Poszukiwanie pracownika

Lokalny portal z ogłoszeniami a szukanie pracownika

20 grudnia 2022

5 z 5

Ocena: 5 z 5 | 9 głosów

9 głosów

7 komentarzy

Lokalny portal z ogłoszeniami a szukanie pracownika
Wiesz, że w internecie działa wiele portali z ogłoszeniami, na których możesz zamieścić ofertę pracy? Sprawdź, jakie korzyści płyną z nawiązania współpracy z lokalnym portalem ogłoszeniowym.

Jako pracodawca poszukujący pracownika masz naprawdę ogromne możliwości. Jeżeli chcesz otrzymać wiele kandydatur, to wystarczy, że zamieścisz ogłoszenie na jednym z portali ogłoszeniowych działających w sieci. Obok portali ogólnopolskich, możesz zdecydować się na lokalnie działający portal ogłoszeniowy. Dlaczego warto wybrać nasz?

Kilka abonamentów do wyboru i…

Zamieszczając ogłoszenie na naszym portalu, dotrzesz do szerokiego grona osób poszukujących pracy na terenie województwa śląskiego. Ponieważ wiemy, że potrzeby pracodawców są różne, zdecydowaliśmy się oferować kilka abonamentów.

Jeżeli prowadzisz firmę:

  • niewielką, publikującą rocznie od 6 do 30 ogłoszeń – najlepszym wyborem będzie Wariant Podstawowy Abonamentu. Korzystając z niego, co miesiąc otrzymasz określony budżet na ogłoszenia, budżet na promowanie wybranych ofert,
  • rozwijającą się firmę, która regularnie prowadzi nowe rekrutacje – wybierz Wariant Optymalny Abonamentu, który od podstawowego różni się wyższymi budżetami miesięcznymi do wykorzystania oraz budżetem na kampanię na Facebooku,
  • rozrastającą się bardzo dynamicznie o wysokiej rotacji pracowników – skorzystaj z możliwości wykupienia Wariantu Premium Abonamentu. W jego ramach miesięcznie otrzymasz budżety w wysokości 1200 zł na publikację oraz 700  zł na promowanie ogłoszeń i dwa razy wyższy od optymalnego budżet na kampanie Facebookowe. 

Specjalny abonament przygotowaliśmy dla agencji pracy, czyli podmiotów poszukujących pracowników dla swoich klientów. Więcej o tym abonamencie przeczytasz tutaj: https://www.aplikuj.pl/cennik

Szukasz pracy?
Dodana
Polecana

Senior React Developer

TIMEBOOK

  • Śląskie
Dodana
Polecana
Dodana
Polecana

Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Wałbrzych
Dodana

Technolog kroju i szycia - konstruktor

Beskidzkie Fabryki Mebli Sp. z o.o.

  • Bielsko-Biała
Dodana

Chcesz wystawić tylko jedno ogłoszenie? Nie prowadzisz częstych rekrutacji, ale akurat szukasz pracownika i chcesz otrzymać adekwatne CV? W takim razie – zamiast nabywać abonament – wykup pojedyncze ogłoszenie. W Twojej sytuacji będzie to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie.

Wirtualny profil Twojej firmy – zadbaj o employer branding!

Czy wiesz, że dbamy o znacznie więcej niż tylko publikowanie ogłoszeń? Możemy również stworzyć profil Twojej firmy. Posiadając taki, wyróżnisz się wśród innych firm poszukujących pracowników. Informacja o tym, że posiadasz taki profil, pojawia się tuż koło twojego ogłoszenia („Profil Firmy”).

jakie informacje możesz umieścić w profilu firmy?
Dla budowania pozytywnego i rzetelnego wizerunku firmy warto w profilu firmowym zamieścić np.:
  • krótki opis działalności firmy i w jakiej branży funkcjonuje,
  • informacje o miejscu lub regionie prowadzonych działań/usług/produkcji,
  • kilka słów o kadrach – co najbardziej ceni firma w swoich pracownikach i czemu zawdzięcza stałą obecność na rynku
  • informacje o benefitach i możliwościach rozwoju

Na bazie dostarczonych informacji przygotowujemy opis Twojej firmy wraz z galerią. Indywidualnie tworzymy również zakładki, dodajemy też zdjęcie promujące. W profilu Twojej firmy nie zabraknie też danych kontaktowych i mapy. Przed opublikowaniem profilu, otrzymasz efekt naszej pracy do wglądu, dzięki czemu będziesz mógł zgłosić poprawki, jeżeli uznasz, że takie są potrzebne.

A może promocja w mediach społecznościowych?

Utworzyłeś swojej firmie konto w mediach społecznościowych? Zatem z pewnością wiesz, jakie korzyści płyną z wykorzystania właśnie tego kanału kontaktu z klientami. Czy wiesz, że Twoje ogłoszenia o pracę również może być promowane właśnie w mediach społecznościowych? Nie musisz tego robić samodzielnie – zrobimy to za Ciebie.

W ramach promocji w mediach społecznościowych oferujemy:

  • Płatną reklamę ogłoszenia na Facebooku.
  • Z powyższych działań klient otrzymuje od nas raport.

Chcesz szybko znaleźć pracownika? Postaw na współpracę z nami – gwarantujemy kompleksowe wsparcie. Dzięki nam twoja oferta dotrze do bardzo szerokiej grupy potencjalnych pracowników.

Podziel się

7 komentarzy

Anna Olana

Anna Olana

Takie portale organizują również webinary podczas których osoby zainteresowane stanowiskiem mogą z pierwszej ręki zapoznać się z życiem zawodowym.
Roman

Roman

Lokalne ogłoszenia i pisma branżowe według mnie są potrzebne i szczególnie dotyczy to wąskich specjalizacji bo tam może znaleźć się odpowiednia osoba.
pracodawca

pracodawca

Cenne, przydatne informacje w tym artykule. Skorzystam.
Radio

Radio

Lokalne serwisy mają znaczenie bowiem skonkretyzowane są oferty pracy na jakie osoba z danego regionu może aplikować. Nie powinno się tego bagatelizować.
Bartek Słupek

Bartek Słupek

Agencje też się ogłaszają. Ostateczna decyzja jest podejmowana przez szefa firmy, w którym to przypadku usługi agencji rekrutacyjnej są zazwyczaj opłacane przez pracodawcę.
Isia

Isia

Nie zobaczysz danych kontaktowych wnioskodawców, ale otrzymasz pierwsze informacje. Znając ogłuszające się firmy można także wyszukać wiele ciekawych o nich informacji.
Piskor

Piskor

Lokalne ogłoszenia dla ludzi szukających pracy jak najbliżej domu są bardzo ważne, więc pracodawcy nie powinni lekceażyć tego tym bardziej, że często kadra jest właśnie z okolic.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka