REMAR Sp. z o.o. jest biurem rachunkowym, które rozpoczęło swoją działalność w 2016 roku, korzystając z doświadczenia zdobytego podczas wcześniejszej działalności gospodarczej. Łącznie firma dysponuje ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku.

W rezultacie jej działalności, biuro zyskało wielu zadowolonych klientów i skutecznie rozwiązało setki problemów finansowych. Klientom oferowane są kompleksowe usługi rachunkowe, które odpowiadają na ich zróżnicowane potrzeby.

Oferty pracy REMAR Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa REMAR Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
REMAR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Nowy Sącz
  4. Bielsko-Biała
  5. Katowice
  6. Gliwice
  7. Wrocław
  8. Częstochowa
  9. Rzeszów
  10. Poznań

Praca REMAR Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Księgowy / Księgowa Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych

    REMAR Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

        • księgowanie/dekretowanie dokumentów dostarczonych przez klientów biura (KPiR oraz Księgi Rachunkowe),

        • wprowadzanie wyciągów bankowych,

        • obliczanie należnych podatków,

        • przygotowywanie zestawień na potrzeby klientów,

        • wypełnianie niezbędnych raportów (np. GUS, NBP),

        • bieżący kontakt z klientem biura,

        • reprezentacja klienta przed odpowiednimi urzędami (US, ZUS, GUS),

        • przygotowanie sprawozdania finansowego (pod nadzorem przełożonego)

      Wymagania

        • ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT I SPÓŁDZIELNI MIESZKANOWYCH

        • wykształcenie średnie lub kierunkowe w dziedzinie rachunkowości,

        • doświadczenie na podobnym stanowisku,

        • znajomość odpowiednich ustaw (VAT, CIT, PIT, UoR) oraz przepisów,

        • znajomość zasad rachunkowości,

        • wiedza o różnicach pomiędzy poszczególnymi rodzajami opodatkowania,

        • znajomość systemów księgowych, np. Insert, Symfonia, Weles, S.Bit

        • odwaga i chęć rozwoju

      Oferujemy

        • umowę o pracę lub kontrakt B2B (w zależności od preferencji),

        • pracę w dynamicznym, młodym zespole,

        • elastyczne godziny pracy,

        • wyzwania sprzyjające rozwojowi osobistemu,

        • zniżki na szkolenia i kursy w Szkole Wyższej,

        • klimatyzowane biuro na Pradze Północ, 5 minut od stacji metra Dworzec Wileński.