Własna firma

Konkurs dla firm - Friendly Workplace 2019

4 sierpnia 2023

4 z 5

Ocena: 4 z 5 | 12 głosów

12 głosów

7 komentarzy
Konkurs dla firm - Friendly Workplace 2019
Wizerunek pracodawcy staje się coraz ważniejszy na obecnym rynku pracy, trudno przeceniać korzyści, jakie przynosi rozwój strategii firmy w tym zakresie. Tego roku rusza II edycja Friendly Workplace – branżowego plebiscytu w obszarze Employer Branding.

Spis treści

 

Jak wynika z badania jakości procesów rekrutacji przeprowadzonego w grudniu 2018 roku przez serwis Aplikuj.pl, zdecydowana większość kandydatów do pracy sprawdza opinię firmy przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych. W dobie internetu to proste: wyszukiwarki, social media, rankingi, fora internetowe i strony z bazami przedsiębiorców to szybka droga do sprawdzenia, czy pracodawca w ogóle istnieje w sieci i jakie zbiera opinie na rynku pracy.

Friendly Workplace to wyróżnienie redakcji portalu MarkaPracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

Szukasz pracy?

Praca Mechanik / Elektryk / Utrzymanie Ruchu / Sep /

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Belsk Duży
Dodana
Dodana

Specjalista ds. e-comerce i marketingu

Karel 2 Sp. z o.o.

  • Bielsko-Biała
  • 5 000-6 000 zł / mc
Dodana

Psychoterapeuta

Opoka. Ośrodek psychoterapii.

  • Rybnik
Dodana

Płatny staż w dziale Supply Chain

DAWN FOODS POLAND sp. z o.o.

  • Bielsko-Biała
Dodana

W konkursie nagradzane są firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań. Nagroda jest potwierdzeniem, że firma podąża za zmianami i wyzwaniami rynku pracy, które również sama kreuje, przez co daje przykład do naśladowania. Potwierdza, że firma ma na uwadze potrzeby pracowników i mobilizuje wszelkie środki by miejsce pracy codziennie stawało się lepsze

Dzięki plebiscytowi każdy pracodawca może pochwalić się swoimi osiągnięciami w obszarze zarządzania pracownikami i zdobyć dodatkową renomę na trudnym dziś dla biznesu rynku pracy w Polsce.

Wybrane i zweryfikowane firmy otrzymują nagrodę specjalną redakcji (godło, statuetkę, dyplom) oraz wyróżnienie wśród pracodawców na portalu MarkaPracodawcy.pl.

Szczegółowe informacje na temat programu można uzyskać pod numerem 605 550 452 lub poprzez kontakt e-mailowy na adres: redakcja@markapracodawcy.pl.

Relację oraz lauretów z poprzedniej edycji programu można znaleźć na stronie I edycji Friendly Workplace 2018.

7 komentarzy

Banier

Banier

W każdym konkursie warto startować.
Kariina

Kariina

Wizerunkowo zawsze warto coś robić dla firmy, wtedy człowiek wie że zrobił wszystko co możliwe i przełożył w sukces.
Michał

Michał

Wizerunek firm jest bardzo ważny więc wszystkie tego typu konkursy mogą wspomagać wizerunek i image danej organizacji. Tak jest w wielu branżach. Targi też temu służą.
Janusz

Janusz

Zadania takie jak nazywanie firmy i tworzenie logo są oczywiste, ale co z mniej zwiastowanymi, równie ważnymi krokami? Niezależnie od tego, czy określasz swoją strukturę biznesową, czy tworzysz szczegółową strategię marketingową, obciążenie pracą może szybko wzrosnąć.
Aldona

Aldona

Po wybraniu pomysłu na biznes musisz przeanalizować rynek, dowiedzieć się, czy ludzie w ogóle potrzebują Twojego produktu. Oceń konkurencję, zidentyfikuj pozytywne i negatywne aspekty konkurencji, znajdź w sobie to, co różni się od konkurencji.
firma

firma

Zdobycie pracy w branży bankowej lub konsultingowej było kiedyś głównym powodem wejścia do szkoły biznesowej. Dzisiaj powodem tego jest również często chęć założenia firmy.
Badok

Badok

Bardzo spoko inicjatywa, która pozwala się rozwinąć i zaprezentować się szerszemu ogółowi. Już pierwsza edycja pokazała, że warto przystąpić do konkursu.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.