Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
MIKRONEX IT praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad trzech dekad MIKRONEX jest uznawany za dostawcę zaawansowanych rozwiązań IT w Warszawie. Historia firmy rozpoczęła się w 1990 roku, a od tego czasu MIKRONEX nieustannie rozwija swoją ofertę, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się potrzebom rynku. Zespół składający się z ponad 25 wykwalifikowanych specjalistów stanowi znaczącą wartość dla przedsiębiorstwa.
Oferta firmy obejmuje nie tylko administrowanie systemami informatycznymi oraz outsourcing IT, ale także profesjonalny serwis urządzeń drukujących. Jako autoryzowany serwis gwarancyjny marki KYOCERA, MIKRONEX zapewnia wysoki standard usług, co jest potwierdzone wieloletnią certyfikacją. W działalności firmy kluczowe są profesjonalizm i szybkość działania, co stanowi jej przewagę konkurencyjną.
MIKRONEX rozumie, że technologia to nie tylko sprzęt i oprogramowanie, ale przede wszystkim ludzie i ich potrzeby. W związku z tym, usługi są dostosowywane do indywidualnych wymagań klientów. Firma oferuje kompleksowe wsparcie, obejmujące produkcję komputerów i urządzeń peryferyjnych, handel hurtowy i detaliczny oraz doradztwo w zakresie informatyki. Działania MIKRONEX są skierowane na dostarczanie rozwiązań, które wspierają rozwój biznesów klientów.
W firmie panuje przekonanie, że praca nad innowacyjnymi rozwiązaniami to nie tylko obowiązek, ale także pasja, która ułatwia życie i pracę. MIKRONEX zaprasza do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy ufają doświadczeniu oraz profesjonalizmowi firmy. Razem można kształtować przyszłość technologii.
Oferty pracy MIKRONEX IT
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa MIKRONEX IT
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
MIKRONEX IT
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Poznań
- Bydgoszcz
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Jozefów
- Konstantynów Łódźki
- Kraków
- Sulejówek
Linki
Praca MIKRONEX IT - oferty archiwalne
-
Informatyk Serwisant HelpDesk Specjalita Wsparcie IT
MIKRONEX IT- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji biurowych, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych (obsługa i realizacja zgłoszeń od użytkowników)
-
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
-
zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
-
nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
-
przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
-
konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
-
minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT - warunek konieczny
-
dobra znajomość znajomość oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych MS Windows
-
praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
-
znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
-
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole jak również samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
-
mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 40rbh tygodnionowo
-
przyjazną atmosferę
-
-
Informatyk Serwisant HelpDesk Specjalista Wsparcie IT
MIKRONEX IT- 5 000 do 6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji biurowych, sprzętu komputerowego (obsługa i realizacja zgłoszeń od użytkowników)
-
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
-
zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
-
nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
-
przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
-
konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
-
minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT - warunek konieczny
-
znajomość języka angielskiego
-
dobra znajomość znajomość oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych MS Windows
-
praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
-
znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
-
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole jak również samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
-
mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 40rbh tygodnionowo
-
przyjazną atmosferę
-
praca w jednej lokalizacji (biurowiec - Warszawa Wyczółki)
-
-
Informatyk Młodszy Administrator Specjalista IT HelpDesk wsparcie
MIKRONEX IT- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
administrowanie system informatycznym - nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
-
bezpośrednie wsparcie dla użytkowników systemu
-
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
-
zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
-
przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
-
konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
-
minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT (help desk dla minimum 50 użytkowników) - warunek konieczny
-
wiedza i doświadczenie z zakresu: instalacji i konfiguracji systemów z rodziny MS Windows: 7, 10, 365 oraz oprogramowania użytkowego
-
znajomość zagadnień MS Server 2008 – 2019, MS Exchange
-
znajomość zagadnień wirtualizacji VMware
-
praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
-
znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
-
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
-
komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
umiejętność pracy w zespole
-
odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres
Oferujemy
-
stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
-
przyjazną atmosferę
-
praca w jednej lokalizacji (okolice Placu Bankowego)
-
podnoszenie kwalifikacji (zdobycie szerokiego spektrum umiejętności - ciekawa i pełna wyzwań praca)
-
wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu (administratorów)
-