Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

              

Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Prawnik Warszawa, Pracownik biurowy Warszawa.
Kategorie zawodowe: prawo i administracja państwowa, administracja biurowa / praca biurowa.

Oferty pracy Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

Siedziba główna

Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

Pełna nazwa
LAZER&HUDZIAK ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Adres rejestrowy
Plac Konstytucji 5/19 00-657 Warszawa
NIP
6342877181
REGON
365802596
KRS
0000644375
Forma prawna
spółka komandytowo-akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
07.11.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.10.Z Działalność prawnicza
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A

4.9

Na podstawie 60 ocen z Google.

Ewa Strzyżykowska

Ewa Strzyżykowska

"Borykam sie z problemem zle wykonanej operacji haluksa. Aby zorientowac sie w procedurach dotyczących zle wykonanych zabiegów operacyjnych skontaktowałam sie z Kancelaria Lazer & Hudziak. Porada prawna,, która udzieliła mi Pani mecenas Hudziak była bardzo merytoryczna i profesjonalna. Wskazowki udzielone mi przez Panią Mecenas wykorzystam i mam nadzieje, ze beda one dla mnie owocne. . Polecam kontakt z p. Hudziak . Ewa S."

2 tygodnie temu

Tomasz Zakrzewski

Tomasz Zakrzewski

"Zmieniam opinię z negatywnej ze względu na natychmiastową reakcję i kontakt ze strony właściciela kancelarii. Doszło do zmiany opiekuna klienta. Kontakt ma zostać poprawiony, a sprawa potraktowana z należytą starannością. Rozmowa konkretna i mam nadzieję, że nie słowa ale czyny to potwierdzą. Jeżeli tak będzie wówczas dodam jeszcze jedną gwiazdkę jak na razie 4 oby nie na wyrost."

2 miesiące temu

Adam Nowak

Adam Nowak

"Kompleksowa i rzeczowa pomoc dla firm mających "przejściowe kłopoty". Polecam"

4 lata temu

Michał Kowalczyk

Michał Kowalczyk

"Kancelaria godna polecenia. W bardzo profesjonalny sposób poprowadzona sprawa w związku ze źle wykonanym szyciem ścięgna Achillesa. Wszystko zostało mi wyjaśnione w przystępny sposób, otrzymałem pełne wsparcie ze strony kancelarii przez cały okres sporu. Polecam."

6 miesięcy temu

Adam Wojno

Adam Wojno

"Wynegocjowana ugoda w sprawie o błąd lekarski jest w pełni satysfakcjonująca dla naszej rodziny. Dziękujemy za pełen profesjonalizm i poczucie bezpieczeństwa w trakcie całej trwającej prawie 2 lata sprawy. Adam z rodziną."

7 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Gdańsk
  3. Wrocław
  4. Bydgoszcz
  5. Pruszków
  6. Katowice

Praca Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A - oferty archiwalne

  • Asystent prawny / Asystentka prawna

    Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Kancelaria Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni uznana przez Magazyn Forbes za Najlepszą Kancelarię 2022 i 2023 roku w Polsce w kategorii szkody osobowe i zaniedbania medyczne prowadzi rekrutację na stanowisko ASYSTENTA PRAWNEGO

      · Miejscem pracy będzie biuro kancelarii w centrum Warszawy

      · Oferta skierowana jest do STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW PRAWA.

      CV wraz z informacją o oczekiwaniach finansowych, formie współpracy i dyspozycyjności prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@lazer-hudziak.pl

      Zakres obowiązków

      • przygotowywanie pism o charakterze prawnym, w tym również prostych pism procesowych
      • kontakt z sądami, urzędami, zakładami ubezpieczeń czy prawnikami z innych kancelarii
      • telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami kancelarii
      • wsparcie pracy zespołu prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw
      • dokonywanie analizy stanu faktycznego i prawnego spraw
      • wyszukiwanie orzeczeń w przeznaczonym do tego celu programie
      • nadzór nad przebiegiem postępowań
      • porządkowanie dokumentacji
      • gromadzenie brakujących informacji oraz dokumentów, uzupełnianie dokumentacji w toku postępowania przedsądowego, jak również w trakcie procesu
      • dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz przepływ informacji

      Wymagania


      • lubi prawo, lubi czytać przepisy i jest przy tym dociekliwa i zaangażowana
      • dba o dobrą markę kancelarii
      • jest dobrze organizowania i potrafi efektywnie planować czas pracy
      • jest spostrzegawcza, dokładna i skrupulatna w wykonywaniu powierzonych zadań
      • umie pracować pod presją czasu
      • szybko przyswaja wiedzę i nowe umiejętności
      • łatwo nawiązuje kontakty, a następnie życzliwie komunikuje się ze współpracownikami oraz klientami
      • cechuje wysoka kultura osobista
      • dodatkowym atutem będzie doświadczenie procesowe oraz doświadczenie w pracy w branży medycznej lub w sprawach frankowych

      Oferujemy

      • zdobycie wiedzy i umiejętności oraz praktycznego doświadczenia zawodowego
      • zapoznanie się z działaniem i strukturą organizacyjną kancelarii
      • praktyczne szkolenie z zakresu prawa medycznego, bankowego, w którym specjalizuje się kancelaria
      • zapoznanie się ze specyfiką i standardami pracy z klientem
      • wdrożenie, a następnie przygotowywanie projektów pism procesowych
      • merytoryczną obsługę klienta kancelarii
      • pracę na prawniczych programach komputerowych
      • elastyczne godziny pracy
      • możliwość pracy częściowo zdalnie
      • przyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole
      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania
      • nie wymagamy stroju oficjalnego w pracy poza dniami wyjść do sądu i spotkań z klientami :-)
  • Pracownik administracyjny do sekretariatu kancelarii prawnej

    Kancelaria Lazer & Hudziak S.K.A
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Kancelaria Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni prowadzi rekrutację do SEKRETARIATU KANCELARII na stanowisko PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO.

      · Miejscem stacjonarnym pracy będzie biuro kancelarii w centrum Warszawy

      · Oferta skierowana jest do STUDENTÓW ADMINISTRACJI.

      CV wraz z informacją o oczekiwaniach finansowych, formie współpracy i dyspozycyjności (w tym ilości dni i ilość godzin zajęć) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@lazer-hudziak.pl

      WAŻNE - W temacie maila prosimy o wpisanie: Pracownik administracyjny

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      • stała współpraca z działem prawnym w zakresie bieżącej obsługi klienta
      • kontakt telefoniczny i mailowy z sądami, urzędami i innymi instytucjami
      • prowadzenie akt sprawy w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z przyjętymi standardami
      • selekcjonowanie i porządkowanie dokumentacji

      Wymagania


      • jest dobrze organizowania i potrafi efektywnie planować czas pracy
      • dba o dobrą markę kancelarii
      • jest spostrzegawcza, dokładna i skrupulatna w wykonywaniu powierzonych zadań
      • umie pracować pod presją czasu
      • szybko przyswaja wiedzę i nowe umiejętności
      • łatwo nawiązuje kontakty, a następnie życzliwie komunikuje się ze współpracownikami oraz klientami
      • cechuje wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • zdobycie wiedzy i umiejętności oraz praktycznego doświadczenia zawodowego
      • zapoznanie się z działaniem i strukturą organizacyjną i specyfiką pracy w kancelarii
      • praktyczne szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu oraz zespołu prawnego
      • stopniowe wdrożenie i asystowanie przy wykonywaniu czynności administracyjnych
      • pracę na prawniczych programach komputerowych
      • stałe godziny pracy
      • przyjazną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka