Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Grupa PKF praca
Czy to Twoja firma?
PKF Consult jest polską firmą, która należy do międzynarodowej sieci PKF International. Na rynku audytorsko-konsultingowym świadczy usługi od ponad 28 lat.
PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp.k. stanowi część Grupy PKF Consult. W ramach tej spółki oferowane są usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla klientów zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Linia biznesowa rozwija się w siedmiu większych miastach w Polsce, w tym: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku oraz Opolu.
PKF Tax & Legal Chamera Orczykowski także jest częścią Grupy PKF Consult, należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach tej spółki świadczone są usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego dla klientów krajowych oraz zagranicznych.
Oferty pracy Grupa PKF
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Praca hybrydowa
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.03.2025
Mapa Grupa PKF
Siedziba główna
Godziny otwarcia Grupa PKF
| poniedziałek | 08:00 - 17:00 |
| wtorek | 08:00 - 17:00 |
| środa | 08:00 - 17:00 |
| czwartek | 08:00 - 17:00 |
| piątek | 08:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Świadczymy profesjonalne usługi audytorskie, prawne, podatkowe, konsultingowe, księgowe, kadrowo-płacowe i szkoleniowe.
Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-konsultingowych w kraju i jedną z wiodących sieci audytorów i konsultantów na świecie. W Polsce prowadzimy działalność od 30 lat. Specjalizujemy się w zakresie audytu, doradztwa finansowego, inwestycyjnego, prawno-podatkowego, oferujemy usługi z zakresu outsourcingu rachunkowości, usług kadrowo-płacowych, kontrolingu czy rachunkowości zarządczej. W swojej ofercie mamy również szkolenia biznesowe. Nasze oddziały mieszczą się w największych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu, Katowicach, Lublinie i Zielonej Górze.
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Konsulting biznesowy i usługi
- Specjalizacje
- Audyt finansowy, Doradztwo podatkowe, Konsulting, Doradztwo transakcyjne, Kadry i płace, Szkolenia, Due diligence, Księgowość, IPO, Ceny transferowe, Fuzje i przejęcia, sprawozdania finansowe, rachunkowość zarządcza, doradztwo prawne, polska strefa inwestycji, szkolenia obligatoryjne i Startup
Rok założenia
1993
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Grupa PKF
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Poznań
- Brzeg
- Bielsko-Biała
- Srem
- Olsztyn
- Czechowice-Dziedzice
- Lubin
- Łódź
Praca Grupa PKF - oferty archiwalne
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Koordynator ds. projektów audytorskich
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu,
-
współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich,
-
raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich,
-
współpraca z innymi pracownikami i Departamentami Spółki,
-
budowanie i rozwój relacji z Klientami.
Wymagania
-
minimum 2-3 lata doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym,
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
-
rozpoczęty proces kwalifikacyjny na biegłego rewidenta,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
samodzielność i odpowiedzialność.
Będą dodatkowym atutem:
-
prawo jazdy kategorii B,
-
znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent ds. rachunkowości
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych w różnych systemach finansowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie przelewów do realizacji,
-
segregowanie i archiwizowanie dokumentów,
-
pomoc w innych pracach biurowych i administracyjnych oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu.
Wymagania
-
jesteś studentem, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki lub ukończyłeś/aś liceum ekonomiczne,
-
charakteryzuje Cię chęć rozwoju w dziedzinie podatków i rachunkowości.
-
posiadasz wiedzę z zakresu zagadnień finansowo-księgowych,
-
dobrze znasz język angielski,
-
szybko uczysz się i potrafisz wykorzystywać wiedzę w praktyce,
-
posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
-
-
Asystent ds. rachunkowości
Grupa PKF- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych w różnych systemach finansowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie przelewów do realizacji,
-
segregowanie i archiwizowanie dokumentów,
-
pomoc w innych pracach biurowych i administracyjnych oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu.
Wymagania
-
jesteś studentem, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki lub ukończyłeś/aś liceum ekonomiczne,
-
charakteryzuje Cię chęć rozwoju w dziedzinie podatków i rachunkowości.
-
posiadasz wiedzę z zakresu zagadnień finansowo-księgowych,
-
dobrze znasz język angielski,
-
szybko uczysz się i potrafisz wykorzystywać wiedzę w praktyce,
-
posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
-
-
Menedżer ds. projektów konsultingowych
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
działania sprzedażowe, w tym spotkania z Klientami oraz koordynacja działań ofertowych,
-
realizacja celów operacyjnych i finansowych określonych w budżecie departamentu,
-
koordynacja prac związanych z prowadzonymi projektami, w tym odpowiedzialność za jakość i terminowość prowadzonych projektów,
-
zarządzanie rozwojem podległych pracowników,
-
udział w planowaniu i rozwoju usług.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe, najlepiej ekonomiczne lub finansowe,
-
min. 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w firmie inwestycyjnej, bądź doradczej,
-
znajomość zagadnień z zakresu wyceny przedsiębiorstw i aktywów niematerialnych,
-
dobra znajomość przepisów rynku kapitałowego, zagadnień dotyczących transakcji M&A,
-
dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, MSR oraz rachunkowości zarządczej,
-
znajomość zagadnień związanych z restrukturyzacją i finansowaniem przedsiębiorstw, w tym z obszaru budowania strategii restukturyzacyjnej/rozwojowej,
-
doświadczenie w zarządzaniu projektami i pracą całego zespołu,
-
bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Word, PP),
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
komunikatywność i dyspozycyjność, wysoka motywacja do pracy i chęć rozwoju.
Mile widziane:
-
udział lub doradzanie w projektach wdrożeniowych nowych rozwiązań (technologii) informatycznych,
-
studia podyplomowe lub kursy z zakresu zarządzania, wycen, rynku kapitałowego
i instrumentów finansowych, transakcji M&A lub rachunkowości i finansów, -
znajomość przepisów podatkowych i regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem biznesu,
-
znajomość innego języka obcego (poza angielskim).
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Koordynator ds. projektów audytorskich
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu,
-
współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich,
-
raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich,
-
współpraca z innymi pracownikami i Departamentami Spółki,
-
budowanie i rozwój relacji z Klientami.
Wymagania
-
minimum 2-3 lata doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym,
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
-
rozpoczęty proces kwalifikacyjny na biegłego rewidenta,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
samodzielność i odpowiedzialność.
Będą dodatkowym atutem:
-
prawo jazdy kategorii B,
-
znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Doradca podatkowy (CIT)
Grupa PKF- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
samodzielne przygotowywanie opinii i analiz podatkowych,
-
prowadzenie audytów podatkowych oraz przeglądów podatkowych,
-
samodzielne przygotowywanie wniosków o interpretacje, odwołań, zażaleń, skarg oraz innych pism procesowych,
-
reprezentowanie Klientów w czynnościach sprawdzających, kontrolach podatkowych i postępowaniach podatkowych
-
Wymagania
-
ukończone studia wyższe z zakresu prawa, finansów i rachunkowości lub ekonomii,
-
min. 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w spółce doradztwa podatkowego lub kancelarii prawnej ze specjalizacją w zakresie prawa podatkowego,
-
samodzielność i wysokie umiejętności analityczne,
-
doświadczenie w realizacji własnych projektów podatkowych,
-
doświadczenie w pracy bezpośrednio z Klientem,
-
bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, ich stosowania w doradztwie na rzecz podmiotów gospodarczych oraz praktycznych zagadnień z zakresu prawa bilansowego,
-
swobodna komunikacja w języku angielskim lub niemieckim,
-
bardzo dobra znajomość programów MS Office,
-
tytuł doradcy podatkowego lub równorzędny (radca prawny lub adwokat wyspecjalizowany w doradztwie podatkowym).
*Dopuszczamy możliwość świadczenia usług zdalnie.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Możliwa forma współpracy: umowa o pracę, umowa o współpracę, umowa o podwykonawstwo.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Starszy asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
-
Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
-
Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
-
Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
-
Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
-
Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
-
Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Praktykant w departamencie doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Wrocław
- umowa zlecenie
- część etatu
- praktykant/stażysta
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
wspierał doradców podatkowych i radców prawnych w bieżących zadaniach,
-
brał udział w sporządzaniu opinii prawnych i podatkowych,
-
współtworzył pisma procesowe,
-
opracowywał zestawienie bieżącego orzecznictwa i interpretacji.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
jesteś studentem i ukończyłeś pierwszy rok studiów prawniczych,
-
cechuje Cię zaangażowanie, dokładność,
-
z łatwością przychodzi Ci obsługa pakietu MS Office,
-
jesteś osobą komunikatywną, z dobrą organizacją pracy.
Mile widziane:
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego albo niemieckiego,
-
zainteresowania zorientowane wokół biznesu, gospodarki, podatków,
-
planowane wykonywanie zawodu doradcy podatkowego lub radcy prawnego.
Oferujemy
-
dostosowanie czasu pracy do grafiku zajęć na studiach,
-
udział w ciekawych projektach,
-
spotkania integracyjne, konkursy, event,
-
podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach m.in.: zawodowych, językowych i z narzędzi informatycznych,
-
możliwość współpracy z ekspertami z zakresu podatków i prawa gospodarczego,
-
możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po ukończeniu studiów.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Menedżer audytu/Biegły Rewident
Grupa PKF- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
zarządzać portfelem Klientów departamentu audytorskiego,
-
odpowiadać za organizację oraz realizację projektów audytorskich,
-
dbać o terminowość i jakość realizowanych projektów,
-
mieć kontakt z Klientami oraz budować z nimi profesjonalną i długotrwałą relację,
-
współpracować z innymi działami firmy w ramach projektów interdyscyplinarnych,
-
raportować wyniki swoich prac bezpośrednio do Dyrektora Departamentu,
-
mieć wpływ na rozwój swój, swojego zespołu oraz PKF.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
posiadasz uprawnienia Biegłego Rewidenta,
-
masz doświadczenie praktyczne w audycie finansowym min. 2 lata,
-
cechuje Cię zaangażowanie, dyspozycyjność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
-
posiadasz umiejętności sprzedażowe oraz w obszarze zarządzania zespołem,
-
komunikujesz się swobodnie w języku angielskim lub niemieckim,
-
bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
Mile widziane:
-
ACCA, CIMA lub inne certyfikaty międzynarodowe,
-
certyfikat językowy: FCE, CAE.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent ds. doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
pomoc przy pracy Biura Departamentu ds. Podatków w bieżących zadaniach,
-
współuczestnictwo w tworzeniu projektów opinii podatkowych,
-
przygotowywanie analiz i zestawień,
-
bieżące monitorowanie zmian w prawie podatkowym,
-
współrealizacja przygotowania alertów z zakresu zmian w przepisach,
-
poszukiwanie i analiza orzecznictwa sądowego oraz interpretacji podatkowych,
-
współdziałanie z innymi pracownikami Departament
Wymagania
-
wykształcenie wyższe (prawnicze lub ekonomiczne) lub w trakcie studiów (4-5 rok),
-
bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
-
umiejętność efektywnego zarządzania informacją i narzędziami pracy,
-
dobra znajomość pakietu MS Office,
-
znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Mile widziane: Planowanie rozpoczęcia postępowania kwalifikacyjnego na doradcę podatkowego.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Koordynator ds. doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
przygotowywać projekty opinii podatkowych,
-
uczestniczyć w audytach podatkowych i wykonywaniu analiz due diligence,
-
przygotowywać projekty wniosków o interpretacje odwołań, zażaleń, skarg oraz innych pism procesowych,
-
reprezentować Klientów w czynnościach sprawdzających, kontrolach podatkowych i postępowaniach podatkowych,
-
monitorować i analizować zmiany przepisów prawa podatkowego,
-
brać udział w innych projektach podatkowych,
-
raportować realizację działań do menadżera projektów,
-
uczestniczyć w spotkaniach z klientami.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (studia z zakresu prawa lub ekonomii),
-
potrafisz poruszać się w systemie prawa podatkowego,
-
posiadasz gruntowną znajomość ustawy o podatku CIT,
-
posiadasz min. 3 lata doświadczenia pracy w obszarze doradztwa podatkowego
-
myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
potrafisz komunikować się w języku angielskim i/lub niemieckim,
-
dobrze czujesz się w kontakcie z klientem i organami podatkowymi,
-
efektywnie pracujesz z pakietem MS Office,
-
a oprócz tego czujesz odpowiedzialność za powierzone zadania.
Uprawnienia radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rozpoczęty proces zdobywania uprawnień zawodowych będzie Twoim dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Koordynator ds. doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
przygotowywać projekty opinii podatkowych,
-
uczestniczyć w audytach podatkowych i wykonywaniu analiz due diligence,
-
przygotowywać projekty wniosków o interpretacje odwołań, zażaleń, skarg oraz innych pism procesowych,
-
reprezentować Klientów w czynnościach sprawdzających, kontrolach podatkowych i postępowaniach podatkowych,
-
monitorować i analizować zmiany przepisów prawa podatkowego,
-
brać udział w innych projektach podatkowych,
-
raportować realizację działań do menadżera projektów,
-
uczestniczyć w spotkaniach z klientami.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (studia z zakresu prawa lub ekonomii),
-
potrafisz poruszać się w systemie prawa podatkowego,
-
posiadasz gruntowną znajomość ustawy o podatku CIT,
-
posiadasz min. 3 lata doświadczenia pracy w obszarze doradztwa podatkowego
-
myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
potrafisz komunikować się w języku angielskim i/lub niemieckim,
-
dobrze czujesz się w kontakcie z klientem i organami podatkowymi,
-
efektywnie pracujesz z pakietem MS Office,
-
a oprócz tego czujesz odpowiedzialność za powierzone zadania.
Uprawnienia radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rozpoczęty proces zdobywania uprawnień zawodowych będzie Twoim dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Konsultant ds. doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
przygotowywać projekty opinii podatkowych
-
uczestniczyć w audytach podatkowych i analizach due diligence
-
przygotowywać projekty wniosków o interpretacje, odwołań, zażaleń, skarg, skarg kasacyjnych oraz innych pism procesowych
-
analizować kontrakty handlowe z perspektywy podatkowej
-
monitorować i analizować zmiany przepisów prawa podatkowego
-
brać udział w innych projektach podatkowych dotyczących opodatkowania przedsiębiorstw
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (studia z zakresu podatków, prawa lub finansów i rachunkowości)
-
potrafisz sprawnie poruszać się w obszarze podatków dochodowych lub podatku od towarów i usług
-
posiadasz minimum 2 lata efektywnego doświadczenia w obsłudze podatkowej przedsiębiorstw
-
myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać logiczne wnioski
-
jesteś osobą wnikliwą i skrupulatną
-
potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim lub niemieckim
-
efektywnie pracujesz z pakietem MS Office
-
a oprócz tego czujesz odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie powierzonego zadania
Uprawnienia doradcy podatkowego, adwokata lub radcy prawnego, lub rozpoczęty proces zdobywania uprawnień zawodowych będzie Twoim dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)
Grupa PKF- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
-
prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
-
sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
-
posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
-
posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
-
posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
-
pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
-
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)
Grupa PKF- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
-
prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
-
sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
-
posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
-
posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
-
posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
-
pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
-
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Starszy asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
-
Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
-
Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
-
Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
-
Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
-
Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
-
Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Konsultant ds. doradztwa podatkowego
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
przygotowywać projekty opinii podatkowych
-
uczestniczyć w audytach podatkowych i analizach due diligence
-
przygotowywać projekty wniosków o interpretacje, odwołań, zażaleń, skarg, skarg kasacyjnych oraz innych pism procesowych
-
analizować kontrakty handlowe z perspektywy podatkowej
-
monitorować i analizować zmiany przepisów prawa podatkowego
-
brać udział w innych projektach podatkowych dotyczących opodatkowania przedsiębiorstw
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (studia z zakresu podatków, prawa lub finansów i rachunkowości)
-
potrafisz sprawnie poruszać się w obszarze podatków dochodowych lub podatku od towarów i usług
-
posiadasz minimum 2 lata efektywnego doświadczenia w obsłudze podatkowej przedsiębiorstw
-
myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać logiczne wnioski
-
jesteś osobą wnikliwą i skrupulatną
-
potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim lub niemieckim
-
efektywnie pracujesz z pakietem MS Office
-
a oprócz tego czujesz odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie powierzonego zadania
Uprawnienia doradcy podatkowego, adwokata lub radcy prawnego, lub rozpoczęty proces zdobywania uprawnień zawodowych będzie Twoim dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Starszy asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
-
Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
-
Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
-
Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
-
Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
-
Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
-
Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Szkolenia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Bonusy za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-