Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik biurowy Warszawa, Księgowy Warszawa, Specjalista ds. kadr i płac Warszawa, Informatyk Warszawa, Administrator nieruchomości Warszawa.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa, księgowość / ekonomia, nieruchomości, praca fizyczna, medycyna / farmacja / zdrowie.

Oferty pracy Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Praca alert - powiadomienia

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJ
Adres rejestrowy
Krasińskiego 54/56 01-755 Warszawa
NIP
1180059744
REGON
010132188
KRS
0000180451
Forma prawna
instytut badawczy / instytut działający w ramach sieci badawczej łukasiewicz
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Administracja publiczna i obrona narodowa; obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

  • 84.22.Z Obrona narodowa
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Archiwalne oferty pracy Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

  • Referent/starszy referent ds. personalnych

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę w zastępstwie

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Kadry i płace
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe bądź średnie kierunkowe; dobra znajomość przepisów prawa pracy; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; co najmniej roczne doświadczenie zawodowe; podstawowa znajomość języka angielskiego. - Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, - Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Monitorowanie ważności badań medycyny pracy, wystawianie skierowań na badanie wstępne, okresowe i kontrolne, - Bieżąca aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym InfoMedica, - Bieżąca obsługa kadrowa pracowników Instytutu, - Zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie zmian, korekt, wyrejestrowań w programie Płatnik, - Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Godziny pracy: 7:30-15:30. [Kontakt: e-mail: kadry@wiml.waw.pl; tel. 261825712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Rejestratorka medyczna

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę w zastępstwie

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Program Excel
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (mile widziane - na podobnym stanowisku); komunikatywna znajomość języka polskiego. - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom, - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ, - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji, - ścisła współpraca z lekarzami, prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym. Godziny pracy: 07:00-15:00. [Kontakt: e-mail: kadry@wiml.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. rozliczeń świadczeń medycznych z nfz

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Program Excel
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego w tym doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość Excel; komunikatywna znajomość języka polskiego. Rozliczanie kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia (AOS, PSZ, STM, POZ) Współpraca z NFZ: przekazywanie danych sprawozdawczych, kontrola zmian w zakresie przepisów dotyczących rozliczeń świadczeń NFZ Kompleksowa weryfikacja świadczeń; Przygotowanie dokumentacji dotyczących kontraktowania; Praca w Systemach Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) i Portalu Świadczeniodawcy, AP-KOLCE, DiLO, SMPT, AMMS; Przygotowywanie ofert konkursowych na świadczenia medyczne do NFZ; Analiza realizacji umowy z NFZ; Sporządzanie pism, raportów i zestawień na potrzeby Instytutu; Współpraca z personelem medycznym. Godziny pracy: 07:30-15:30 [Kontakt: e-mail: kadry@wiml.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent w punkcie ewidencyjnym

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla kierowników kancelarii; aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, co najmniej do klauzuli Poufne; 4 letnie doświadczenie zawodowe; biegła znajomość języka polskiego. Organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku w sposób zgodny z zasadami nowoczesnej organizacji pracy poprzez: prawidłową i terminową realizację zadań; - wszechstronne wykorzystanie swojej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji; - zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w PE w myśl postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. oraz przepisów pracy biurowej w resorcie Obrony Narodowej; - przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów niejawnych i jawnych oraz prowadzenie w zakresie stosownych rejestrów dokumentów; - udostępnienie lub przekazywanie dokumentów; - wykonywanie prac biurowo-kancelaryjnych związanych z wytwarzaniem, obiegiem dokumentów oraz ich kompletowaniem; - odbiór korespondencji od cywilnych operatorów pocztowych oraz poczty wojskowej. Godziny pracy: 07:30-15:30 [Kontakt: Tel. 261852712; e-mail: kadry@wiml.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Asystent - dietetyk

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - dietetyka, żywienie człowieka, psychodiety; szkolenie specjalistyczne z zakresu dietetyki; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie oraz B2 w piśmie; komunikatywna znajomość języka polskiego. Prowadzenie konsultacji dietetycznych pacjentów Centrum Psychodietetycznego dla służb mundurowych, w tym ocena stanu ich odżywienia oraz prowadzenie indywidualnych planów żywieniowych; - Opracowywanie materiałów edukacyjnych dla pacjentów Centrum Psychodietetycznego dla służb mundurowych; Prowadzenie szkoleń na platformie e-learningowej dla służb mundurowych, w zakresie zdrowego stylu życia, w tym żywienia i aktynowości fizycznej oraz koordynowanie działania Platformy e-learningowej dla służb mundurowych; - Opracowywanie materiałów edukacyjnych na Platformę edukacyjną dla służb mundurowych / z zakresu dietetyki, aktywności fizycznej, psychodietetyki i zdrowia; - Prowadzenie Social Mediów projektów (Instagram, Facebook) realizowanych w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025, w tym opracowywanie materiałów edukacyjnych, nagrywanie krótkich filmów /rolek/, koordynowania działań marketingowych prowadzonych w Social Mediach projektów; - Prowadzenie baz danych wyników uzyskanych w ramach realizacji projektów NPZ; - Prowadzenie przeglądu piśmiennictwa artykułów naukowych z zakresu dietetyki, aktywności fizycznej, psychologii i zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem czasopism anglojęzycznych. Korzystają międzynarodowych baz takich jak: PubMed, Web of Science, Scopus i Google Scholar. Godziny pracy: 07:30-15:30 [Kontakt: e-mail: kadry@wiml.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 900 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy technik medyczny

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, ukończony kurs specjalistyczny do wykonywania badań EEG, 2 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka polskiego; punktualność, umiejętność pracy w zespole. 1. Wykonywanie badań diagnostycznych: - EEG rutynowych, - EEG po prowokacjach (pozbawienie snu, farmakologiczna), - 24 godzinne EEG poszerzone (rutynowe badanie EEG, badania odwoławcze, badania naukowe); 2. Prowadzenie dokumentacji medycznej badanych osób; 3. prowadzenie statystyki wykonanych badań; 4. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie leków, materiałów i środków medycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami; 5. dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych. Praca w godzinach: 07:30-15:05 [Kontakt: kadry@wiml.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy technik medyczny

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, ukończony kurs specjalistyczny do wykonywania badań EEG, 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: 1. Wykonywanie badań diagnostycznych: - EEG rutynowych - EEG po prowokacjach (pozbawienie snu, farmakologiczna) - 24 godzinne EEG poszerzone (rutynowe badanie EEG, badania odwoławcze, badania naukowe); 2. Prowadzenie dokumentacji medycznej badanych osób 3. prowadzenie statystyki wykonanych badań 4. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie leków, materiałów i środków medycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami 5. dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych Praca w godzinach: 07:30-15:05 [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 716]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent w pionie głównego księgowego

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów,
      - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów,
      - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów,
      - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom,
      - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych,
      - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym,
      - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur,
      - obsługa administracyjna Pionu.
      - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów,
      - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów,
      - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów,
      - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom,
      - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych,
      - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym,
      - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur,
      - obsługa administracyjna Pionu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia/finanse i rachunkowość. Co najmniej 2 lata pracy w JSFP lub 2 lata pracy w podmiocie leczniczym w obszarze księgowym. - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów, - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów, - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów, - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom, - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych, - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym, - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur, - obsługa administracyjna Pionu. - rejestrowanie danych dotyczących umów na zamówienia publiczne w Rejestrze Umów wprowadzonym przez Ministra Finansów, - ewidencja zawieranych umów w Wewnętrznym Rejestrze Umów, - bieżąca aktualizacja i archiwizacja wprowadzanych danych oraz dokumentów, - przygotowanie i udostępnianie dokumentacji wewnętrznym i zewnętrznym uprawnionym podmiotom, - kompletność powierzonych zasobów rejestrowych, - ewidencjonowanie wniosków o wydatkowanie środków finansowych oraz wstępna ich weryfikacja z Planem Finansowym, - ewidencjonowanie realizacji umów na podstawie wystawionych faktur, - obsługa administracyjna Pionu. Praca w godz. 7.30-15.30. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 265]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. rozliczeń projektów

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Prowadzenie i rozliczanie pod względem finansowym przydzielonego portfela projektów, zgodnie z zapisami zawartej umowy o finansowanie/dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi,przepisami, zaleceniami i procedurami;
      - Tworzenie i monitoring planów finansowych na potrzeby realizowanych projektów w tym sygnalizowanie ryzyka przekroczenia planów, dostarczanie informacji finansowych o realizowanych pracach;
      - Analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań niezbędnych do podjęcia w ramach prowadzonych projektów;
      - Monitoring postępu rzeczowego i finansowego oraz osiąganych wskaźników w przydzielonych projektach;
      - Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżetach projektów;
      - Przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem, wytycznymi, przepisami, zaleceniami i procedurami;
      - Weryfikacja (przynajmniej raz w miesiącu) zgodności planowanych wydatków z wystawionymi dokumentami, a następnie z zaksięgowanymi kosztami oraz dokonanymi płatnościami (uzgadnianie kosztów);
      - Prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków w ramach poszczególnych projektów;
      - Gromadzenie, kompletowanie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji materiałów i dokumentacji finansowej powierzonych projektów;
      - Prawidłowe sporządzanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, wniosków o wprowadzenie zmian, sprawozdań, raportów, zestawień i analiz w zakresie finansowym w obszarze przydzielonych projektów;
      - Bieżąca komunikacja z uczestnikami projektów (instytucjami finansującymi, partnerami konsorcjum, wykonawcami i pracownikami Instytutu zaangażowanymi w ich realizację) w zakresie odpowiadającym powierzonym zadaniom;
      - Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów, mających wpływ na ich prawidłowe rozliczanie;
      - Przygotowanie niezbędnej dokumentacji finansowej oraz udział w przeprowadzanych kontrolach i audytach projektów;
      - Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z warunkami umów o finansowanie/ dofinansowanie;
      - Wsparcie osób składających wnioski o finansowanie/ dofinansowanie projektów w zakresie zagadnień finansowych, zgodnie z wymogami konkursów finansowanych z środków krajowych i UE itd.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia/finanse i rachunkowość. Praktyczna znajomość zasad realizacji, rozliczania i sprawozdawczości projektów; mile widziany certyfikat z zakresu zarządzania projektami, np. PRINCE2. Doświadczenie zawodowe: 5 lat. - Prowadzenie i rozliczanie pod względem finansowym przydzielonego portfela projektów, zgodnie z zapisami zawartej umowy o finansowanie/dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi,przepisami, zaleceniami i procedurami; - Tworzenie i monitoring planów finansowych na potrzeby realizowanych projektów w tym sygnalizowanie ryzyka przekroczenia planów, dostarczanie informacji finansowych o realizowanych pracach; - Analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań niezbędnych do podjęcia w ramach prowadzonych projektów; - Monitoring postępu rzeczowego i finansowego oraz osiąganych wskaźników w przydzielonych projektach; - Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżetach projektów; - Przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem, wytycznymi, przepisami, zaleceniami i procedurami; - Weryfikacja (przynajmniej raz w miesiącu) zgodności planowanych wydatków z wystawionymi dokumentami, a następnie z zaksięgowanymi kosztami oraz dokonanymi płatnościami (uzgadnianie kosztów); - Prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków w ramach poszczególnych projektów; - Gromadzenie, kompletowanie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji materiałów i dokumentacji finansowej powierzonych projektów; - Prawidłowe sporządzanie i składanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, wniosków o wprowadzenie zmian, sprawozdań, raportów, zestawień i analiz w zakresie finansowym w obszarze przydzielonych projektów; - Bieżąca komunikacja z uczestnikami projektów (instytucjami finansującymi, partnerami konsorcjum, wykonawcami i pracownikami Instytutu zaangażowanymi w ich realizację) w zakresie odpowiadającym powierzonym zadaniom; - Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów, mających wpływ na ich prawidłowe rozliczanie; - Przygotowanie niezbędnej dokumentacji finansowej oraz udział w przeprowadzanych kontrolach i audytach projektów; - Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z warunkami umów o finansowanie/ dofinansowanie; - Wsparcie osób składających wnioski o finansowanie/ dofinansowanie projektów w zakresie zagadnień finansowych, zgodnie z wymogami konkursów finansowanych z środków krajowych i UE itd. Praca w godz. 7.30-15.30. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 265]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy technik w dziale technicznym

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego;
      - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków;
      - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu;
      - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego,
      - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych;
      - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
      - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - budownictwo. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Doświadczenie zawodowe: 4 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego; - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków; - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu; - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego, - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych; - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Administrator obiektów

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania: zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.:
      - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie;
      - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia;
      - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
      - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków, a także odpadów komunalnych i medycznych

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe; samodzielność w rozwiązywaniu problemów dotyczących administrowania obiektami. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Najważniejsze zadania: zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.: - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie; - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych; - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków, a także odpadów komunalnych i medycznych Praca w godz. 7.00-15.00. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Konserwator instalacji sanitarnych - hydraulik

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - stałe i systematyczne konserwowanie powierzonych urządzeń i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych, hydroforni
      - dbanie o oszczędne zużycie wody i gazu na terenie Instytutu
      - zapobieganie i niedopuszczenie do powstania awarii, a w przypadku ich powstania możliwie szybka ich likwidacja
      - czyszczenie rynien i rur spustowych dachów budynków WIML
      - uczestnictwo w pracach akcyjnych takich jak usuwanie śniegu i oblodzenia ciągów pieszych na terenie Instytutu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie zawodowe, samodyscyplina, samodzielność oraz umiejętność rozwiązywania problemów, minimum 5 lat pracy na stanowisku konserwatora - hydraulika w obiektach budowlanych. Obowiązki: - stałe i systematyczne konserwowanie powierzonych urządzeń i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych, hydroforni - dbanie o oszczędne zużycie wody i gazu na terenie Instytutu - zapobieganie i niedopuszczenie do powstania awarii, a w przypadku ich powstania możliwie szybka ich likwidacja - czyszczenie rynien i rur spustowych dachów budynków WIML - uczestnictwo w pracach akcyjnych takich jak usuwanie śniegu i oblodzenia ciągów pieszych na terenie Instytutu. [Zgłoszenia: e-mail: kadry@wiml.waw.pl, tel. 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 640 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Sekretarka medyczna/sekretarz medyczny

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom,
      - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ,
      - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji,
      - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów,
      - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe; punktualność; umiejętność pracy w zespole. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom, - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ, - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji, - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów, - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym. Praca w godz. 7.00-15.05. [Zgłoszenia: e-mail: kadry@wiml.waw.pl, tel. 261 852 716]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 540 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik gospodarczy

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach,
      - uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych,
      - dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe; zaangażowanie i dyspozycyność; umiejętność pracy w zespole; punktualność. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach, - uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych, - dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych. Praca w godz. 6.00-14.00. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Sekretarka medyczna/sekretarz medyczny

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom,
      - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ,
      - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji,
      - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów,
      - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe; punktualność; umiejętność pracy w zespole. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - umawianie wizyt i telefoniczna obsługa pacjentów oraz udzielanie niezbędnych informacji pacjentom, - prowadzenie harmonogramów i kolejek NFZ, - koordynowanie poczty oddziałowej i dbanie o właściwy obieg informacji, - ścisła współpraca z lekarzami przy ustalaniu zabiegów dla konkretnych pacjentów, - prowadzenie dokumentacji medycznej, w tym wydawanie dokumentacji medycznej osobom uprawnionym. Praca w godz. 7.00-15.05. [Zgłoszenia: e-mail: kadry@wiml.waw.pl, tel. 261 852 716]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 417 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy technik w dziale technicznym

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego;
      - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków;
      - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu;
      - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego,
      - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych;
      - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
      - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - budownictwo. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Doświadczenie zawodowe: 4 lata. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - kierowanie pracą Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego; - zapewnienie wykonywania prac remontowo-konserwacyjnych infrastruktury technicznej budynków przy użyciu dostępnych sił i środków; - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji i remontów na terenie Instytutu; - organizacja, nadzór i koordynacja nad realizacją zadań przez pracowników Zespołu Remontowo-Konserwacyjnego, - planowanie potrzeb materiałowo-technicznych niezbędnych do realizacji zamierzeń remontowo-konserwacyjnych; - zabezpieczenie stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych pod względem funkcjonowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - ścisła współpraca z Administratorem Obiektów. [Zgłoszenia: lkundera@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Administrator obiektów

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.:
      - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie;
      - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia;
      - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych; - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków a także odpadów komunalnych i medycznych;
      2. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania bazy noclegowej poprzez m.in.:
      - stałą gotowość bazy noclegowej do przyjęcia gości; - nadzór nad utrzymaniem porządku i warunków sanitarnohigienicznych pomieszczeń bazy noclegowej;
      - sporządzanie miesięcznych grafików dyżurów pracowników bazy noclegowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: 1. Zabezpieczenie właściwego stanu technicznego obiektów należących do WIML poprzez m.in.: - dbanie o stan techniczny budynków WIML i ich wyposażenia zaliczanego do infrastruktury budowlanej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie; - organizowanie kontroli okresowych rocznych i co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; - przygotowywanie dokumentacji w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych; - prowadzenie rozliczeń i analizy zużycia mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody i odprowadzenia ścieków a także odpadów komunalnych i medycznych; 2. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania bazy noclegowej poprzez m.in.: - stałą gotowość bazy noclegowej do przyjęcia gości; - nadzór nad utrzymaniem porządku i warunków sanitarnohigienicznych pomieszczeń bazy noclegowej; - sporządzanie miesięcznych grafików dyżurów pracowników bazy noclegowej. [Zgłoszenia: lkundera@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe,
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Sprzątacz/ka

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach, uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych, dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach, uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych, dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 302]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 400 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe,
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. administracji systemami informatycznymi

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Zabezpieczenie eksploatacji oraz administracja infrastrukturą lokalnych sieci komputerowych; - Utrzymanie i rozwój infrastruktury sieci SAN oraz administracja urządzeniami pamięci masowej w centrach przetwarzania danych Instytutu; - Utrzymanie i rozwój zasobów serwerowych stanowiących platformę uruchomieniową dla środowisk wirtualizacji zasobów w centrach przetwarzania danych Instytutu; - Administrowanie eksploatowanymi w Instytucie systemami informatycznymi i zabezpieczenie ciągłości ich działania; - Zabezpieczenie eksploatacji systemów wykonywania kopii zapasowych danych elektronicznych zgodnie z przyjętą w Instytucie Polityką Bezpieczeństwa; - Zarządzenie i administracja usługami katalogowymi systemów operacyjnych w sieciach LAN.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne, 2 lata doświadczenia zawodowego w bezpośrednim wsprciu informatycznym, znajomość sieci LAN, zagadnień związanych z drukarkami, komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - Zabezpieczenie eksploatacji oraz administracja infrastrukturą lokalnych sieci komputerowych; - Utrzymanie i rozwój infrastruktury sieci SAN oraz administracja urządzeniami pamięci masowej w centrach przetwarzania danych Instytutu; - Utrzymanie i rozwój zasobów serwerowych stanowiących platformę uruchomieniową dla środowisk wirtualizacji zasobów w centrach przetwarzania danych Instytutu; - Administrowanie eksploatowanymi w Instytucie systemami informatycznymi i zabezpieczenie ciągłości ich działania; - Zabezpieczenie eksploatacji systemów wykonywania kopii zapasowych danych elektronicznych zgodnie z przyjętą w Instytucie Polityką Bezpieczeństwa; - Zarządzenie i administracja usługami katalogowymi systemów operacyjnych w sieciach LAN. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe, określono wynagrodzenie minimalne do negocjacji w zależności od kwalifikacji i doświadcze
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/specjalista ds. eksploatacji i konserwacji sprzętu teleinformatycznego

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Prace serwisowe dotyczące sprzętu i oprogramowania u użytkowników oraz dotyczące okablowania sieci komputerowej; - Administracja i eksploatacja systemów kontroli dostępu i monitoringu, systemów alarmowych oraz sprzętu łączności; - Zapewnienie codziennego wsparcia IT użytkowników końcowych; - Obsługa bieżących zgłoszeń i zarządzania zgłoszeniami w systemie HelpDesk; - Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz podstawowych czynności administracyjnych urządzeń aktywnych w sieci komputerowej; - Współpraca z działem logistycznym przy tworzeniu dokumentacji (w szczególności protokołów odbioru sprzętu i raportów wytwórczości); - Uczestnictwo, w formie analiz, w procesie planowania potrzeb sprzętowych i oprogramowania dla użytkowników; - Opracowywanie specyfikacji zamówień na sprzęt i oprogramowanie

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne, 1 rok doświadczenia zawodowego w bezpośrednim wsparciu informatycznym, znajomość sieci LAN, zagadnień związanych z drukarkami, komunikatywna znajomość języka polskiego, podstawowa znajomość języka angielskiego. Obowiązki: - Prace serwisowe dotyczące sprzętu i oprogramowania u użytkowników oraz dotyczące okablowania sieci komputerowej; - Administracja i eksploatacja systemów kontroli dostępu i monitoringu, systemów alarmowych oraz sprzętu łączności; - Zapewnienie codziennego wsparcia IT użytkowników końcowych; - Obsługa bieżących zgłoszeń i zarządzania zgłoszeniami w systemie HelpDesk; - Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz podstawowych czynności administracyjnych urządzeń aktywnych w sieci komputerowej; - Współpraca z działem logistycznym przy tworzeniu dokumentacji (w szczególności protokołów odbioru sprzętu i raportów wytwórczości); - Uczestnictwo, w formie analiz, w procesie planowania potrzeb sprzętowych i oprogramowania dla użytkowników; - Opracowywanie specyfikacji zamówień na sprzęt i oprogramowani. [Zgłoszenia: kadry@wiml.waw.pl, 261 852 712]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + stażowe, określono wynagrodzenie minimalne do negocjacji w zależności od kwalifikacji i doświadcze
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka