Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ubezpieczenia Rankomat sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Rankomat.pl jest pierwszą multiporównywarką na polskim rynku. Od momentu rozpoczęcia działalności w 2008 roku, firma zdobyła oraz utrzymała znaczącą pozycję w branży. Każdego dnia pomaga tysiącom klientów w porównywaniu oraz zakupie odpowiednich ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń samochodowych, nieruchomości, podróży oraz na życie.
Firma wspiera również swoich klientów w wyborze kredytów, pożyczek, kont bankowych, lokat oraz ofert GSM. Dąży do realizacji misji, której celem jest ułatwienie zakupu najlepszych produktów i usług, aby klienci czuli się bezpiecznie oraz zadowoleni z dokonanych decyzji.
Na swoje działania Rankomat.pl kładzie nacisk na pięć kluczowych wartości: troskę o klienta, współpracę, różnorodność, pasję oraz odpowiedzialność. Jako część Bauer Media Group, firma prowadzi również porównywarki ubezpieczeniowe i finansowe w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Szwecji oraz w Hiszpanii.
Oferty pracy Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Kursy językowe
-
Parking dla pracowników
-
Praca hybrydowa
-
Prywatna opieka medyczna
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.03.2025
Mapy Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
Rankomat.pl sp. z o.o.
Biuro w Bielsku-Białej
Biuro w Krakowie
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Bohater po Twojej stronie!
Rankomat.pl to największa w Polsce porównywarka ubezpieczeniowa. Porównujemy ceny i zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczeń domu lub mieszkania, podróży oraz polis na życie. W kilka minut pozwalamy porównać oferty wielu ubezpieczycieli i dokonać wyboru najtańszej bądź najbardziej korzystnej pod względem relacji ceny i zakresu polisy. Zakup ubezpieczenia możliwy jest online bądź za pośrednictwem jednego z ponad 200 Doradców klienta dostępnych telefonicznie. W serwisie finanse.rankomat.pl nasi klienci mają także okazję porównywać ceny i zakres usług i produktów finansowych takich jak: kredyty, konta, lokaty, pożyczki czy rachunki oszczędnościowe... Serwis komorkomat.pl pozwala natomiast porównać ceny usług i telefonów oferowanych przez działających w Polsce operatorów telefonii komórkowej - zarówno tradycyjnych, jak i wirtualnych.
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Ubezpieczenia
- Specjalizacje
- Ubezpieczenia, Finanse, Nowe technologie i Telefonia komórkowa
Rok założenia
2008
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Katowice
- Wrocław
- Kraków
- Żywiec
- Częstochowa
- Kęty
- Czechowice-Dziedzice
- Lublin
Praca Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Młodszy Specjalista ds. administracji i kadr
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Administracja biurowa i kadrowa w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów i ich archiwizacji.
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
-
Zarządzanie dostawami.
-
Wsparcie zespołu kadr w procesach związanych z obsługą kadrową Pracowników.
-
Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej.
-
Administracja w zakresie badań lekarskich oraz pracowniczych benefitów.
-
Wsparcie zespołu BHP w zakresie koordynacji szkoleń.
-
Nadzór nad ewidencją czasu pracy.
-
Udzielanie prawidłowych odpowiedzi na zapytania Pracowników z zakresu prawa pracy.
-
Przygotowywanie raportów kadrowych.
Wymagania
-
Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kadr w obszarach związanych z obsługą kadrową i administracyjną pracowników.
-
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe.
-
Wiedzę z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
-
Samodzielność i dokładność w działaniu.
-
Bardzo dobra organizacja czas pracy.
-
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
-
Praktyczną znajomość MS Excel, MS Word, Power Point.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę.
-
Udział w implementacji i rozwoju nowych standardów i innowacyjnych rozwiązań.
-
Dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej.
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego.
-
Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
-
W piątki krótszy dzień pracy.
-
Narzędzia niezbędne do pracy: telefon służbowy i laptop.
-
Świetnie zlokalizowane i przestronne biuro z firmowym parkingiem.
-
-
Specjalista ds. Kadr
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców;
-
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy;
-
Nadzór nad terminowością badań pracowniczych;
-
Obsługę benefitów oferowanych przez Spółkę;
-
Obsługę PPK;
-
Obsługę programu Płatnik;
-
Przygotowywanie raportów kadrowych oraz ich analiza;
-
Udzielanie prawidłowych odpowiedzi na zapytania Pracowników z zakresu prawa pracy;
-
Prowadzenie spotkań onboardingowych;
-
Prowadzenie działań wpierających osiągnięcie określonych celów biznesowych;
Wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku specjalista ds. kadr;
-
Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
-
Praktyczna znajomość obsługi MS Office, w szczególności Ms Excel na poziomie zaawansowanym;
-
Dokładność, rzetelność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
-
Umiejętność pracy w zespole;
Mile widziane:
-
Znajomość programu SAP;
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe;
-
Znajomość j. angielskiego na poziomie B1;
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
-
Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych w tym dofinansowaną prywatną opiekę medyczną, zajęcia sportowe, język angielski, a także możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
-
Milą i kameralną atmosferę pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura);
-
W piątki pracujemy krócej;
-
-
Lider Zespołu linii Ubezpieczeń na Życie
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert/lider
-
Zakres obowiązków
-
Współtworzenie i monitoring realizacji celów biznesowych Call Center linii ubezpieczeń na życie: śledzenie jakości obsług klienta i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
-
Inicjonowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów;
-
Kreowanie i inicjowanie zmian produktowych w linii ubezpieczeń na życie. Nadzór nad stosowaniem Strategii Sprzedaży ze szczególną dbałością o wizerunek firmy oraz jakość obsługi klienta; Rozwój umiejętności „miękkich” wśród członków zespołu poprzez mentoring oraz dzielenie się wiedzą dotyczącą umiejętności sprzedażowych;
-
Dbałość o jakość szkoleń pracowników linii życiowej tj. szkoleń wdrażających nowego pracownika oraz doskonalących umiejętności obecnej kadry. Analiza bieżących potrzeb szkoleniowych pracowników i współtworzenie harmonogramów szkoleniowych;
-
Kreowanie, wdrożenie i monitoring realizacji projektów usprawniających pracę Call Center które mają wpływ na wzrost efektywności i wyników sprzedaży oraz podnoszą satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie;
-
Wiedza w zakresie ubezpieczeń na życie oraz bieżących potrzeb Klienta w tym sektorze;
-
Znajomość techniki sprzedaży oraz telefonicznej obsługi Klienta;
-
Doświadczenie w prowadzeniu zespołu sprzedaży, realizacji celów sprzedażowych oraz tworzenia strategii sprzedaży firmy;
-
Umiejętność swobodnego poruszania się w Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
-
Jesteś osobą nastawioną na realizację celu, umiesz pracować z wynikiem i motywować zespół;
-
Jesteś asertywny, ale życzliwy;
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
-
Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych w tym min. dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do karty sportowej i nauki języka angielskiego, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
-
Milą atmosferę pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura);
-
W piątki krótszy dzień pracy;
-
Realną możliwość rozwoju i awansu;
-
-
Agent ubezpieczeniowy
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami, którzy szukali ubezpieczenia samochodu na stronie rankomat.pl- zapewniamy naszą bazę klientów;
-
Dobór idealnego ubezpieczenia dla Klienta z ofert 18 Towarzystw Ubezpieczeniowych;
-
Sprzedaż ubezpieczeń samochodowych;
Wymagania
-
Wykształcenie minimum średnie (warunek konieczny);
-
Niekaralność (warunek konieczny);
-
Min. rok doświadczenia w pracy biurowej;
-
Dyspozycyjność (praca zmianowa pn-pt.9-17 i 12-20 lub 13-21);
-
Znajomość obsługi komputera (MS Word, Internet);
-
Chęć rozwoju swoich kompetencji w stabilnej firmie;
-
Dodatkowym plusem będzie doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;
Oferujemy
-
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny, jasno określony system premiowy);
-
Szeroką gamę szkoleń na każdym etapie rozwoju (m.in. produktowe, systemowe, z umiejętności komunikacji i współpracy z Klientami);
-
Wsparcie trenera w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych oraz pomoc merytoryczną kierownika w czasie pracy;
-
Wsparcie mentora w początkowym okresie pracy;
-
Uprawnienia Agenta Ubezpieczeniowego – dostajesz nowy licencjonowany zawód;
-
Realną możliwość rozwoju i awansu – 90% naszej kadry zarządzającej w Departamencie Sprzedaży to awanse wewnętrzne;
-
Pracę z biura w Bielsku-Białej- centrum miasta, dogodny dojazd;
Dodatkowo:
-
Dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej;
-
Dofinansowanie do karty sportowej;
-
Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego;
-
Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego;
-
-
Młodszy Lider Zespołu Call Center
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja planów sprzedażowych oraz leadowych podległego zespołu;
-
Rozwój linii produktowej w zakresie określania procedur i rozwijania produktu (finanse i ubezpieczenia mieszkaniowe);
-
Rozwój umiejętności sprzedażowych pracowników w celu osiągania jak najwyższych wyników;
-
Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów przez podległy zespół;
-
Prowadzenie szkoleń grupowych w celu rozwoju kompetencji pracowników;
-
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych;
Wymagania
Jesteś idealną osobą, jeśli:
-
Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
-
Znasz technik sprzedażowe;
-
Umiesz zmotywować zespół do realizacji celów sprzedażowych;
-
Nie boisz się pracy na celach;
-
Jesteś asertywny w życzliwy sposób;
-
Umiesz patrzeć „szeroko” i nie boisz się podejmować decyzji;
-
Znasz Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
Dodatkowym plusem będzie: -
Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem;
-
Znajomość branży ubezpieczeniowej;
-
Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
Umowę o pracę;
-
Szkolenia oraz możliwość rozwój zawodowego;
-
Dofinansowanie do prywatnej opiekę medyczną;
-
Dofinansowanie do pakietu sportowego;
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
-
Skrócony czas pracy w piątki;
-
Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego;
-
Brak dress-codu;
-
Możliwość pracy hybrydowej.
-
-
Młodszy Specjalista ds.HR
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej;
-
Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców (przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy itp.);
-
Nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych;
-
Prowadzenie onboardingu i offboardingu pracowników;
-
Obsługa benefitów oferowanych przez pracodawcę;
-
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.
Wymagania
-
Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy związanej z administracją kadrową;
-
Znasz aktualne przepisy prawa pracy;
-
Potrafisz współpracować w zespole oraz dobrze zarządzasz priorytetami;
-
Jesteś dokładny, skrupulatny, umiesz organizować czas pracy oraz pracować pod presją czasu;
-
Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office;
-
Posiadasz znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego (R2Płatnik mile widziane).
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-
Jasny podział obowiązków oraz wsparcie zespołu;
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej, pakietu sportowego (współfinansowane przez pracodawcę);
-
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
-
Praca hybrydowa (2 dni w tygodniu praca stacjonarna);
-
Bezpłatny parking dla pracowników pod biurem w dobrze skomunikowanej lokalizacji;
-
Dostęp do niezbędnych szkoleń, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;
-
Krótszy czas pracy w piątki.
-