AP Helpdesk Administrator with Romanian
Specjalista ds. obsługi klienta
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca zdalna
Praca od zaraz

Grupa Kingfisher to jedna z największych firm działających w branży home improvement.
Do grupy należą takie marki jak: B&Q, Screwfix, Castorama, Brico Dépôt, TradePoint, Koçtaş, a w Polsce Castorama Polska.
Obecnie firma prowadzi 1400 sklepów w 8 krajach Europy i zatrudnia ponad 80 000 osób.
W 2017 roku w Krakowie powstało Globalne Centrum Usług Wspólnych (GBS), w którym świadczymy usługi z obszaru księgowości, finansów, automatyzacji i robotyzacji oraz walidacji tłumaczeń.
AP Helpdesk Administrator with Romanian
Who we are and what we create?
Kingfisher plc is an international home improvement company with approximately 1,380 stores, supported by a team of 80,000 colleagues. We operate in 8 countries across Europe under retail banners including B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, TradePoint and Koçtaş. At Kingfisher, our purpose is to make home improvement accessible for everyone. In 2017 we opened a Global Business Services (GBS) Centre in Krakow, to which we are looking for candidates for the above-mentioned position.
If you are looking for a place where you can always just be yourself, you will be receiving understanding from your colleagues, and your curiosity of the world will be valued, it means that you’ve come to the right place, because we include the diversity!
You no longer need to relocate to get the benefits of working in Kraków.
But you can stick to your routine if you want to.
Join Kingfisher and work remotely.
Your responsibilities
What will you be responsible for?
-
Direct daily contact with third parties via phone call and Service Now ticketing tool
-
Transferring the accounting issues to responsible GBS stream for resolution
-
Working closely with internal GBS teams to resolve suppliers’ queries on time
-
Ensuring queries are resolved on time
-
Following up with accounting team and with the business to ensure complete resolution of vendor issues
-
Performing other assigned tasks and duties necessary to support suppliers and GBS teams in their cooperation
-
Reposts preparation and ad-hoc tasks assigned by Team Manager
Our requirements
What do we expect from you?
-
At least 6 months of professional experience in customer service (nice to have)
-
Very good knowledge of Romanian (min. B2/C1)
-
Communicative knowledge of English (min. B1/B2)
-
Interest in accounting and finance area
-
Good communication and teamwork skills
-
Good analytical skills
-
Good at problem solving and results driven
-
Experience in AP processes would be an asset
-
Knowledge of MS Excel and SAP would be an asset
-
Knowledge of Service Now tool would be an asset
To get to know us better visit:
We offer
What can we offer you?
-
Private medical healthcare at LUXMED (including dentalcare) for you and your family
-
Medicover sports card (Fit&More package)
-
Life insurance financed by the employer
-
30-minute lunch break included in the 8-hour working day
-
Work in a highly professional and stimulating atmosphere
-
Training & Buddy programme that will allow you to quickly adapt to your new role
-
Wellbeing programme for employees
-
Co-financing of monthly tickets for the public transport in Krakow
-
Comfortable working environment in the office and the possibility of home office
-
Language courses, accounting courses, access to LinkedIn Learning and the possibility of co-financing studies and certification
-
Employee referral programme
-
Klauzula Informacyjna dot. RODO Administrator danych Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w KFS Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie (30-552), ul. Wielicka 28, zwana dalej „Administratorem” lub „Spółką”. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: kfshr@kingfisher.com lub pisemnie na ww. adres siedziby. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia rekrutacji w oparciu o obowiązujące przepisy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (dalej: „RODO”). Przetwarzanie danych w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające tj. poprzez zgłoszenie udziału w rekrutacji i zamieszczenie przez Panią/Pana dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych większego zakresu danych osobowych niż wymagany przez przepisy prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Administrator może również przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celach przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zgoda może być wycofana w każdej chwili. Możemy również przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, jakim jest obrona i dochodzenie roszczeń związanych z nawiązywaniem stosunku pracy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty złożenia aplikacji. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez okres 12 miesięcy. W razie przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażoną zgodę, Pani/Pana dane będą przechowywane do momentu jej wycofania. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, zbieranych przez nas na podstawie obowiązujących przepisów jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych w oparciu o Pani/Pana zgodę jest dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji. Prawa osoby, której dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora. Bezpieczeństwo Pani/Pana danych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uzna Pani/Pan, że przetwarzając Pani/Pana dane osobowe naruszamy przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KFS Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie (30-552), ul. Wielicka 28, danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą prowadzone przez KFS Sp. z o.o.
-
Kraków
-
Praca zdalna
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. obsługi klienta, Kraków
Udostępnij ofertę
Pozostałe oferty pracodawcy
Podobne oferty pracy
-
Specjalista/-tka wsparcia Helpdesk z j.niemieckim
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
Specjalista ds. Service Desk z angielskim i niemieckim
SMART-HR- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Dodana -
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim/francuskim
Hays Poland Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
Dodana -
Specjalista ds. Service Desk z Angielskim i Holenderskim
SMART-HR- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Dodana -
Specjalista ds. Service Desk z Angielskim i Holenderskim
SMART-HR- Kraków
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Dodana -
Praca w korporacji (bez doświadczenia)
Hays Poland Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
Dodana -
Praca marzeń dla miłośników podróży!
Hays Poland Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn