Oferty pracy MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Doradca ds. sprzedaży usług IT

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 5 000 do 5 000 zł netto / mies. (zal. od umowy)
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Doradca ds. sprzedaży usług IT

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 5 000 do 5 000 zł netto / mies. (zal. od umowy)
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Doradca / Doradczyni klienta - Warszawa (Marsa)

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    • 5 100 do 6 700 zł brutto / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Polecana
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.04.2025

Mapa MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Olawa
  4. Rzeszów
  5. Wrocław
  6. Poznań
  7. Lubaczów
  8. Nowy Dwór Mazowiecki
  9. Lublin
  10. Olsztyn

Praca MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Ekspert Kredytowy / Doradca ds. Finansowych

    MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.
    • 3 000 do 30 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie kredytów hipotecznych
      • Analiza potrzeb i dobór najlepszych rozwiązań finansowych
      • Współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
      • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
      • Wsparcie klientów na każdym etapie procesu kredytowego
      • Realizacja celów jakościowych i sprzedażowych

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, mile widziane w obszarze kredytów hipotecznych
      • Umiejętność pracy z klientem indywidualnym i biznesowym
      • Znajomość rynku kredytowego i procedur bankowych
      • Samodzielność w działaniu oraz orientacja na wyniki
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

      Oferujemy

      • Atrakcyjny system wynagrodzenia oparty na wynikach
      • Dostęp do bazy klientów i leadów
      • Wsparcie ekspertów oraz nowoczesne narzędzia CRM
      • Profesjonalne szkolenia branżowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwoju w strukturach firm
  • Agent Nieruchomości

    MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.
    • 3 000 do 30 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie kupna, sprzedaży i cesji nieruchomości
      • Budowanie i zarządzanie bazą ofert nieruchomości
      • Doradztwo oraz negocjowanie warunków transakcji
      • Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji biznesowych
      • Współpraca z zespołem oraz wsparcie w realizacji strategii sprzedażowej
      • Współpraca z notariuszami, doradcami kredytowymi i innymi partnerami
      • Uczestnictwo w działaniach promocyjnych i marketingowych (portale, social media)
      • Prowadzenie dokumentacji i obsługa systemu CRM
      • Organizacja i koordynacja procesu

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (doświadczenie w nieruchomościach będzie dodatkowym atutem)
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
      • Samodzielność, zaangażowanie i determinacja w osiąganiu celów
      • Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
      • Gotowość do pracy w modelu opartym na prowizjach
      • Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznej branży i osiągać ponadprzeciętne wyniki finansowe, aplikuj już dziś!

      Oferujemy

      • Atrakcyjny system prowizyjny – Twoje zarobki zależą wyłącznie od Twojego zaangażowania, bez górnego limitu
      • Dostęp do bazy klientów i nieruchomości – zapewniamy wsparcie w pozyskiwaniu leadów
      • Nowoczesne narzędzia pracy – CRM, wsparcie marketingowe, profesjonalne szkolenia
      • Elastyczny czas i miejsce pracy – możliwość organizowania własnego harmonogramu dzieląc czas na pracę w biurze, w domu i u klientów
      • Profesjonalne szkolenia i mentoring – inwestujemy w Twój rozwój
      • Wsparcie ze strony asystenta agenta ( w pozyskiwaniu klientów)
      • Wsparcie w działaniach reklamowych w social mediach
      • Pokrycie kosztów promocji ogłoszeń na portalu otodom
      • Brak opłaty abonamentowej
      • Wsparcie prawne w trudnych sytuacjach
      • Imprezy integracyjne
      • Ergonomiczne stanowisko pracy
      • Nie wymagamy licencji pośrednika nieruchomości


  • Asystent ds. certyfikowania dokumentów

    MERITUM PROPERTY GROUP sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa administracyjno-biurowa recepcji,
      • Bieżąca obsługa CRM w tym regularne odnotowanie wykonywanych czynności w udostępnionych systemach informatycznych,
      • Współpraca z zespołem kredytowym w zakresie obsługi Klienta,
      • Pozyskiwanie Klienta oraz rozpoznanie potrzeb kredytowych Klienta,
      • Informowanie Klienta o dostępnych produktach bankowych,
      • Wykonywanie czynności zleconych przez Przełożonego lub Pracodawcę.

      Wymagania

      • Wysoka kultura osobista,
      • Sprawne działanie w środowisku biurowym, umiejętność szybkiego reagowania na różnorodne zadania,
      • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
      • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
      • Dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
      • Odpowiedzialność i zaangażowanie,
      • Dobra organizacja czasu pracy,
      • Komunikatywność i uprzejmość w kontaktach z klientami i kontrahentami,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z produktami bankowymi,
      • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia,
      • Spotkania integracyjne,
      • Szkolenia i kursy,
      • Przyjazna atmosfera pracy,
      • Narzędzia niezbędne do pracy.