Intrum Inkaso jest uznawanym partnerem w obszarze windykacji oraz zarządzania wierzytelnościami. Historia firmy sięga ponad 18 lat, kiedy to rozpoczęła misję wsparcia przedsiębiorstw w odzyskiwaniu należności. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu, zyskała reputację znaczącego gracza na rynku w zachodniej Polsce.

Firma specjalizuje się w różnorodnych usługach, które obejmują windykację należności, nabywanie zadłużonych firm i spółek, sprzedaż wierzytelności, pomoc w spłacie zobowiązań, ochronę dłużników, porady prawne oraz szkolenia z zakresu windykacji. Działalność Intrum Inkaso opiera się na solidnych podstawach profesjonalizmu i etyki biznesowej. Każda sprawa jest prowadzona z zachowaniem pełnej skuteczności oraz poszanowaniem praw klientów i dłużników.

W Intrum Inkaso kładzie się dużą wagę na transparentność oraz uczciwość. Wszystkie informacje pozyskane podczas współpracy traktowane są jako poufne, a środki klientów są chronione na wyodrębnionych rachunkach. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami umożliwia zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa oraz pewności, że ich sprawy są odpowiednio zarządzane.

Podejście firmy do windykacji opiera się na budowaniu i utrzymywaniu szacunku oraz zaufania w branży. Intrum Inkaso przestrzega przepisów prawa, dbając o współpracę z prawodawcą oraz lokalnymi instytucjami. Szanowanie uczciwości dłużnika jest dla niej priorytetem, ponieważ każda sytuacja wymaga indywidualnego podejścia i rozwiązania przynoszącego korzyści wszystkim stronom.

Firma jest zorientowana na ciągłe doskonalenie swoich usług. Intrum Inkaso zaprasza do współpracy, oferując rozwiązania dostosowane do potrzeb w zakresie windykacji.

INTRUM INKASO sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy INTRUM INKASO sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa INTRUM INKASO sp. z o.o.

Adres rejestrowy

INTRUM INKASO sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
INTRUM INKASO sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Jelenia Góra
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Bielsko-Biała
  5. Poznań
  6. Swiebodzin
  7. Biłgoraj
  8. Kraków
  9. Bydgoszcz
  10. Legnica

Praca INTRUM INKASO sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent/Asystentka Zarządu

    INTRUM INKASO sp. z o.o.
    • 3 010 do 10 000 zł / mies.
    • Świebodzin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie Zarządu we wszelkich czynnościach operacyjnych tj. m.in:
      • Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym dot. tarczy COVID, unijnych i innych,
      • Rekrutacja pracowników na wybrane stanowiska,
      • Nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w oddziale operacyjnym,
      • Prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami,
      • Opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami,
      • Obsługa sekretariatu Kancelarii,
      • Awaryjnie w ramach zastępstwa handlowców- osobista sprzedaż zdalna (tel.,mail) usługi windykacji wierzytelności,
      • Inne podobne obowiązki powierzone „prawej ręce Prezesa”.

      Wymagania

      • Poszukujemy dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów,
      • Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze lub na stanowiskach kierowniczych min.5 lat- warunek konieczny,
      • Nie szukamy sekretarki do parzenia kawy,
      • Dlatego oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego- warunek konieczny,
      • Umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów- warunek konieczny,
      • Bardzo dobra komunikatywność - warunek konieczny,
      • Wykształcenie wyższe- warunek konieczny,
      • Swobodne posługiwanie się programami Ms Office jest sprawą oczywistą,
      • Mile widziane są osoby z niepełnosprawnością,
      • Dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa i prowizja od pozyskanych środków zewnętrznych,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Duży zakres samodzielności z możliwością awansu,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 16:00, po zakończeniu cyklu szkoleń- możliwa praca zdalna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy,
      • Udział w kosztach studiów podyplomowych, kursów i szkoleń.