Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Topbox Landbank Poland praca
Czy to Twoja firma?
Top Box jest firmą zajmującą się świadczeniem usług przechowywania dla osób fizycznych oraz przedsiębiorstw w Niemczech od 2017 roku. W związku z otwarciem nowego oddziału w Polsce, firma poszukuje ambitnych specjalistów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, którzy mają chęć do rozwoju zawodowego.
Praca w Top Box stanowi możliwość szybkiego rozwoju kariery, co może zainteresować osoby pragnące zdobywać nowe umiejętności. Firma planuje ekspansję, co daje perspektywę wzrostu zawodowego dla jej pracowników.
Oferty pracy Topbox Landbank Poland
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Premie uznaniowe
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa Topbox Landbank Poland
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Topbox Landbank Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
Praca Topbox Landbank Poland - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta/Administrator biura
Topbox Landbank Poland- 4 500 do 6 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Pracę na stanowisku Self-Storage Managera można podzielić na kilka zakresów:
-
praca z klientem: przedstawienie oferty, doradztwo, demonstracja produktów, sprzedaż
-
praca z dokumentami: zawieranie umów, wystawianie faktur, tworzenie raportów
-
praca administracyjna: zabezpieczenie płynnej pracy biura, praca z kasą i towarami
-
praca z oprogramowaniem: systemy crm i inne oprogramowanie specjalistyczne
-
praca z tekstem: redagowanie ta napisanie tekstów, praca z mediami społecznościowymi
-
pomóc kierownikowi: asystowanie w zakresie marketingu, procesów biznesowych - możliwość dalszego rozwoju i awansu do pozycji marketologa/specjalisty z kontroli jakości…
Wymagania
Jeśli masz:
-
doświadczenie w pracy z klientem i lubisz kontakt z ludźmi
-
doświadczenie w sprzedaży i znasz technologii sprzedaży
-
dobre umiejętności komunikacyjne i potrafisz poprawnie używać języka polskiego w mowie i na piśmie
-
znajomość obsługi urządzeń biurowych i szybko się uczysz pracę z oprogramowaniem
-
zdolność do organizacji czasu pracy, uwagę do detali i wysoką kulturę osobistą
-
nastawienie na rezultat i ciągły rozwój, ale nie boisz się też pracy w terenie
to stanowisko jest dla Ciebie perfect match!
-
znajomość języka angielskiego
-
doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych
-
umiejętność napisanie SEO-tekstów
jest miło-widziane
Oferujemy
-
pracę na pełny etat
-
system zmianowy: zmiany od 8 lub 11, sobota i środa - wolny na zmianę
-
umowa o pracę lub zlecenia
-
wynagrodzenie podstawowe + system bonusowy
-
możliwość szybkiego rozwoju kariery
-