CONNECTPRO sp. z o.o. to firma z siedzibą w Warszawie, która specjalizuje się w wsparciu procesów sprzedażowych. Jej celem jest efektywne dotarcie do klientów za pomocą dedykowanych zespołów zajmujących się badaniami oraz generowaniem leadów, jak również poprzez Call Center.

Firma oferuje kompleksową obsługę, obejmującą audyty sprzedaży, przygotowanie strategii oraz umawianie spotkań z klientami. Działania ConnectPRO są zorientowane na bezpieczeństwo oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi. Sukces klientów jest dla niej istotnym elementem, traktowanym priorytetowo.

Dodatkowo, ConnectPRO oferuje wsparcie w obszarze marketingu i zarządzania relacjami z klientami (CRM), co wpływa na efektywność współpracy oraz poprawę wyników sprzedażowych.

Oferty pracy CONNECTPRO sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa CONNECTPRO sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

ConnectPRO

Wspieramy zespoły sprzedaży w dotarciu do Klientów. Twój zewnętrzy zespół research & lead generation

ConnectPRO to doświadczony zespół z kompetencjami pozwalającymi na przejmowanie w obsługę części lub całości procesu sprzedaży. Dla Naszych Klientów projektujemy efektywne procesy sprzedażowe, dobieramy i uruchamiamy narzędzia Marketingu i Lead Generation oraz prowadzimy dedykowane zespoły Call Center. Naszą cechą unikalna jest pełna integracja ze struktura organizacyjna Klienta oraz praca na Jego systemach Informatycznych. Przykładamy szczególna wagę do wydobywania pełnego potencjału sprzedażowego z portfela stałych Klientów poprzez budowę cyklicznej komunikacji zgodnie z potrzebami i cyklem zakupowym Klienta. Nasze działania prowadzimy ze szczególnym zorientowaniem na bezpieczeństwo oraz zgodność z wymaganiami prawnymi. Sukces Klienta Naszym Sukcesem.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Masovian Voivodeship
Branża
Media i telekomunikacja
Specjalizacje
Call Center/ Contact Center , Marketing, Lead Generation, Sales Proces Outsorcing, Upselling, Remarketing, Sales Support, BDC, Sales & Customer Care

Rok założenia

2023

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

67