Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FOREIGN PERSONNEL SERVICE sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest renomowaną agencją rekrutacyjną w Polsce, która koncentruje się na pozyskiwaniu pracowników z krajów Europy Wschodniej oraz Azji. Firma rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla, takich jak operatorzy maszyn, wózków widłowych czy brygadziści, do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej, w tym AGD, automotive oraz elektroniki, a także w branży przetwórczej, logistycznej i wielu innych.
Transport i przejrzystość procesu rekrutacyjnego zapewniają działania realizowane bez pośredników, wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki lub licencjonowanych partnerów z doświadczeniem. Klientami Foreign Personnel Service sp. z o.o. są czołowe polskie fabryki.
Warto podkreślić, że od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, co sprawia, że proces rekrutacji spełnia wysokie standardy etyczne na poziomie międzynarodowym.
Oferty pracy FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Karta sportowa
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Premie uznaniowe
-
Program relokacyjny
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Przyjazne miejsce pracy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.03.2025
Mapa FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O
Siedziba główna
Godziny otwarcia FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O
| poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
| wtorek | 09:00 - 17:00 |
| środa | 09:00 - 17:00 |
| czwartek | 09:00 - 17:00 |
| piątek | 09:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Globalne zasoby ludzkie
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Sprawność i transparentność rekrutacji gwarantuje fakt, że proces jest realizowany bez udziału pośredników, tylko i wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki (w przypadku Ukrainy i Gruzji) lub licencjonowanych, doświadczonych partnerów (w przypadku Wietnamu). Klientami FPS są największe polskie fabryki. Od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, przez co proces spełnia najwyższe standardy etycznej międzynarodowej rekrutacji.
- Miasto
- Łódź
- Siedziba główna
- Łódź, Woj. Łódzkie
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- Międzynarodowa rekrutacja, HR Partner, Etyczna rekrutacja, Dobór personalny i Outsourcing pracy
Rok założenia
2015
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
1199
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Warszawa
- Łódź
- Wronki
- Wrocław
- Gdynia
- Zielona Góra
- Katowice
- Kraków
- Bolesławiec
Praca FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. eksportu
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej;
- obsługa zagranicznych transakcji handlowych;
- zarządzanie procesem dostaw eksportowych;
- sporządzanie analiz i prezentacja wyników;
- rozwój działalności dla aktualnych i poszukiwanie nowych rynków zbytu;
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych związanych z eksportem towarów.
Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe w tej specjalności minimum 3 lata. Pożądane jest doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka angielskiego. Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji. Praktyczna znajomość procesów logistycznych i celnych.Oferujemy
Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Możliwość uczestnictwa w kursach językowych.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (07:00-15:00; 08:00-16:00).
Rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: na własny koszt.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Рабочий конвейера завода SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Wronki
- umowa zlecenie
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Your responsibilities
Функционал: Монтаж, сборка элементов бытовой техники (стиральные машинки, холодильники), упаковка конечного продукта.
Our requirements
Мужчины /// Женщины /// Пары, от 18
Польская рабочая виза D, от 3-х месяцев /// Биометрический паспорт.
Образование: Среднее.
Умения: хорошие мануальные способности. Знание языка не требуется.
Без опыта.
We offer
Зарплата в час: 17,38 злотых нетто (пятница 18:00 – воскресенье), 13,83 злотых нетто (понедельник – пятница).
Компенсация затраченных средств в размере 480 злотых нетто, в связи с трудоустройством на Samsung - в течении 90 дней от момента трудоустройства при условии, что соблюдены все условия Договора. Если выполнены условия договора и возвращаетесь в Украину, то компенсация 170 злотых нетто. Деньги будут зачислены со следующей зарплатой. Чтобы получить компенсацию, нужно подать в течении 2-х рабочих дней с момента въезда в Украину, подтверждения пересечения границы, которое должно быть не позже 5 календарных дней после окончания трудоустройства. После каждого отработанного месяца рабочий получает 16 часов оплаченного отпуска. В случае отказа и неиспользования отпуска будет выплачен денежный эквивалент.
Для работников до 26 лет действует налоговая льгота.
Возможность обучения и переквалификации на операторов погрузчиков и операторов оборудования (группы формируются при производственной необходимости).
График работы: 5-6 дней в неделю в зависимости от заказов (максимальное количество рабочих часов в неделю - 60). 2 смены, от 10 до 12 часов. График работы: 06:00-18:00 / 18:00-6:00 или 6:00-16:30 / 18:00-04.30). Перерывы 10 и 15 минут, а также дополнительно 30 минут на основных линиях). 240-260 часов в месяц.
Обучение: 3 дня (оплачиваемые).
Правовая форма трудоустройства: Трудоустройство на основе Umowy zlecenia на период от 6 месяцев до нескольких лет. Рабочая виза или безвиз с возможностью подачи на Карту побыту (действует программа финансовой помощи в размере 450 злотых при подаче на Карту побыту).
Возможность перехода на непосредственное трудоустройство на Samsung Electronics Poland Manufacturing Sp. z o. o.
Рабочая одежда: За счет работодателя.
Медосмотр: За счет работодателя. Обязательно ЭКГ. Постоянное базовое медицинское обслуживание на территории предприятия.
Проживание: За счет работодателя (комнаты 3-8 чел.) Стиральная машинка, сушилка, холодильник, столовая. Постельное белье.
Ежедневный доезд: За счет работодателя.
Питание: Комплексный обед + бутерброды (10,50 злотых / день), обязательное условие.
-
Technolog produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wykonywanie i koordynowanie prac związanych z zapewnieniem właściwego procesu technologicznego;
-
ustalanie parametrów procesów technologicznych oraz ich nadzorowanie i kontrolowanie w procesie produkcji;
-
podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy;
-
analiza efektywności oraz optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania;
-
weryfikacja surowców i opakowań używanych w procesie produkcji;
-
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;
-
nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych wyrobów;
-
realizacja postawionych celów i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
-
wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości,
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok,
-
umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
-
dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność podejmowania decyzji na podstawie dostępnych informacji,
-
gotowość do pracy zmianowej,
-
aktualna książeczka sanepidu.
Oferujemy
-
dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia uznaniowa,
-
godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (06:00-14:00, sporadycznie 14:00-22:00, 22:00-06:00)
-
rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
-
-
Technolog produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wykonywanie i koordynowanie prac związanych z zapewnieniem właściwego procesu technologicznego;
-
ustalanie parametrów procesów technologicznych oraz ich nadzorowanie i kontrolowanie w procesie produkcji;
-
podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy;
-
analiza efektywności oraz optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania;
-
weryfikacja surowców i opakowań używanych w procesie produkcji;
-
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;
-
nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych wyrobów;
-
realizacja postawionych celów i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
-
wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości,
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok,
-
umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
-
dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność podejmowania decyzji na podstawie dostępnych informacji,
-
gotowość do pracy zmianowej,
-
aktualna książeczka sanepidu.
Oferujemy
-
dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia uznaniowa,
-
godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (06:00-14:00, sporadycznie 14:00-22:00, 22:00-06:00)
-
rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
-
-
Analityk kosztów produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łowicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- przygotowanie kalkulacji kosztów produkcyjnych;
- analiza efektywności i opłacalności produkcji, analiza powstających odchyleń;
- tworzenie narzędzia dla celów kontrolingu produkcji;
- aktywny udział w optymalizacji procesów kosztów produkcyjnego;
- weryfikacja poprawności danych;
- przygotowywanie analiz i raportów;
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż, logistyka) oraz z działem księgowości;
- przeprowadzanie prognoz dotyczących szacowanego kosztu produkcji danego towaru;
- kontrola stanu zapasów (wyrobów gotowych, surowców, materiałów).Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe (analityka finansowo-księgowa), najlepiej w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji.Oferujemy
Wynagrodzenie: na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: koszt własny.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Specjalista ds. eksportu
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej;
- obsługa zagranicznych transakcji handlowych;
- zarządzanie procesem dostaw eksportowych;
- sporządzanie analiz i prezentacja wyników;
- rozwój działalności dla aktualnych i poszukiwanie nowych rynków zbytu;
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych związanych z eksportem towarów.
Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe w tej specjalności minimum 3 lata. Pożądane jest doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka angielskiego. Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji. Praktyczna znajomość procesów logistycznych i celnych.Oferujemy
Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Możliwość uczestnictwa w kursach językowych.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (07:00-15:00; 08:00-16:00).
Rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: na własny koszt.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Analityk kosztów produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łowicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- przygotowanie kalkulacji kosztów produkcyjnych;
- analiza efektywności i opłacalności produkcji, analiza powstających odchyleń;
- tworzenie narzędzia dla celów kontrolingu produkcji;
- aktywny udział w optymalizacji procesów kosztów produkcyjnego;
- weryfikacja poprawności danych;
- przygotowywanie analiz i raportów;
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż, logistyka) oraz z działem księgowości;
- przeprowadzanie prognoz dotyczących szacowanego kosztu produkcji danego towaru;
- kontrola stanu zapasów (wyrobów gotowych, surowców, materiałów).Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe (analityka finansowo-księgowa), najlepiej w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji.Oferujemy
Wynagrodzenie: na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: koszt własny.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Technolog produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wykonywanie i koordynowanie prac związanych z zapewnieniem właściwego procesu technologicznego;
-
ustalanie parametrów procesów technologicznych oraz ich nadzorowanie i kontrolowanie w procesie produkcji;
-
podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy;
-
analiza efektywności oraz optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania;
-
weryfikacja surowców i opakowań używanych w procesie produkcji;
-
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;
-
nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych wyrobów;
-
realizacja postawionych celów i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
-
wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości,
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok,
-
umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
-
dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność podejmowania decyzji na podstawie dostępnych informacji,
-
gotowość do pracy zmianowej,
-
aktualna książeczka sanepidu.
Oferujemy
-
dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia uznaniowa,
-
godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (06:00-14:00, sporadycznie 14:00-22:00, 22:00-06:00)
-
rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
-
-
Рабочий конвейера завода SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Wronki
- umowa zlecenie
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Your responsibilities
Функционал: Монтаж, сборка элементов бытовой техники (стиральные машинки, холодильники), упаковка конечного продукта.
Our requirements
Мужчины /// Женщины /// Пары, от 18
Польская рабочая виза D, от 3-х месяцев /// Биометрический паспорт.
Образование: Среднее.
Умения: хорошие мануальные способности. Знание языка не требуется.
Без опыта.
We offer
Зарплата в час: 17,38 злотых нетто (пятница 18:00 – воскресенье), 13,83 злотых нетто (понедельник – пятница).
Компенсация затраченных средств в размере 480 злотых нетто, в связи с трудоустройством на Samsung - в течении 90 дней от момента трудоустройства при условии, что соблюдены все условия Договора. Если выполнены условия договора и возвращаетесь в Украину, то компенсация 170 злотых нетто. Деньги будут зачислены со следующей зарплатой. Чтобы получить компенсацию, нужно подать в течении 2-х рабочих дней с момента въезда в Украину, подтверждения пересечения границы, которое должно быть не позже 5 календарных дней после окончания трудоустройства. После каждого отработанного месяца рабочий получает 16 часов оплаченного отпуска. В случае отказа и неиспользования отпуска будет выплачен денежный эквивалент.
Для работников до 26 лет действует налоговая льгота.
Возможность обучения и переквалификации на операторов погрузчиков и операторов оборудования (группы формируются при производственной необходимости).
График работы: 5-6 дней в неделю в зависимости от заказов (максимальное количество рабочих часов в неделю - 60). 2 смены, от 10 до 12 часов. График работы: 06:00-18:00 / 18:00-6:00 или 6:00-16:30 / 18:00-04.30). Перерывы 10 и 15 минут, а также дополнительно 30 минут на основных линиях). 240-260 часов в месяц.
Обучение: 3 дня (оплачиваемые).
Правовая форма трудоустройства: Трудоустройство на основе Umowy zlecenia на период от 6 месяцев до нескольких лет. Рабочая виза или безвиз с возможностью подачи на Карту побыту (действует программа финансовой помощи в размере 450 злотых при подаче на Карту побыту).
Возможность перехода на непосредственное трудоустройство на Samsung Electronics Poland Manufacturing Sp. z o. o.
Рабочая одежда: За счет работодателя.
Медосмотр: За счет работодателя. Обязательно ЭКГ. Постоянное базовое медицинское обслуживание на территории предприятия.
Проживание: За счет работодателя (комнаты 3-8 чел.) Стиральная машинка, сушилка, холодильник, столовая. Постельное белье.
Ежедневный доезд: За счет работодателя.
Питание: Комплексный обед + бутерброды (10,50 злотых / день), обязательное условие.
-
Analityk kosztów produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łowicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- przygotowanie kalkulacji kosztów produkcyjnych;
- analiza efektywności i opłacalności produkcji, analiza powstających odchyleń;
- tworzenie narzędzia dla celów kontrolingu produkcji;
- aktywny udział w optymalizacji procesów kosztów produkcyjnego;
- weryfikacja poprawności danych;
- przygotowywanie analiz i raportów;
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż, logistyka) oraz z działem księgowości;
- przeprowadzanie prognoz dotyczących szacowanego kosztu produkcji danego towaru;
- kontrola stanu zapasów (wyrobów gotowych, surowców, materiałów).Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe (analityka finansowo-księgowa), najlepiej w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji.Oferujemy
Wynagrodzenie: na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: koszt własny.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Analityk kosztów produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łowicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- przygotowanie kalkulacji kosztów produkcyjnych;
- analiza efektywności i opłacalności produkcji, analiza powstających odchyleń;
- tworzenie narzędzia dla celów kontrolingu produkcji;
- aktywny udział w optymalizacji procesów kosztów produkcyjnego;
- weryfikacja poprawności danych;
- przygotowywanie analiz i raportów;
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż, logistyka) oraz z działem księgowości;
- przeprowadzanie prognoz dotyczących szacowanego kosztu produkcji danego towaru;
- kontrola stanu zapasów (wyrobów gotowych, surowców, materiałów).Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe (analityka finansowo-księgowa), najlepiej w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji.Oferujemy
Wynagrodzenie: na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: koszt własny.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Technolog produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wykonywanie i koordynowanie prac związanych z zapewnieniem właściwego procesu technologicznego;
-
ustalanie parametrów procesów technologicznych oraz ich nadzorowanie i kontrolowanie w procesie produkcji;
-
podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy;
-
analiza efektywności oraz optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania;
-
weryfikacja surowców i opakowań używanych w procesie produkcji;
-
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;
-
nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych wyrobów;
-
realizacja postawionych celów i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
-
wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości,
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok,
-
umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
-
dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność podejmowania decyzji na podstawie dostępnych informacji,
-
gotowość do pracy zmianowej,
-
aktualna książeczka sanepidu.
Oferujemy
-
dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia uznaniowa,
-
godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (06:00-14:00, sporadycznie 14:00-22:00, 22:00-06:00)
-
rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
-
-
Specjalista ds. eksportu
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej;
- obsługa zagranicznych transakcji handlowych;
- zarządzanie procesem dostaw eksportowych;
- sporządzanie analiz i prezentacja wyników;
- rozwój działalności dla aktualnych i poszukiwanie nowych rynków zbytu;
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych związanych z eksportem towarów.
Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe w tej specjalności minimum 3 lata. Pożądane jest doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka angielskiego. Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji. Praktyczna znajomość procesów logistycznych i celnych.Oferujemy
Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Możliwość uczestnictwa w kursach językowych.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (07:00-15:00; 08:00-16:00).
Rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: na własny koszt.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Рабочий конвейера завода SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Wronki
- umowa zlecenie
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- запрошуємо працівників з України
-
Your responsibilities
Функционал: Монтаж, сборка элементов бытовой техники (стиральные машинки, холодильники), упаковка конечного продукта.
Our requirements
Мужчины /// Женщины /// Пары, от 18
Польская рабочая виза D, от 3-х месяцев /// Биометрический паспорт.
Образование: Среднее.
Умения: хорошие мануальные способности. Знание языка не требуется.
Без опыта.
We offer
Зарплата в час: 17,38 злотых нетто (пятница 18:00 – воскресенье), 13,83 злотых нетто (понедельник – пятница).
Компенсация затраченных средств в размере 480 злотых нетто, в связи с трудоустройством на Samsung - в течении 90 дней от момента трудоустройства при условии, что соблюдены все условия Договора. Если выполнены условия договора и возвращаетесь в Украину, то компенсация 170 злотых нетто. Деньги будут зачислены со следующей зарплатой. Чтобы получить компенсацию, нужно подать в течении 2-х рабочих дней с момента въезда в Украину, подтверждения пересечения границы, которое должно быть не позже 5 календарных дней после окончания трудоустройства. После каждого отработанного месяца рабочий получает 16 часов оплаченного отпуска. В случае отказа и неиспользования отпуска будет выплачен денежный эквивалент.
Для работников до 26 лет действует налоговая льгота.
Возможность обучения и переквалификации на операторов погрузчиков и операторов оборудования (группы формируются при производственной необходимости).
График работы: 5-6 дней в неделю в зависимости от заказов (максимальное количество рабочих часов в неделю - 60). 2 смены, от 10 до 12 часов. График работы: 06:00-18:00 / 18:00-6:00 или 6:00-16:30 / 18:00-04.30). Перерывы 10 и 15 минут, а также дополнительно 30 минут на основных линиях). 240-260 часов в месяц.
Обучение: 3 дня (оплачиваемые).
Правовая форма трудоустройства: Трудоустройство на основе Umowy zlecenia на период от 6 месяцев до нескольких лет. Рабочая виза или безвиз с возможностью подачи на Карту побыту (действует программа финансовой помощи в размере 450 злотых при подаче на Карту побыту).
Возможность перехода на непосредственное трудоустройство на Samsung Electronics Poland Manufacturing Sp. z o. o.
Рабочая одежда: За счет работодателя.
Медосмотр: За счет работодателя. Обязательно ЭКГ. Постоянное базовое медицинское обслуживание на территории предприятия.
Проживание: За счет работодателя (комнаты 3-8 чел.) Стиральная машинка, сушилка, холодильник, столовая. Постельное белье.
Ежедневный доезд: За счет работодателя.
Питание: Комплексный обед + бутерброды (10,50 злотых / день), обязательное условие.
-
Component Planner
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- 4 000 do 7 000 zł / mies.
- Piła
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- запрошуємо працівників з України
-
Your responsibilities
-
You ensure availability of the components necessary to complete customer orders in accordance with established lead time and maintain continuity of production
-
You calculate order requirements in terms of supply provision, short/long term flexibility, delivery times, order magnitude, order terms.
-
You drive root cause analysis and corrective actions on delivery reliability of suppliers – GSRS, lead times (including reduction), order (re-) confirmations to improve component availability.
-
You actively drive health of component inventory up by regularly updating/analyzing component stocking strategy.
-
You maintain SAP parameter and logistics views, and perform various data analysis and supply chain related reporting tasks
Our requirements
-
Minimum 2 years of experience in similar field (supply chain in manufacturing environment)
-
Knowledge of calculation and planning methods
-
Analytical skills and proactive attitude in problem solving
-
MS Office knowledge (especially MS Excel)
-
Experience in SAP
-
Being organized and good in time management
-
Enthusiasm for teamwork and determination to meet deadlines
-
You have at least intermediate level of English
We offer
-
Competitive salary & benefits
-
Performance bonus
-
Working for a global market leader company
-
Kind colleagues & 21st century work atmosphere
-
Career advancement opportunities
-
Wide learning & development opportunities.
We’re offering multiple opportunities for career development, like mentoring, coaching and stretch assignments, with strong international exposure for dynamic profiles. Learning is fundamental to our culture. Through continuous learning, we are transforming the industry. You have the chance to learn every day, acquire new skills and perspectives through customized online programs, and on-the-job experiences.
-
-
Механік відділу технічного обслуговування SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- 3 000 do 5 500 zł / mies.
- Wronki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Ваші обов\'язки
Функціонал: Забезпечення безперервності технічного обслуговування машин і обладнання на заводі шляхом нагляду за їх безперебійним та безаварійним функціонуванням. Діагностика несправностей.Проведення оглядів, технічного обслуговування та капітального ремонту машин. Ефективне реагування на збої, простої машин, обладнання та установок. Монтаж і введення в експлуатацію нових машин, обладнання та ділянок технологічних ліній. Ремонтні роботи виробничого обладнання. Профілактичні та коригувальні дії. Внесення змін, що підвищують ефективність роботи. Звітність про результати роботи. Подачі заявок на запасні частини.
Графік роботи: 3 зміни 6/14/22, 168 часов в месяц.
Правова форма працевлаштування: Працевлаштування на основі Umowy o pracę із Samsung Electronics Poland Manufacturing Sp. z o. o., випробовувальний термін 3 міс.
Вимоги
Освіта: мін середня спеціальна (технічна) за напрямком Механіка
Вміння, досвід: 2-річний досвід роботи на тій же або аналогічній посаді у відділі технічного обслуговування на виробництві. Знання в області експлуатації силового гідравлічного обладнання, пневматики і механіки. Знання будови та експлуатації машин і виробничого обладнання. Навички самостійної діагностики та усунення несправностей, ремонту машин і обладнання або ділянок технологічних ліній. Навички читання технічних креслень і гідравлічно-пневматичних схем. Доступність для роботи в 3-змінній системі.
Комунікативна польська мова. Як альтернатива – англійська.
Що ми пропонуємо
Зарплата – за результатами співбесіди. Прохання в резюме (польською мовою) вказати свої фінансові очікування.
Додаткові бенефіти: медична опіка, страхування, карта Мультиспорт. Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців.
Робочий одяг: За рахунок роботодавця
Медогляд: За рахунок роботодавця
Проживання: Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців. Можливість винайняти житло у хостелі м. Вронки.
Щоденний доїзд: За рахунок роботодавця – доїзд з наступних локалізацій z Poznania, Lubonia, Szamotuł i Tarnowa Podgórnego, Mirosławca, Wałcza, Piły, Chodzieży, Gołańczy, Szamotuł, Pniew, Międzychodu, Drezdenka, Krzyża, Ryczywołu, Trzcianki, Wągrowca
Харчування: за власний рахунок
-
Інженер-автоматик заводу SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Wronki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Ваші обов\'язки
Функціонал:
Забезпечення технічного обслуговування машин та обладнання
Діагностика несправностей автоматичних систем і усунення несправностей
Управління, програмування, діагностика ПЛК
Виконання установки, тестування і калібрування машин
Участь у проектуванні нових машин
Підготовка технічної документації
Вдосконалення та оптимізація роботи систем автоматизації
Ведуча підтримка техніків технічного обслуговування зміни
Вимоги
Освіта: вища профільна за напрямком Автоматика / електроніка / мехатроніка
Вміння, досвід: Знання принципів автоматики процесу, автоматики обладнання
Знання будови та експлуатації машин і виробничого обладнання. Навички самостійної діагностики та усунення несправностей, ремонту машин і обладнання або ділянок технологічних ліній. Навички читання технічних креслень і гідравлічно-пневматичних схем. Практичне знання програмування ПЛК Mitsubishi, Siemens і модулів Safety.
Комунікативна польська мова. Хороше знання англійської мови.
Що ми пропонуємо
Зарплата – за результатами співбесіди. Прохання в резюме (польською мовою) вказати свої фінансові очікування.
Додаткові бенефіти: медична опіка, страхування, карта Мультиспорт. Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців.
Робочий одяг: За рахунок роботодавця
Медогляд: За рахунок роботодавця
Проживання: Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців. Можливість винайняти житло у хостелі м. Вронки.
Щоденний доїзд: За рахунок роботодавця – доїзд з наступних локалізацій z Poznania, Lubonia, Szamotuł i Tarnowa Podgórnego, Mirosławca, Wałcza, Piły, Chodzieży, Gołańczy, Szamotuł, Pniew, Międzychodu, Drezdenka, Krzyża, Ryczywołu, Trzcianki, Wągrowca
Харчування: за власний рахунок
-
Автоматик/молодший автоматик/автоматик-стажер відділу технічного обслуговування SAMSUNG
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Wronki
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Ваші обов\'язки
Функціонал: Забезпечення безперервності технічного обслуговування машин і обладнання на заводі шляхом нагляду за їх безперебійним та безаварійним функціонуванням. Діагностика несправностей.Проведення оглядів, технічного обслуговування та капітального ремонту машин. Ефективне реагування на збої, простої машин, обладнання та установок. Монтаж і введення в експлуатацію нових машин, обладнання та ділянок технологічних ліній. Ремонтні роботи виробничого обладнання. Профілактичні та коригувальні дії. Внесення змін, що підвищують ефективність роботи. Звітність про результати роботи. Подачі заявок на запасні частини.
Вимоги
Освіта: мін середня спеціальна (технічна) за напрямком Автоматика і мехатроніка
Вміння, досвід:
Автоматик - 2-річний досвід роботи на тій же або аналогічній посаді у відділі технічного обслуговування на виробництві.
Молодший автоматик – Розуміння принципів промислової автоматики
Автоматик-стажер – випускник профільного навчального закладу, без досвіду.
Знання будови та експлуатації машин і виробничого обладнання. Навички самостійної діагностики та усунення несправностей, ремонту машин і обладнання або ділянок технологічних ліній. Навички читання технічних креслень і електричних схем. Доступність для роботи в 3-змінній системі.
Комунікативна польська мова. Як альтернатива – англійська.
Що ми пропонуємо
Зарплата – за результатами співбесіди. Прохання в резюме (польською мовою) вказати свої фінансові очікування.
Додаткові бенефіти: медична опіка, страхування, карта Мультиспорт. Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців.
Робочий одяг: За рахунок роботодавця
Медогляд: За рахунок роботодавця
Проживання: Релокаційний додаток у сумі 1500 зл нетто/міс протягом 3х місяців. Можливість винайняти житло у хостелі м. Вронки.
Щоденний доїзд: За рахунок роботодавця – доїзд з наступних локалізацій z Poznania, Lubonia, Szamotuł i Tarnowa Podgórnego, Mirosławca, Wałcza, Piły, Chodzieży, Gołańczy, Szamotuł, Pniew, Międzychodu, Drezdenka, Krzyża, Ryczywołu, Trzcianki, Wągrowca
Харчування: за власний рахунок
-
Analityk kosztów produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łowicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- przygotowanie kalkulacji kosztów produkcyjnych;
- analiza efektywności i opłacalności produkcji, analiza powstających odchyleń;
- tworzenie narzędzia dla celów kontrolingu produkcji;
- aktywny udział w optymalizacji procesów kosztów produkcyjnego;
- weryfikacja poprawności danych;
- przygotowywanie analiz i raportów;
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi spółki (tj. produkcja, planowanie, sprzedaż, logistyka) oraz z działem księgowości;
- przeprowadzanie prognoz dotyczących szacowanego kosztu produkcji danego towaru;
- kontrola stanu zapasów (wyrobów gotowych, surowców, materiałów).Wymagania
Wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości.
Umiejętności: Doświadczenie zawodowe (analityka finansowo-księgowa), najlepiej w branży spożywczej. Umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja. Myślenie analityczne. Praktyczna znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie). Dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie). Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność budowania efektywnej komunikacji.Oferujemy
Wynagrodzenie: na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia w zależności od uzyskanych wyników i osiąganych celów.
Godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny / czas określony.
Zakwaterowanie: koszt własny.
Jesteśmy otwarci na zatrudnienie obcokrajowców!
-
Technolog produkcji
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SP. Z O. O- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wykonywanie i koordynowanie prac związanych z zapewnieniem właściwego procesu technologicznego;
-
ustalanie parametrów procesów technologicznych oraz ich nadzorowanie i kontrolowanie w procesie produkcji;
-
podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy;
-
analiza efektywności oraz optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania;
-
weryfikacja surowców i opakowań używanych w procesie produkcji;
-
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;
-
nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych wyrobów;
-
realizacja postawionych celów i zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
-
wykształcenie: w obszarze finansów i rachunkowości,
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok,
-
umiejętność efektywnego organizowania swojej pracy, samodzielność, dokładność i konsekwencja,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
-
dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
-
dobra znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego (w mowie i piśmie),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność podejmowania decyzji na podstawie dostępnych informacji,
-
gotowość do pracy zmianowej,
-
aktualna książeczka sanepidu.
Oferujemy
-
dodatkowe formy wynagrodzenia: Premia uznaniowa,
-
godziny i dni pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo (06:00-14:00, sporadycznie 14:00-22:00, 22:00-06:00)
-
rodzaj umowy: Umowy o pracę na okres próbny / czas określony.
-