Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
REMAR sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
REMAR Sp. z o.o. jest biurem rachunkowym, które rozpoczęło swoją działalność w 2016 roku, korzystając z doświadczenia zdobytego podczas wcześniejszej działalności gospodarczej. Łącznie firma dysponuje ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku.
W rezultacie jej działalności, biuro zyskało wielu zadowolonych klientów i skutecznie rozwiązało setki problemów finansowych. Klientom oferowane są kompleksowe usługi rachunkowe, które odpowiadają na ich zróżnicowane potrzeby.
Oferty pracy REMAR Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość rozwoju osobistego
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa REMAR Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
REMAR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Nowy Sącz
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Gliwice
- Wrocław
- Częstochowa
- Rzeszów
- Poznań
Linki
Praca REMAR Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Księgowy / Księgowa Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych
REMAR Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie/dekretowanie dokumentów dostarczonych przez klientów biura (KPiR oraz Księgi Rachunkowe),
-
wprowadzanie wyciągów bankowych,
-
obliczanie należnych podatków,
-
przygotowywanie zestawień na potrzeby klientów,
-
wypełnianie niezbędnych raportów (np. GUS, NBP),
-
bieżący kontakt z klientem biura,
-
reprezentacja klienta przed odpowiednimi urzędami (US, ZUS, GUS),
-
przygotowanie sprawozdania finansowego (pod nadzorem przełożonego)
Wymagania
-
ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT I SPÓŁDZIELNI MIESZKANOWYCH
-
wykształcenie średnie lub kierunkowe w dziedzinie rachunkowości,
-
doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
znajomość odpowiednich ustaw (VAT, CIT, PIT, UoR) oraz przepisów,
-
znajomość zasad rachunkowości,
-
wiedza o różnicach pomiędzy poszczególnymi rodzajami opodatkowania,
-
znajomość systemów księgowych, np. Insert, Symfonia, Weles, S.Bit
-
odwaga i chęć rozwoju
Oferujemy
-
umowę o pracę lub kontrakt B2B (w zależności od preferencji),
-
pracę w dynamicznym, młodym zespole,
-
elastyczne godziny pracy,
-
wyzwania sprzyjające rozwojowi osobistemu,
-
zniżki na szkolenia i kursy w Szkole Wyższej,
-
klimatyzowane biuro na Pradze Północ, 5 minut od stacji metra Dworzec Wileński.
-