Wunderman Thompson Technology jest innowacyjną firmą technologiczną z siedzibą w Poznaniu. Jej historia sięga 2005 roku, kiedy to lokalny start-up, założony przez Stuarta Deana i Miro Walkera, rozpoczął działalność w obszarze technologii. W 2014 roku firma została częścią globalnego holdingu WPP, co otworzyło nowe możliwości oraz przyczyniło się do jej dalszego rozwoju. Historia, którą posiada, odzwierciedla pasję do innowacji oraz dążenie do doskonałości.

W ramach swojej działalności, Wunderman Thompson Technology dysponuje zespołem liczącym ponad 4000 ekspertów na całym świecie, z czego ponad 330 znajduje się w Polsce. Zespół stale dąży do doskonalenia oraz wyznaczania nowych standardów w branży technologicznej. Misją firmy jest wspieranie klientów w osiąganiu sukcesów poprzez dostarczanie innowacyjnych strategii wzrostu, które stanowią fundament działalności.

Kultura organizacyjna w Wunderman Thompson Technology przekracza ramy zwykłych wartości – to sposób działania, który definiowany jest przez wzajemne wsparcie, szacunek oraz zaufanie, kształtujące relacje zarówno wewnątrz firmy, jak i z jej partnerami. Firma jest uznawana za jedną z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce, co potwierdzają jej osiągnięcia na rynku.

Rozwiązania technologiczne oferowane przez Wunderman Thompson Technology są zarówno stabilne, jak i bezpieczne, a także dostosowane do dynamicznych zmian, które zachodzą w świecie technologii. Jakość obsługi klienta jest priorytetem, a firma nieustannie dąży do jej udoskonalenia. Jako część globalnej sieci, wspiera czołowe marki na całym świecie, oferując usługi kreatywne, konsultingowe oraz technologiczne.

Międzynarodowa obecność firmy umożliwia wymianę doświadczeń oraz najlepszych praktyk, co przekłada się na wartość dostarczaną klientom. Przy konkurencyjnej pozycji, firma jest w stanie realizować swoją strategię dzięki strategicznym partnerstwom z ponad 50 dostawcami technologii, takimi jak Adobe, Salesforce, SAP, Sitecore i Acquia. Te relacje pozwalają na oferowanie klientom nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań, które wspierają realizację ich strategii marketingowych, zwiększają efektywność oraz optymalizują koszty.

Wunderman Thompson Technology to więcej niż firma – to miejsce, w którym innowacja i jakość współistnieją z kreatywnością oraz zaangażowaniem. Warto poznać jej historię i zainwestować w technologiczną przyszłość.

Oferty pracy Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Praca hybrydowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o.

Adres rejestrowy

Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Katowice
  4. Bielsko-Biała
  5. Nowy Tomyśl
  6. Dąbrowa Tarnówska
  7. Kędzierzyn-Koźle
  8. Ełk
  9. Jastrzębie-Zdrój
  10. Łowicz

Praca Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Front Desk - office support

    Wunderman Thompson Technology Sp. z o. o.
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praktykant/stażysta
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      What you'll get to do:

      • Receiving, sorting, and distributing daily mail/deliveries
      • Ordering and maintaining office supplies and equipment
      • Greeting visitors in a professional manner
      • Supporting multiple company-wide events
      • Providing other administrative support as necessary

      Wymagania

      What you should have:

      • Experience as receptionist/assistant or various project team members (for random events)
      • Great communication, organizational skills as well as attention to detail, and assertiveness
      • Handling multiple requests from different individuals and departments
      • Strong problem-solving skills and analytical abilities
      • Polish (min. B2)
      • English (min. B2)
      • Good knowledge of MS office

      Oferujemy

      What we offer:

      • Salary depending on presented skills 23-27 PLN gross per hour (Civil Law Agreement), 25-30 hours/week (5-6hours a day, 5 days a week Mon-Fri, 8/9am-2pm/3pm)
      • Support from your first days at WTT - a designated mentor who will support you through your whole career at WTT
      • Hybrid work style and flexible working hours
      • Internal knowledge sharing and team initiatives (hackathons, lightning talks, mentoring, team and company-wide retreats)
      • Cafeteria system (MyBenefit) and Lunch compensation (Pyszne.pl vouchers)
      • Private healthcare for you and your family (Luxmed VIP package)
      • Group insurance and travel insurance
      • Referral Program – you can receive up to 10 000 PLN gross for employee recommendation
      • English lessons during work hours
      • Office and online integration events and team building activities
      • Work equipment tailored to your needs