Nazwa firmy to Tobea, która działa jako zaufany partner w obszarze usług HR. Jej działalność rozpoczęła się w 2012 roku w Lublinie, gdzie aktualnie kontynuuje pasję w łączeniu profesjonalistów z odpowiednimi miejscami pracy. Zespół, składający się z 2 do 10 dedykowanych pracowników, stawia na bliskość z ludźmi oraz ich potrzebami.

Tobea specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych, outsourcingu rekrutacji oraz kreowaniu wartościowych doświadczeń dla kandydatów. Firma rozumie, jak istotny jest elastyczny proces rekrutacji, dostosowany do wymagań klientów, dlatego oferuje rozwiązania indywidualnie dopasowane do ich potrzeb. Mimo swoich niewielkich rozmiarów, firma wykazuje determinację w dążeniu do rozwoju oraz wzrostu.

W styczniu do zespołu dołączył nowy udziałowiec, Roman Szymczak, przynoszący nową energię i perspektywy. Tobea nieustannie poszukuje nowych dróg do doskonałości, angażując się w tworzenie pozytywnych doświadczeń zarówno dla firm, jak i dla osób poszukujących pracy. Chociaż szczegóły misji i wartości firmy nie są w pełni ujawnione, jej codziennym celem jest bycie bardziej innowacyjną oraz skoncentrowaną na potrzebach klientów i kandydatów.

W Tobea panuje przekonanie, że klucz do sukcesu leży w zrozumieniu oraz spełnianiu oczekiwań rynku pracy. W związku z tym, codziennie angażuje się w działania, które umożliwiają współtworzenie pozytywnych doświadczeń. Zaprasza do wspólnej drogi ku rozwojowi oraz osiąganiu wyznaczonych celów.

Oferty pracy Tobea Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa Tobea Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Tobea Sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Tobea Sp. z o.o.

Elastyczny outsourcing procesu rekrutacji

Pędzisz, Twoja organizacja rozrasta się, tworzycie nowe oddziały, zatrudniacie kolejne osoby. Cele są ambitne. Już wiesz, że nadchodzi tsunami rekrutacyjne. Nie masz czasu na czytanie maili, a co dopiero o dbanie o tzw. candidate experience, o którym tak wiele mówiło się na ostatniej konferencji HR? Jak odnaleźć się w tym szaleństwie? Co zrobić, aby móc skupić się na rzeczach strategicznych a przy tym dowieźć bieżące targety? W takiej sytuacji dobrze jest mieć przy sobie Tobea – ludzi od zadań specjalnych, którzy znają się na rekrutacji, rozumieją znaczenie employer brandingu i nie boją się ciężkiej pracy.

Siedziba główna
Lublin
Branża
Usługi HR
Specjalizacje
Recruitment services, Recruitment outsourcing i Candidate experience

Rok założenia

2012

Liczba pracowników

2–10

Liczba obserwujących

-

Tobea Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Tobea Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Tax Advisor

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • koordynowanie i zarządzanie projektami w obszarze doradztwa podatkowego dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, w języku polskim i angielskim,
      • budowanie relacji z klientami biznesowymi i rozwój sprzedaży usług doradczych,
      • bieżące doradztwo w zakresie prawa podatkowego,
      • wykorzystywanie technicznej wiedzy podatkowej oraz przeprowadzaniu analiz stanowisk organów podatkowych oraz orzecznictwa sądów administracyjnych,
      • formułowanie rekomendacji podatkowych dla klientów,
      • identyfikacja obszarów potencjalnego ryzyka podatkowego,
      • przygotowywanie wniosków do organów podatkowych o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego,
      • wsparcie klientów przy wdrażaniu zmian przepisów podatkowych.

      Wymagania

      Czego wymagamy:

      • masz tytuł doradcy podatkowego i lubisz samodzielne wyzwania,
      • dobrze jeśli posiadasz 3-5 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym, najlepiej w firmach konsultingowych, biurach rachunkowych lub kancelariach prawnych,
      • jest Ci bliski temat cen transferowych,
      • znasz zagadnienia z obszaru: WHT, CIT, MDR, TP,
      • masz doświadczenie w sporządzaniu opinii z zakresu prawa podatkowego po polsku i angielsku,
      • masz chęć rozwoju w obszarze doradztwa podatkowego i chcesz w przyszłości koordynować ten obszar razem z zespołem,
      • znasz angielski (min. poziom C1),
      • masz energię i proaktywność w zakresie współpracy z klientami,
      • współpraca i komunikacja to Twoje mocne strony,
      • jeśli dodatkowo znasz język niemiecki, to będzie to wielki plus.

      Oferujemy

      Ci:

      • oferujemy Ci wynagrodzenie podstawowe w wysokości 12 tys. zł netto na kontrakt B2B oraz premię miesięczną, jeśli Twoje oczekiwania są ponad tą kwotę rozmawiajmy
  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Doradca Klienta B2B

    Tobea Sp. z o.o.
    • Iłża
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do działu sprzedaży i obsługi klienta szukamy osoby, która:

      • potrafi usłyszeć potrzeby klienta i skoncentrować się na ich zaspokojeniu,
      • rozumie, że sprzedaż to proces, ale liczy się także szybkość działania,
      • zawsze dba o szczegóły, wie, że wszystko ma znaczenie,
      • posługuje się poprawną polszczyzną, w mowie i piśmie,
      • lubi rozmawiać przez telefon i dobrze się czuje w roli doradcy,
      • jest proaktywna, lubi mieć wpływ na to co się dzieje w jej otoczeniu.

      Ten opis jest o Tobie? Jeśli tak, koniecznie sprawdź co mamy Ci do zaoferowania!

      Twoje zadania:

      • efektywna obsługa leadów i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami biznesowymi,
      • przygotowywanie ofert odpowiadających na potrzeby klienta,
      • umiejętne prowadzenie negocjacji, pamiętając o aktywnym słuchaniu,
      • realizacja celów sprzedażowych, Twoje działania mają wpływ na rozwój firmy,
      • prowadzenia komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem biznesowymi,
      • odpowiadanie na zapytania ofertowe i przetargi,
      • wsparcie w bieżącej obsłudze klienta.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • doświadczenia zawodowego związanego z komunikacją z klientem biznesowym (minimum rok),
      • swobody w nawiązywaniu kontaktów i porozumiewaniu się przez telefon,
      • poprawności językowej i kultury osobistej,
      • prowadzenia komunikacji w języku angielskim(e-mail, telefon),
      • znajomości pakietu MS Office,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • otwartości na zmiany i chęć do nauki,
      • wartości, które sami wyznajemy: szczerości, uczciwość i empati.

      docenimy także:

      • Twoje doświadczenie w sprzedaży B2B,
      • znajomość programu Subiekt.

      Oferujemy

      Możemy Tobie zaoferować:

      • pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach i wysokiej etyce pracy z klientami,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie w wysokości 4.800 PLN brutto + comiesięczną premię od sprzedaży,
      • docelowo możliwość pracy w modelu home-office lub w biurze,
      • budżet szkoleniowy na Twój rozwój, w wysokości miesięcznej podstawy netto,
      • rozwój zawodowy na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku - wody pitnej dla klientów B2B.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Specjalista ds. marketingu

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na:

      • prowadzeniu social mediów, głównie Facebooka,
      • tworzeniu planu komunikacji, dbałości o spójność treści i contentu,
      • zarządzaniu komunikacją marketingową, analizie działań i wyciąganiu wniosków,
      • współtworzenie kampani mailingowej,
      • tworzeniu i obsłudze newsletterów na platformie Getresponse,
      • przygotowywaniu prostych grafik wg wzoru,
      • współtworzeniu strategii komunikacji marketingowej,
      • zarządzaniu kampaniami Google Ads i Facebook Ads.

      Wymagania

      Będziemy od Ciebie oczekiwać:

      • min. 2-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności w realizacji zadań,
      • umiejętności empatycznej komunikacji,
      • zdolności do planowania i inicjatywy w działaniu,
      • systematyczności i dobrej organizacji własnych zadań w zdalnym trybie pracy,
      • znajomości programu graficznego typu Canva,
      • zorientowania w działaniu Facebook Ads Manager, Google Ads, Getresponse lub innym programie do zarządzania komunikacją,
      • otwartości zdobywanie nowej wiedzy,
      • umiejętności pracy w zespole.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • samodzielne stanowisko w 6-cio osobowym zespole,
      • wynagrodzenie 2.800 zł brutto za pracę w wymiarze ½ etatu, przy zatrudnieniu na umowę zlecenie,
      • z czasem możliwość zwiększenia wymiaru etatu z ½ do pełnego etatu,
      • pracę zdalną i w modelu hybrydowym, mamy biuro w Gdyni na Wielkokackiej,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu do pracy,
      • współpracę w zgranym i życzliwym zespole.

        Zainteresowała Cię nasza oferta? Zaaplikuj!

  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :-)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • masz praktyczną wiedzę księgową i znasz podstawy rachunkowości,
      • wiesz, co jest kosztem podatkowym, a co nie,
      • plan kont nie jest dla Ciebie czarną magią,
      • znasz program Symfonia Finanse i Księgowość i Symfonia Handel,
      • Excel to Twój przyjaciel, a przynajmniej dobry znajomy,
      • jesteś otwarty/a na naukę,

      to być może ta oferta jest dla Ciebie!

      Twoje główne zadania:

      • księgowanie wyciągów bankowych,
      • księgowanie dokumentów zgodnie z ustalonym planem kont,
      • wystawienie dokumentów księgowych,
      • rozliczanie zleceń i kontraktów,
      • nadzór nad dokumentami,
      • współpraca z kierownikami budów,
      • przygotowywanie umów z klientami wg. wzoru,
      • współtworzenie raportów, zestawień, protokołów,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników (jeśli nie masz w tym doświadczenia, nie zrażaj się - nauczymy Cię),
      • koordynacja korespondencji przychodzącej,
      • ścisła współpraca z Główną Księgową.

      Wymagania

      Będziemy oczekiwać od Ciebie:

      • 2-3 lata na podobnym, księgowym stanowisku,
      • znajomości podstaw rachunkowości i umiejętności zastosowania wiedzy w praktyce,
      • dobrej znajomości Excela,
      • znajomości programu Symfonia (Finanse i Księgowość, Handel)
      • skrupulatności i sumienności w prowadzeniu zadań,
      • rzetelności i zaangażowania w codziennych czynnościach,
      • proaktywności i chęci do nauki,

      a jeśli:

      • znasz się na ewidencji księgowej leasingu,
      • wiesz jak rozliczać paliwo w spółkach,
      • masz wiedzę z zakresu kadr i płac,

      to będzie doskonale.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • możliwości nauki i rozwoju w obszarze księgowości,
      • wynagrodzenie 5.500-7.000 PLN brutto
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony,
      • długofalową współpracę w przyjaznym zespole,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze przy ul. Gwiaździstej.

      Zaaplikuj nawet jeśli masz wątpliwości, rozwiejemy je podczas rozmowy :).

  • Młodszy specjalista ds. e-commerce

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku nauczysz się:

      • analizować dane i wyciągać z nich wnioski,
      • opracowywać raporty i analizy z obszaru marketingu i e-commerce,
      • rekomendować działania marketingowe w zakresie optymalizacji,
      • analizy cen konkurencji w oparciu benchmark,
      • przygotowywać raporty i analizy sprzedaży w podziale na źródła przychodu,
      • jak wykorzystać zachowania użytkowników do optymalizacji działań e-commerce,
      • wykorzystywania Excela do pracy ze wskaźnikami,
      • obsługi narzędzi marketingowych, a także tych do pozyskiwania danych, m.in. takich jak: Google Analytic, HotJar,
      • współpracy w zespole.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • chęci do nauki i rozwoju,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji,
      • zdolności analitycznych,
      • sumienności w zaangażowania w zlecone zadania.

      Oferujemy

      Ci:

      • wsparcie merytoryczne, tak byś w ciągu roku mógł awansować na samodzielne stanowisko specjalisty ds. e-commerce,
      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie 2.500 zł netto (na rękę),
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.
  • Asystent/ka Biura

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • szukasz pracy, w której dużo się dzieje, gdzie jeden dzień nie jest podobny do drugiego,
      • jesteś świetnym "ogarniaczem", który nie boi się ciągłych zmian,
      • samodzielność to Twoje drugie imię,
      • lubisz działać i nie czekasz aż ktoś powie Ci co masz zrobić,

      sprawdź koniecznie, czy to oferta dla Ciebie!

      Jakie będą obszary Twojej pracy?

      • asystenckie wsparcie dyrektora administracji,
      • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy,
      • zakup materiałów biurowych,
      • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • sortowanie, skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego oraz kontaktem z księgowością zewnętrzną,
      • archiwizacja dokumentów,
      • asystenckie wsparcie dla project managera przy obsłudze klienta i obsłudze projektów,
      • opieka nad gośćmi w studio.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • nastawienia na ciągłe uczenie się, wewnętrznej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
      • doskonałej organizacji pracy, umiejętności określania priorytetów, samodzielności w działaniu,
      • proaktywności i własnej inicjatywy,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, radzenie sobie z wyzwaniami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniających się okolicznościach,
      • znajomości narzędzi Google - pracujemy na nich, oczekujemy, że też je lubisz i używasz (atutem będzie znajomość Google Gsuite).
      • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • status studenta (dostępność min 20h w tygodniu).



      Oferujemy

      Co może Cię zainteresować?

      • praca w przyjaznej atmosferze, w gronie pozytywnie zakręconych pasjonatów, z różnych dyscyplin: animatorów 3D, montażystów, operatorów, programistów,
      • bardzo ciekawe i zróżnicowane projekty, min. transmisje eventów muzycznych i sportowych, realizacje studyjne szkoleń i video online,
      • zatrudnienie w stabilnej firmie (lider branży, 10 lat na rynku),
      • umowa zlecenie na min. ½ etatu i elastyczne godziny pracy,
      • realny rozwój wewnątrz organizacji, poszerzanie wiedzy w wielu dziedzinach,
      • pracę w biurze na warszawskim Mokotowie, nie w Mordorze ;)

      Zaciekawiła Cię ta oferta? Zaaplikuj!



  • Brand Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • pasjonuje Cię marketing;
      • jesteś wrażliwy na potrzeby użytkownika/klienta i tworzysz komunikację w oparciu o owe potrzeby;
      • masz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych jak i codziennej komunikacji;
      • lubisz współpracę z agencjami oraz freelancerami;
      • masz doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji (zdefiniowanie przekazu; dobór argumentów) - duże kampanie realizujemy we współpracy, mniejsze samodzielnie;
      • umiesz zarządzać zespołem/podwykonawcami;
      • chcesz swoje doświadczenie z pracy jako Strateg lub Brand Manager rozwinąć o obszar współpracy z produktem oraz o kompetencje płynące z pracy w startupie społecznym (Design Thinking; Lean; OKR; ścieżki użytkownika; praca na personach, Customer Experience, etc.)

      aplikuj :)



      Podstawowe obowiązki w pracy na stanowisku:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji (kanały: Facebook; e-mail; sms; telefoniczna obsługa klienta) w oparciu o ścieżkę użytkownika, potrzeby użytkowników oraz potrzeby biznesowe;
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji i realizacją tej komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji;
      • współpraca z innymi zespołami w organizacji;
      • tworzenie komunikacji;
      • przy niektórych projektach zarządzanie pracami: agencji kreatywnej (nadzór nad powstawaniem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, Key visual), domu mediowego (nadzór nad doborem kanałów komunikacji), agencji PR;
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline;
      • bieżąca kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji, reagowanie na kryzysy;
      • zarządzanie budżetem.

      Wymagania

      Doświadczenie zawodowe oczekiwane od kandydata na stanowisko:

      • Masz minimum 4 lata doświadczenia;
      • Masz silne kompetencje zarządzania projektami;
      • Masz doświadczenie w pracy z podwykonawcami;
      • Jesteś odporna/y na stres - kampania reklamowa będzie wymagała koordynacji wielu agencji;
      • Umiesz świetnie komunikować się z innymi;
      • Umiesz zarządzać zespołem;
      • Masz kompetencje w budowaniu marki (know how + analityczny umysł)



      Dobrze, jeśli:

      • umiesz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva;
      • masz lekkie pióro - mogą zdarzać się sytuacje, że i Ty coś napiszesz.

      Oferujemy

      Mamy dla Ciebie:

      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, Customer Experience, etc.,
      • wpływ - zmieniasz system edukacji w Polsce, w tym, gdy masz pomysł jak to zrobić i jest ona dobry/bardzo dobry, to go realizujemy,
      • możliwość pracy w nowoczesnych projektach z wykorzystaniem narzędzi IT,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym: zdalnie oraz w biurze z ogrodem na warszawskim Żoliborzu, przy pl.Wilsona,
      • partnerskie podejście, powiedz nam co potrzebujesz wiedzieć, a my chętnie odpowiemy,
      • niecodzienną atmosferę pracy, zgraną drużynę pasjonatów zarażających energią,
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (możliwa również UoP),
      • wynagrodzenie w przedziale 8000 - 9100 zł brutto w zależności od doświadczenia i formy współpracy
  • Specjalista ds. administracyjno - finansowych

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • lubisz pracować z dokumentami, masz doświadczenie we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • szukasz miejsca, które zapewni Ci dużą autonomię pracy i realny wpływ na wdrażanie rozwiązań i usprawnień,
      • jesteś świetnym organizatorem, nie przeraża Cię samodzielne porządkowanie chaosu w firmowej dokumentacji,

      ta oferta pracy może być dla Ciebie!



      Zadania na stanowisku:

      • opracujesz, wdrożysz i będziesz koordynować proces obiegu i archiwizacji dokumentów,
      • będziesz wykonywać przelewy i wystawiać faktury,
      • zajmiesz się wypełnianiem wniosków kredytowych, wykupowaniem polis ubezpieczeniowych,
      • będziesz przygotowywać dokumentację dla zewnętrznego biura księgowego,
      • będziesz przygotowywać dokumenty związane z zatrudnieniem pracowników przy współpracy z zewnętrznym biurem ds. kadr i płac,
      • zadbasz o organizację stanowisk i narzędzi pracy,
      • zarządzisz pracą Recepcjonistki,
      • będziesz współpracować z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyki we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, generowania propozycji rozwiązań i usprawnień,
      • bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności,
      • dobrej znajomości Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub inną,
      • partnerskie podejście we współpracy i szczerą komunikację,
      • dużą autonomię, realny wpływ na organizację pracy i wprowadzanie rozwiązań, chcemy oprzeć się na Twojej wiedzy i doświadczeniu,
      • życzliwy i zgrany zespół współpracowników,
      • pracę w szybko rozwijającej się firmie- w ostatnim roku 2-krotnie zwiększyliśmy zespół i rośniemy dalej!

      Zainteresowała Cię ta oferta? Zaaplikuj!

  • Starszy specjalista ds. IT

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cześć!

      Nasza oferta to nie jest typowe stanowisko w IT, a może całkiem typowe

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (informatyka, ekonometria lub pokrewne),
      • znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych,
      • znajomość narzędzi BI - Power BI, Tableau
      • znajomość specyfiki systemów ERP,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • kreatywności w rozwiązywaniu problemów,
      • umiejętność tworzenia raportów, analiz i prezentacji,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji i chęć rozwoju.

      Atutem będzie Twoja:

      • znajomość specyfiki systemów MES i WMS,
      • znajomość systemów Comarch ERP XL, Furutiti WMS,
      • znajomość programowania C# technologii .NET Framework i/lub .NET Core
      • znajomość WPF, WindowsForms, EntityFramework.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Marketing Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ⭐Opis Twoich głównych zadań

      • wymyślisz, zaplanujesz i wdrożysz kampanie marketingowe w kanałach online i offline;
      • w ramach planowania kampanii będziesz analizować potrzeby odbiorcy i definiować komunikaty, które pomogą osiągnąć zadane cele;
      • czasami będziesz koordynować proces tworzenia materiałów promocyjnych przez inne osoby, jednak gro projektów będzie wymagała Twojego bezpośredniego zaangażowania;
      • będziesz zarządzać budżetem;
      • będziesz analizować wyniki kampanii;
      • będziesz mocno współpracować z innymi działami w naszej fundacji.

      Wymagania

      Oferujemy