Własna firma

Konkurs dla firm - Friendly Workplace 2019

4 z 5

Ocena: 4 z 5 | 12 głosów

12 głosów

7 komentarzy

Konkurs dla firm - Friendly Workplace 2019
Wizerunek pracodawcy staje się coraz ważniejszy na obecnym rynku pracy, trudno przeceniać korzyści, jakie przynosi rozwój strategii firmy w tym zakresie. Tego roku rusza II edycja Friendly Workplace – branżowego plebiscytu w obszarze Employer Branding.

 

Jak wynika z badania jakości procesów rekrutacji przeprowadzonego w grudniu 2018 roku przez serwis Aplikuj.pl, zdecydowana większość kandydatów do pracy sprawdza opinię firmy przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych. W dobie internetu to proste: wyszukiwarki, social media, rankingi, fora internetowe i strony z bazami przedsiębiorców to szybka droga do sprawdzenia, czy pracodawca w ogóle istnieje w sieci i jakie zbiera opinie na rynku pracy.

Friendly Workplace to wyróżnienie redakcji portalu MarkaPracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

Szukasz pracy?
Dodana

Elektromechanik

DTH Selection sp. z o.o.

  • Boronów
Dodana
Polecana

Konstruktor elektronik

PCO SPÓŁKA AKCYJNA

  • Warszawa
Dodana

Technolog / Inżynier elektronik

PCO SPÓŁKA AKCYJNA

  • Warszawa
Dodana

MECHANIK ODDZIAŁU MONTAŻU

Bielskie Zakłady Obuwia BEFADO Sp. z o.o.

  • Bielsko-Biała
Dodana
Polecana

W konkursie nagradzane są firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań. Nagroda jest potwierdzeniem, że firma podąża za zmianami i wyzwaniami rynku pracy, które również sama kreuje, przez co daje przykład do naśladowania. Potwierdza, że firma ma na uwadze potrzeby pracowników i mobilizuje wszelkie środki by miejsce pracy codziennie stawało się lepsze

Dzięki plebiscytowi każdy pracodawca może pochwalić się swoimi osiągnięciami w obszarze zarządzania pracownikami i zdobyć dodatkową renomę na trudnym dziś dla biznesu rynku pracy w Polsce.

Wybrane i zweryfikowane firmy otrzymują nagrodę specjalną redakcji (godło, statuetkę, dyplom) oraz wyróżnienie wśród pracodawców na portalu MarkaPracodawcy.pl.

Szczegółowe informacje na temat programu można uzyskać pod numerem 605 550 452 lub poprzez kontakt e-mailowy na adres: redakcja@markapracodawcy.pl.

Relację oraz lauretów z poprzedniej edycji programu można znaleźć na stronie I edycji Friendly Workplace 2018.

Podziel się

7 komentarzy

Banier

Banier

W każdym konkursie warto startować.
Kariina

Kariina

Wizerunkowo zawsze warto coś robić dla firmy, wtedy człowiek wie że zrobił wszystko co możliwe i przełożył w sukces.
Michał

Michał

Wizerunek firm jest bardzo ważny więc wszystkie tego typu konkursy mogą wspomagać wizerunek i image danej organizacji. Tak jest w wielu branżach. Targi też temu służą.
Janusz

Janusz

Zadania takie jak nazywanie firmy i tworzenie logo są oczywiste, ale co z mniej zwiastowanymi, równie ważnymi krokami? Niezależnie od tego, czy określasz swoją strukturę biznesową, czy tworzysz szczegółową strategię marketingową, obciążenie pracą może szybko wzrosnąć.
Aldona

Aldona

Po wybraniu pomysłu na biznes musisz przeanalizować rynek, dowiedzieć się, czy ludzie w ogóle potrzebują Twojego produktu. Oceń konkurencję, zidentyfikuj pozytywne i negatywne aspekty konkurencji, znajdź w sobie to, co różni się od konkurencji.
firma

firma

Zdobycie pracy w branży bankowej lub konsultingowej było kiedyś głównym powodem wejścia do szkoły biznesowej. Dzisiaj powodem tego jest również często chęć założenia firmy.
Badok

Badok

Bardzo spoko inicjatywa, która pozwala się rozwinąć i zaprezentować się szerszemu ogółowi. Już pierwsza edycja pokazała, że warto przystąpić do konkursu.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka