MIKRONEX IT

FIRMA MIKRONEX istnieje na rynku od 1990 roku i świadczy usługi IT w zakresie:

  • Administrowanie systemami informatycznymi - I i II linia wsparcia
  • Outsourcing IT (administracja/wsparcie użytkowników Helpdesk)
  • Serwis urządzeń drukujących
MIKRONEX IT najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Informatyk Warszawa, Administrator IT Warszawa.
Kategorie zawodowe: it (informatyka).

Oferty pracy MIKRONEX IT

Praca alert - powiadomienia

MIKRONEX IT

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy

Siedziba główna

MIKRONEX IT poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
PAWEŁ KUCHARSKI "MIKRONEX"-SERWIS KOMPUTEROWY-PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
Adres rejestrowy
ul. Malborska 14C 03-286 Warszawa
NIP
5241023063
REGON
011041677
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
03.12.1990
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 26.20.Z Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych
  • 33.12.Z Naprawa i konserwacja maszyn

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.51.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
  • 46.52.Z Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego
  • 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
  • 47.41.Z Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.78.Z Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Informacja i komunikacja

  • 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Pozostała działalność usługowa

  • 95.11.Z Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie MIKRONEX IT

3.3

Na podstawie 10 ocen z Google.

Karol Walczak

Karol Walczak

"super szybko i nie drogo"

4 miesiące temu

Kr O

Kr O

"Obsługują tylko firmy a płacą skromnie"

3 lata temu

Kamil Narozniak

Kamil Narozniak

"Super firma ;)"

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
MIKRONEX IT
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Otwock

Archiwalne oferty pracy MIKRONEX IT

  • Informatyk Serwisant HelpDesk Specjalista Wsparcie IT

    MIKRONEX IT
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 5 000 - 6 000 PLN / mies.
    • Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Informatyk ds. wsparcia użytkowników - tzw. Helpdesk IT



      Aplikacje na adres: kadry@mikronex.pl

      Zakres obowiązków

      • bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji biurowych, sprzętu komputerowego (obsługa i realizacja zgłoszeń od użytkowników)
      • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
      • zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
      • nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
      • przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
      • konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
      • minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT - warunek konieczny
      • znajomość języka angielskiego
      • dobra znajomość znajomość oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych MS Windows
      • praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
      • znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
      • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole jak również samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
      • mile widziane prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 40rbh tygodnionowo
      • przyjazną atmosferę
      • praca w jednej lokalizacji (biurowiec - Warszawa Wyczółki)
  • Informatyk Serwisant HelpDesk Specjalita Wsparcie IT

    MIKRONEX IT
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Informatyk ds. wsparcia użytkowników - tzw. Helpdesk IT



      Aplikacje na adres: kadry@mikronex.pl

      Zakres obowiązków

      • bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji biurowych, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych (obsługa i realizacja zgłoszeń od użytkowników)
      • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
      • zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
      • nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
      • przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
      • konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
      • minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT - warunek konieczny
      • dobra znajomość znajomość oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych MS Windows
      • praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
      • znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
      • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole jak również samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
      • mile widziane prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 40rbh tygodnionowo
      • przyjazną atmosferę

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka