Opal Transfer działa w sektorze transferu pieniędzy od ponad 20 lat. Firma ta nieustannie się rozwija, dążąc do zapewnienia wysokiej jakości usług dla swoich klientów. Jej filozofia opiera się na utrzymywaniu dobrych, długoterminowych pracowników, z których wielu decyduje się zostać w firmie przez ponad 10 lat.

Osoby, które posiadają pewność siebie w komunikacji oraz doskonałe umiejętności sprzedaży telefonicznej, będą miały możliwość pracy w zespole, który kładzie nacisk na najwyższą jakość obsługi klienta. Z łatwością rozumiejące potrzeby klientów oraz wykazujące wysoką inteligencję emocjonalną mogą rozważyć dołączenie do wielojęzycznego zespołu, który dba o doświadczenie klientów w Wielkiej Brytanii, Unii Europejskiej oraz poza jej granicami.

Oferty pracy Opal Transfer LTD

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Praca zdalna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Opal Transfer LTD

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Opal Transfer LTD
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Kraków
  3. Warszawa
  4. Katowice
  5. Łódź
  6. Puławy

Praca Opal Transfer LTD - oferty archiwalne

  • Ukrainian Speaking Customer Service and Sales Advisor in a Call Centre – remote position

    Opal Transfer LTD
    • 3 500 do 4 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o dzieło
    • część etatu
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      • Engaging customers to use our service, and promote existing and new products;
      • Contacting Ukrainian-speaking customers to help them in the money transfer process;
      • Contacting customers who have not used our services for a certain period of time;
      • Answer calls, emails, and WhatsApp or Viber chats from customers relating to their money transfers;
      • Finding ways for new customer attraction;
      • Checking, uploading, and working with documents.

      Our requirements

      • Experience in engaging customer service roles in a call center or in Sales is an advantage;
      • A high-energy approach and Yes-attitude;
      • Excellent communication skills, innovative approach to customer engagement;
      • Building connections with customers and the ability to inspire them to share information about our services;
      • problem solving skills;
      • Ability to work in a busy environment;
      • Fluency in Ukrainian (Additional language is a benefit as we have 7 language service lines).

      If you have ever dreamed about a job for a London-based company, with different challenges every day and working in a friendly team, Opal Transfer is the right place for you.

      We offer

      We offer you:

      • Starting salary (PLN 4000)
      • first promotion in 6 months
      • Full-time/Part time positions available.
      • working from Monday to Friday
      • fully remote working from home
      • self-employed contract
      • full training will be provided

      What you will need for work:

      • speed internet connection
      • personal computer or laptop
      • a quiet place to work