Po co firmie strona internetowa?
Trudno zakwestionować korzyści, jakie firmom przynosi posiadanie i prowadzenie własnej strony internetowej. Po pierwsze – to nowoczesny sposób prezentacji przedsiębiorstwa, współtworzący jego wizerunek. Wirtualna wizytówka może zawierać tak podstawowe informacje o firmie, jak i szczegółowo charakteryzować zakres jej usług. W dodatku – bez ograniczeń ilościowych, natomiast z wieloma możliwościami ich atrakcyjnego i interaktywnego przedstawienia.
Jest to więc ważne (jeśli nie podstawowe) narzędzie promocyjne, ponieważ – co jest następną zaletą – strona dostępna jest przez całą dobę, a dzięki globalnemu zasięgowi, pozwala dotrzeć do klientów nawet na całym świecie.
Kolejnym atutem jest to, że dzięki Internetowi klient nie tylko może się o firmie dowiedzieć, ale też – może się z nią skontaktować. Pozwalają na to narzędzia strony (takie, jak czat) czy opublikowane informacje kontaktowe.
Jak stworzyć swoje www?
Najlepiej: prosto i w krótkim czasie. Umożliwia to portal mamfirme.pl (pl.mfirma.eu), dzięki któremu można szybko i wygodnie stworzyć swoją stronę internetową.
Platforma udostępnia setki szablonów dopasowanych do różnych branż – od biur podróży, przez medycynę i ośrodki zdrowia, aż po restauracje czy kawiarnie. Odpowiednie dla siebie layouty znajdą tutaj zarówno fryzjerzy oraz prawnicy, jak i budowlańcy lub lingwiści. Intuicyjny kreator www przeprowadzi przez cały proces budowania swojej strony. Po wypełnieniu jej odpowiednią treścią – informacjami o firmie, listą oferowanych usług, cennikiem czy danymi kontaktowymi – strona internetowa przedsiębiorstwa jest gotowa!
Więcej niż strona
Prosta obsługa i szeroki wybór zróżnicowanych szablonów to oczywiście nie wszystko. Portal działa kompleksowo, oprócz kreatora stron internetowych, oferując również możliwość wykupienia domeny, hostingu i dedykowanej skrzynki e-mail.
W ten sposób – nawet samodzielnie – przygotować można internetową wizytówkę swojej firmy. Intuicyjny interfejs wsparty jest także pomocą informatyków, z którymi skontaktować można się mailowo, telefonicznie lub przez czat. Ci (na zlecenie) mogą się również zająć np. przygotowaniem kampanii reklamowej opartej o linki sponsorowane Google AdWords czy pozycjonowaniem danej strony.
Co więcej – dzięki portalowi strony internetowe mogą być wielojęzyczne. Ze względu na to z oferty chętnie korzystają także Polacy prowadzący firmę za granicą.
Skoro przygotowanie własnej www jest tak proste, nie ma potrzeby zatrudniania grafików i programistów. Znacznie obniża to więc koszty promocji działalności przedsiębiorstwa – to kolejna zaleta wirtualnej wizytówki w pl.mfirma.eu!
ARTYKUŁ SPONSOROWANY