
      • Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla proponowanych rozwiązań;
      • Przygotowanie danych i materiałów do realizacji rozwiązań retencyjnych;
      • Nadzór nad realizacją rozwiązań retencyjnych:
        • nadzór i bieżąca kontrola nad realizacją prac w ramach zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi
        • nadzór i koordynowanie wykonawcy prac
        • nadzór nad dokumentacją projektową wykonawczą i powykonawczą rozwiązań retencyjnych
        • sporządzanie niezbędnej dokumentacji związanej z prowadzonym nadzorem
      • Nadzór techniczny nad utrzymaniem rozwiązań retencyjnych;
      • Monitoring rozwiązań retencyjnych;
      • Organizację i aktywny udział w spotkaniach z jednostkami;
      • Przygotowywanie ofert przetargowych i odpowiedzi na skierowane do Spółki zapytania w zakresie rozwiązań retencyjnych - dobór i rekomendacje dla klientów w zakresie rozwiązań retencyjnych.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego kierunkowego: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, architektura krajobrazu, architektura, inżynieria i gospodarka wodna lub pokrewne;
      • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej;
      • Znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego i prawa wodnego;
      • Znajomość procesów podczyszczania wód opadowych i roztopowych;
      • Bardzo dobra znajomość MS Office;
      • Znajomość programu ArchiCAD/AutoCAD;
      • Znajomość programów do kosztorysowania;
      • Prawo jazdy kategorii B;
      • Wiedza podstawowa z zakresu geotechniki;
      • Mile widziane uprawnienia z zakresu projektowania / wykonawstwa sieci instalacji sanitarnych.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • kartę Multisport;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • rozwój zawodowy.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 31 stycznia 2023

  • Specjalista ds. Automatyki

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: ZAE/22/10

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • utrzymanie w sprawności technicznej systemów elektroenergetycznych do 1kV oraz AKPiA, w tym w szczególności za:
        • usuwanie awarii systemów automatyki oraz elektroenergetyki do 1kV na poszczególnych obiektach;
        • programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii sterowników PLC, wizualizacji SCADA oraz systemów komunikacji Profibus, Modbus, Ethernet
        • dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji układów i urządzeń AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1kV;
        • dokonywanie koniecznego montażu urządzeń i układów AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1 kV.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Automatyka i Robotyka lub pokrewne;
      • min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • wiedza z zakresu systemów elektroenergetycznych do 1 kV;
      • zaawansowa znajomość sterowników PLC (Siemens, Schneider Electric);
      • znajomość zagadnień z zakresu komputerowych systemów nadzoru i wizualizacji SCADA ( WinCC, Wizcon/Control Maestro);
      • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
      • uprawnienia SEP do 1kV;
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziana podstawowa wiedza z zakresu technologii uzdatniania wody i oczyszczania ścieków;
      • umiejętność współpracy, komunikatywność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • pakiet kafeteryjny
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 06 stycznia 2023 r.

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: IB/22/06

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów, w tym za:
        • wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej inwestycji prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;
        • kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z organizowanymi projektami, udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;
        • archiwizowanie dokumentów inwestycyjnych;
        • tworzenie umów i specyfikacji przetargowych z obszaru inwestycji.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska);
      • roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod.-kan.;
      • bardzo dobra obsługi pakietu MS Office (w szczególności program MS Excel);
      • wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • pakiet kafeteryjny
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 31 grudnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. IB/22/05

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • koordynacja kontraktu w celu zapewnienia jego realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego,
      • prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu - kontrola i sprawozdawczość dotycząca: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
      • weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu;
      • organizacja i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
      • współudział w kontroli zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
      • współudział w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
      • przygotowanie SIWZ przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu oraz udział w postępowaniu przetargowym;
      • nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
      • nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo;
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych;
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjne, asertywność i perswazyjność, samodzielność oraz komunikatywność;
      • dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • darmowe miejsca parkingowe
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 31 grudnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/02
      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
        • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
        • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.


      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 24 grudnia br.

  • Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. IPD/22/01

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
      • udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
      • kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
      • udział w weryfikacji realizacji umów;
      • opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
      • uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
      • organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
      • współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
      • prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
      • prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
      • udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
      • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
      • znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
      • znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
      • komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • darmowe miejsca parkingowe
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 18 grudnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • MECHANIK SERWISANT

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Numer ref.: ZME/22/03

      Miejsce pracy: Mosina


      Zakres obowiązków

      • utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
      • wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
      • prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
      • utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
      • używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
      • utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
      • diagnostyka urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętność naprawy maszyn i urządzeń;
      • umiejętność czytania rysunku technicznego;
      • prawo jazdy kat. B;
      • samodzielność umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie.

        Dodatkowym atutem będzie:

        • umiejętność obsługi urządzeń mechanicznych do obróbki skrawaniem;
        • uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego
        • uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
        • uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
        • uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 14 grudnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Specjalista ds. Warunków Technicznych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • IBM/22/04

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie analiza możliwości przyłączania do sieci wod.-kan., wydawanie Klientom opinii i warunków technicznych w tym zakresie.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub wykonawstwie sieci wod.-kan.;
      • umiejętność analizowania i integrowania informacji oraz swobodnego formułowania tekstów;
      • samodzielność, skrupulatność, odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole;
      • bardzo dobrej znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

      Oferujemy

      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • karta Multisport
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • umowa o pracę
      • nowoczesne technologie
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • dzień zdrowia raz w roku
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 11 grudnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Specjalista ds. Zakupów

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EZ/22/03

      miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • realizacja zakupów i dostaw materiałów dla potrzeb komórek organizacyjnych Spółki;
      • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;
      • prowadzenie okresowych kontroli i analiz obrotów materiałowych;
      • przeprowadzanie analiz w celu znalezienia najbardziej ekonomicznych źródeł zaopatrzenia Spółki;
      • wspieranie procesów logistycznych i gospodarki magazynowej;
      • raportowanie i przygotowywanie zestawień;

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie;
      • wiedza z zakresu gospodarki magazynowej;
      • znajomość materiałów specyficznych w branży wod.- kan.-mile widziana
      • prawo jazdy kat. B;
      • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętność obsługi programu SAP- mile widziana;
      • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 11 grudnia br.

  • Operator Serwisant Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. MOS/22/01

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • praca na Stacji Termicznego Suszenia Osadów w Koziegłowach
      • praca w obszarze eksploatacji obiektów i instalacji związanych gospodarką biogazową, gazową i cieplną na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Koziegłowach i Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu.
      • praca zespołów prądotwórczych zlokalizowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Koziegłowach i Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu.
      • obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków)

      Wymagania

      • wykształcenie min. zawodowe/zasadnicze;
      • doświadczenie w pracy na stanowisku eksploatatora instalacji przemysłowych, mechanika instalacji, sieciach cieplnych lub gazowych;
      • mile widziane uprawnienia SEP grupa I, II, III;
      • wiedza z zakresu budowy i zasad działania maszyn i urządzeń, instalacji i obiektów przemysłowych;
      • rozwinięte zdolności manualnych;
      • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word);
      • prawo jazdy kat. B;
      • gotowość do pracy w systemie zmianowym;
      • dokładność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 20 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/02
      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
        • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
        • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.


      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 24 listopada br.

  • Specjalista ds. Systemów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Nr ref. IBM/22/03

      Zakres obowiązków

      • zlecanie i prowadzenie opracowań o charakterze programowym;
      • dokonywanie analiz i obliczeń hydraulicznych programowanych systemów wod-kan;
      • analiza potrzeb inwestycyjnych i sporządzanie planów inwestycyjnych;
      • opiniowanie gminnych opracowań planistycznych;
      • opiniowanie warunków technicznych i projektów pod kątem rozwiązań programowych;
      • wykonywanie sprawozdań, raportów.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z projektowaniem lub wykonawstwem sieci i obiektów wod-kan;
      • znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów związanych z ustawą prawo wodne oraz ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
      • podstawowa wiedza z dziedziny geodezji, kartografii i topografii oraz znajomość elektronicznej ewidencji uzbrojenia wodociągowego i kanalizacyjnego w systemie GIS.;
      • umiejętność koordynowania działań związanych z opiniowaniem opracowań programowych;
      • znajomość MS Office;
      • zaangażowanie, komunikatywność, asertywność, dobra organizacja pracy;
      • dążenie do rozwoju zawodowego i otwartość na zmiany;
      • mile widziane będą uprawnienia projektowe w branży wod-kan.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 23 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Administrator Sieci

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Poznań, Praca stacjonarna, miejsce: Dolna Wilda 126

      Numer referencyjny: FIT/22/01


      Zakres obowiązków

      • administracja, rozwój i utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej.
      • analiza wydajności administrowanych systemów,
      • nadzór stanu zabezpieczeń administrowanych systemów,
      • utrzymanie systemów teleinformatycznych w celu zachowania ciągłości działania świadczenia usług informatycznych
      • tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji,
      • współpraca przy definiowaniu planu zakupów komponentów infrastruktury.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku teleinformatyka, systemy i sieci rozproszone lub innego matematyczno-przyrodniczego w przypadku odpowiedniego doświadczenia
      • doświadczenie: potwierdzone doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymywania infrastruktury teleinformatycznej,
      • znajomość zagadnień sieci lokalnych i rozległych ( w szczególności sieci światłowodowe i licencjonowane linie radiowe)
      • praktyczna znajomość protokołów routingu (BGP, OSPF),
      • umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych szkieletowych (Cisco),
      • umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych dostępowych, znajomość metod autentykacji użytkowników i urządzeń (Cisco, Aruba),
      • doświadczenie w pracy z urządzeniami bezpieczeństwa np FortiGate, CheckPoint i podobne,
      • doświadczenie w eksploatacji usług sieciowych uruchamianych w środowisku Linux/Windows Server ( DNS, DHCP, Radius)
      • doświadczenie w pracy z systemami monitorowania infrastruktury sieciowej (np. Nagios, Zabbix ),
      • umiejętność diagnozowania problemów sieciowych,

      Oferujemy

      • prywatna opieka medyczna;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracownicza kasa zapomogowa;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • karta Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłata do wypoczynku;
      • dopłata do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowa o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 12 listopada 2022

  • Młodszy Specjalista ds. Mechanicznych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: ZME/22/02

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie nowej i aktualizacja istniejącej bazy części zamiennych dla maszyn technologicznych;
      • Udział w naprawach maszyn do oczyszczania ścieków i produkcji wody (weryfikacja uszkodzeń, typowanie części zamiennych);
      • Opracowywanie planów prewencyjnych i planów pracy dla maszyn i obiektów w Spółce;
      • Planowanie remontów i przeglądów maszyn;
      • Dobór i zakup nowych maszyn technologicznych;
      • Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i obiektów produkcji wody i oczyszczania ścieków;
      • Uzupełnienie bazy danych w systemie UR dotyczących maszyn technologicznych.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu mechanicznym, mechatronicznym
      • min. roczne doświadczenia zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • znajomość przepisów prawa z zakresu UDT;
      • znajomość aktualnie dostępnych na rynku materiałów i urządzeń mechanicznych;
      • znajomość gospodarki remontowej maszyn i urządzeń;
      • znajomość działania oraz wiedzy z zakresu napraw i eksploatacji wewnętrznych instalacji budynków;
      • umiejętność interpretacji projektów budowlano-wykonawczych w zakresie branży mechanicznej;
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane posiadanie uprawnień SEP gr. I, II, III;
      • komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 1 listopada br.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka