Od samego początku działalności w 2007 roku, Sagemcom Poland Sp. z o.o. angażuje się w misję dostarczania sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego oraz elektroniki użytkowej o wysokiej jakości. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, gdzie zespół składający się z ośmiu wykwalifikowanych pracowników dąży do tego, by każda interakcja z klientami odzwierciedlała profesjonalizm i rzetelność.

W wyniku długotrwałej pracy na rynku, firma zbudowała solidną pozycję, potwierdzoną wynikami finansowymi. W 2022 roku zarejestrowano przychody netto ze sprzedaży z imponującym wzrostem o 20,75%, a także wzrost marży zysku netto o 0,2%. Wskazuje to na determinację firmy w dążeniu do ciągłej poprawy, potwierdzając, że oferowane produkty cieszą się uznaniem wśród klientów.

Chociaż firma nie posiada szczegółowych informacji na temat swojej misji czy wyraźnie zdefiniowanych wartości, codzienne działania są ukierunkowane na osiągnięcie zadowolenia klientów oraz dostarczanie rozwiązań, które ułatwiają życie. Oferta firmy, składająca się z szerokiego asortymentu produktów, odpowiada na potrzeby nowoczesnych gospodarstw domowych oraz zmieniającego się świata technologii.

Sagemcom Poland Sp. z o.o. zdaje sobie sprawę, że zaufanie buduje się nie tylko poprzez wyniki finansowe, ale również jakość i innowacyjność produktów. Dlatego firma nieustannie śledzi najnowsze trendy i dostosowuje swoje portfolio, aby klienci mieli pewność, że otrzymują nie tylko nowoczesne, ale również trwałe i niezawodne urządzenia.

Firma zaprasza do współpracy oraz dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już obdarzyli zaufaniem Sagemcom Poland Sp. z o.o. i przekonali się, że oferowane produkty są synonimem jakości i innowacyjności. Razem można tworzyć przyszłość, w której technologia staje się sprzymierzeńcem w codziennym życiu.

Oferty pracy Sagemcom Poland Sp. z o. o

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pakiet socjalny
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa Sagemcom Poland Sp. z o. o

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Sagemcom Poland Sp. z o. o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Wrocław

Praca Sagemcom Poland Sp. z o. o - oferty archiwalne

  • ASSISTANT PROJECT MANAGER

    Sagemcom Poland Sp. z o. o
    • Warszawa
    • staż/praktyka
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
    • bez doświadczenia
    • Your responsibilities

      Supporting the Project Manager in day-to-day technical matters related to the running of projects in the area of energy and water smart meter provision including:

      - analysis and verification of the technical specifications drawn up by the client for the

      products supplied,

      - cooperation with the R&D department (France) for product customization based on Customer requirements,

      - assistance in the preparation of documentation and products for both tenders and calls for tender under the 'Public Procurement Law' and under other procedures,

      - assisting in the coordination of individual project participants,

      - creation of work and delivery schedules,

      - maintaining contact with the customer for technical pre- and post-sales support,

      - filing of sales documentation (orders, acceptance reports) and cooperation with the work of invoicing,

      - preparation of technical reports.

      Our requirements

      • Preferred fields of study: electrical, electrical engineering, electrical power engineering, precision mechanics or related.
      • Ability to read technical documentation.
      • Experience in the electronics industry welcome.
      • Microsoft Office support, including MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, as well as Microsoft Teams.
      • Good knowledge of the English language.
      • Knowledge of the French language will be an asset.
      • Good work organization and commitment.
      • Ability to work as part of a team.

      We offer

      • Gain valuable experience on prestigious projects, in a company that is a leader in its sector.
      • Opportunity for personal development with a later promotion path to Project Manager.
      • Support and integration in a Polish-French team.
      • An internship agreement up to 12 months with a possibility of an employment contract after the internship agreement.
      • Employee package: medical package, accident insurance, necessary work tools.