Pimco Sp. z o.o. to firma, która specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach w dziedzinie detekcji skażeń chemicznych, bojowych środków trujących, materiałów wybuchowych oraz narkotyków. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w produkcji i handlu, firma ta zdobyła znaczącą pozycję na rynku, w branży bezpieczeństwa i ochrony przed zagrożeniami CBRN.

Celem Pimco jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów w obszarze detekcji i monitorowania. Współpraca z różnorodnymi podmiotami oraz nieustanne doskonalenie oferowanych produktów i usług stanowią kluczowe elementy strategii rozwoju. Firma dąży do zapewnienia wysokiej jakości, co jest niezbędne w obliczu rosnących wyzwań w zakresie bezpieczeństwa.

Oferty pracy Pimco

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Pimco

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Pimco
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Mława
  4. Zator

Praca Pimco - oferty archiwalne

  • Asystentka Zarządu

    Pimco
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa sekretariatu Spółki;
      • wsparcie codziennej pracy kadry Zarządzającej;
      • zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną Spółki oraz monitorowanie obiegu dokumentów;
      • redagowanie dokumentów;
      • koordynowanie wyjazdów służbowych;
      • organizacja i obsługa spotkań;
      • współpraca ze wszystkimi działami Spółki;
      • drobne tłumaczenia;
      • wykonywanie innych obowiązków biurowo-administracyjnych.

      Wymagania

      • znajomość pakietu biurowego i obsługi sprzętów biurowych;
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność opracowywania i prowadzenia korespondencji z Klientami oraz kontrahentami;
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
      • samodzielność, kreatywność, dokładność, komunikatywność;
      • zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
      • umiejętność współpracy w zespole;
      • prawo jazdy kat. B
      • wykształcenie min. średnie.

      Oferujemy

      • przyjazną atmosferę pracy
      • możliwość długotrwałej współpracy
      • możliwość stopniowego podnoszenia kwalifikacji
      • możliwość rozwoju i awansu
      • Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku