Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna księgowość / ekonomia nieruchomości hr / kadry

Oferty pracy Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Praca alert - powiadomienia

Praca Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Mapa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Ocena rekrutacji przez kandydatów

(na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały poprzez Aplikuj.pl)

2.5

Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji

5

Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną

Kandydat na stanowisko Pracownik fizyczny

"Dobra"

2 miesiące temu

Kandydat na stanowisko Pracownik fizyczny

"Ok"

3 miesiące temu

Kandydat na stanowisko Pracownik fizyczny

"brak kontaktu."

5 miesięcy temu

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Pełna nazwa
WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJ
Adres rejestrowy
Krasińskiego 54/56 01-755 Warszawa
NIP
1180059744
REGON
010132188
KRS
0000180451
Forma prawna
instytut badawczy / instytut działający w ramach sieci badawczej łukasiewicz
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Administracja publiczna i obrona narodowa; obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

  • 84.22.Z Obrona narodowa
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

3.5

Na podstawie 184 oceny z Google.

Karolina O.

Karolina O.

"O. Chirurgii, op.bariatryczna. Cisza, spokój, każdy wie, co ma robić. Czysto. Pielegniarki na oddziale pomocne, a pielegniarki na sali pooperacyjnej przekochane. Był to mój pierwszy pobyt w szpitalu i nie mam traumy z nim zwiazanej. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to brak klimatyzacji na sali oddzialowej przez co bylo gorąco i duszno, ale wiem, że to czepialstwo :) Ludzie pracujący na tym oddziale na 5+."

3 miesiące temu

Kferro Włocławski

Kferro Włocławski

"Wizyta w przyszłym roku. Plus dodatni to taki, że poznałem nazwisko Dr. Różyckiego. Dzięki temu mogłem bez obaw poddać się zabiegowi, który przeprowadził w innej prywatnej klinice. Wprawdzie zapłaciłem, ale nie żal mi pieniędzy, było warto. Super gość. Tacy powinni być lekarze. Pełny profesjonalizm i zaangażowanie w proces leczenia. Dziękuję. :)"

3 miesiące temu

Alina Bogucka

Alina Bogucka

"Polecam oddział chirurgii w tym szpitalu.Mialam operacje przepukliny. Wspaniali lekarze, bardzo miłe i serdeczne Panie pielęgniarki. Szczególnie podziwiam Panią anestezjolog za jej podejście do pacjenta ."

4 miesiące temu

Edyta “Psik” O

Edyta “Psik” O

"SOR, idealna obsługa nawet w święta. 16.22 rejestracja -18.22 wyszłam. Brawo,więcej takich specjalistów"

miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Pruszków
  4. Łódź
  5. Gdańsk
  6. Poznań
  7. Bydgoszcz
  8. Kraków
  9. Olsztyn
  10. Ozarów Mazowiecki

Praca Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej - oferty archiwalne

  • Referent w pionie głównego księgowego

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów,
      - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów,
      - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów,
      - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom,
      - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych,
      - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym,
      - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur,
      - obsługa administracyjna Pionu.
      - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów,
      - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów,
      - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów,
      - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom,
      - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych,
      - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym,
      - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur,
      - obsługa administracyjna Pionu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia/finanse i rachunkowość. Co najmniej 2 lata pracy w JSFP lub 2 lata pracy w podmiocie leczniczym w obszarze księgowym. - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów, - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów, - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów, - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom, - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych, - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym, - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur, - obsługa administracyjna Pionu. - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów, - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów, - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów, - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom, - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych, - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym, - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur, - obsługa administracyjna Pionu. Praca w godz. 7.30-15.30. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 265]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. rozliczeń projektów

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Prowadzenie i rozliczanie pod względem finansowym przydzielonego portfela projektów, zgodnie z zapisami zawartej umowy o finansowanie/dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi,przepisami, zaleceniami i procedurami;
      - Tworzenie i monitoring planów finansowych na potrzeby realizowanych projektów w tym sygnalizowanie ryzyka przekroczenia planów, dostarczanie informacji finansowych o realizowanych pracach;
      - Analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań niezbędnych do podjęcia w ramach prowadzonych projektów;
      - Monitoring postępu rzeczowego i finansowego oraz osiąganych wskaźników w przydzielonych projektach;
      - Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżetach projektów;
      - Przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem, wytycznymi, przepisami, zaleceniami i procedurami;
      - Weryfikacja (przynajmniej raz w miesiącu) zgodności planowanych wydatków z wystawionymi dokumentami, a następnie z zaksięgowanymi kosztami oraz dokonanymi płatnościami (uzgadnianie kosztów);
      - Prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków w ramach poszczególnych projektów;
      - Gromadzenie, kompletowanie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji materiałów i dokumentacji finansowej powierzonych projektów;
      - Prawidłowe sporządzanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, wniosków o wprowadzenie zmian, sprawozdań, raportów, zestawień i analiz w zakresie finansowym w obszarze przydzielonych projektów;
      - Bieżąca komunikacja z uczestnikami projektów (instytucjami finansującymi, partnerami konsorcjum, wykonawcami i pracownikami Instytutu zaangażowanymi w ich realizację) w zakresie odpowiadającym powierzonym zadaniom;
      - Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów, mających wpływ na ich prawidłowe rozliczanie;
      - Przygotowanie niezbędnej dokumentacji finansowej oraz udział w przeprowadzanych kontrolach i audytach projektów;
      - Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z warunkami umów o finansowanie/ dofinansowanie;
      - Wsparcie osób składających wnioski o finansowanie/ dofinansowanie projektów w zakresie zagadnień finansowych, zgodnie z wymogami konkursów finansowanych z środków krajowych i UE itd.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia/finanse i rachunkowość. Praktyczna znajomość zasad realizacji, rozliczania i sprawozdawczości projektów; mile widziany certyfikat z zakresu zarządzania projektami, np. PRINCE2. Doświadczenie zawodowe: 5 lat. - Prowadzenie i rozliczanie pod względem finansowym przydzielonego portfela projektów, zgodnie z zapisami zawartej umowy o finansowanie/dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi,przepisami, zaleceniami i procedurami; - Tworzenie i monitoring planów finansowych na potrzeby realizowanych projektów w tym sygnalizowanie ryzyka przekroczenia planów, dostarczanie informacji finansowych o realizowanych pracach; - Analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań niezbędnych do podjęcia w ramach prowadzonych projektów; - Monitoring postępu rzeczowego i finansowego oraz osiąganych wskaźników w przydzielonych projektach; - Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżetach projektów; - Przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem, wytycznymi, przepisami, zaleceniami i procedurami; - Weryfikacja (przynajmniej raz w miesiącu) zgodności planowanych wydatków z wystawionymi dokumentami, a następnie z zaksięgowanymi kosztami oraz dokonanymi płatnościami (uzgadnianie kosztów); - Prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków w ramach poszczególnych projektów; - Gromadzenie, kompletowanie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji materiałów i dokumentacji finansowej powierzonych projektów; - Prawidłowe sporządzanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, wniosków o wprowadzenie zmian, sprawozdań, raportów, zestawień i analiz w zakresie finansowym w obszarze przydzielonych projektów; - Bieżąca komunikacja z uczestnikami projektów (instytucjami finansującymi, partnerami konsorcjum, wykonawcami i pracownikami Instytutu zaangażowanymi w ich realizację) w zakresie odpowiadającym powierzonym zadaniom; - Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów, mających wpływ na ich prawidłowe rozliczanie; - Przygotowanie niezbędnej dokumentacji finansowej oraz udział w przeprowadzanych kontrolach i audytach projektów; - Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z warunkami umów o finansowanie/ dofinansowanie; - Wsparcie osób składających wnioski o finansowanie/ dofinansowanie projektów w zakresie zagadnień finansowych, zgodnie z wymogami konkursów finansowanych z środków krajowych i UE itd. Praca w godz. 7.30-15.30. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 265]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy technik w dziale technicznym

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego;
      - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków;
      - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu;
      - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego,
      - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych;
      - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
      - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - budownictwo. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Doświadczenie zawodowe: 4 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego; - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków; - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu; - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego, - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych; - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Administrator obiektów

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania: zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.:
      - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie;
      - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia;
      - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
      - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków, a także odpadów komunalnych i medycznych

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe; samodzielność w rozwiązywaniu problemów dotyczących administrowania obiektami. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Najważniejsze zadania: zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.: - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie; - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych; - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków, a także odpadów komunalnych i medycznych Praca w godz. 7.00-15.00. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik gospodarczy

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach,
      - uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych,
      - dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe; zaangażowanie i dyspozycyność; umiejętność pracy w zespole; punktualność. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach, - uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych, - dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych. Praca w godz. 6.00-14.00. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Sekretarka medyczna/sekretarz medyczny

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom,
      - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ,
      - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji,
      - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów,
      - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe; punktualność; umiejętność pracy w zespole. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom, - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ, - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji, - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów, - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym. Praca w godz. 7.00-15.05. [Zgłoszenia: e-mail: kadry@wiml.waw.pl, tel. 261 852 716]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 417 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent ds. planowania i analiz usług medycznych

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      wycena kosztów leczenia pacjenta oraz procedur medycznych, sporządzanie zestawień, analiz i symulacji prognoz, przygotowanie ofert w zakresie sprzedaży usług medycznych, rozliczanie umów z płatnikami, przygotowanie i przesłanie zestawień dla Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, wprowadzanie danych do Rejestru umów jednostek sektora finansów publicznych (JSFP).

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 3 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego; doświadczenie zakresie rozliczeń placówek medycznych i umiejętność pracy w portalu SZOI . Obowiązki: wycena kosztów leczenia pacjenta oraz procedur medycznych, sporządzanie zestawień, analiz i symulacji prognoz, przygotowanie ofert w zakresie sprzedaży usług medycznych, rozliczanie umów z płatnikami, przygotowanie i przesłanie zestawień dla Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, wprowadzanie danych do Rejestru umów jednostek sektora finansów publicznych (JSFP). [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + wysługa lat (do 20%)
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent w pionie głównego księgowego

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów, ewidencję zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów, bieżącą aktualizację i archiwizację wprowadzanych danych oraz dokumentów, przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom, kompletność powierzonych zasobów rejestrowych, ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępną ich weryfikację z Planem Finansowym, obsługę administracyjną Pionu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata dośwaidczenia zawodowego, biegła znajomość MS Office, EXCEL, analityczne myślenie, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywna znajomość języka polskiego. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: określono wynagrodzenie minimalne do negocjacji w zależności od kwalifikacji i doświadczenia zawodow
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent w punkcie ewidencyjnym (pe)

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku w sposób zgodny z zasadami nowoczesnej organizacji pracy poprzez: prawidłową i terminową realizację zadań; wszechstronne wykorzystanie swojej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w PE w myśl postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. oraz przepisów pracy biurowej w resorcie Obrony Narodowej; przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów niejawnych i jawnych oraz prowadzenie w zakresie stosownych rejestrów dokumentów; udostępnienie lub przekazywanie dokumentów; wykonywanie prac biurowo-kancelaryjnych związanych z wytwarzaniem, obiegiem dokumentów oraz ich kompletowaniem; odbiór korespondencji od cywilnych operatorów pocztowych oraz poczty wojskowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 4 lata doświadczenia zawodowego; ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia specjalis. dla kierowników kancelarii; aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, co najmniej do klauzuli Poufne; komunikatywna znajomość języka polskiego Obowiązki: Organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku w sposób zgodny z zasadami nowoczesnej organizacji pracy poprzez: prawidłową i terminową realizację zadań; wszechstronne wykorzystanie swojej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w PE w myśl postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. oraz przepisów pracy biurowej w resorcie Obrony Narodowej; przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów niejawnych i jawnych oraz prowadzenie w zakresie stosownych rejestrów dokumentów; udostępnienie lub przekazywanie dokumentów; wykonywanie prac biurowo-kancelaryjnych związanych z wytwarzaniem, obiegiem dokumentów oraz ich kompletowaniem; odbiór korespondencji od cywilnych operatorów pocztowych oraz poczty wojskowej. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + wysługa lat (do 20%)
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Salowa/salowy w centralnym bloku operacyjnym

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - mycie i dezynfekcja urządzeń, pomieszczeń oraz wyposażenia bloku operacyjnego zgodnie z procedurami
      - zbieranie i segregowanie odpadów medycznych i bielizny
      - właściwe dysponowanie środkami czystości i dezynfekcji

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe, brak
      • Inne wymagania: wykształcenie podstawowe, mile wdziane doświadczenie w pracy w szpitalu, odpowiedzialność, książeczka sanepidu. Obowiązki: - mycie i dezynfekcja urządzeń, pomieszczeń oraz wyposażenia bloku operacyjnego zgodnie z procedurami - zbieranie i segregowanie odpadów medycznych i bielizny - właściwe dysponowanie środkami czystości i dezynfekcji [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 048 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Warszawie

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka